quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:Jeetje, jullie moeten je niet aanstellen hoor
![]()
Je komt heus geen kilo's aan van 2 dagen ongezond (te veel) eten. Dat is niet mogelijk tenzij je de hele dag chocolade achterover hebt geslagen en dergelijke. Je lichaam bouwt alleen van de overdaad aan energie weer hele mooie glycogeen voorraden op en elke gram glycogeen houdt ook 3-4 gram water vast. Vocht dus. Als je weer op je eten gaat letten is de glycogeenvoorraad de eerste die er aan gaat en met de voorraad ook het gebonden water. Daar gaat je kilo weer. (een lichaam kan ongeveer 400 gram glycogeen vasthouden + water = ongeveer 1,5 kilo extra die dus ook zo weer weg is....).
Ik had "wat lekkere dingen" maar even vaag gehouden, want je wil niet weten hoeveel het was
Maar ik heb dus sinds ik zo vreselijk veel ben afgevallen een probleem met aankomen. Het gaat
zo verschrikkelijk snel dat je het bijna niet kunt geloven. Ik heb zelfs periodes waarin ik elke dag
een kilo aankom. Triest maar waar. Morgen ben ik jarig, morgen ga ik er weer streng tegenaan.
Moet lukken, wordt vast my lucky day