Ja 3 uur ofzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef pluisje het volgende:
Daar ben je wel een paar uur zoet mee hoor, voor je kunt proeven
En de eetmeter maar zeuren dan je teveel natium krijgt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal je huis straks lekker ruiken, ymme
Ik heb net lekker weer een soepje op. Soepgroente met een blikje tomatenpuree en bouillon. Ik maak steeds vaker soep als lunch, héérlijk. En energie-arm![]()
klopt, maar verder is het wel nuttigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik luister nooit exact naar de resultaten van de Eetmeter. Die kloppen niet voor iemand die probeert af te vallen.
Ok...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom daar niet meer, ik heb het wel weer gezienEn tegen domme fokkertjes is niet aan te praten, zie dat eens in, lieverd
Hij was wel leuk!quote:
Ik ben eigenlijk nogsteeds druk in het andere topic bezig. Ik heb wel een ideetje voor een topic, maar ik vrees dat 't nog sneller op slot gaat dan het jouwe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Kunnnen we niet zoiets met een serieuzere strekking openen?
en dan alsnog rellen
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nogsteeds druk in het andere topic bezig. Ik heb wel een ideetje voor een topic, maar ik vrees dat 't nog sneller op slot gaat dan het jouwe.
(Zie 't fat-tax topic)
Hm. Mij ook. Je krijgt namelijk veel te weinig binnen zo. Maar als het echt maar 1 week is zul je het wel overlevenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:34 schreef Ripley het volgende:
Ik ben een saladeweekje aan het doen - 's morgens magere yoghurt, 's middags salade en 's avonds ook. Ben benieuwd of het bevalt(vandaag begonnen)
Ja, het is echt maar een weekje. Ik heet normaal gesproken redelijk gezond en ben ook weer aan het sporten, maar wil gewoon weer even een snelle fix voor nu.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hm. Mij ook. Je krijgt namelijk veel te weinig binnen zo. Maar als het echt maar 1 week is zul je het wel overleven
Ojee, wat is er mis?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:39 schreef Rewimo het volgende:
't Is denk ik niet zo'n goed teken als de fysiotherapeut tegen je zegt dat het maar goed is dat je gekomen bent?
nee!(tenzij de fysio op punt van failliet gaan staat) Wat is er met je gebeurt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:39 schreef Rewimo het volgende:
't Is denk ik niet zo'n goed teken als de fysiotherapeut tegen je zegt dat het maar goed is dat je gekomen bent?
Klinkt niet best. Verklaart wel de rugpijn die je had.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Rewimo het volgende:
Wervels die nogal behoorlijk erg stevig vastzitten![]()
Veel sterkte ermee je moet niet meer doen dan je aankan hoor! Daar heb ik bijzonder slechte ervaringen mee. Geen goed ideequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:53 schreef Rewimo het volgende:
Dank jeIk ga morgen en overmorgen toch maar weer werken. Vind dat ik het anders niet kan maken om op vakantie te gaan.
Ik had er al naar gevraagt in een ander topic.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb mijn pakketje ook binnen Ymme! bedankt! ik ga straks eerst even boodschappen doen en daarna lekker in de badkamer vertoeven!
verder gaat mijn dieet wel ok.... maar niet snel.
Mezelf voorgenomen om vandaag nog wel ff op de crosstrainer te gaan.
Ja dat wil ik in de weekende ook gaan proberen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:25 schreef pluisje het volgende:
Ja ymme, en het wordt ook steeds leuker en makkelijker
Je kunt ook gewoon losse bloem en gist gebruiken, dat is vaak een stuk goedkoper dan die mixen!
Bedriegen mijn ogen mij of zie ik hier soms smoesjes?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:48 schreef Marloes het volgende:
Hm ja dat is natuurlijk waar
Op school eet ik vaak maar 2 broodjes, dat komt omdat ik brood niet zo heel lekker vind. Eigenlijk zou ik dus iets moet hebben dat goed vult en makkelijk mee te nemen is naar school, als een soort van vervanger van brood. Ik neem heel soms wel eens een appel mee maarja dat vult ook niet echtEn omdat ik dan zo'n honger heb ga ik thuis heel veel eten
's avonds.. tja.. ik heb een hele erge hekel aan gekookte aardappels, dat lust ik écht niet (hou sowieso niet van dat hollandse eten), maar m'n vader vindt het heel erg lekker dus 1 a 2 keer per week eten we dat gewoon.. meetal eet ik dan ipv dat een bakje crueslie met yoghurt, maar dat vult idd ook niet echt. lastig lastig
Hey ik heb ook net een paar weken de samsung E760 in bezit. Hij was met een 2 jarig KPN abbo 9 euroquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Chocolade workshop...... oh wow, da's echt dodelijk voor mij, haha!
Pfff stomme Tele-2. Ik had 3 weken terug me ingeschreven voor een abo daar met een Samsung E760 erbij. krijg ik vorige week m'n pakket - met verkeerde telefoon (Motorola Razr V3, bah!). Ik teruggestuurd (want dat moest volgens hun) maar morgen gaat mn abo in, maar heb m'n telefoon nog niet. Ik hoop dat ie er dan morgen wel is... grrrrr... ik weet het, ik moet me er eigenlijk nieteens druk over zitten maken maar soms kan ik heel ongeduldig worden
Ik wil gewoon klooien met die nieuwe telefoon... fotootjes maken, beltoontjes maken (mp3 etc), en dat ding heeft een bewegingssensor, hartstikke grappig, dus ook daarmee experimenteren... nouja.
Oeh, broodbakmachine, gaaf! Ik heb er zelf ook eentje en het ruikt altijd zooo lekker als je krentenbrood maakt..... of bananenbrood! Dat is zoooo lekkerrrr!!!!
Ondertussen weegt dit meisje nog steeds 79,8 kg, net als gister! Dus de weegschaal had 't toch goed
Hey hoi!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:09 schreef Miss_S het volgende:
lijkt wel dat elke schooldag ik niet boven de 1000kcal kan komen
maar heb geen moment honger....
Ik ben idd erg goed in smoesjes verzinnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Bedriegen mijn ogen mij of zie ik hier soms smoesjes?![]()
Wat vind je wel lekker dan, als je geen brood, aardappels en Hollands eten lust?
Dat je brood niet zo lekker vindt, ligt mogelijk aan het soort brood en het beleg, dus varieer daar eens mee. Probeer eens van dat Duitse zuurdesembrood, of roggebrood, of AH Sportbrood (zit ander graan in, smaakt anders en is anders van structuur). Verder zijn er allerhande broodvervangers, zoals crackers, ontbijtkoek, mueslirepen, ontbijtgranen, brinta wake-up, fruitontbijt, en verschillende 'gezondere' koeken als evergreen, sultana, breadfast, rijstewafels, popcornwafels, meergranenwafels, en dingen als Breaker (yoghurt, kwark en fruitvarianten), smoothies in knijpzakjes, etc. Dat je niet van brood houdt hoeft dus helemaal geen probleem te zijn.
Dat appels niet vullen wil ik je nog eens horen zeggen als je er vier op hebt. Gewoon meer fruit meenemen dus, en varieren zodat het je niet na drie dagen je neus uitkomt.
Als je geen gekookte aardappels wilt, vervang ze dan door rijst of pasta, of mss. lust je wel aardappelpuree? Aardappelpuree en rijst zijn namelijk ook verkrijgbaar in snel te bereiden eenpersoonsporties, dus dan hoef je in ieder geval niet iedere dag gekookte aardappels te eten. En ook hier geldt, er zijn verschillende aardappelrassen, dus probeer eens een andere. Of bak ze eens op of neem ovenfriet als je dat wel lust.
Verder maak je mij niet wijs dat je 'dat Hollandse eten' niet lust. Zoveel verschrikkelijk vreemde groentes eten we in Nederland nu ook niet. Spinazie, worteltjes, erwten, prei, dat zijn toch wel groentes die over de hele wereld gebruikt worden volgens mij. Ik kan me niet voorstellen dat je geen enkele Hollandse groente lust, en anders wordt het misschien maar gewoon tijd om eraan te wennen. Groentes horen nu eenmaal bij een gezonde leefstijl en mogelijk wen je er na een paar keer wel aan.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 06:44 schreef dobbey het volgende:
Goedenmorgen![]()
Ik heb spierpijnIk dacht n.a.v. jullie gesprekken een aantal topics geleden van goh laat ik eens gaan beginnen met buikspieroefeningen en opdrukken, dat kan ik vast wel
Dom, dom dom natuurlijk want ik kan me armen niet meer boven me hoofd krijgen
![]()
Maar goed, het zal vast wel een keer weggaan en dan gaan we stug verder net zo lang tot ik heeeeel groot en sterk ben
![]()
![]()
Die komt er nog aanquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
en de top 5 troel??? haha
Maar we zijn wel heeeeeeeel goed bezigquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
spannnnnenddddd....
*naja niet echt, staan drie mensen heeeeeeeeeeeeeel dik op kop en dan komt Sjeen en een paar kg later ik als het goed is*
Ruim 400 kiloquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:32 schreef Rewimo het volgende:
Troel, kun je ook een updateje geven over hoeveel we met zijn allen afgevallen zijn? Dat klinkt zo lekker indrukwekkend
dat is ook zo, en die top 3 ga ik nooit halen, want ik ga maximaal nu nog 12 kg afvallen... en dan heb ik 35,7 kg haha dus ben al heel gelukkig met mijn 5e plaatsquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maar we zijn wel heeeeeeeel goed bezig![]()
Hmmm... voor een BMI van 23,5 zou ik 68kg moeten wegen. Dan zou ik nu nog 24,2kg kwijt moeten. Dan kom ik ook in de top 5 ergens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
als ik die 35,7 kg ben afgevallen ben ik nog bijna 80 kg hooren heb ik een BMI van 23,5 ofzo...
(jaaaaa ik ben lang)
tja, volgens de weegschaal bij Lemmens ben ik ook al meer kwijt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:42 schreef ymme het volgende:
Ik zie dat mijn regeltje hier niet klopt met het regeltje van de EGA.
Ik zal vanavond even alles veranderen, aangezien ik al meer dan 6.6 kilo kwijt ben.
Dit is al in de 12 kilo... Maar dit komt omdat ik zelf al wat afgevallen was voordat ik met de ega begon..:)
Ik zal vanavond even het juiste regeltje erneer zetten..
chocolagemassage...quote:Choco-Laté wordt het festival van de zoete zonde. De smaaksensaties die chocolatiers aan tientallen standen aanbieden, verleiden iedere chocoladeliefhebber. Topkoks, bakkers en chocolatiers geven het beste van zichzelf in live demonstraties. Beeldhouwers, schilders, en bodypainters verheffen chocolade tot hun instrument bij de creatie van kunstwerken. Chocolademassage, -pakking of cacaotherapie, het zijn maar enkele van de behandelingen waarmee men op het festival kan kennismaken. Chocolade bij een lekker glaasje wijn, een uitgebreide chocoladefondue met fruit, … ‘the perfect math’
Dat klinkt niet echt alsof je aan het lijnen bentquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:13 schreef Marloes het volgende:
Tot nu toe: 2 crackers met vlokken, yoghurt met cruesli/muesli (weet niet wat 't is, in zo'n zak van johnson), pecannoten, een meergranencroissantje en een bruine boterham met hagelslag
Ik ben echt chocolaverslaafd![]()
Klinkt goed Beessie-Jen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
ontbijt vandaag:(laat)
yoghurt met meusli (zonder suiker)
water
tussendoor:
sinasappel en knopper
en als avondeten straks:
groentesoep (heb ik maandag gemaakt)
met broodjes met kippenragout
jammie jammie
en vanavond ga ik naar de sporthal om een wedstrijd te kijken, dus kan ik niet teveel snaaien.
verder vanmorgen 10 mins op de crosstrainer geweest,
net gewinkeld (dus gelopen)
en straks weer naar de winkel (nu in mijn woonplaats om mijn nieuwe bikini te halen, die is ingenomen)
ow ja en dit moet ik ff kwijt:
heb net een hele supermooie spijkerbroek gekocht!!!! eindelijk pas ik weer in een HIPPE spijkerbroek, die ook nog eens lang genoeg is![]()
*blij blij blij*
en ik had er een riem bij meegenomen, ik dacht ik neem xl, dat is altijd goed. Pas ik hem net thuis om......te LANG! dus geen gaatjes genoeg haha, dus die ga ik zo ook nog ff ruilen bij de winkel.
Dan komen we nooit aan topic #100...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef Faat het volgende:
Kunnen we niet een schaduwtopic openen waarin alleen postjes geplaats worden met wat
iedereen eet dan kan ik dat mooi vermijden. Ik krijg namelijk vreselijke trek tegenwoordig als
ik het dieettopic lees, waarvan de ergste toch wel is bijna onbedwingbare trek in chocolade![]()
ik ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef Faat het volgende:
Kunnen we niet een schaduwtopic openen waarin alleen postjes geplaats worden met wat
iedereen eet dan kan ik dat mooi vermijden. Ik krijg namelijk vreselijke trek tegenwoordig als
ik het dieettopic lees, waarvan de ergste toch wel is bijna onbedwingbare trek in chocolade![]()
hey marloes... bij esprit heb ik de broek gekocht. Ik koop daar al mijn broeken, omdat zij zo'n beetje de enige winkel zijn met echt lange damesbroeken... lengte 35 verkopen ze daar, terwijl het bijna overal tot 34 gaat. en ik moet zeggen dat het niet veel scheelt met de lengte 36 broeken die ik van mijn vriend wel eens aan hebquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef Marloes het volgende:
BJ, waar heb je die broek gekocht?
Ik ben ook zo lang![]()
Wat voor pizza is dat? Als ik pizza eet, is alleen de pizza al 1000kcal!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef Miss_S het volgende:
heb vanavond pizza op![]()
maar kom nog steeds niet boven de 1000kcal
Ahja, ik heb ook een (stretch) broek van esprit, een donkere met een gele naad op de zakkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey marloes... bij esprit heb ik de broek gekocht. Ik koop daar al mijn broeken, omdat zij zo'n beetje de enige winkel zijn met echt lange damesbroeken... lengte 35 verkopen ze daar, terwijl het bijna overal tot 34 gaat. en ik moet zeggen dat het niet veel scheelt met de lengte 36 broeken die ik van mijn vriend wel eens aan heb
kijk maar eens op www.esprit.nl, je kan daar ook bestellen en je hoeft geen verzendkosten te betalen.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef Levitation het volgende:
Wat voor pizza is dat? Als ik pizza eet, is alleen de pizza al 1000kcal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |