das de lens die ik heb, volgens mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:21 schreef Mauro het volgende:
Overigens,
Is dit een beetje een fatsoenlijke lens?
klik
En de macrofoto's?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
das de lens die ik heb, volgens mij
ik vind m heel fijn in gebruik, alleen soms een beetje zwaar maar dat komt door mijn pols
verder heel tevreden erover
deze is op macrostand gemaaktquote:
ben ik nou de enige waarvan me die logica volledig ontgaat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
maria stond zeg maar 4 meter van me af, en een heel eind in de hoogte
wat ik zelf wel fijn vond is dat er ook meteen en zonnekapding bij zatquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Mauro het volgende:
Oké, ziet er netjes uit!
Ga er ff een belronde aan wagen
omdat ik wat zat te klooien met de instellingen en de lensquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ben ik nou de enige waarvan me die logica volledig ontgaat?
waarom zou je in vredesnaam een joekel van een mariabeeld dat op 4 meter afstand van je staat op macrostand gaan fotograferen?
dus je hebt niet bewust voor de macro instelling gekozen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik wat zat te klooien met de instellingen en de lens
op dat moment heb ik van allerhande dingen geprobeertquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dus je hebt niet bewust voor de macro instelling gekozen?
Ik heb me een tijdje geleden verdiept in macro-lenzen (en er uiteindelijk geen gekocht) en kreeg van alle kanten te horen dat als je echt mooie macro's wilt maken je een 1:1 dedicated lens moet nemen, en dan een met vaste brandpuntafstand. En ik moet zeggen dat alle foto's die ik toen bekeken heb dit advies heel eenduidig bevestigden.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:32 schreef RonaldV het volgende:
Vliegvrager, doe jij ook mee aan Meimaand Modellen Maand - 2e helft mei ?
Het leek me al niet helemaal jouw kopje thee, maar iemand liet jouw naam daar vallen, vandaar de vraagquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]zit in het buitenland eind mei.
en eerlijk gezegd doet het thema me ook niet zo veel
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het leek me al niet helemaal jouw kopje thee, maar iemand liet jouw naam daar vallen, vandaar de vraag
Hoe weet jij dat het een "ze" was?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:41 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Laat ze mn naam eens een beetje beter vasthouden zeg
'Ze' als in 'hullie'.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het een "ze" was?
ik zal Pea ff spanken voor je
Kan ik weer niet spanken Ow...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
'Ze' als in 'hullie'.als ik 'haar' bedoeld had, had ik wel 'haar' gezegd
Wilde foto's?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:59 schreef Esto het volgende:
Goedenmiddag
Ik ben weer thuis! Net in R'dam geweest.. Wilde foto's maken voor de fotowedstrijd.. alleen......door de kou deed de camera of batterijen het weer niet (had verdomme 8 batterijen bij me!
) . Dus ik heb maar twee foto's kunnen maken.. Zometeen maar ff online gooien.
waar is dat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga hier heen de 26e, misschien zijn er meer mensen geinteresseerd?
Wilde foto's kunnen ook abstract zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wilde foto's?
Het thema is abstract hoor
En wat een taalgebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |