Een éénpoot misschien?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
ok statief heb je nodig, maar je zult neit altijd wanneer je je tele op je cam hebt zitten je statief willen/kunnen gebruiken, hoe pak je het dan aan?
quote:
Wil je zeggen dat een hobby/fotografie goedkoop is?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedenk je wel dat de échte telelenzen van Canon een rib uit je lijf zijn
ik weet niet of je dat ervoor over hebt, voor mij iig een bewuste keuze geweest om een Sigma lens te halen
ok statief heb je nodig, maar je zult neit altijd wanneer je je tele op je cam hebt zitten je statief willen/kunnen gebruiken, hoe pak je het dan aan?
nee we hebben 'm nog niet, hij staat nog steeds op de verlanglijst maar ergens na nieuwe keuken, garage verbouwen etc.etc.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Had jouw vriend die niet al eens gekocht, of is dat niet doorgegaan?
Zeg dan gewoon: ik moet en zal de Canon en alle argumenten doen er verder niet meer toequote:Op woensdag 22 februari 2006 11:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat een hobby/fotografie goedkoop is?
Dus een telelens is ook duur.
Hoeft er nu ook nog niet te komen, maar als ik echt wil gaan doen wat ik in gedachte heb dan zal ie er ooit wel komen.
En volgens mij ben ik prima in staat om de canon ook met batterypack en telelens vast te kunnen houden...
Daarnaast... batterypack kan er altijd vanaf als ik weet dat ik veel telelens ga schieten en niet met statief wil schieten.
nette prijs. Waar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
ow! ik ga dit weekend een 1 gig CF kaartje kopen van Sandisk voor 60 euro, dat is niet duur toch?
Combi fotoquote:
dat zeg ik nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat een hobby/fotografie goedkoop is?
tis waar je je prioriteiten legt.quote:Dus een telelens is ook duur.
Hoeft er nu ook nog niet te komen, maar als ik echt wil gaan doen wat ik in gedachte heb dan zal ie er ooit wel komen.
wat ik bedoel te zeggen si, dat wanneer je je telelens op je cam hebt zitten, hij nogal eens naar voren wil kantelen (zwaartepunt ligt naar voren) waardoor je gaat trillenquote:En volgens mij ben ik prima in staat om de canon ook met batterypack en telelens vast te kunnen houden...
tuurlijk kan dat. ik geef t allleen maar aan, dat je ook met dat soort dingen rekening houdquote:Daarnaast... batterypack kan er altijd vanaf als ik weet dat ik veel telelens ga schieten en niet met statief wil schieten.
juist dat afwegen, dat is wat ik bedoel met wat belangrijk isquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:54 schreef Kleintje het volgende:
Ynske ik snap wel wat je bedoelt met batterypack + telelens,dat ie dan zwaar wordt.
Daarom moet ik er gewoon ook nog even goed over nadenken en dingen afwegen (leuke woordspeling in dit geval) tegen elkaar...
Nette prijs, de goedkoopste is 45 euro op tweakers....quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
ow! ik ga dit weekend een 1 gig CF kaartje kopen van Sandisk voor 60 euro, dat is niet duur toch?
edit...kut....carnaval..da's waar ook, hmzzz kijken of die vrijdagavond ook nog open is, meestal is alles gesloten met carnaval.
Dan maakt het in prijs niks meer uit en zijn ze even duur.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:03 schreef Kleintje het volgende:
Nog even, dan ren ik echt even weg.
Nadeel is natuurlijk ook dat een batterypack weer extra geld kost.
Dus dat maakt de aanschafprijs ook weer hoger.
Bij de nikon had ik het idee meer camera in handen te hebben... heft een batterypack dat op?
En ik dacht dat mijn huis heel goed geisoleerd wasquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:14 schreef k_man het volgende:
Laatste is inderdaad van Paaseiland, de eerste twee van Chili. Paaseiland ligt zo'n 3700 km ten westen van Chili, in the middle of nowhere. Het is één van de meest geïsoleerde plekken ter wereld.
Vroegah was paaseiland bedekt met een dik woud. maar om de beelden te verplaatsen moesten ze wat hout kappen. Afijn, het bos verdween en nu zijn er bijna geen bomen meer. Nadat de laatste boom verdwenen was kon men ook geen standbeelden meer verplaatsen of terug rechtop zetten...quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik heb eens op Discovery ofzo gezien dat het een groot mystery is hoe ze nu die enorme beelden daar hebben kunnen maken. Iets met de afgelegenheid en niet het vele materiaal aanwezig op die eilanden ofzo?
Men vind dat de canon 300D met 6 megapixels scherpere foto's aflevert dan de 350D met 8 MP.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef Kleintje het volgende:
Grote voordeel van de canon is gewoon de megapixels. Nu weet ik dat dat ook niet alles is.
En hij ligt ook lekkerder in de handquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:04 schreef Shark.Bait het volgende:
Men vind dat de canon 300D met 6 megapixels scherpere foto's aflevert dan de 350D met 8 MP.
Dat is allebei wel een beetje waar hoor. Bovendien hebben een paar psychologen onlangs wetenschappelijk bewezen dat je grote aankopen het beste op je gevoel kan doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat het aan het eind van de rit allemaal relatief is en dat de ene zeker niet onder zal doen voor de andere hoor
* Puckzzz vindt het een beetje vergelijkbaar met auto's. Je hebt fanatieke Opel rijders en je hebt fanatieke Peugeot rijders, die eindeloos met elkaar kunnen discussieren over het feit dat hun auto beter is als de ander
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:59 schreef Kleintje het volgende:
Is het zo raar dat ik twijfel???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |