Uhm.... dat is al weer jaren geleden.... *denk*quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, waar heb je eigenlijk je plaatje vandaan? Ik vind het één van de allermooiste icons op fok namelijk.
Met wat soda erinquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Isabeau het volgende:Ja, ik zit echt op zwart zaad tot mijn salaris is gestort (ergens eind deze week, begin volgende week, dus geen ramp). Maar is er niets anders aan te doen? Ik wilde straks een voetenbadje proberen
Ja lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik doe regelmatig een voetenbadje. Bruistabletje erin, voetjes scrubben, eelt wegvijlen, insmeren met lekkere creme en dan dikke sokken aan. Heerlijk
Ik ben trouwens ook bezig met pogingen tot leniger worden, dus ook veel rekken en strekken en wat yoga doe ik erbijquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:02 schreef freecell het volgende:
Ik doe trouwens pogingen om weer wat leniger te worden en ben nu elke dag zeker tien minuten aan het rekken en strekkenIs wel grappig. Kijken of ik ovger een paar week weer een fatsoenlijke lotushouding kan en al die andere dingen die vroeger zo simpel waren en nu pijn doen
Handstanden doe ik voorlopig niet meer: bij de laatste poging trapte ik schopte ik twee planken uit de servieskast van TARAraboemdijee en zijn huisgenootje, die toen weer op de twee planken daaronder vielen.....![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef Pandorah het volgende:
Ik zit inderdaad op badminton. Ik heb zelfs ooit in een ver verleden een paar keer jeugdcompetitie gedaan
.
[..]
Ik ben trouwens ook bezig met pogingen tot leniger worden, dus ook veel rekken en strekken en wat yoga doe ik erbij. En praat me niet van handstanden. Ik heb geloof ik toen ik heel klein was een keer tegen een kast aangeleund maar die stond los en ging door het raam...
![]()
Wie zegt datquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik even blij dat je dat hier nooit geprobeerd hebt
...als ik de blaar goed bestudeer zit deze onder het eelt. Ja, klinkt vaag. Maar je ziet vrijwel niets (rood plekje ter grootte van een euro) en als je er op drukt doet het heel erg veel pijn en fluctueert het, dus alsof er een vochtpocket onder zit. Ik weet prima hoe je een blaar op je hiel moet behandelen, maar dit...Ik denk wel dat ik het ga proberen met een steriele naald (en eventueel een gejodeerd draadje dat ik laat zitten als drain).quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef kwakveense het volgende:
isa: ik prik blaren altijd gewoon door. ze zeggen wel dat je dat niet moet doen, maar t is voor mij t enige wat de druk verlicht als ik nog moet lopen. gewoon even een ontsmette naald erin en dan stroomt ie leeg, nog even nadeppen met ontsmetspul en dan tape eroverheen...
Dat was ik gelukkig nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef Isabeau het volgende:Nou, eigenlijk was ik meer de brokkenmaker hier en niet jij. En M. staat nog steeds bovenaan met het laten vallen van mijn gietijzeren braadpan in de gootsteen die vol stond met servies
![]()
Squash, dat is echt leuk echt een aanrader!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef octopussy het volgende:
Badminton heb ik trouwens ook nog een paar jaar gedaan. Was best leuk, maar ik was er op een gegeven moment wel weer op uitgekeken.
Ik ben echt een zeikerd qua sport. Ik ben nergens echt een beetje goed in en dan is het zooo moeilijk om een teamsport te gaan doen waar iedereen al alles kan en ontzettend fanatiek is.
Fitness gaat ook vervelen na een paar jaar![]()
Dus ik ben nog wel op zoek naar een leuke sport die ik echt van af grond af aan (zeg maar klunzenniveau) kan leren, zonder dat ik een strak pakje aan hoef![]()
Belachelijk, dat ballet verhaal. Dat ligt echt aan de school denk ik. Kijk, als je professioneel danseres wil worden moet je natuurlijk wel dun zijn, maar als het als hobby is, wat maakt je gewicht dan uit. Ik ben ook niet dun en ik heb 15 jaar aan klassiek ballet gedaan met veel plezierquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef octopussy het volgende:
Tussendoor heb ik ook nog jaren aan klassiek ballet gedaan en een paar jaar jazzballet, maar ik werd daar zo ongeveer webgebonjoured toen ik 'te dik' werd voor ballet.
Badminton heb ik trouwens ook nog een paar jaar gedaan. Was best leuk, maar ik was er op een gegeven moment wel weer op uitgekeken.
Ik ben echt een zeikerd qua sport. Ik ben nergens echt een beetje goed in en dan is het zooo moeilijk om een teamsport te gaan doen waar iedereen al alles kan en ontzettend fanatiek is.
Fitness gaat ook vervelen na een paar jaar![]()
Dus ik ben nog wel op zoek naar een leuke sport die ik echt van af grond af aan (zeg maar klunzenniveau) kan leren, zonder dat ik een strak pakje aan hoef![]()
Heel veel sterkte. Het is vervelend van je vakantie, maar anders gooi je Christan een keer een weekendje bij ons en ga je lekker een weekendje weg met Frank. Maar nu eerst maar eens zorgen dat je vader weer beter wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Rewimo (1m65) (41,4) was 150,0 kg, weegt nu 112,6 kg en wil graag 70 kg wegen - 37,4
Dat is het goede nieuws
Het slechte is dat mijn vader gisteravond erg ziek is geworden, hij lag natuurlijk al in het ziekenhuis maar hij kreeg het erg benauwd en ze hebben hem aan de beademing moeten leggen. Hij heeft of longontsteking, of vocht achter zijn longen. Hij wordt nu in slaap gehouden en was gelukkig wel stabiel verder. Frank is gisteravond nog hiernaartoe gekomen. We zijn vannacht niet gebeld, dat is alvast een redelijk goed teken. Ik heb me maar weer afgemeld voor mijn werk (gisteren net een half dagje geweest) en straks gaan we naar hem toe. Gisteren overhaast Christan uit bed geplukt en naar oma gebracht, want hij heeft nog school vandaag. En nu de vakantie dus maar annuleren.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:56 schreef ymme het volgende:
Even een heel vies onwerpje van mijn kant![]()
Ik heb weer problemen met mijn stoelgang.
Ik heb het gevoel dat ik ontzettend nodig moet poepen![]()
Maar als ik dan op de wc zit, doet het pijn, het is dan net of "het" te groot is om eruit te komen![]()
Het doet ook best wel pijn.
Kortom, ik kan dus gewoon niet af.
Het past niet door mijn anus denk ik![]()
Maar fijn is het niet, ben vanaf zondag al niet meer geweest.![]()
Denk toch dat je er gewoon de tijd voor moet nemen. Rustig gaan zitten (ik neem vaak wat te lezen mee) en proberen te ontspannen. Wel uitkijken dat je de boel niet sloopt, niet te hard duwen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:56 schreef ymme het volgende:
Maar als ik dan op de wc zit, doet het pijn, het is dan net of "het" te groot is om eruit te komen![]()
Mijn moeder heeft dat ook gehad...quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:56 schreef ymme het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |