abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35379251
Hey, mijn regeltje kan niet zo
Er staat nu: Freecell (1m74) (26,75) was 87,0 kg, weegt nu 81 kg en wil graag 65 kg wegen - 9,0
maak daar maar van: Freecell (1m74) (26,75) was 89,0 kg, weegt nu 81 kg en wil graag 65 kg wegen - 8,0

Enne Isabeau: ik kom één dezer dagen misschien wel even langs, we kwamen er vandaag alleen zo mooi langs
pi_35379311
Ja, ik zit echt op zwart zaad tot mijn salaris is gestort (ergens eind deze week, begin volgende week, dus geen ramp). Maar is er niets anders aan te doen? Ik wilde straks een voetenbadje proberen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35379538
Anders geen flauw idee. Maar een voetenbadje lijkt mij een goed plan .
En nu ga ik snel richting mijn badmintontraining!
pi_35379630
Zit jij op badminton? Dat wist ik helemaal niet

Maar bedankt voor het aanbod, je bent een schat

Freecell, waar heb je eigenlijk je plaatje vandaan? Ik vind het één van de allermooiste icons op fok namelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35380068
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef Isabeau het volgende:

Freecell, waar heb je eigenlijk je plaatje vandaan? Ik vind het één van de allermooiste icons op fok namelijk.
Uhm.... dat is al weer jaren geleden.... *denk*
Ik weet het niet, volgens mij uit een mail, ik zal eens kijken of ik de anderen nog heb die er bij hoorden.

Edit: ik heb even gekeken, de serie staat niet meer op mijn computer, maar volgens mij heb ik ze nog op 3,5 inch ergens liggen thuis Ik zal even zoeken, was een supermooie serie.
Dit was niet eens de mooiste, wel de duidelijkste als ze zover verkleind werden

edit nogmaals: Heeft Maarten eigenlijk wel gezegd waar wij uithingen toen hij jullie belde vanmiddag?

[ Bericht 37% gewijzigd door freecell op 22-02-2006 20:47:36 ]
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:34:31 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_35383190
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zit echt op zwart zaad tot mijn salaris is gestort (ergens eind deze week, begin volgende week, dus geen ramp). Maar is er niets anders aan te doen? Ik wilde straks een voetenbadje proberen
Met wat soda erin
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35385196
Ik heb er soda ingedaan Maar daar worden je voeten dan weer akelig zacht van.
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:19:27 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_35385563
Oew, en dan met een puimsteentje aan het werk om al je likdoorns weg te halen.

Ja, dat moet ik ook nog eens doen, ik heb een gigantisch grote onder mijn voet zitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35385658
Ik ga er nu niet met een puimsteentje overheen. Brrr Maar ik las ergens anders dat je ook blaren kan krijgen als je teveel eelt hebt en volgens mij is dat precies het geval op de plek waar ik de blaren heb gekregen. Dus een puimsteentje is een prima plan. Voor later.
pi_35385683
Ik doe regelmatig een voetenbadje. Bruistabletje erin, voetjes scrubben, eelt wegvijlen, insmeren met lekkere creme en dan dikke sokken aan. Heerlijk
It is your friends who make your world!
pi_35385721
Klinkt zalig, Ikiskoel!
pi_35385820
Hehe, dat is het ook hoor! Even lekker ontspannen En die spulletjes koop ik gewoon bij Hema, is nog redelijk te betalen ook.
It is your friends who make your world!
pi_35387873
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik doe regelmatig een voetenbadje. Bruistabletje erin, voetjes scrubben, eelt wegvijlen, insmeren met lekkere creme en dan dikke sokken aan. Heerlijk
Ja lekker
Dat deed ik altijd als ik bij mijn ouders in bad was geweest en dan inderdaad eelt wegvijlen, met een voetenraspding en NIET met puimsteen, dat voelt zo vervelend

Ik doe trouwens pogingen om weer wat leniger te worden en ben nu elke dag zeker tien minuten aan het rekken en strekken Is wel grappig. Kijken of ik over een paar week weer een fatsoenlijke lotushouding kan en al die andere dingen die vroeger zo simpel waren en nu pijn doen

Handstanden doe ik voorlopig niet meer: bij de laatste poging trapte ik twee planken uit de servieskast van TARAraboemdijee en zijn huisgenootje, die toen weer op de twee planken daaronder vielen.....
pi_35388061
Ik zit inderdaad op badminton . Ik heb zelfs ooit in een ver verleden een paar keer jeugdcompetitie gedaan .
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:02 schreef freecell het volgende:

Ik doe trouwens pogingen om weer wat leniger te worden en ben nu elke dag zeker tien minuten aan het rekken en strekken Is wel grappig. Kijken of ik ovger een paar week weer een fatsoenlijke lotushouding kan en al die andere dingen die vroeger zo simpel waren en nu pijn doen

Handstanden doe ik voorlopig niet meer: bij de laatste poging trapte ik schopte ik twee planken uit de servieskast van TARAraboemdijee en zijn huisgenootje, die toen weer op de twee planken daaronder vielen.....
Ik ben trouwens ook bezig met pogingen tot leniger worden, dus ook veel rekken en strekken en wat yoga doe ik erbij . En praat me niet van handstanden. Ik heb geloof ik toen ik heel klein was een keer tegen een kast aangeleund maar die stond los en ging door het raam...
pi_35388222
en ik ga nog steeds op de crosstrainer kan nog steeds, de dag is nog niet om
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_35388338
Kom op, BJ! Hup, fietsen!

En Pandorah's handstandverhaal:
pi_35388360
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef Pandorah het volgende:
Ik zit inderdaad op badminton . Ik heb zelfs ooit in een ver verleden een paar keer jeugdcompetitie gedaan .
[..]

Ik ben trouwens ook bezig met pogingen tot leniger worden, dus ook veel rekken en strekken en wat yoga doe ik erbij . En praat me niet van handstanden. Ik heb geloof ik toen ik heel klein was een keer tegen een kast aangeleund maar die stond los en ging door het raam...
whaha, ik ben niet de enige mafketel.
Het verschil is misschien dat ik het twee weken geleden deed en een puinhoop !!! De helft stuk natuurlijk
pi_35388400
Ben ik even blij dat je dat hier nooit geprobeerd hebt
pi_35388433
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik even blij dat je dat hier nooit geprobeerd hebt
Wie zegt dat
Ik heb bij jullie genoeg lol aan theepotten kapot maken
pi_35388632
Nou, eigenlijk was ik meer de brokkenmaker hier en niet jij. En M. staat nog steeds bovenaan met het laten vallen van mijn gietijzeren braadpan in de gootsteen die vol stond met servies
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:20:45 #221
57434 Marloes
Digital Love
pi_35388739
Ik KAN geen eens een handstand, ik kan m'n benen misschien 5cm omhoog krijgen maar dan val ik net zo hard weer naar beneden
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_35388885
Ik zou niet eens durven Volgens mij sla ik onherroepelijk over naar de andere kant waardoor ik plat op mijn rug knal.
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:28:02 #223
57434 Marloes
Digital Love
pi_35389068
Met gym heb je bij ons op school een bepaalde tijd lang turnen, nou ik heb daar zo tegen op gezien Ik durf het niet, ik kan het niet, het is gewoon niks voor mij.. Maar dan heb je van die leraren die je ''wel even gaan helpen'' en daar heb ik dus echt geen behoefte aan
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_35390271
uh dat klinkt heel bekend Marloes. Ik had dan ook 2 meisjes in mijn klas die aan de Nederlandse kampioenschappen turnen meededen destijds en raadt eens wie onze gymjuf was... de turntrainster van deze meisjes

En ik, lomp als ik was (niet dat ik nu zo gracieus ben), flikkerde natuurlijk altijd over die bok heen of kreeg mezelf niet in op de kop in de ringen.

Ik deed daarna nog jaren (uit vrije wil overigens) aan ritmisch gym, met de bal, knotsen, lint en hoepel. Mijn ouders hebben toen wel eens een wedstrijd opgenomen waarin ik lekker in mijn pakje-met-alle-kleuren gracieus stond te doen tussen al die ultralenige kleine sprietjes met overbogen ruggetjes. Na het zien van die video ben ik er maar mee gestopt.
Tussendoor heb ik ook nog jaren aan klassiek ballet gedaan en een paar jaar jazzballet, maar ik werd daar zo ongeveer webgebonjoured toen ik 'te dik' werd voor ballet.

Badminton heb ik trouwens ook nog een paar jaar gedaan. Was best leuk, maar ik was er op een gegeven moment wel weer op uitgekeken.

Ik ben echt een zeikerd qua sport. Ik ben nergens echt een beetje goed in en dan is het zooo moeilijk om een teamsport te gaan doen waar iedereen al alles kan en ontzettend fanatiek is.
Fitness gaat ook vervelen na een paar jaar

Dus ik ben nog wel op zoek naar een leuke sport die ik echt van af grond af aan (zeg maar klunzenniveau) kan leren, zonder dat ik een strak pakje aan hoef
  donderdag 23 februari 2006 @ 00:04:47 #225
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35390724
isa: ik prik blaren altijd gewoon door. ze zeggen wel dat je dat niet moet doen, maar t is voor mij t enige wat de druk verlicht als ik nog moet lopen. gewoon even een ontsmette naald erin en dan stroomt ie leeg, nog even nadeppen met ontsmetspul en dan tape eroverheen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_35395972
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef kwakveense het volgende:
isa: ik prik blaren altijd gewoon door. ze zeggen wel dat je dat niet moet doen, maar t is voor mij t enige wat de druk verlicht als ik nog moet lopen. gewoon even een ontsmette naald erin en dan stroomt ie leeg, nog even nadeppen met ontsmetspul en dan tape eroverheen...
...als ik de blaar goed bestudeer zit deze onder het eelt. Ja, klinkt vaag. Maar je ziet vrijwel niets (rood plekje ter grootte van een euro) en als je er op drukt doet het heel erg veel pijn en fluctueert het, dus alsof er een vochtpocket onder zit. Ik weet prima hoe je een blaar op je hiel moet behandelen, maar dit...Ik denk wel dat ik het ga proberen met een steriele naald (en eventueel een gejodeerd draadje dat ik laat zitten als drain).

Jammer dat je nooit een sport hebt gedaan waar jij wel heel erg goed in was, octopusst En van ballet 'gestuurd', dat kan je een kind/tiener/mens toch niet aandoen?!
pi_35395979
Ymme (1m66) (32,6) was 98,0 kg, weegt nu 87,3 kg en wil graag 60 kg wegen -10,7

Dit is het correcte regeltje..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 09:20:44 #228
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_35396617
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou, eigenlijk was ik meer de brokkenmaker hier en niet jij. En M. staat nog steeds bovenaan met het laten vallen van mijn gietijzeren braadpan in de gootsteen die vol stond met servies
Dat was ik gelukkig niet (er zijn dan ook veel meer 'm's' in Isa's leven)
Ik laat alleen maar frituurpannen vallen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_35396664
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef octopussy het volgende:

Badminton heb ik trouwens ook nog een paar jaar gedaan. Was best leuk, maar ik was er op een gegeven moment wel weer op uitgekeken.

Ik ben echt een zeikerd qua sport. Ik ben nergens echt een beetje goed in en dan is het zooo moeilijk om een teamsport te gaan doen waar iedereen al alles kan en ontzettend fanatiek is.

Dus ik ben nog wel op zoek naar een leuke sport die ik echt van af grond af aan (zeg maar klunzenniveau) kan leren, zonder dat ik een strak pakje aan hoef
Squash, dat is echt leuk echt een aanrader!

Ja ik lees hier altijd een beetje mee..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 februari 2006 @ 09:27:07 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35396744
Rewimo (1m65) (41,4) was 150,0 kg, weegt nu 112,6 kg en wil graag 70 kg wegen - 37,4

Dat is het goede nieuws

Het slechte is dat mijn vader gisteravond erg ziek is geworden, hij lag natuurlijk al in het ziekenhuis maar hij kreeg het erg benauwd en ze hebben hem aan de beademing moeten leggen. Hij heeft of longontsteking, of vocht achter zijn longen. Hij wordt nu in slaap gehouden en was gelukkig wel stabiel verder. Frank is gisteravond nog hiernaartoe gekomen. We zijn vannacht niet gebeld, dat is alvast een redelijk goed teken. Ik heb me maar weer afgemeld voor mijn werk (gisteren net een half dagje geweest) en straks gaan we naar hem toe. Gisteren overhaast Christan uit bed geplukt en naar oma gebracht, want hij heeft nog school vandaag. En nu de vakantie dus maar annuleren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35396828
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef octopussy het volgende:

Tussendoor heb ik ook nog jaren aan klassiek ballet gedaan en een paar jaar jazzballet, maar ik werd daar zo ongeveer webgebonjoured toen ik 'te dik' werd voor ballet.

Belachelijk, dat ballet verhaal. Dat ligt echt aan de school denk ik. Kijk, als je professioneel danseres wil worden moet je natuurlijk wel dun zijn, maar als het als hobby is, wat maakt je gewicht dan uit. Ik ben ook niet dun en ik heb 15 jaar aan klassiek ballet gedaan met veel plezier

Heb je wel eens iets als salsa areobics geprobeerd? Dat kun je gewoon in trainigsbroek en T-shirt doen, is lekker danserig en goed vol te houden
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_35396846
Jeetje Rewimo, wat vervelend zeg... Het zit je vader niet echt mee de laatste tijd geloof ik... En wat jammer van je vakantie..

Sterkte, en ik hoop dat het snel weer beter gaat met hem
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35396946
Rewimo sterkte
pi_35397120
Ach Rewimo, nee he

Sterkte joh
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 februari 2006 @ 09:50:11 #235
13151 crew  Rewimo
pi_35397130
Dank jullie wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35397339
Sterkte Rewimo!
Hopelijk herstelt je vader snel!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35397519
Veel sterkte Rewimo,

Hopelijk is je vader weer snel op de been.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:13:47 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_35397567
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Rewimo (1m65) (41,4) was 150,0 kg, weegt nu 112,6 kg en wil graag 70 kg wegen - 37,4

Dat is het goede nieuws

Het slechte is dat mijn vader gisteravond erg ziek is geworden, hij lag natuurlijk al in het ziekenhuis maar hij kreeg het erg benauwd en ze hebben hem aan de beademing moeten leggen. Hij heeft of longontsteking, of vocht achter zijn longen. Hij wordt nu in slaap gehouden en was gelukkig wel stabiel verder. Frank is gisteravond nog hiernaartoe gekomen. We zijn vannacht niet gebeld, dat is alvast een redelijk goed teken. Ik heb me maar weer afgemeld voor mijn werk (gisteren net een half dagje geweest) en straks gaan we naar hem toe. Gisteren overhaast Christan uit bed geplukt en naar oma gebracht, want hij heeft nog school vandaag. En nu de vakantie dus maar annuleren.
Heel veel sterkte. Het is vervelend van je vakantie, maar anders gooi je Christan een keer een weekendje bij ons en ga je lekker een weekendje weg met Frank. Maar nu eerst maar eens zorgen dat je vader weer beter wordt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 februari 2006 @ 10:15:20 #239
13151 crew  Rewimo
pi_35397599
Je bent een schat, Troel
pi_35397681
Jeetje, Rewimo, dat klinkt heel erg verontrustend. Heel erg veel sterkte voor jullie en je vader gewenst
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:23:44 #241
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35397774
rewimo, wat naar allemaal! veel sterkte!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_35398602
Even een heel vies onwerpje van mijn kant

Ik heb weer problemen met mijn stoelgang.
Ik heb het gevoel dat ik ontzettend nodig moet poepen
Maar als ik dan op de wc zit, doet het pijn, het is dan net of "het" te groot is om eruit te komen
Het doet ook best wel pijn.
Kortom, ik kan dus gewoon niet af.
Het past niet door mijn anus denk ik

Maar fijn is het niet, ben vanaf zondag al niet meer geweest.
pi_35399019
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:56 schreef ymme het volgende:

Maar als ik dan op de wc zit, doet het pijn, het is dan net of "het" te groot is om eruit te komen

AUW! En nu?
Ik bedoel, daar zou toch een oplossing voor moeten zijn......
* freecell denkt aan Patty

Maar echt beroerd, hoop dat het een beetje snel overgaat!
pi_35399373
Ja voor het acute probleem heb ik geen oplossing

Maar verder: goed opletten dat je genoeg drinkt, veel vezels eet, oplet met dingen als bananen enzo
pi_35399415
Rewimo: sterkte met je vader

Ymme: misschien moet je wat gaan eten wat je stoelgang bevorderd (yakult ofzo)?
pi_35399519
quote:

Denk toch dat je er gewoon de tijd voor moet nemen. Rustig gaan zitten (ik neem vaak wat te lezen mee) en proberen te ontspannen. Wel uitkijken dat je de boel niet sloopt, niet te hard duwen!
***Levi was here***
pi_35399540
quote:

Mijn moeder heeft dat ook gehad...
Moet je echt even de dokter bellen, dan krijg een mini klystma (schrijf je dat zo )...

Kleine tube met een hele dunne "naald" , naja die moet je dan inbrengen en die lost het allemaal wat op, en dan zou het wel moeten lukken... Tenminste bij mijn moeder wel
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_35399643
Wonderolie
pi_35399761
Ik vraag me af of een beetje lauw water (op de juiste plek) een oplossing kan zijn?
***Levi was here***
pi_35399867
Ik moet het toch even melden, want ik ben heel vrolijk
Gisteren gingen Maarten en ik iets leuks doen, maar ik mocht niet weten wat.
We stapten in de trein, geen flauw idee waargheen en kwamen uiteindelijk in utrecht. Daar namen we een bus (Maarten hield op een gegeven moment mijn ogen even dicht) en we stapten uit bij het centraal museum.
Daar heengeweest, (bijzonder saai museum trouwens) daar kop koffie gehad en toen......
Naar de overkant
En daar
was een NIJNTJEMUSEUM!!!!!

En we hebben allebei een nijntje tshirt gekocht! een zwarte, met in wit de nijntje (alleen de lijnen) ik de girly en maarten de gewone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')