Een roker is beter voor de economie dan een dikzak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:32 schreef Camplo het volgende:
De vetzak is goed voor de economie, de roker niet. De roker kost geld en gaat janken als ie longkanker heeft. Juist dan lach ik
Ja, als ze 80 jaar kettingroken en onder een bus komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:57 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Een roker is beter voor de economie dan een dikzak.
Gelulquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:32 schreef Camplo het volgende:
De vetzak is goed voor de economie, de roker niet. De roker kost geld en gaat janken als ie longkanker heeft. Juist dan lach ik
Alleen gebeurt dat laatste natuurlijk weer niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:35 schreef Isabeau het volgende:
De snacktax houdt neem ik aan in dat je extra veel moet betalen voor snacks? Dus extra heffingen op McDonalds, Burgerking, KFC etc etc. Prima, ik ben voor!![]()
En dat geld dan gebruiken om gezonde dingen als groente, fruit en vis goedkoper te maken
alsof jij lacht waneer je kanker hebquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:32 schreef Camplo het volgende:
Als je meer aankomt van eten, dan eet je toch gewoon minder?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:30 schreef Robar het volgende:
99,9% kan er zelf wat aan doen . . .
Is het nou zo moeilijk te begrijpen dat er mensen zijn die alles kunnen eten zonder aan te komen en dat er mensen zijn die al dik worden van het kijken naar een patatje?
Ze eten minder dan jij, ze komen er meer van aan en daarom moeten ze gestraft worden?
Tuurlijk zijn er mensen die er echt zelf wat aan kunnen doen, maar 99.9%
Ik neem aan dat je op mij reageerde? Alleen als ze het zo aanpakken laat de regering zien dat ze serieus met gezondheid bezig zijn en niet opnieuw een bron van inkomsten hebben om leeg te melken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Alleen gebeurt dat laatste natuurlijk weer niet...
Op zich vind ik dit ook een veel betere oplossing dan de persoon met overgewicht meer te laten betalen. Voorkomen is namelijk beter dan genezenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:35 schreef Isabeau het volgende:
De snacktax houdt neem ik aan in dat je extra veel moet betalen voor snacks? Dus extra heffingen op McDonalds, Burgerking, KFC etc etc. Prima, ik ben voor!![]()
En dat geld dan gebruiken om gezonde dingen als groente, fruit en vis goedkoper te maken
Sommige mensen komen nog aan van een hoeveelheid (gezond) eten waar een ander zo'n beetje van doodhongertquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:37 schreef Seneca het volgende:
Als je meer aankomt van eten, dan eet je toch gewoon minder?
Vertiendubbelen graag!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Er was een tijd dat ik ondanks 30 km op een dag fietsen, en 4 boterhammen met een beker melk, een bordje groeten, vlees en aardappels en een appel toe eten toch echt aankwam hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:37 schreef Seneca het volgende:
[..]
Heej denk eens even aan je medemens die dat graag lustquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:38 schreef Troel het volgende:
Vertiendubbelen graag!
Vis mag ook wel duur blijven, dat lust ik toch niet.
ik ben er opzich ook zeker voor,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Je zal er ook maar bij roken, graag een borrel lusten en altijd de auto nemenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:40 schreef Sebasser het volgende:
straks heb je allemaal vetzakken die gaan klagen dat alles te duur is en dat hun verslaving hun huis heeft gekost enzo
Zo simpel ligt dat nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:37 schreef Seneca het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |