Ja 3 uur ofzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef pluisje het volgende:
Daar ben je wel een paar uur zoet mee hoor, voor je kunt proeven

En de eetmeter maar zeuren dan je teveel natium krijgt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal je huis straks lekker ruiken, ymme
Ik heb net lekker weer een soepje op. Soepgroente met een blikje tomatenpuree en bouillon. Ik maak steeds vaker soep als lunch, héérlijk. En energie-arm![]()

klopt, maar verder is het wel nuttigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik luister nooit exact naar de resultaten van de Eetmeter. Die kloppen niet voor iemand die probeert af te vallen.

Ok...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom daar niet meer, ik heb het wel weer gezienEn tegen domme fokkertjes is niet aan te praten, zie dat eens in, lieverd

Hij was wel leuk!quote:

Ik ben eigenlijk nogsteeds druk in het andere topic bezig. Ik heb wel een ideetje voor een topic, maar ik vrees dat 't nog sneller op slot gaat dan het jouwe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Kunnnen we niet zoiets met een serieuzere strekking openen?
en dan alsnog rellen

quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nogsteeds druk in het andere topic bezig. Ik heb wel een ideetje voor een topic, maar ik vrees dat 't nog sneller op slot gaat dan het jouwe.
(Zie 't fat-tax topic)

Hm. Mij ook. Je krijgt namelijk veel te weinig binnen zo. Maar als het echt maar 1 week is zul je het wel overlevenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:34 schreef Ripley het volgende:
Ik ben een saladeweekje aan het doen - 's morgens magere yoghurt, 's middags salade en 's avonds ook. Ben benieuwd of het bevalt(vandaag begonnen)

Ja, het is echt maar een weekje. Ik heet normaal gesproken redelijk gezond en ben ook weer aan het sporten, maar wil gewoon weer even een snelle fix voor nu.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hm. Mij ook. Je krijgt namelijk veel te weinig binnen zo. Maar als het echt maar 1 week is zul je het wel overleven

Ojee, wat is er mis?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:39 schreef Rewimo het volgende:
't Is denk ik niet zo'n goed teken als de fysiotherapeut tegen je zegt dat het maar goed is dat je gekomen bent?

nee!(tenzij de fysio op punt van failliet gaan staat) Wat is er met je gebeurt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:39 schreef Rewimo het volgende:
't Is denk ik niet zo'n goed teken als de fysiotherapeut tegen je zegt dat het maar goed is dat je gekomen bent?

Klinkt niet best. Verklaart wel de rugpijn die je had.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Rewimo het volgende:
Wervels die nogal behoorlijk erg stevig vastzitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |