Leukquote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Cool. Lijkt me hartstikke leuk om een keer mee te gaan.
Dat we daar niet eerder aan hebben gedachtquote:Op maandag 20 februari 2006 14:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
neej ik heb ook geen zin om tzt naar het andere topic te gaan... kunnen we de regels niet veranderen? dat er gekeken wordt naar het startBMI als je begint met afvallen? als dat boven de 25 is dat je dan hier mag blijven?
zo houd je hier wel mensen die serieus echt willen afvallen ivm overgewicht, wat volgens mij de bedoeling is van de 2-deling die er momenteel is?
Goed plan! De leuke mensjes blijven allemaal hierquote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Uit het andere topic:
[..]
Dat we daar niet eerder aan hebben gedachtHet startgewicht!! Ik vind het best een goed idee eigenlijk, dat als je start BMI boven de 25 is dat je dan hier kan afvallen.
En dat je dus nooit over 'moet' naar het 'andere topic' *spooky sounds* (waar ook hele lieve fokkers zitten hooralleen zijn ze daar vaak wat minder hecht omdat ze er niet máánden en máánden blijven lijnen)
Jou pakketje is trouwens nog niet aangekomen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
THX Ymme![]()
en ben blij dat iedereen mijn idee een goed idee vindt
Dat is wel een idee. Ik denk dat ik het straks ook weer ga proberen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja en met LUSH ... ga nog maar jaloerser kijken haha![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:55 schreef freecell het volgende:
Ik ga straks mezelf naar de winkel slapen
En ik ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou we kunnen een keer een meeting houden in een kuuroord ofzo?en dan met zijn allen in een whirpool en dat neem ik stiekem Lush mee
misschien dat ik toch maar eens een keer meega naar zo'n saunameet danquote:Op maandag 20 februari 2006 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Daar hebben we al steeds saunameets voor, BJ(en dan wordt er ook lush meegenomen
![]()
)
Waar koop je zo'n ding? En wat kost dat? Vind ik ook wel een leuk speeltje!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik heb een curvimeter gekochtEen wàt, Isabeau?? Nou, een curvimeter. Dat is een metertje waarmee je over kaarten kan rollen met een wieltje en dan de afstand aflezen. Zo weet ik dat ik gisteren 9,75 km heb gewandeld en vrijdag 7,5 km
Heel handig!
En jij dacht dat, dat niet te halen isquote:Op maandag 20 februari 2006 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, nu moeten we gewoon gemiddeld 1 topic per week doen
Ja echt heel gezellig hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef freecell het volgende:
truckersfestifal?geweldig!
Ik ga wrs ook weer eens niet op vakantie dit jaar, al jaren geen geld voor
wel met pinksteren naar opwekking
Klinkt ook best gezellig, maar ik zag al allemaal van de getattoueerde mannen en die geblondeerde vrouwen voor mequote:Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja echt heel gezellig hoor.
Ik en mijn vriend, gaan dan 2 dagen, waarvan 1 dag overdag als six flags zelf is.
Het is net zoals op een camping. Beetje lopen over het terrein, gezellig kletsen, wat drinken. Feesten... Weinig slapen.. Kortom, in z'n weekend voel ik me altijd weer 16..![]()
Is nog onder de meter (meter is de grens voor gevaarlijk overgewichtquote:Op maandag 20 februari 2006 18:46 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb een meetlint gekocht bij de HEMA, dus ik weet nu hoe groot m'n gebrek aan taille is. Kijk en vergelijk:
Ideale maten: 90 - 60 - 90
Maeghan: 106 - 89 - 112
Hihi, in eerste instantie doe ik m'n taille, sta heel verbaasd te kijken, 68maar het was dus 89 op z'n kop
![]()
![]()
Maeghan: 106 - 89 - 112quote:Op maandag 20 februari 2006 18:52 schreef Maeghan het volgende:
Nee hoor, want m'n onderwijdte is exact gelijk aan m'n 'taille', dus helaaaaas. =( Ik ben een soort rechte pijp waar twee borsten op gemonteerd zitten, en dan steken er opeens kwabben uit bij m'n heupen en billen. *snif*
Ja, maar volgens mij is het idee van een taille ook dat ie dunner is dat de plek net onder je borsten, en dat is bij mij dus niet zo.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Maeghan: 106 - 89 - 112
Dat is toch: borsten 106, taille 89, heupen 112?
Dan heb je namelijk wel taille
En anders snap ik het niet
www.sprookjescamping.nl Topcamping met kinderenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:43 schreef dobbey het volgende:
Waarschijnlijk gaan we in de zomervakantie nog een weekje met de kleine op een camping staan maar hoe wat waar geen idee(als iemand nog een leuke camping weet voor een jong stel met kleine van 3 hou ik me aanbevolen
)
Altijd prettig, die inhoudelijk sterke reacties!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef Marloes het volgende:
tvp :
Oh, dat ziet er ook leuk uit zeg!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef Rewimo het volgende:
www.sprookjescamping.nl Topcamping met kinderenChristan draait nog altijd de cd met de liedjes van Hanna de Heldhaftige
Nee dat het voorbeeld van een vrachtwagen chauffeur. Maar zo is het helemaal niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt ook best gezellig, maar ik zag al allemaal van de getattoueerde mannen en die geblondeerde vrouwen voor me
Maar kan me voorstellen dat het wel lollig is![]()
oeps ja, dat zijn de verzekerde bedragen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:09 schreef Pandorah het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het gaat om zoveel premie maar ik denk dat het om het verzekerd kapitaal gaat. Eigenaardig dat ze eenmalig naar je BMI vragen (bovendien kan je dat ook naar eigen inzicht invullen). Wel weet ik dat er een grens is van ¤ 160.000. Daarboven mag een verzekeraar je medisch laten keuren.
Mijn aandelen, wat doe je?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh, die Slimfastrepen ga ik ècht niet kopen, Faat![]()
Ik als tiener:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:06 schreef Levitation het volgende:
De meeste dikkerts die ik ken, sporten. Het zijn juist de mensen die van zichzelf slank zijn die vaak geen moer om hun gezondheid geven.
Ik heb ook mijn hele leven gesport, wel iets minder heftig dan jij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Levitaion, uit het andere topic: (geen zin om het daar neer te zetten)
[..]
Ik als tiener:
- fietsen minimaal 5 uur in de week
- zwemmen 3 uur in de week (intensieve training en daarbovenop wedstrijden)
- jazz-ballet 2 uur in de week
- volleybal 1 uur in de week
- sport op school 2-3 uur in de week
![]()
En altijd te dik geweest.
Oh ja, toen ik begin 20 was, was ik verslaafd aan de sportschool. Elke dag ging ik 2-3 uur (!) trainen. Ben ik ook niet dunner van geworden.
Een vrij standaard foktopic dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Who cares, het was toch je typische "vetzakken zijn smerig en moeten betalen en zijn allemaal lui en ongedisciplineerd, ze moeten maar gewoon de helft gaan eten" Foktopic.
Ja 3 uur ofzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef pluisje het volgende:
Daar ben je wel een paar uur zoet mee hoor, voor je kunt proeven
En de eetmeter maar zeuren dan je teveel natium krijgt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal je huis straks lekker ruiken, ymme
Ik heb net lekker weer een soepje op. Soepgroente met een blikje tomatenpuree en bouillon. Ik maak steeds vaker soep als lunch, héérlijk. En energie-arm![]()
klopt, maar verder is het wel nuttigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik luister nooit exact naar de resultaten van de Eetmeter. Die kloppen niet voor iemand die probeert af te vallen.
Ok...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom daar niet meer, ik heb het wel weer gezienEn tegen domme fokkertjes is niet aan te praten, zie dat eens in, lieverd
Hij was wel leuk!quote:
Ik ben eigenlijk nogsteeds druk in het andere topic bezig. Ik heb wel een ideetje voor een topic, maar ik vrees dat 't nog sneller op slot gaat dan het jouwe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Kunnnen we niet zoiets met een serieuzere strekking openen?
en dan alsnog rellen
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nogsteeds druk in het andere topic bezig. Ik heb wel een ideetje voor een topic, maar ik vrees dat 't nog sneller op slot gaat dan het jouwe.
(Zie 't fat-tax topic)
Hm. Mij ook. Je krijgt namelijk veel te weinig binnen zo. Maar als het echt maar 1 week is zul je het wel overlevenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:34 schreef Ripley het volgende:
Ik ben een saladeweekje aan het doen - 's morgens magere yoghurt, 's middags salade en 's avonds ook. Ben benieuwd of het bevalt(vandaag begonnen)
Ja, het is echt maar een weekje. Ik heet normaal gesproken redelijk gezond en ben ook weer aan het sporten, maar wil gewoon weer even een snelle fix voor nu.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hm. Mij ook. Je krijgt namelijk veel te weinig binnen zo. Maar als het echt maar 1 week is zul je het wel overleven
Ojee, wat is er mis?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:39 schreef Rewimo het volgende:
't Is denk ik niet zo'n goed teken als de fysiotherapeut tegen je zegt dat het maar goed is dat je gekomen bent?
nee!(tenzij de fysio op punt van failliet gaan staat) Wat is er met je gebeurt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:39 schreef Rewimo het volgende:
't Is denk ik niet zo'n goed teken als de fysiotherapeut tegen je zegt dat het maar goed is dat je gekomen bent?
Klinkt niet best. Verklaart wel de rugpijn die je had.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Rewimo het volgende:
Wervels die nogal behoorlijk erg stevig vastzitten![]()
Veel sterkte ermee je moet niet meer doen dan je aankan hoor! Daar heb ik bijzonder slechte ervaringen mee. Geen goed ideequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:53 schreef Rewimo het volgende:
Dank jeIk ga morgen en overmorgen toch maar weer werken. Vind dat ik het anders niet kan maken om op vakantie te gaan.
Ik had er al naar gevraagt in een ander topic.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb mijn pakketje ook binnen Ymme! bedankt! ik ga straks eerst even boodschappen doen en daarna lekker in de badkamer vertoeven!
verder gaat mijn dieet wel ok.... maar niet snel.
Mezelf voorgenomen om vandaag nog wel ff op de crosstrainer te gaan.
Ja dat wil ik in de weekende ook gaan proberen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:25 schreef pluisje het volgende:
Ja ymme, en het wordt ook steeds leuker en makkelijker
Je kunt ook gewoon losse bloem en gist gebruiken, dat is vaak een stuk goedkoper dan die mixen!
Bedriegen mijn ogen mij of zie ik hier soms smoesjes?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:48 schreef Marloes het volgende:
Hm ja dat is natuurlijk waar
Op school eet ik vaak maar 2 broodjes, dat komt omdat ik brood niet zo heel lekker vind. Eigenlijk zou ik dus iets moet hebben dat goed vult en makkelijk mee te nemen is naar school, als een soort van vervanger van brood. Ik neem heel soms wel eens een appel mee maarja dat vult ook niet echtEn omdat ik dan zo'n honger heb ga ik thuis heel veel eten
's avonds.. tja.. ik heb een hele erge hekel aan gekookte aardappels, dat lust ik écht niet (hou sowieso niet van dat hollandse eten), maar m'n vader vindt het heel erg lekker dus 1 a 2 keer per week eten we dat gewoon.. meetal eet ik dan ipv dat een bakje crueslie met yoghurt, maar dat vult idd ook niet echt. lastig lastig
Hey ik heb ook net een paar weken de samsung E760 in bezit. Hij was met een 2 jarig KPN abbo 9 euroquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Chocolade workshop...... oh wow, da's echt dodelijk voor mij, haha!
Pfff stomme Tele-2. Ik had 3 weken terug me ingeschreven voor een abo daar met een Samsung E760 erbij. krijg ik vorige week m'n pakket - met verkeerde telefoon (Motorola Razr V3, bah!). Ik teruggestuurd (want dat moest volgens hun) maar morgen gaat mn abo in, maar heb m'n telefoon nog niet. Ik hoop dat ie er dan morgen wel is... grrrrr... ik weet het, ik moet me er eigenlijk nieteens druk over zitten maken maar soms kan ik heel ongeduldig worden
Ik wil gewoon klooien met die nieuwe telefoon... fotootjes maken, beltoontjes maken (mp3 etc), en dat ding heeft een bewegingssensor, hartstikke grappig, dus ook daarmee experimenteren... nouja.
Oeh, broodbakmachine, gaaf! Ik heb er zelf ook eentje en het ruikt altijd zooo lekker als je krentenbrood maakt..... of bananenbrood! Dat is zoooo lekkerrrr!!!!
Ondertussen weegt dit meisje nog steeds 79,8 kg, net als gister! Dus de weegschaal had 't toch goed
Hey hoi!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:09 schreef Miss_S het volgende:
lijkt wel dat elke schooldag ik niet boven de 1000kcal kan komen
maar heb geen moment honger....
Ik ben idd erg goed in smoesjes verzinnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Bedriegen mijn ogen mij of zie ik hier soms smoesjes?![]()
Wat vind je wel lekker dan, als je geen brood, aardappels en Hollands eten lust?
Dat je brood niet zo lekker vindt, ligt mogelijk aan het soort brood en het beleg, dus varieer daar eens mee. Probeer eens van dat Duitse zuurdesembrood, of roggebrood, of AH Sportbrood (zit ander graan in, smaakt anders en is anders van structuur). Verder zijn er allerhande broodvervangers, zoals crackers, ontbijtkoek, mueslirepen, ontbijtgranen, brinta wake-up, fruitontbijt, en verschillende 'gezondere' koeken als evergreen, sultana, breadfast, rijstewafels, popcornwafels, meergranenwafels, en dingen als Breaker (yoghurt, kwark en fruitvarianten), smoothies in knijpzakjes, etc. Dat je niet van brood houdt hoeft dus helemaal geen probleem te zijn.
Dat appels niet vullen wil ik je nog eens horen zeggen als je er vier op hebt. Gewoon meer fruit meenemen dus, en varieren zodat het je niet na drie dagen je neus uitkomt.
Als je geen gekookte aardappels wilt, vervang ze dan door rijst of pasta, of mss. lust je wel aardappelpuree? Aardappelpuree en rijst zijn namelijk ook verkrijgbaar in snel te bereiden eenpersoonsporties, dus dan hoef je in ieder geval niet iedere dag gekookte aardappels te eten. En ook hier geldt, er zijn verschillende aardappelrassen, dus probeer eens een andere. Of bak ze eens op of neem ovenfriet als je dat wel lust.
Verder maak je mij niet wijs dat je 'dat Hollandse eten' niet lust. Zoveel verschrikkelijk vreemde groentes eten we in Nederland nu ook niet. Spinazie, worteltjes, erwten, prei, dat zijn toch wel groentes die over de hele wereld gebruikt worden volgens mij. Ik kan me niet voorstellen dat je geen enkele Hollandse groente lust, en anders wordt het misschien maar gewoon tijd om eraan te wennen. Groentes horen nu eenmaal bij een gezonde leefstijl en mogelijk wen je er na een paar keer wel aan.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 06:44 schreef dobbey het volgende:
Goedenmorgen![]()
Ik heb spierpijnIk dacht n.a.v. jullie gesprekken een aantal topics geleden van goh laat ik eens gaan beginnen met buikspieroefeningen en opdrukken, dat kan ik vast wel
Dom, dom dom natuurlijk want ik kan me armen niet meer boven me hoofd krijgen
![]()
Maar goed, het zal vast wel een keer weggaan en dan gaan we stug verder net zo lang tot ik heeeeel groot en sterk ben
![]()
![]()
Die komt er nog aanquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
en de top 5 troel??? haha
Maar we zijn wel heeeeeeeel goed bezigquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
spannnnnenddddd....
*naja niet echt, staan drie mensen heeeeeeeeeeeeeel dik op kop en dan komt Sjeen en een paar kg later ik als het goed is*
Ruim 400 kiloquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:32 schreef Rewimo het volgende:
Troel, kun je ook een updateje geven over hoeveel we met zijn allen afgevallen zijn? Dat klinkt zo lekker indrukwekkend
dat is ook zo, en die top 3 ga ik nooit halen, want ik ga maximaal nu nog 12 kg afvallen... en dan heb ik 35,7 kg haha dus ben al heel gelukkig met mijn 5e plaatsquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maar we zijn wel heeeeeeeel goed bezig![]()
Hmmm... voor een BMI van 23,5 zou ik 68kg moeten wegen. Dan zou ik nu nog 24,2kg kwijt moeten. Dan kom ik ook in de top 5 ergens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
als ik die 35,7 kg ben afgevallen ben ik nog bijna 80 kg hooren heb ik een BMI van 23,5 ofzo...
(jaaaaa ik ben lang)
tja, volgens de weegschaal bij Lemmens ben ik ook al meer kwijt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:42 schreef ymme het volgende:
Ik zie dat mijn regeltje hier niet klopt met het regeltje van de EGA.
Ik zal vanavond even alles veranderen, aangezien ik al meer dan 6.6 kilo kwijt ben.
Dit is al in de 12 kilo... Maar dit komt omdat ik zelf al wat afgevallen was voordat ik met de ega begon..:)
Ik zal vanavond even het juiste regeltje erneer zetten..
chocolagemassage...quote:Choco-Laté wordt het festival van de zoete zonde. De smaaksensaties die chocolatiers aan tientallen standen aanbieden, verleiden iedere chocoladeliefhebber. Topkoks, bakkers en chocolatiers geven het beste van zichzelf in live demonstraties. Beeldhouwers, schilders, en bodypainters verheffen chocolade tot hun instrument bij de creatie van kunstwerken. Chocolademassage, -pakking of cacaotherapie, het zijn maar enkele van de behandelingen waarmee men op het festival kan kennismaken. Chocolade bij een lekker glaasje wijn, een uitgebreide chocoladefondue met fruit, … ‘the perfect math’
Dat klinkt niet echt alsof je aan het lijnen bentquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:13 schreef Marloes het volgende:
Tot nu toe: 2 crackers met vlokken, yoghurt met cruesli/muesli (weet niet wat 't is, in zo'n zak van johnson), pecannoten, een meergranencroissantje en een bruine boterham met hagelslag
Ik ben echt chocolaverslaafd![]()
Klinkt goed Beessie-Jen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
ontbijt vandaag:(laat)
yoghurt met meusli (zonder suiker)
water
tussendoor:
sinasappel en knopper
en als avondeten straks:
groentesoep (heb ik maandag gemaakt)
met broodjes met kippenragout
jammie jammie
en vanavond ga ik naar de sporthal om een wedstrijd te kijken, dus kan ik niet teveel snaaien.
verder vanmorgen 10 mins op de crosstrainer geweest,
net gewinkeld (dus gelopen)
en straks weer naar de winkel (nu in mijn woonplaats om mijn nieuwe bikini te halen, die is ingenomen)
ow ja en dit moet ik ff kwijt:
heb net een hele supermooie spijkerbroek gekocht!!!! eindelijk pas ik weer in een HIPPE spijkerbroek, die ook nog eens lang genoeg is![]()
*blij blij blij*
en ik had er een riem bij meegenomen, ik dacht ik neem xl, dat is altijd goed. Pas ik hem net thuis om......te LANG! dus geen gaatjes genoeg haha, dus die ga ik zo ook nog ff ruilen bij de winkel.
Dan komen we nooit aan topic #100...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef Faat het volgende:
Kunnen we niet een schaduwtopic openen waarin alleen postjes geplaats worden met wat
iedereen eet dan kan ik dat mooi vermijden. Ik krijg namelijk vreselijke trek tegenwoordig als
ik het dieettopic lees, waarvan de ergste toch wel is bijna onbedwingbare trek in chocolade![]()
ik ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef Faat het volgende:
Kunnen we niet een schaduwtopic openen waarin alleen postjes geplaats worden met wat
iedereen eet dan kan ik dat mooi vermijden. Ik krijg namelijk vreselijke trek tegenwoordig als
ik het dieettopic lees, waarvan de ergste toch wel is bijna onbedwingbare trek in chocolade![]()
hey marloes... bij esprit heb ik de broek gekocht. Ik koop daar al mijn broeken, omdat zij zo'n beetje de enige winkel zijn met echt lange damesbroeken... lengte 35 verkopen ze daar, terwijl het bijna overal tot 34 gaat. en ik moet zeggen dat het niet veel scheelt met de lengte 36 broeken die ik van mijn vriend wel eens aan hebquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef Marloes het volgende:
BJ, waar heb je die broek gekocht?
Ik ben ook zo lang![]()
Wat voor pizza is dat? Als ik pizza eet, is alleen de pizza al 1000kcal!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef Miss_S het volgende:
heb vanavond pizza op![]()
maar kom nog steeds niet boven de 1000kcal
Ahja, ik heb ook een (stretch) broek van esprit, een donkere met een gele naad op de zakkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey marloes... bij esprit heb ik de broek gekocht. Ik koop daar al mijn broeken, omdat zij zo'n beetje de enige winkel zijn met echt lange damesbroeken... lengte 35 verkopen ze daar, terwijl het bijna overal tot 34 gaat. en ik moet zeggen dat het niet veel scheelt met de lengte 36 broeken die ik van mijn vriend wel eens aan heb
kijk maar eens op www.esprit.nl, je kan daar ook bestellen en je hoeft geen verzendkosten te betalen.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef Levitation het volgende:
Wat voor pizza is dat? Als ik pizza eet, is alleen de pizza al 1000kcal!
Uhm.... dat is al weer jaren geleden.... *denk*quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, waar heb je eigenlijk je plaatje vandaan? Ik vind het één van de allermooiste icons op fok namelijk.
Met wat soda erinquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Isabeau het volgende:Ja, ik zit echt op zwart zaad tot mijn salaris is gestort (ergens eind deze week, begin volgende week, dus geen ramp). Maar is er niets anders aan te doen? Ik wilde straks een voetenbadje proberen
Ja lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik doe regelmatig een voetenbadje. Bruistabletje erin, voetjes scrubben, eelt wegvijlen, insmeren met lekkere creme en dan dikke sokken aan. Heerlijk
Ik ben trouwens ook bezig met pogingen tot leniger worden, dus ook veel rekken en strekken en wat yoga doe ik erbijquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:02 schreef freecell het volgende:
Ik doe trouwens pogingen om weer wat leniger te worden en ben nu elke dag zeker tien minuten aan het rekken en strekkenIs wel grappig. Kijken of ik ovger een paar week weer een fatsoenlijke lotushouding kan en al die andere dingen die vroeger zo simpel waren en nu pijn doen
Handstanden doe ik voorlopig niet meer: bij de laatste poging trapte ik schopte ik twee planken uit de servieskast van TARAraboemdijee en zijn huisgenootje, die toen weer op de twee planken daaronder vielen.....![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef Pandorah het volgende:
Ik zit inderdaad op badminton. Ik heb zelfs ooit in een ver verleden een paar keer jeugdcompetitie gedaan
.
[..]
Ik ben trouwens ook bezig met pogingen tot leniger worden, dus ook veel rekken en strekken en wat yoga doe ik erbij. En praat me niet van handstanden. Ik heb geloof ik toen ik heel klein was een keer tegen een kast aangeleund maar die stond los en ging door het raam...
![]()
Wie zegt datquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik even blij dat je dat hier nooit geprobeerd hebt
...als ik de blaar goed bestudeer zit deze onder het eelt. Ja, klinkt vaag. Maar je ziet vrijwel niets (rood plekje ter grootte van een euro) en als je er op drukt doet het heel erg veel pijn en fluctueert het, dus alsof er een vochtpocket onder zit. Ik weet prima hoe je een blaar op je hiel moet behandelen, maar dit...Ik denk wel dat ik het ga proberen met een steriele naald (en eventueel een gejodeerd draadje dat ik laat zitten als drain).quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef kwakveense het volgende:
isa: ik prik blaren altijd gewoon door. ze zeggen wel dat je dat niet moet doen, maar t is voor mij t enige wat de druk verlicht als ik nog moet lopen. gewoon even een ontsmette naald erin en dan stroomt ie leeg, nog even nadeppen met ontsmetspul en dan tape eroverheen...
Dat was ik gelukkig nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef Isabeau het volgende:Nou, eigenlijk was ik meer de brokkenmaker hier en niet jij. En M. staat nog steeds bovenaan met het laten vallen van mijn gietijzeren braadpan in de gootsteen die vol stond met servies
![]()
Squash, dat is echt leuk echt een aanrader!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef octopussy het volgende:
Badminton heb ik trouwens ook nog een paar jaar gedaan. Was best leuk, maar ik was er op een gegeven moment wel weer op uitgekeken.
Ik ben echt een zeikerd qua sport. Ik ben nergens echt een beetje goed in en dan is het zooo moeilijk om een teamsport te gaan doen waar iedereen al alles kan en ontzettend fanatiek is.
Fitness gaat ook vervelen na een paar jaar![]()
Dus ik ben nog wel op zoek naar een leuke sport die ik echt van af grond af aan (zeg maar klunzenniveau) kan leren, zonder dat ik een strak pakje aan hoef![]()
Belachelijk, dat ballet verhaal. Dat ligt echt aan de school denk ik. Kijk, als je professioneel danseres wil worden moet je natuurlijk wel dun zijn, maar als het als hobby is, wat maakt je gewicht dan uit. Ik ben ook niet dun en ik heb 15 jaar aan klassiek ballet gedaan met veel plezierquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef octopussy het volgende:
Tussendoor heb ik ook nog jaren aan klassiek ballet gedaan en een paar jaar jazzballet, maar ik werd daar zo ongeveer webgebonjoured toen ik 'te dik' werd voor ballet.
Badminton heb ik trouwens ook nog een paar jaar gedaan. Was best leuk, maar ik was er op een gegeven moment wel weer op uitgekeken.
Ik ben echt een zeikerd qua sport. Ik ben nergens echt een beetje goed in en dan is het zooo moeilijk om een teamsport te gaan doen waar iedereen al alles kan en ontzettend fanatiek is.
Fitness gaat ook vervelen na een paar jaar![]()
Dus ik ben nog wel op zoek naar een leuke sport die ik echt van af grond af aan (zeg maar klunzenniveau) kan leren, zonder dat ik een strak pakje aan hoef![]()
Heel veel sterkte. Het is vervelend van je vakantie, maar anders gooi je Christan een keer een weekendje bij ons en ga je lekker een weekendje weg met Frank. Maar nu eerst maar eens zorgen dat je vader weer beter wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Rewimo (1m65) (41,4) was 150,0 kg, weegt nu 112,6 kg en wil graag 70 kg wegen - 37,4
Dat is het goede nieuws
Het slechte is dat mijn vader gisteravond erg ziek is geworden, hij lag natuurlijk al in het ziekenhuis maar hij kreeg het erg benauwd en ze hebben hem aan de beademing moeten leggen. Hij heeft of longontsteking, of vocht achter zijn longen. Hij wordt nu in slaap gehouden en was gelukkig wel stabiel verder. Frank is gisteravond nog hiernaartoe gekomen. We zijn vannacht niet gebeld, dat is alvast een redelijk goed teken. Ik heb me maar weer afgemeld voor mijn werk (gisteren net een half dagje geweest) en straks gaan we naar hem toe. Gisteren overhaast Christan uit bed geplukt en naar oma gebracht, want hij heeft nog school vandaag. En nu de vakantie dus maar annuleren.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:56 schreef ymme het volgende:
Even een heel vies onwerpje van mijn kant![]()
Ik heb weer problemen met mijn stoelgang.
Ik heb het gevoel dat ik ontzettend nodig moet poepen![]()
Maar als ik dan op de wc zit, doet het pijn, het is dan net of "het" te groot is om eruit te komen![]()
Het doet ook best wel pijn.
Kortom, ik kan dus gewoon niet af.
Het past niet door mijn anus denk ik![]()
Maar fijn is het niet, ben vanaf zondag al niet meer geweest.![]()
Denk toch dat je er gewoon de tijd voor moet nemen. Rustig gaan zitten (ik neem vaak wat te lezen mee) en proberen te ontspannen. Wel uitkijken dat je de boel niet sloopt, niet te hard duwen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:56 schreef ymme het volgende:
Maar als ik dan op de wc zit, doet het pijn, het is dan net of "het" te groot is om eruit te komen![]()
Mijn moeder heeft dat ook gehad...quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:56 schreef ymme het volgende:
Het is nog niet zo grootquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef Pandorah het volgende:
Een Nijntjemuseum? Daar moet ik ook heen! Ik wist wel dat ze ermee bezig waren (want, hé, ik woon in Utrecht) maar ik had even niet door dat ie open is. Wist je ook dat er een Nijntjepleintje is aan het einde van de Oudegracht met een Nijntjestandbeeld?
Dit weekend was de opening geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef Pandorah het volgende:
Een Nijntjemuseum? Daar moet ik ook heen! Ik wist wel dat ze ermee bezig waren (want, hé, ik woon in Utrecht) maar ik had even niet door dat ie open is. Wist je ook dat er een Nijntjepleintje is aan het einde van de Oudegracht met een Nijntjestandbeeld?
Nijntje isquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat vreselijk leuk, Freecell!! Nijntje is
ymme, je kan die mini klysma's volgens mij ook gewoon bij de apotheek halen. Denk ik. En veel drinken! (maar dat doe je denk ik al wel)
Heb ik ook wel 'ns gedaan, maar ik vond het niet zo leuk. Misschien vooral omdat zo'n eerste keer vooral pijn doet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef Ripley het volgende:
Vanavond bodypumpen![]()
"Bodypump
Maak kennis met de originele barbell class. Je doet fitness oefeningen op motiverende muziek. Dit is de ideale workout voor spierversteviging, afslanken en het behoud van spiermassa. Simpel, veilig en effectief. "
Moet je nagaan, ik betaal voor een half uur aquaspinnen en in- en uitzwemmen in totaal 66 euro voor minimaal 12 bijeenkomsten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde dus eigenlijk gaan zwemmen, maar kwam er binnen enkele seconden achter waarom ik eerder in deze topicreeks had lopen foeteren dat ik eigenlijk gewoon een bak water wilde om baantjes in te trekken. Kosten: 6 euro p.p. Eventjes baantjes trekken!!!Kan mij het wat schelen dat er ook een waterkanon, bruisbad etc etc aanwezig is
![]()
Een 10-badenkaart kost 52 euro. Maar waar ik ook net achterkom is dat een kwartaallidmaatschap van de waterpolo-vereniging 47 euro kost... Ik denk dat ik die eens ga e-mailen(zo te zien trainen ze 2 avonden in de week...)
Merk je in het water niets van!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon in De Dolfijn, Beessie-Jen. Ik heb ze net ge-e-mailed met wat vragen en of ik een keer kan meedoen. (alleen ben ik dan bang dat ik gewoon veel te dik ben...)
Nee was gisteravondquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
nope gemist? komt daar vanmiddag geen herhaling van? of was dat gistermiddag en kwam de herhaling gisteravond?
haha heb niet eens een badpakquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen we niet gewoon samen een keertje meedoen(ik las ergens dat je 2x gratis voor proef mocht meedoen om te kijken of je het leuk vindt)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde dus eigenlijk gaan zwemmen, maar kwam er binnen enkele seconden achter waarom ik eerder in deze topicreeks had lopen foeteren dat ik eigenlijk gewoon een bak water wilde om baantjes in te trekken. Kosten: 6 euro p.p. Eventjes baantjes trekken!!!Kan mij het wat schelen dat er ook een waterkanon, bruisbad etc etc aanwezig is
![]()
Een 10-badenkaart kost 52 euro. Maar waar ik ook net achterkom is dat een kwartaallidmaatschap van de waterpolo-vereniging 47 euro kost... Ik denk dat ik die eens ga e-mailen(zo te zien trainen ze 2 avonden in de week...)
Dan moet je haast op die tijd gaan om het goedkoop te houden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Oh, het zwembad is een stùk goedkoper. De website met tarieven dateert uit 2000. Guldens
Huidige tarieven, baantjes trekken tussen 7 en half 9 's morgens is 2,15 en een 12-badenkaart kost 21,30.
Heb ik ook eentijdje gedaan, echt heerlijk, train je je hele lichaam mee. Ik combineerde het dan met nog 2x in de week fitness erbij. En kon toen merken dat als je er regelmaat in houdt, het echt helpt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef Ripley het volgende:
Vanavond bodypumpen![]()
"Bodypump
Maak kennis met de originele barbell class. Je doet fitness oefeningen op motiverende muziek. Dit is de ideale workout voor spierversteviging, afslanken en het behoud van spiermassa. Simpel, veilig en effectief. "
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |