abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35185167
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lieverd, een hartslaghorloge meet niet je polsslag, maar direct de elektrische signalen van je hart middels een band om je borst waarin twee elektroden zitten
Hmmm.
ja maar..... hmmmm
UPG
pi_35185313
UPG?? Wa's dat nou weer voor afkorting!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:59:10 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_35185326
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef Rewimo het volgende:
Men, ik moet soms drie keer achter elkaar

En dat is dus echt drie keer in 10 minuten of zo
Dan blijf je niet lang genoeg zitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35185370
Uit Positie Geluld?
It is your friends who make your world!
pi_35185383
Ja, als je een boekje meebrengt en gewoon 10 minnutjes blijft zitten hoef je niet steeds heen en weer te lopen, broek omlaag/broek omhoog, wc-papier verspilling, water verspilling
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:01:30 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_35185425
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, als je een boekje meebrengt en gewoon 10 minnutjes blijft zitten hoef je niet steeds heen en weer te lopen, broek omlaag/broek omhoog, wc-papier verspilling, water verspilling
Ik heb nu de complete sprookjes van Grimm liggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35185555
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Ikiskoel het volgende:
Uit Positie Geluld?
juistem
pi_35185578
Ik dacht dat Ikiskoel dat heel mooi en origineel zelf had verzonnen
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:08:29 #234
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_35185631
Ah, het is weer lunchtijd

*nog een mental note maakt*
Ook lunch niet nuttigen met dieettopic open...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:08:56 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_35185642
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:08 schreef pluisje het volgende:
Ah, het is weer lunchtijd

*nog een mental note maakt*
Ook lunch niet nuttigen met dieettopic open...
sorry
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35185655
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat Ikiskoel dat heel mooi en origineel zelf had verzonnen
Hehe, ik ken die uitspraak nog van vroeger. Mn broers zeiden het héél erg vaak
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 13:32:57 #237
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35186589
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Alsof ik daar tijd voor heb 's morgens vroeg met een kind dat naar school moet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35186837
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, ik heb me voorgenomen dat ik ook maar eens ga opdrukken. Maar hoe ik het ook doe, ik val elke keer plat op de grond met mijn borsten en dan kom ik gewoon niet weer omhoog Ben ik zo slap of zo zwaar?
Een combinatie waarschijnlijk
Maar probeer je het op handen en voeten of op je knieën? Bij vrouwen is het laatste gebruikelijk, al doe ik dat zelf niet omdat ik het niet prettig vind (bij karate altijd 'gewoon' opgedrukt, kan er niet aan wennen dan op je knieën te moeten hangen).

Probeer het anders eens met je handen op een tafel of zo, dat je dus niet zo veel gewicht op je armen hebt. Of gewoon niet helemaal doorzakken, dat lukte mij nl. eerst ook niet.

Ik ben zelf omdat ik ziek was de afgelopen twee weken niet zo consequent geweest met opdrukken, en kwam dus opeens na de 16 en zelfs een 20 niet meer boven de 5. Zit nu weer op 10. Wel naar dat het zo snel achteruit gaat.

Wel al de hele week netjes iedere dag 40 buikspieroefeningen gedaan. =)
Sanity is (not) statistical
pi_35186839
Oh daarom huppel je steeds van de wc af, je moet je kind naar school krijgen

Ik zit trouwens "Séance" van Derren Brown te kijken en zit gewoon te freaken op de bank. Zo bizar.... Paar weken geleden had ik al "Messiah" van hem gezien en daar heb ik gewoon de halve nacht van wakker gelegen Derren Brown is 10x beter dan Char en die van den Broeke oid, maar hij zegt gewoon heel duidelijk dat alles wat hij doet nep is en dat het allemaal in je hoofd zit. Maar dan nog ben ik helemaal overdonderd als ik naar hem kijk. Hij kan wel roepen dat het allemaal nep is, maar zelfs dat is heel moeilijk te geloven
pi_35186894
En bedankt voor de tips, Maeghan! Ik doe het niet op mijn knieën, dat vind ik namelijk wel heel erg simpel (stom hè).
pi_35187083
Zo, eetscore voor vandaag: 1 volkorenboterham met Twenty Four en Goudse Jong 40+, 1 bakje All-Bran met veel soyamelk (irritant dat het spul in 3 dagen opmoet, maar gelukkig zitten er niet veel kcal in), 2 mandarijntjes en 3 mokken groene thee. Voor ik ga werken zal ik nog wel even brood eten, en dan vanavond avondeten. En ik ga niet snoepen vandaag. =)

Hoeveel zou je afvallen van intensief huiswerk doen? =D
Sanity is (not) statistical
pi_35188799
Zo mensen ik denk dat ik het weekend niet meer online zou zijn.
Wij gaan morgen naar de stad met stiefmama van vriend.
Vanavond en zondag moet ik werken.
Dus ik ga nu even een beetje weekend houden, door een lekkere zielige film te gaan kijken

Have fun lady's
pi_35189178
Net even geprobeerd, op knieën is iderdaad wel heel simpel, als ik het op mijn tenen doe en ik ga tot bijna mijn neus op de grond, dan val ik meteen plat. Als ik iets minder diep doorbuig (lees: bijna niet) dan kan ik drie keer.
pi_35189436
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef freecell het volgende:
Net even geprobeerd, op knieën is iderdaad wel heel simpel, als ik het op mijn tenen doe en ik ga tot bijna mijn neus op de grond, dan val ik meteen plat. Als ik iets minder diep doorbuig (lees: bijna niet) dan kan ik drie keer.
Yep, ik heb de visualisatie helemaal in beeld. Zo zoiet het er bij mij namelijk ook uit
En op de knieën is een groot verschil, heel simpel.
pi_35189593
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yep, ik heb de visualisatie helemaal in beeld. Zo zoiet het er bij mij namelijk ook uit
En op de knieën is een groot verschil, heel simpel.
tegen de muur kan ook, dan steeds met je neus tegen de muur, en elke keer je voeten wat verder van de muur afzetten
pi_35189983
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef freecell het volgende:
Dikke mensen zouden meer belasting moeten betalen als je nog wilt rellen oid
Ik heb mijn "bijdrage" geleverd. Wat een eikel eigenlijk die TS...

Was lang geleden dat ik voor 't laatst in Onzin gepost heb.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 19:52:16 #248
13151 crew  Rewimo
pi_35200390
Lekker bij moeder thuis gegeten vanavond: gebakken schol, spinazie en puree Kind daar meteen achtergelaten, zodat ik morgen op tijd bij de trein ben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 18 februari 2006 @ 00:02:56 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_35208304
http://www.troel.nl/bloedwaardes.xls

En nou moet ik er eerlijk bijzeggen dat ik de afgelopen tijd behoorlijk laks ben geweest met de vitamines en de calciumtabletten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 februari 2006 @ 07:25:44 #250
13151 crew  Rewimo
pi_35213899
Je eiwit is wel behoorlijk gezakt, Troel, al zit je nog binnen de goede waarden. Maar het ziet er goed uit joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')