Je brengt me op een ideequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:24 schreef ymme het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij maak je d'r nog net geen foto's van.![]()
Oh domme ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee [afbeelding]
Ik heb ook zo'n ding en ik ben het nooit eens met het aantal kcal dat hij aangeeft. Volgens mij is het véél te laag, bij een half uur stevig fietsen (hartslag rond 130/140) geeft ie aan dat ik 120kcal heb verbrand.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dus een hartslaghorloge. En die geeft na een uurtje wandelen/fietsen/hardlopen keurig aan hoeveel kcal ik verbrand heb. Du sik dacht: waarom niet tijdens een uurtje schoonmaken? Dus ik ben een uur heel erg fanatiek gaan schoonmaken *veegt zweet van voorhoofd* en zie daar: 440 kcal verbrand![]()
Ik ben wel een keer benieuwd wat dat ding aangeeft als ik hem 24 uur draag
Straks ga ik een uurtje heel rustig een beetje typen en dergelijke, eens zien wat hij dan zegt. (alhoewel hij volgens mij geen kcal gaat tellen bij een hartslag onder de 100..)
Misschien smelt je vet wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef ymme het volgende:
Ik ga nu lekker onder de zonnebank (energienota)
Maar ja, daar verlies is geen Kcal mee natuurlijk
Nieuwe rel? Waar?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef Rewimo het volgende:
Isabeau, wat gebeurt er als je in een reltopic gaat posten?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Okay, een half uur getypt met hartslaghorloge: - kcal. Die meet hij dus echt alleen bij een hartslag boven de 100. Daar stond me ook iets van bij dat dat in de gebruiksaanwijzing stond. Jammer, maar helaas(leek me wel heel interessant om te weten)
Gemiddelde hartslag was wel 68. Is ook wat waard
Oeh, waar?! Dan post ik meequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef Rewimo het volgende:
Isabeau, wat gebeurt er als je in een reltopic gaat posten?
Lieverd, een hartslaghorloge meet niet je polsslag, maar direct de elektrische signalen van je hart middels een band om je borst waarin twee elektroden zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:32 schreef freecell het volgende:Volgens mij kunnen die dingen mijn hartslag nooit te pakken krijgen
Schijn een hele zwakke pols te hebben (raar, want ik kan hem zelf altijd in één keer te pakken krijgen) Ik ben ook al niet te prikken en heb een belachelijke bloeddruk....
HEB ik eigenlijk wel een hartslag?![]()
Alweer? Nah, dames tochquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Moeten we Troel even opstoken, die verzint ze waar je bij staat
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieverd, een hartslaghorloge meet niet je polsslag, maar direct de elektrische signalen van je hart middels een band om je borst waarin twee elektroden zitten![]()
Dan blijf je niet lang genoeg zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef Rewimo het volgende:
Men, ik moet soms drie keer achter elkaar![]()
En dat is dus echt drie keer in 10 minuten of zo![]()
Ik heb nu de complete sprookjes van Grimm liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, als je een boekje meebrengt en gewoon 10 minnutjes blijft zitten hoef je niet steeds heen en weer te lopen, broek omlaag/broek omhoog, wc-papier verspilling, water verspilling
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:08 schreef pluisje het volgende:
Ah, het is weer lunchtijd
*nog een mental note maakt*
Ook lunch niet nuttigen met dieettopic open...
Hehe, ik ken die uitspraak nog van vroeger. Mn broers zeiden het héél erg vaakquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat Ikiskoel dat heel mooi en origineel zelf had verzonnen
Alsof ik daar tijd voor heb 's morgens vroeg met een kind dat naar school moetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, als je een boekje meebrengt en gewoon 10 minnutjes blijft zitten hoef je niet steeds heen en weer te lopen, broek omlaag/broek omhoog, wc-papier verspilling, water verspilling
Een combinatie waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, ik heb me voorgenomen dat ik ook maar eens ga opdrukken. Maar hoe ik het ook doe, ik val elke keer plat op de grond met mijn borsten en dan kom ik gewoon niet weer omhoogBen ik zo slap of zo zwaar?
Yep, ik heb de visualisatie helemaal in beeld. Zo zoiet het er bij mij namelijk ook uitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef freecell het volgende:
Net even geprobeerd, op knieën is iderdaad wel heel simpel, als ik het op mijn tenen doe en ik ga tot bijna mijn neus op de grond, dan val ik meteen plat. Als ik iets minder diep doorbuig (lees: bijna niet) dan kan ik drie keer.
tegen de muur kan ook, dan steeds met je neus tegen de muur, en elke keer je voeten wat verder van de muur afzettenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, ik heb de visualisatie helemaal in beeld. Zo zoiet het er bij mij namelijk ook uit
En op de knieën is een groot verschil, heel simpel.
Ik heb mijn "bijdrage" geleverd. Wat een eikel eigenlijk die TS...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef freecell het volgende:
Dikke mensen zouden meer belasting moeten betalen als je nog wilt rellen oid
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga er wel op hoor. Ik ben erg benieuwd of de taart resultaat heeft gehad. In theorie zou er morgen juist weer wat af moeten zijn
Ik had "wat lekkere dingen" maar even vaag gehouden, want je wil niet weten hoeveel het wasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, jullie moeten je niet aanstellen hoorJe komt heus geen kilo's aan van 2 dagen ongezond (te veel) eten. Dat is niet mogelijk tenzij je de hele dag chocolade achterover hebt geslagen en dergelijke. Je lichaam bouwt alleen van de overdaad aan energie weer hele mooie glycogeen voorraden op en elke gram glycogeen houdt ook 3-4 gram water vast. Vocht dus. Als je weer op je eten gaat letten is de glycogeenvoorraad de eerste die er aan gaat en met de voorraad ook het gebonden water. Daar gaat je kilo weer. (een lichaam kan ongeveer 400 gram glycogeen vasthouden + water = ongeveer 1,5 kilo extra die dus ook zo weer weg is....).
Valkenswaard!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:11 schreef Troel het volgende:
We moeten trouwens niet te snel posten.
Als we inderdaad zo'n workshop willen doen voor het 100e topic, dan moeten flink sparen.
De goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden zit in Valkenswaard en kost 30,00 euro
De meesten zitten rond de 40,00 euro
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:57 schreef Rewimo het volgende:
We willen ter gelegenheid van het 100e topic een chocoladeworkshop doen
Volgens de regels kan dat niet. Maar je kan je vanaf een BMI van 25 ook 's avonds voor het slapen gaan wegenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:35 schreef Iksje het volgende:
Wil trouwens hier blijven tot bmi 24, kan dat? Heb geen zin in andere, veel minder gezeliige topic.
Zonder jou doen we het niet hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:46 schreef YPPY het volgende:
Nog meer chocolade.Dan moeten we of heel snel posten of heel langzaam. Dit wil ik niet missen natuurlijk.
Je brengt me op ideëen. Of ik val maaaaanden niks af om dan plots vijf kilo kwijt te zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens de regels kan dat niet. Maar je kan je vanaf een BMI van 25 ook 's avonds voor het slapen gaan wegen
bonbons maken, marsepeinen roosjes, pindarotsjes (afhankelijk van welke workshop)quote:Op maandag 20 februari 2006 11:52 schreef Iksje het volgende:
[..]
Je brengt me op ideëen. Of ik val maaaaanden niks af om dan plots vijf kilo kwijt te zijn![]()
chocoladeworkshop klinkt wel heerlijk... wat doe je er zoal mee dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |