quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieverd, een hartslaghorloge meet niet je polsslag, maar direct de elektrische signalen van je hart middels een band om je borst waarin twee elektroden zitten![]()
Dan blijf je niet lang genoeg zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef Rewimo het volgende:
Men, ik moet soms drie keer achter elkaar![]()
En dat is dus echt drie keer in 10 minuten of zo![]()
Ik heb nu de complete sprookjes van Grimm liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, als je een boekje meebrengt en gewoon 10 minnutjes blijft zitten hoef je niet steeds heen en weer te lopen, broek omlaag/broek omhoog, wc-papier verspilling, water verspilling
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:08 schreef pluisje het volgende:
Ah, het is weer lunchtijd
*nog een mental note maakt*
Ook lunch niet nuttigen met dieettopic open...
Hehe, ik ken die uitspraak nog van vroeger. Mn broers zeiden het héél erg vaakquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat Ikiskoel dat heel mooi en origineel zelf had verzonnen
Alsof ik daar tijd voor heb 's morgens vroeg met een kind dat naar school moetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, als je een boekje meebrengt en gewoon 10 minnutjes blijft zitten hoef je niet steeds heen en weer te lopen, broek omlaag/broek omhoog, wc-papier verspilling, water verspilling
Een combinatie waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, ik heb me voorgenomen dat ik ook maar eens ga opdrukken. Maar hoe ik het ook doe, ik val elke keer plat op de grond met mijn borsten en dan kom ik gewoon niet weer omhoogBen ik zo slap of zo zwaar?
Yep, ik heb de visualisatie helemaal in beeld. Zo zoiet het er bij mij namelijk ook uitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef freecell het volgende:
Net even geprobeerd, op knieën is iderdaad wel heel simpel, als ik het op mijn tenen doe en ik ga tot bijna mijn neus op de grond, dan val ik meteen plat. Als ik iets minder diep doorbuig (lees: bijna niet) dan kan ik drie keer.
tegen de muur kan ook, dan steeds met je neus tegen de muur, en elke keer je voeten wat verder van de muur afzettenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, ik heb de visualisatie helemaal in beeld. Zo zoiet het er bij mij namelijk ook uit
En op de knieën is een groot verschil, heel simpel.
Ik heb mijn "bijdrage" geleverd. Wat een eikel eigenlijk die TS...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef freecell het volgende:
Dikke mensen zouden meer belasting moeten betalen als je nog wilt rellen oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |