Malden, vlakbij Nijmegen.quote:
Damn....quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de geinteresseerden:
Het Photoshop Event 2006 van Adobe
Tijdens Professional Imaging organiseert Adobe, ook dit jaar weer, het Photoshop Event voor Fotografen met een programma van sessies die u gratis kunt bezoeken.
Ik kreeg deze in mijn email van Adobe, omdat ik een product bij hen geregistreerd heb
Dat is inderdaad één van de theoriën, maar zo zijn er wel meer. Toen Roggeveen Paaseiland ontdekte was het al kaal en was men ook al gestopt met het maken van beelden. Omdat niks schriftelijk is vastgelegd en de bevolking in de loop der tijd zo goed als uitgeroeid is, is eigenlijk alles gebaseerd op speculatie en educated guesses.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:04 schreef Shark.Bait het volgende:
Vroegah was paaseiland bedekt met een dik woud. maar om de beelden te verplaatsen moesten ze wat hout kappen. Afijn, het bos verdween en nu zijn er bijna geen bomen meer. Nadat de laatste boom verdwenen was kon men ook geen standbeelden meer verplaatsen of terug rechtop zetten...
Wat is er eigenlijk te denken van het vermoeden, dat deze beelden die wij kennen maar voor een klein deel zichtbaar zijn. Er gaan namelijk geruchten, dat het stenen ruiters zijn die onder de grond zelf op een paard zouden zitten. En dus dat er nog 80% van de beelden onder de grond zit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is inderdaad één van de theoriën, maar zo zijn er wel meer. Toen Roggeveen Paaseiland ontdekte was het al kaal en was men ook al gestopt met het maken van beelden. Omdat niks schriftelijk is vastgelegd en de bevolking in de loop der tijd zo goed als uitgeroeid is, is eigenlijk alles gebaseerd op speculatie en educated guesses.
nah, je hebt tegenwoordig zulke geavanceerde bodemscanners, dan zouden ze dat nu toch wel zeker weten? Plus dat ze die dingen toch ook gewoon een stukkie kunnen uitgraven om daar achter te komen? of vallen ze dan om ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk te denken van het vermoeden, dat deze beelden die wij kennen maar voor een klein deel zichtbaar zijn. Er gaan namelijk geruchten, dat het stenen ruiters zijn die onder de grond zelf op een paard zouden zitten. En dus dat er nog 80% van de beelden onder de grond zit.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:56 schreef HMaster-II het volgende:
Wat is er eigenlijk te denken van het vermoeden, dat deze beelden die wij kennen maar voor een klein deel zichtbaar zijn. Er gaan namelijk geruchten, dat het stenen ruiters zijn die onder de grond zelf op een paard zouden zitten. En dus dat er nog 80% van de beelden onder de grond zit.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:45 schreef Mauro het volgende:
Damn....
Je bent me dus net voor.
Wilde ik ook al posten
F&F ---> jawel, want dan zijn de paarden omgekomen tijdens die aardbeving en de ruiters van hun paard gevallen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
--> TRU
Een heleboel beelden zin weer overeind gezet omdat ze na een aantal aardbevingen omgevallen waren. Met die theorie die jij noemt zouden ze niet kunnen omvallen
Dat is zeker niet waar. Alle beelden lagen op een gegeven moment om, de beelden die nu rechtop staan zijn in de afgelopen 50 jaar overeind gezet. Er zit niks onder de beelden, behalve de kunstmatige heuvel waar ze op staan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:56 schreef HMaster-II het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef k_man het volgende:
En Shark, dat de beelden door een aardbeving zouden zijn omgevallen is erg onwaarschijnlijk. Men gaat ervan uit dat ze omver getrokken zijn tijdens een felle oorlog tussen de verschillende clans op het eiland.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef k_man het volgende:
Omdat niks schriftelijk is vastgelegd en de bevolking in de loop der tijd zo goed als uitgeroeid is, is eigenlijk alles gebaseerd op speculatie en educated guesses.
Wat zal Roggeveen gebaald hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:22 schreef Mauro het volgende:
Onder al die beelden lijkt het mij overigens wel lastig om je paaseieren te verstoppen.
Daarom lagen al die beelden om natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat zal Roggeveen gebaald hebben
Waar, maar zoals ik zei: een aardbeving - of wat ook wel eens gedacht wordt: tsunami - is erg onwaarschijnlijk. Bijvoorbeeld omdat de eerste ontdekkingsreizigers die Paaseiland aandeden nog beelden overeind hebben zien staan. Dat zou betekenen dat er meerdere aardbevingen geweest moeten zijn. Bovendien lagen alle beelden op dezelfde manier omver. Het is niet waarschijnlijk dat bij een aardbeving alle beelden dezelfde kant op vallen.quote:
JA. da's waar idd. Ik herinner me dat ze dat tijdens een docu zeiden. Maar wat ze dachten dat het bewees is me ontschoten. Maar disc/NATG kennende, zal het wel weer een keer herhaald wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:35 schreef k_man het volgende:
Bovendien lagen alle beelden op dezelfde manier omver. Het is niet waarschijnlijk dat bij een aardbeving alle beelden dezelfde kant op vallen.
Werken is klote. Ik was voor 1 dag omgedoopt tot het "appelflappenmeisje". Heb gewoon voor 1000 euro aan appelflappen en berliner bollen berkocht. Bahquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:42 schreef Xilantof het volgende:
weer terug van werken.
En had geen goede schoenen hier dus ik ben helemaal gesloopt
en mijn weekritme klopt nu van geen kant meer
en ik ben nog steeds verkouden
gaat lekker hier
das ook klote jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Werken is klote. Ik was voor 1 dag omgedoopt tot het "appelflappenmeisje". Heb gewoon voor 1000 euro aan appelflappen en berliner bollen berkocht. Bah![]()
School is ook klotequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
das ook klote ja
Nouja, gelukkig was dit meer een 1 van weinige doordeweekse acties van mij...
school gaat nog maar even voor.
klopt..quote:
Heb je al enig idee wat je hierna wil gaan doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt..
nouja... hopelijk ben ik eind dit schooljaar klaar, en dan mag ik opnieuw zoeken naar die opleiding die me het minst klote lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |