uh dat klinkt heel bekend Marloes. Ik had dan ook 2 meisjes in mijn klas die aan de Nederlandse kampioenschappen turnen meededen destijds en raadt eens wie onze gymjuf was... de turntrainster van deze meisjes
En ik, lomp als ik was (niet dat ik nu zo gracieus ben), flikkerde natuurlijk altijd over die bok heen of kreeg mezelf niet in op de kop in de ringen.
Ik deed daarna nog jaren (uit vrije wil overigens) aan ritmisch gym, met de bal, knotsen, lint en hoepel. Mijn ouders hebben toen wel eens een wedstrijd opgenomen waarin ik lekker in mijn pakje-met-alle-kleuren gracieus stond te doen tussen al die ultralenige kleine sprietjes met overbogen ruggetjes. Na het zien van die video ben ik er maar mee gestopt.
Tussendoor heb ik ook nog jaren aan klassiek ballet gedaan en een paar jaar jazzballet, maar ik werd daar zo ongeveer webgebonjoured toen ik 'te dik' werd voor ballet.
Badminton heb ik trouwens ook nog een paar jaar gedaan. Was best leuk, maar ik was er op een gegeven moment wel weer op uitgekeken.
Ik ben echt een zeikerd qua sport. Ik ben nergens echt een beetje goed in en dan is het zooo moeilijk om een teamsport te gaan doen waar iedereen al alles kan en ontzettend fanatiek is.
Fitness gaat ook vervelen na een paar jaar
Dus ik ben nog wel op zoek naar een leuke sport die ik echt van af grond af aan (zeg maar klunzenniveau) kan leren, zonder dat ik een strak pakje aan hoef