quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga er wel op hoor. Ik ben erg benieuwd of de taart resultaat heeft gehad. In theorie zou er morgen juist weer wat af moeten zijn
Ik had "wat lekkere dingen" maar even vaag gehouden, want je wil niet weten hoeveel het wasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, jullie moeten je niet aanstellen hoorJe komt heus geen kilo's aan van 2 dagen ongezond (te veel) eten. Dat is niet mogelijk tenzij je de hele dag chocolade achterover hebt geslagen en dergelijke. Je lichaam bouwt alleen van de overdaad aan energie weer hele mooie glycogeen voorraden op en elke gram glycogeen houdt ook 3-4 gram water vast. Vocht dus. Als je weer op je eten gaat letten is de glycogeenvoorraad de eerste die er aan gaat en met de voorraad ook het gebonden water. Daar gaat je kilo weer. (een lichaam kan ongeveer 400 gram glycogeen vasthouden + water = ongeveer 1,5 kilo extra die dus ook zo weer weg is....).
Valkenswaard!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:11 schreef Troel het volgende:
We moeten trouwens niet te snel posten.
Als we inderdaad zo'n workshop willen doen voor het 100e topic, dan moeten flink sparen.
De goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden zit in Valkenswaard en kost 30,00 euro
De meesten zitten rond de 40,00 euro
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:57 schreef Rewimo het volgende:
We willen ter gelegenheid van het 100e topic een chocoladeworkshop doen
Volgens de regels kan dat niet. Maar je kan je vanaf een BMI van 25 ook 's avonds voor het slapen gaan wegenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:35 schreef Iksje het volgende:
Wil trouwens hier blijven tot bmi 24, kan dat? Heb geen zin in andere, veel minder gezeliige topic.
Zonder jou doen we het niet hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:46 schreef YPPY het volgende:
Nog meer chocolade.Dan moeten we of heel snel posten of heel langzaam. Dit wil ik niet missen natuurlijk.
Je brengt me op ideëen. Of ik val maaaaanden niks af om dan plots vijf kilo kwijt te zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens de regels kan dat niet. Maar je kan je vanaf een BMI van 25 ook 's avonds voor het slapen gaan wegen
bonbons maken, marsepeinen roosjes, pindarotsjes (afhankelijk van welke workshop)quote:Op maandag 20 februari 2006 11:52 schreef Iksje het volgende:
[..]
Je brengt me op ideëen. Of ik val maaaaanden niks af om dan plots vijf kilo kwijt te zijn![]()
chocoladeworkshop klinkt wel heerlijk... wat doe je er zoal mee dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |