quote:Op woensdag 22 februari 2006 06:44 schreef dobbey het volgende:
Goedenmorgen![]()
Ik heb spierpijnIk dacht n.a.v. jullie gesprekken een aantal topics geleden van goh laat ik eens gaan beginnen met buikspieroefeningen en opdrukken, dat kan ik vast wel
Dom, dom dom natuurlijk want ik kan me armen niet meer boven me hoofd krijgen
![]()
Maar goed, het zal vast wel een keer weggaan en dan gaan we stug verder net zo lang tot ik heeeeel groot en sterk ben
![]()
![]()
Die komt er nog aanquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
en de top 5 troel??? haha
Maar we zijn wel heeeeeeeel goed bezigquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
spannnnnenddddd....
*naja niet echt, staan drie mensen heeeeeeeeeeeeeel dik op kop en dan komt Sjeen en een paar kg later ik als het goed is*
Ruim 400 kiloquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:32 schreef Rewimo het volgende:
Troel, kun je ook een updateje geven over hoeveel we met zijn allen afgevallen zijn? Dat klinkt zo lekker indrukwekkend
dat is ook zo, en die top 3 ga ik nooit halen, want ik ga maximaal nu nog 12 kg afvallen... en dan heb ik 35,7 kg haha dus ben al heel gelukkig met mijn 5e plaatsquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maar we zijn wel heeeeeeeel goed bezig![]()
Hmmm... voor een BMI van 23,5 zou ik 68kg moeten wegen. Dan zou ik nu nog 24,2kg kwijt moeten. Dan kom ik ook in de top 5 ergens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
als ik die 35,7 kg ben afgevallen ben ik nog bijna 80 kg hooren heb ik een BMI van 23,5 ofzo...
(jaaaaa ik ben lang)
tja, volgens de weegschaal bij Lemmens ben ik ook al meer kwijt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:42 schreef ymme het volgende:
Ik zie dat mijn regeltje hier niet klopt met het regeltje van de EGA.
Ik zal vanavond even alles veranderen, aangezien ik al meer dan 6.6 kilo kwijt ben.
Dit is al in de 12 kilo... Maar dit komt omdat ik zelf al wat afgevallen was voordat ik met de ega begon..:)
Ik zal vanavond even het juiste regeltje erneer zetten..
chocolagemassage...quote:Choco-Laté wordt het festival van de zoete zonde. De smaaksensaties die chocolatiers aan tientallen standen aanbieden, verleiden iedere chocoladeliefhebber. Topkoks, bakkers en chocolatiers geven het beste van zichzelf in live demonstraties. Beeldhouwers, schilders, en bodypainters verheffen chocolade tot hun instrument bij de creatie van kunstwerken. Chocolademassage, -pakking of cacaotherapie, het zijn maar enkele van de behandelingen waarmee men op het festival kan kennismaken. Chocolade bij een lekker glaasje wijn, een uitgebreide chocoladefondue met fruit, … ‘the perfect math’
Dat klinkt niet echt alsof je aan het lijnen bentquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:13 schreef Marloes het volgende:
Tot nu toe: 2 crackers met vlokken, yoghurt met cruesli/muesli (weet niet wat 't is, in zo'n zak van johnson), pecannoten, een meergranencroissantje en een bruine boterham met hagelslag
Ik ben echt chocolaverslaafd![]()
Klinkt goed Beessie-Jen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
ontbijt vandaag:(laat)
yoghurt met meusli (zonder suiker)
water
tussendoor:
sinasappel en knopper
en als avondeten straks:
groentesoep (heb ik maandag gemaakt)
met broodjes met kippenragout
jammie jammie
en vanavond ga ik naar de sporthal om een wedstrijd te kijken, dus kan ik niet teveel snaaien.
verder vanmorgen 10 mins op de crosstrainer geweest,
net gewinkeld (dus gelopen)
en straks weer naar de winkel (nu in mijn woonplaats om mijn nieuwe bikini te halen, die is ingenomen)
ow ja en dit moet ik ff kwijt:
heb net een hele supermooie spijkerbroek gekocht!!!! eindelijk pas ik weer in een HIPPE spijkerbroek, die ook nog eens lang genoeg is![]()
*blij blij blij*
en ik had er een riem bij meegenomen, ik dacht ik neem xl, dat is altijd goed. Pas ik hem net thuis om......te LANG! dus geen gaatjes genoeg haha, dus die ga ik zo ook nog ff ruilen bij de winkel.
Dan komen we nooit aan topic #100...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef Faat het volgende:
Kunnen we niet een schaduwtopic openen waarin alleen postjes geplaats worden met wat
iedereen eet dan kan ik dat mooi vermijden. Ik krijg namelijk vreselijke trek tegenwoordig als
ik het dieettopic lees, waarvan de ergste toch wel is bijna onbedwingbare trek in chocolade![]()
ik ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef Faat het volgende:
Kunnen we niet een schaduwtopic openen waarin alleen postjes geplaats worden met wat
iedereen eet dan kan ik dat mooi vermijden. Ik krijg namelijk vreselijke trek tegenwoordig als
ik het dieettopic lees, waarvan de ergste toch wel is bijna onbedwingbare trek in chocolade![]()
hey marloes... bij esprit heb ik de broek gekocht. Ik koop daar al mijn broeken, omdat zij zo'n beetje de enige winkel zijn met echt lange damesbroeken... lengte 35 verkopen ze daar, terwijl het bijna overal tot 34 gaat. en ik moet zeggen dat het niet veel scheelt met de lengte 36 broeken die ik van mijn vriend wel eens aan hebquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef Marloes het volgende:
BJ, waar heb je die broek gekocht?
Ik ben ook zo lang![]()
Wat voor pizza is dat? Als ik pizza eet, is alleen de pizza al 1000kcal!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef Miss_S het volgende:
heb vanavond pizza op![]()
maar kom nog steeds niet boven de 1000kcal
Ahja, ik heb ook een (stretch) broek van esprit, een donkere met een gele naad op de zakkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey marloes... bij esprit heb ik de broek gekocht. Ik koop daar al mijn broeken, omdat zij zo'n beetje de enige winkel zijn met echt lange damesbroeken... lengte 35 verkopen ze daar, terwijl het bijna overal tot 34 gaat. en ik moet zeggen dat het niet veel scheelt met de lengte 36 broeken die ik van mijn vriend wel eens aan heb
kijk maar eens op www.esprit.nl, je kan daar ook bestellen en je hoeft geen verzendkosten te betalen.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef Levitation het volgende:
Wat voor pizza is dat? Als ik pizza eet, is alleen de pizza al 1000kcal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |