abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35296931
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja echt heel gezellig hoor.
Ik en mijn vriend, gaan dan 2 dagen, waarvan 1 dag overdag als six flags zelf is.
Het is net zoals op een camping. Beetje lopen over het terrein, gezellig kletsen, wat drinken. Feesten... Weinig slapen.. Kortom, in z'n weekend voel ik me altijd weer 16..
Klinkt ook best gezellig, maar ik zag al allemaal van de getattoueerde mannen en die geblondeerde vrouwen voor me
Maar kan me voorstellen dat het wel lollig is
pi_35296975
Ik heb een meetlint gekocht bij de HEMA, dus ik weet nu hoe groot m'n gebrek aan taille is. Kijk en vergelijk:
Ideale maten: 90 - 60 - 90
Maeghan: 106 - 89 - 112

Hihi, in eerste instantie doe ik m'n taille, sta heel verbaasd te kijken, 68 maar het was dus 89 op z'n kop
Sanity is (not) statistical
pi_35297106
Wat ik zonet gegeten heb, wil ik jullie trouwens ook niet onthouden...
Voor twee personen gemaakt
-1 zakje tortellinni
- 2 trostomaten
- 200 gr. gehakt
- 1 teentje knoflook
- 2 kleine blikjes tomatenpuree
- halve ui
- 1,5 mespuntje bruchetta
- oregano
- Veel thijm
- Scheutje port
- verse peper

Tortellini koken, van de rest saus maken.
En aangezien je de portfles toch open hebt, glaasje port er bij
pi_35297147
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:46 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb een meetlint gekocht bij de HEMA, dus ik weet nu hoe groot m'n gebrek aan taille is. Kijk en vergelijk:
Ideale maten: 90 - 60 - 90

Hihi, in eerste instantie doe ik m'n taille, sta heel verbaasd te kijken, 68 maar het was dus 89 op z'n kop
Is nog onder de meter (meter is de grens voor gevaarlijk overgewicht ) en je hebt dus wél taille!
pi_35297238
Nee hoor, want m'n onderwijdte is exact gelijk aan m'n 'taille', dus helaaaaas. =( Ik ben een soort rechte pijp waar twee borsten op gemonteerd zitten, en dan steken er opeens kwabben uit bij m'n heupen en billen. *snif*
pi_35297558
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:52 schreef Maeghan het volgende:
Nee hoor, want m'n onderwijdte is exact gelijk aan m'n 'taille', dus helaaaaas. =( Ik ben een soort rechte pijp waar twee borsten op gemonteerd zitten, en dan steken er opeens kwabben uit bij m'n heupen en billen. *snif*

Dat is toch: borsten 106, taille 89, heupen 112?
Dan heb je namelijk wel taille
En anders snap ik het niet
pi_35297714
ik ga dit jaar in de zomer ook niet op vakantie. maar ga met kerst wel op wintersport!!! en daar heb ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in...

ik heb gister ook maar eens een gezocht naar een meetlint, maar kon alleen een rolmaat vinden haha... toch maar een poging gedaan tot meten:
lengte nog steeds 185 cm

borsten 110
onderwijdte borsten 80
taille (navelhoogte) 92
heupen 115
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_35297919
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is toch: borsten 106, taille 89, heupen 112?
Dan heb je namelijk wel taille
En anders snap ik het niet
Ja, maar volgens mij is het idee van een taille ook dat ie dunner is dat de plek net onder je borsten, en dat is bij mij dus niet zo.

Weet iemand trouwens hoeveel er in een roze koek zit?

Ik ga vandaag denk ik zo rond de 2100 uitkomen, want roze koek en een onsje bonbons + stukje marsepein. Moest ook wel hoog vandaag, dus komt goed uit.

[ Bericht 9% gewijzigd door Maeghan op 20-02-2006 19:21:54 ]
pi_35298490
Ik ga morgen naar Helsinki. Paar dagen vergaderen voor mn werk en woensdagochtend door de stad heen rennen om zoveel mogelijk te zien.
Zit dus alleen te twijfelen of ik mijn hardloopschoenen mee neem of niet, volgens mij is het veel te koud om hard te lopen!

En dan nu voor de statistieken, mijn maten: 102-75-113
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 februari 2006 @ 19:32:55 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35298800
Zoekend naar de roze koek van Maeghan kwam ik deze pagina tegen: http://www.calorieteller.nl/

Daar zit een handige automatische calorieteller op. Alleen staat die roze koek er niet bij maar ik denk wel dat het een handig hulpmiddel is om te kijken wat je binnenkrijgt op een dag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35299017
Ja, ik gebruik de EetMeter dus, maar daar staat ook geen roze koek in. En ik kan het online ook al niet vinden.
pi_35299126
Helsinki, klinkt idd koud, Liejannuh

Ik heb mijn maten van 1 november voor handen:
111 - 89 - 116

Vandaag tot nu toe 855 kcal...gaan we weer. Maar mijn maag is vol, dus ik moet nog even iets verzinnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35299165
Maeghan: wat is de fabrikant van die koeken? Die hebben soms ook energie-informatie op hun site.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 februari 2006 @ 19:43:16 #64
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_35299247
Hoi hoi

Ook maar weer eens ff melden. Hier gaat alles zijn gangetje als voor het lijnen dus veeel lekkere dingen enz enz. Ik kan me er maar niet toe zetten om me aan het gezonde voer te houden, heel iritant dus Denk dat het op het moment te hectisch is hiervoor. Ook wij gaan niet op vakantie dit jaar, we zouden in eerste instantie richting turkye gaan maar we willen nog zoveel doen dit jaar dat dat er niet van gaat komen. Waarschijnlijk gaan we in de zomervakantie nog een weekje met de kleine op een camping staan maar hoe wat waar geen idee (als iemand nog een leuke camping weet voor een jong stel met kleine van 3 hou ik me aanbevolen )
pi_35299342
dobbey: www.marveld.nl Echt geweldige camping met een leuke speeltuin en een treintje en een subtropisch zwembad en een heel groot buitenzwembad en...nou ja, heel leuk
pi_35299447
Glaceekoeken zijn dat toch????
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_35299476
Toen ik geen geld had, ging ik als vrijwilliger op vakantie. Dat was ook superleuk en gratis, zelfs eten en drinken werd betaald.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_35299477
Twee keer is een beetje te veel van het goede, maar het was dus wel geslaagd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 20 februari 2006 @ 19:49:50 #69
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_35299527
Da's snel ff Pen pakken, oke genoteerd dank u

edit: zie nu pas dat het hier een kippe eind van weg is hahaha
pi_35299748
Ik ben de eetmeter kwijt......
Isa: mag ik die van jou misschien een keer weer lenen?
Kan anders iemand hem even voor me zippen?
  maandag 20 februari 2006 @ 19:55:57 #71
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_35299809
Die glacé koeken worden gemaakt door Lotus in Enkhuizen (tenminste dat zouden de echte zijn) kan geen website van hun ontdekken en helaas dus ook geen calorieen
  maandag 20 februari 2006 @ 19:57:22 #72
57434 Marloes
Digital Love
pi_35299878
tvp :
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_35299900
Ja, tuurlijk mag je de Eetmeter lenen. Die cd heb je niet nodig om het programma te draaien.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 februari 2006 @ 20:22:47 #74
13151 crew  Rewimo
pi_35301167
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:43 schreef dobbey het volgende:
Waarschijnlijk gaan we in de zomervakantie nog een weekje met de kleine op een camping staan maar hoe wat waar geen idee (als iemand nog een leuke camping weet voor een jong stel met kleine van 3 hou ik me aanbevolen )
www.sprookjescamping.nl Topcamping met kinderen Christan draait nog altijd de cd met de liedjes van Hanna de Heldhaftige
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35308577
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef Marloes het volgende:
tvp :
Altijd prettig, die inhoudelijk sterke reacties!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35315052
Aaahhh vakantie... ik heb nu wel lekker een weekje vrij maar ik kijk uit naar de zomer, waar ik heerlijk een weekje (of 2!) naar Finland ga. I can't wait!!!

freecell - je pastagerecht ziet er errug goed uit, die ga ik een keer proberen!!!
Tralalalaaa
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 februari 2006 @ 07:40:14 #77
13151 crew  Rewimo
pi_35317276
Rewimo (1m65) (41,5) was 150,0 kg, weegt nu 113,1 kg en wil graag 70 kg wegen -36,9

De vaart zit er gelukkig weer in
pi_35317561
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef Rewimo het volgende:
www.sprookjescamping.nl Topcamping met kinderen Christan draait nog altijd de cd met de liedjes van Hanna de Heldhaftige
Oh, dat ziet er ook leuk uit zeg!

Tsja, ik heb eigenlijk not niet veel te melden, behalve dat het koud is en het hier buiten regent
En ik moet zo op de fiets naar mijn ouders. Brrr. Nou ja, ik kan ook met de bus, maar ik wil met de fiets
pi_35317730
Wou ook even mijn maten meegeven bij wijze van TVP maar zit op m'n werk en heb geen metertje bij. (collega's zouden ook raar opkijken)
Dus gewoon maar tvp'tje.
Denk trouwens dat ik niet zo ver buiten de genoemde maten zal vallen, gek hè, verschillende lengtes, verschillende bmi's maar redelijk gelijke centimeters...
pi_35317764
)
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Klinkt ook best gezellig, maar ik zag al allemaal van de getattoueerde mannen en die geblondeerde vrouwen voor me
Maar kan me voorstellen dat het wel lollig is
Nee dat het voorbeeld van een vrachtwagen chauffeur. Maar zo is het helemaal niet.
Natuurlijk heb je ook van die mensen er tussen zitten. Maar ook gewone doorsnee mensen zoals wij (al heeft mijn vriend wel een tattoo en ik ookal 1 en 25 maart een tweede )
pi_35317796
verzekeraar beloont gezonde levensstijl
In de krant van vandaag stond er nog bij: voor premies onder de 125.000 euro volstaat een bmi < 25, voor hogere premies moet je langs een dokter voor een bloeddruk en cholesteroltest.
Deze tests hoeven niet herhaald te worden (bvb. om de vijf jaar)
Ik vind het vooral getuigen van een kortzichtige blik op 'gezond' leven. Vooral dat van die bmi die al volstaat...
pi_35317845
Ja, dat is absoluut een kortzichtige blik op gezond leven, Iksje.
pi_35318079
Kan me niet voorstellen dat het gaat om zoveel premie maar ik denk dat het om het verzekerd kapitaal gaat. Eigenaardig dat ze eenmalig naar je BMI vragen (bovendien kan je dat ook naar eigen inzicht invullen ). Wel weet ik dat er een grens is van ¤ 160.000. Daarboven mag een verzekeraar je medisch laten keuren.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:12:41 #84
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_35318138
Goedemorgen,

Net de check up gehad bij de dokter en ik is blij Bloeddruk is 125/85 (was eerst 195/130) suiker 5.1 (was eerst 6.9) en onze weegschaal wijkt af, ben bij de dokter gewoon 3 kilo lichter

Oude regel:
dobbey(1.72) (36.17) was 118 kg weegt nu 107 en wil graag 75 kg wegen -11

Nieuwe regel:
dobbey(1.72) (35.49) was 118 kg weegt nu 105 en wil graag 75 kg wegen -13

Pffff jullie begrijpen hopelijk wel dat ik donders blij ben
pi_35318165
En dan nog zegt dat niet veel over gezonde leefstijl als je nog jong bent bij zo'n keuring Ongezonde leefgewoontes breken je pas op op latere leeftijd. Maar een 20-ger neemt eigenlijk ook niet zo snel een levensverzekering.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 februari 2006 @ 09:14:18 #86
13151 crew  Rewimo
pi_35318171
Dobbey, goed nieuws zeg
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_35318192
Wow, wat een verbeteringen, dobbey
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:31:37 #88
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_35318415
Gisteren een goede dag gehad, heerlijk

Nu was ik alleen vanmorgen de vriezer aan het opruimen en vond ik een vergeten Snickerijsje,
maar wat smaakte die lekker zeg Ik beschouw dat maar gewoon als mijn tussendoortje en
ga er vandaag verder gewoon ook een goede dag van maken

Ik was gisteren trouwens in Xenos, kom daar niet zo heel vaak, maar zag tot mijn grote
verbazing dat ze allerlei Slimfast producten hebben liggen voor héle lage prijzen. Dus
misschien heeft iemand wat aan deze tip!! Ik vind die tussendoor reepjes altijd erg lekker,
maar ik geloof dat ik in de supermarkt iets van 4 of 5 euro ervoor betaal en bij Xenos 2 euro!!

Houdbaarheidsdatum is mei 2006 dus dat kan ook nog makkelijk
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 februari 2006 @ 09:32:37 #89
13151 crew  Rewimo
pi_35318431
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_35318540
Oh, die Slimfastrepen ga ik ècht niet kopen, Faat (ik vreet ze namelijk allemaal in 1 middag op en dan is er weinig kcal-arm aan ze zijn te lekker)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 februari 2006 @ 09:42:00 #91
13151 crew  Rewimo
pi_35318572
Hahahaha nee dan werkt het ook niet zoals het moet
pi_35318576
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:09 schreef Pandorah het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het gaat om zoveel premie maar ik denk dat het om het verzekerd kapitaal gaat. Eigenaardig dat ze eenmalig naar je BMI vragen (bovendien kan je dat ook naar eigen inzicht invullen ). Wel weet ik dat er een grens is van ¤ 160.000. Daarboven mag een verzekeraar je medisch laten keuren.
oeps ja, dat zijn de verzekerde bedragen.
En hoe dat zit voor het medische keuren in België weet ik niet... zou kunnen dat het hier ook vanaf een bepaald bedrag verplicht is.
Ow ja en dobbey: mooie resultaten! Wat is je bloeddruk gedaald zeg!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:43:02 #93
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_35318587
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh, die Slimfastrepen ga ik ècht niet kopen, Faat
Mijn aandelen, wat doe je?!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:49:27 #94
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_35318684
Bedankt voor de leuke reacties, vin mezelf nu gewoon ff een stoer wijf

Nee hoor, ik had zelf absoluut niet verwacht dat een beetje afvallen zoveel kon schelen, heb nu dus des te meer redenen om door te gaan. Enneuhhh de dokter vond wel dat ik mijn streefgewicht moest aanpassen omdat ze bang was dat het te hoog gegrepen was voor me., heb heel wijselijk geantwoord dat Rome ook niet in één dag gebouwd is
pi_35319022
Levitaion, uit het andere topic: (geen zin om het daar neer te zetten)
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:06 schreef Levitation het volgende:
De meeste dikkerts die ik ken, sporten. Het zijn juist de mensen die van zichzelf slank zijn die vaak geen moer om hun gezondheid geven.
Ik als tiener:
- fietsen minimaal 5 uur in de week
- zwemmen 3 uur in de week (intensieve training en daarbovenop wedstrijden)
- jazz-ballet 2 uur in de week
- volleybal 1 uur in de week
- sport op school 2-3 uur in de week

En altijd te dik geweest.

Oh ja, toen ik begin 20 was, was ik verslaafd aan de sportschool. Elke dag ging ik 2-3 uur (!) trainen. Ben ik ook niet dunner van geworden.
pi_35319257
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Levitaion, uit het andere topic: (geen zin om het daar neer te zetten)
[..]

Ik als tiener:
- fietsen minimaal 5 uur in de week
- zwemmen 3 uur in de week (intensieve training en daarbovenop wedstrijden)
- jazz-ballet 2 uur in de week
- volleybal 1 uur in de week
- sport op school 2-3 uur in de week

En altijd te dik geweest.

Oh ja, toen ik begin 20 was, was ik verslaafd aan de sportschool. Elke dag ging ik 2-3 uur (!) trainen. Ben ik ook niet dunner van geworden.
Ik heb ook mijn hele leven gesport, wel iets minder heftig dan jij.
Heb gezwommen, paardgereden, gevoetbald, ge-jazzballet, gejudoot, ge-aerobict, gefitnesst enz.
Ik fiets altijd, heb als tiener ook nooit een brommer gekocht omdat ik wist dat ik dan meteen enorm zou aankomen.
Mijn slanke zusje heeft een hekel aan sport en heeft in haar leven minder gefietst dan ik in een maand doe.

En dit zie ik bij wel meer mensen, de "dikkerts" zijn heel bewust bezig met sporten en letten op wat ze eten en de "slanken" leven vaak veel minder bewust.
***Levi was here***
pi_35319465
Volgens mij heb ik dat topic om zeep geholpen
***Levi was here***
pi_35319497
Who cares, het was toch je typische "vetzakken zijn smerig en moeten betalen en zijn allemaal lui en ongedisciplineerd, ze moeten maar gewoon de helft gaan eten" Foktopic.
pi_35319550
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Who cares, het was toch je typische "vetzakken zijn smerig en moeten betalen en zijn allemaal lui en ongedisciplineerd, ze moeten maar gewoon de helft gaan eten" Foktopic.
Een vrij standaard foktopic dus
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 februari 2006 @ 10:43:07 #100
13151 crew  Rewimo
pi_35319635
Al die topics komen op hetzelfde neer inderdaad. Zullen we eens een skelettenbashtopic openen? Kijken hoe snel daar een slotje op komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')