Klinkt ook best gezellig, maar ik zag al allemaal van de getattoueerde mannen en die geblondeerde vrouwen voor mequote:Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja echt heel gezellig hoor.
Ik en mijn vriend, gaan dan 2 dagen, waarvan 1 dag overdag als six flags zelf is.
Het is net zoals op een camping. Beetje lopen over het terrein, gezellig kletsen, wat drinken. Feesten... Weinig slapen.. Kortom, in z'n weekend voel ik me altijd weer 16..![]()
Is nog onder de meter (meter is de grens voor gevaarlijk overgewichtquote:Op maandag 20 februari 2006 18:46 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb een meetlint gekocht bij de HEMA, dus ik weet nu hoe groot m'n gebrek aan taille is. Kijk en vergelijk:
Ideale maten: 90 - 60 - 90
Maeghan: 106 - 89 - 112
Hihi, in eerste instantie doe ik m'n taille, sta heel verbaasd te kijken, 68maar het was dus 89 op z'n kop
![]()
![]()
Maeghan: 106 - 89 - 112quote:Op maandag 20 februari 2006 18:52 schreef Maeghan het volgende:
Nee hoor, want m'n onderwijdte is exact gelijk aan m'n 'taille', dus helaaaaas. =( Ik ben een soort rechte pijp waar twee borsten op gemonteerd zitten, en dan steken er opeens kwabben uit bij m'n heupen en billen. *snif*
Ja, maar volgens mij is het idee van een taille ook dat ie dunner is dat de plek net onder je borsten, en dat is bij mij dus niet zo.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Maeghan: 106 - 89 - 112
Dat is toch: borsten 106, taille 89, heupen 112?
Dan heb je namelijk wel taille
En anders snap ik het niet
www.sprookjescamping.nl Topcamping met kinderenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:43 schreef dobbey het volgende:
Waarschijnlijk gaan we in de zomervakantie nog een weekje met de kleine op een camping staan maar hoe wat waar geen idee(als iemand nog een leuke camping weet voor een jong stel met kleine van 3 hou ik me aanbevolen
)
Altijd prettig, die inhoudelijk sterke reacties!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef Marloes het volgende:
tvp :
Oh, dat ziet er ook leuk uit zeg!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef Rewimo het volgende:
www.sprookjescamping.nl Topcamping met kinderenChristan draait nog altijd de cd met de liedjes van Hanna de Heldhaftige
Nee dat het voorbeeld van een vrachtwagen chauffeur. Maar zo is het helemaal niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt ook best gezellig, maar ik zag al allemaal van de getattoueerde mannen en die geblondeerde vrouwen voor me
Maar kan me voorstellen dat het wel lollig is![]()
oeps ja, dat zijn de verzekerde bedragen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:09 schreef Pandorah het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het gaat om zoveel premie maar ik denk dat het om het verzekerd kapitaal gaat. Eigenaardig dat ze eenmalig naar je BMI vragen (bovendien kan je dat ook naar eigen inzicht invullen). Wel weet ik dat er een grens is van ¤ 160.000. Daarboven mag een verzekeraar je medisch laten keuren.
Mijn aandelen, wat doe je?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh, die Slimfastrepen ga ik ècht niet kopen, Faat![]()
Ik als tiener:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:06 schreef Levitation het volgende:
De meeste dikkerts die ik ken, sporten. Het zijn juist de mensen die van zichzelf slank zijn die vaak geen moer om hun gezondheid geven.
Ik heb ook mijn hele leven gesport, wel iets minder heftig dan jij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Levitaion, uit het andere topic: (geen zin om het daar neer te zetten)
[..]
Ik als tiener:
- fietsen minimaal 5 uur in de week
- zwemmen 3 uur in de week (intensieve training en daarbovenop wedstrijden)
- jazz-ballet 2 uur in de week
- volleybal 1 uur in de week
- sport op school 2-3 uur in de week
![]()
En altijd te dik geweest.
Oh ja, toen ik begin 20 was, was ik verslaafd aan de sportschool. Elke dag ging ik 2-3 uur (!) trainen. Ben ik ook niet dunner van geworden.
Een vrij standaard foktopic dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Who cares, het was toch je typische "vetzakken zijn smerig en moeten betalen en zijn allemaal lui en ongedisciplineerd, ze moeten maar gewoon de helft gaan eten" Foktopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |