Het is nog niet zo grootquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef Pandorah het volgende:
Een Nijntjemuseum? Daar moet ik ook heen! Ik wist wel dat ze ermee bezig waren (want, hé, ik woon in Utrecht) maar ik had even niet door dat ie open is. Wist je ook dat er een Nijntjepleintje is aan het einde van de Oudegracht met een Nijntjestandbeeld?
Dit weekend was de opening geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef Pandorah het volgende:
Een Nijntjemuseum? Daar moet ik ook heen! Ik wist wel dat ze ermee bezig waren (want, hé, ik woon in Utrecht) maar ik had even niet door dat ie open is. Wist je ook dat er een Nijntjepleintje is aan het einde van de Oudegracht met een Nijntjestandbeeld?
Nijntje isquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat vreselijk leuk, Freecell!! Nijntje is
ymme, je kan die mini klysma's volgens mij ook gewoon bij de apotheek halen. Denk ik. En veel drinken! (maar dat doe je denk ik al wel)
Heb ik ook wel 'ns gedaan, maar ik vond het niet zo leuk. Misschien vooral omdat zo'n eerste keer vooral pijn doet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef Ripley het volgende:
Vanavond bodypumpen![]()
"Bodypump
Maak kennis met de originele barbell class. Je doet fitness oefeningen op motiverende muziek. Dit is de ideale workout voor spierversteviging, afslanken en het behoud van spiermassa. Simpel, veilig en effectief. "
Moet je nagaan, ik betaal voor een half uur aquaspinnen en in- en uitzwemmen in totaal 66 euro voor minimaal 12 bijeenkomsten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde dus eigenlijk gaan zwemmen, maar kwam er binnen enkele seconden achter waarom ik eerder in deze topicreeks had lopen foeteren dat ik eigenlijk gewoon een bak water wilde om baantjes in te trekken. Kosten: 6 euro p.p. Eventjes baantjes trekken!!!Kan mij het wat schelen dat er ook een waterkanon, bruisbad etc etc aanwezig is
![]()
Een 10-badenkaart kost 52 euro. Maar waar ik ook net achterkom is dat een kwartaallidmaatschap van de waterpolo-vereniging 47 euro kost... Ik denk dat ik die eens ga e-mailen(zo te zien trainen ze 2 avonden in de week...)
Merk je in het water niets van!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon in De Dolfijn, Beessie-Jen. Ik heb ze net ge-e-mailed met wat vragen en of ik een keer kan meedoen. (alleen ben ik dan bang dat ik gewoon veel te dik ben...)
Nee was gisteravondquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
nope gemist? komt daar vanmiddag geen herhaling van? of was dat gistermiddag en kwam de herhaling gisteravond?
haha heb niet eens een badpakquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen we niet gewoon samen een keertje meedoen(ik las ergens dat je 2x gratis voor proef mocht meedoen om te kijken of je het leuk vindt)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde dus eigenlijk gaan zwemmen, maar kwam er binnen enkele seconden achter waarom ik eerder in deze topicreeks had lopen foeteren dat ik eigenlijk gewoon een bak water wilde om baantjes in te trekken. Kosten: 6 euro p.p. Eventjes baantjes trekken!!!Kan mij het wat schelen dat er ook een waterkanon, bruisbad etc etc aanwezig is
![]()
Een 10-badenkaart kost 52 euro. Maar waar ik ook net achterkom is dat een kwartaallidmaatschap van de waterpolo-vereniging 47 euro kost... Ik denk dat ik die eens ga e-mailen(zo te zien trainen ze 2 avonden in de week...)
Dan moet je haast op die tijd gaan om het goedkoop te houden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Oh, het zwembad is een stùk goedkoper. De website met tarieven dateert uit 2000. Guldens
Huidige tarieven, baantjes trekken tussen 7 en half 9 's morgens is 2,15 en een 12-badenkaart kost 21,30.
Heb ik ook eentijdje gedaan, echt heerlijk, train je je hele lichaam mee. Ik combineerde het dan met nog 2x in de week fitness erbij. En kon toen merken dat als je er regelmaat in houdt, het echt helpt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef Ripley het volgende:
Vanavond bodypumpen![]()
"Bodypump
Maak kennis met de originele barbell class. Je doet fitness oefeningen op motiverende muziek. Dit is de ideale workout voor spierversteviging, afslanken en het behoud van spiermassa. Simpel, veilig en effectief. "
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |