quote:Op zondag 19 februari 2006 05:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wie opent de volgende, bong de bouwer?????? is ie weer weg![]()
Ik ben serieus, ik ben eigenlijk altijd serieus.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik was serieus hoorben blij dat jij mijn dokter niet bent
![]()
zou best willen dat Zorro een echte vent wasquote:Op zondag 19 februari 2006 05:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zorro is stoer en ik ben vet jaloers op je![]()
maar nu ff niet zekerquote:Op zondag 19 februari 2006 05:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik ben eigenlijk altijd serieus.![]()
Ik ben er altijd, ookal ben ik soms onzichtbaarquote:
En blijf nou eens hier, we missen je, ik iig wel, ratquote:Op zondag 19 februari 2006 05:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben er altijd, ookal ben ik soms onzichtbaar![]()
Weet je het zekerquote:Op zondag 19 februari 2006 05:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
zou best willen dat Zorro een echte vent wasipv een kat...
![]()
Tjup, maar ik was de bouwer en moest een TT openen, dus bij dezequote:Op zondag 19 februari 2006 05:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Enne 2 naam topieken in een avond, dat gaat ook niet![]()
hahaha als ie het kleffe en het kwijlen afleert welquote:
Dat heeft iedereen na een gesprek met jouquote:Op zondag 19 februari 2006 05:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sinds ze met mij heeft gepraat heeft ze de behoefte aan een echte vent![]()
Hij heeft al wel een beetje een Henk-snorquote:Op zondag 19 februari 2006 05:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha als ie het kleffe en het kwijlen afleert wel![]()
oww ja en die overbeharing niet te vergeten he
![]()
Laat ik het niet merken hoor... Henk zijn snor is uniek.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij heeft al wel een beetje een Henk-snorStiekum gepikt zeker
![]()
Je weet het ook altijd anders te maken dan ik bedoeldequote:Op zondag 19 februari 2006 05:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen na een gesprek met jou![]()
![]()
Achja, ze moeten wat heh. Ik had er nog eens 1 op msn, die had er ook nog een berg hartjes, kusjes en bloemetjes tussen staan. Was het echt even zoeken naar de Replyquote:Op zondag 19 februari 2006 05:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja dat gedoe met hOOfdLeTTers En deRgeLijKeValt niet mee he
![]()
Mail mij je e-mail even (als je een grote mail box hebt)quote:Op zondag 19 februari 2006 05:39 schreef Gladys het volgende:
Waar is Henk? Of heb ik zitten slapen?quote:Op zondag 19 februari 2006 05:46 schreef Yolande het volgende:
[..]
Laat ik het niet merken hoor... Henk zijn snor is uniek.![]()
![]()
Heb het lekker in de FB gemeld waar toch niemand komtquote:Op zondag 19 februari 2006 05:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjup, maar ik was de bouwer en moest een TT openen, dus bij deze
Wie, ikkequote:Op zondag 19 februari 2006 05:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je weet het ook altijd anders te maken dan ik bedoelde![]()
oke momentjequote:Op zondag 19 februari 2006 05:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mail mij je e-mail even (als je een grote mail box hebt)
Ik krijg het artikel niet kleiner als 14 mbmaar dan kun je het wel helemal lezen
![]()
Dat vind ik dan weer wat minder eerlijkgezegdquote:Op zondag 19 februari 2006 05:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb het lekker in de FB gemeld waar toch niemand komt![]()
![]()
Tot op de dag van vandaag kan niemand Dizzy waarderen, dus geen zorgenquote:Op zondag 19 februari 2006 05:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder eerlijkgezegd
Nu gebeurd er geen ruk in het huis dus ja, en ik haakte in op je opmerking, maar als jij naamtopics niet kan waarderen so be it
Op dit moment gaat ze even op de block bij mij iigquote:Op zondag 19 februari 2006 05:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag kan niemand Dizzy waarderen, dus geen zorgen![]()
Mijn achternichtjes van 13 en 14 jaar hebben dat ook en daar heb ik geen probleem mee, maar met een collega van ons die 40 jaar is en dat zelfde doet daar heb ik een groot probleem mee. (ik krijg daar een beetje kippenvel van)quote:Op zondag 19 februari 2006 05:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achja, ze moeten wat heh. Ik had er nog eens 1 op msn, die had er ook nog een berg hartjes, kusjes en bloemetjes tussen staan. Was het echt even zoeken naar de Reply![]()
Naamtopieken zijn uit den bozen en dan 2 op een avond en er niet eens zijn, te ziek voor woorden dat je bij die tann lurktquote:Op zondag 19 februari 2006 05:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder eerlijkgezegd
Nu gebeurd er geen ruk in het huis dus ja, en ik haakte in op je opmerking, maar als jij naamtopics niet kan waarderen so be it
ik wil geen man met snor of/ en baardquote:Op zondag 19 februari 2006 05:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij heeft al wel een beetje een Henk-snorStiekum gepikt zeker
![]()
Henk was even heeeeeeel druk bezig.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar is Henk? Of heb ik zitten slapen?
Edit; daar is hij!!
Het is niet anders, tsja, maar nu moet ik even naar de wc, in het kader van de overbodige meldingenquote:Op zondag 19 februari 2006 05:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op dit moment gaat ze even op de block bij mij iig
Het is niet anders
Die eerste was door FB geopend hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 05:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Naamtopieken zijn uit den bozen en dan 2 op een avond en er niet eens zijn, te ziek voor woorden dat je bij die tann lurkt![]()
Ja, iddquote:Op zondag 19 februari 2006 05:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Mijn achternichtjes van 13 en 14 jaar hebben dat ook en daar heb ik geen probleem mee, maar met een collega van ons die 40 jaar is en dat zelfde doet daar heb ik een groot probleem mee. (ik krijg daar een beetje kippenvel van)![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 05:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die eerste was door FB geopend hoorNiet door mij
En verder is het nu KLAAR
Tot ziens
quote:Op zondag 19 februari 2006 05:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik wil geen man met snor of/ en baard![]()
Byebye, Bong, lajeniegekmakûhquote:Op zondag 19 februari 2006 05:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tot ziens
EDIT: je bent nu geblocked op dit moment bij mij
hehe ik wil het niet eens weten... snor/baard doet me teveel denken aan mijn paquote:Op zondag 19 februari 2006 05:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. [afbeelding]
Vreselijk maar het schijnt helemaal flex te zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, idd![]()
Die van mij was een vriendje van mijn dochtertje, dus dan mag dat wel. Maar echt superirritant of dit:
H
A
L
L
O
schijnt ook helemaal in te zijn![]()
Ik ben er nog hoorquote:
Voor 2 minuten? Langer lukt het mij namelijk nietquote:Op zondag 19 februari 2006 05:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tot ziens
EDIT: je bent nu geblocked op dit moment bij mij
Ja maar Henk is vreselijk liefquote:Op zondag 19 februari 2006 05:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
hehe ik wil het niet eens weten... snor/baard doet me teveel denken aan mijn pa![]()
48uurquote:Op zondag 19 februari 2006 06:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor 2 minuten? Langer lukt het mij namelijk niet![]()
dat geloof ikquote:
Mannetje had onlangs zijn struik gesnoeid op zijn bovenlipquote:Op zondag 19 februari 2006 05:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
hehe ik wil het niet eens weten... snor/baard doet me teveel denken aan mijn pa![]()
BONG, ze heeft het berichtje al weggehaald, ze had niet verwacht dat het zo'n impact had. Was puur bedoelt als een geintje. Omdat ze bij jou op negeer staat, heeft ze aan mij gevraagd om dit te posten.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Was richting Dizzy bedoeldEn nee, laat me zeker niet gekmaken zoals bij news weleens gebeurd...
![]()
Maar ik negeer haar vanaf nu maar even, vind het toch kinderachtig dat ze in FB heeft gepost over mijn naamtopics, grap of niet maar dan is Bongetje er klaar mee, en gaat diegene iig 48uur op negeer
Gemeen he?![]()
![]()
Ja, enorm, I like itquote:Op zondag 19 februari 2006 05:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Was richting Dizzy bedoeldEn nee, laat me zeker niet gekmaken zoals bij news weleens gebeurd...
![]()
Maar ik negeer haar vanaf nu maar even, vind het toch kinderachtig dat ze in FB heeft gepost over mijn naamtopics, grap of niet maar dan is Bongetje er klaar mee, en gaat diegene iig 48uur op negeer
Gemeen he?![]()
![]()
dat zeggen ze toch van mannen met snor en baard,dat die wat te verbergen hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannetje had onlangs zijn struik gesnoeid op zijn bovenlipIk zo van: Je snor, wat doe je
Hij zo van: Uhm, het staat me niet zo heh
![]()
Nouja, sommigen kunnen beter maar wel 1 en ander verbergen![]()
ruziequote:Op zondag 19 februari 2006 06:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
BONG, ze heeft het berichtje al weggehaald, ze had niet verwacht dat het zo'n impact had. Was puur bedoelt als een geintje. Omdat ze bij jou op negeer staat, heeft ze aan mij gevraagd om dit te posten.
Alles weer goed????
Ik heb de aanpassing gelezen en ontvangen, ik snap best dat het een geintje is, maar ik zag die post wel staan en dat vond ik gewoon wat minder, ookal is het nu gewijzigd waarvoor dankquote:Op zondag 19 februari 2006 06:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
BONG, ze heeft het berichtje al weggehaald, ze had niet verwacht dat het zo'n impact had. Was puur bedoelt als een geintje. Omdat ze bij jou op negeer staat, heeft ze aan mij gevraagd om dit te posten.
Alles weer goed????
Nee inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 06:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat geloof ikanders was je niet nog steeds bij hem he
![]()
Maar het is nu goed???quote:Op zondag 19 februari 2006 06:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb de aanpassing gelezen en ontvangen, ik snap best dat het een geintje is, maar ik zag die post wel staan en dat vond ik gewoon wat minder, ookal is het nu gewijzigd waarvoor dank
Miscommunicatie kennelijk![]()
quote:
hoop het ook nietquote:
Wmb welquote:
zie het wel verschijnen dan en dank jequote:
Mij maakt het op zich niet echt uit, als het bij de persoon past en hij zich er goed bij voelt dan straalt hij dat uit en dan is hij zowiezo aantrekkelijkerquote:Op zondag 19 februari 2006 06:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat zeggen ze toch van mannen met snor en baard,dat die wat te verbergen hebbenmaar ik vind het nix... een ongeschoren bek van 1 dag oud daarentegen
(ligt wel aan de persoon dan )
ja maar het prikt zoquote:Op zondag 19 februari 2006 06:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mij maakt het op zich niet echt uit, als het bij de persoon past en hij zich er goed bij voelt dan straalt hij dat uit en dan is hij zowiezo aantrekkelijker![]()
Truste Yolquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Yolande het volgende:
Dames en heren, ik ga weer wat anders doen, het was weer gezellig en ik zie jullie morgen weer.
[afbeelding]
als je wat leuks weet om me wakker te houdenquote:
Pfff als 25 jarige kun je er wel mee overweg toch???quote:Op zondag 19 februari 2006 06:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wmb wel
Al is de boel een beetje bekoeld op dit moment maar dat waait dan wel weer over
nou okequote:
Een leuk muziekje mss?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je wat leuks weet om me wakker te houden![]()
![]()
Leuke smileyquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Yolande het volgende:
Dames en heren, ik ga weer wat anders doen, het was weer gezellig en ik zie jullie morgen weer.
[afbeelding]
truste mammaquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Yolande het volgende:
[afbeelding]
Ik wel, maar je vroeg het niet aan mijquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je wat leuks weet om me wakker te houden![]()
![]()
welke muziek dan,eens kijken of ik dat leuk vind wat jouw smaak isquote:
Begin maar hoor, haakt de rest er wel bij inquote:
hahahaha vertelquote:Op zondag 19 februari 2006 06:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wel, maar je vroeg het niet aan mij![]()
Trance/Techno you shall hearquote:Op zondag 19 februari 2006 06:12 schreef Gladys het volgende:
[..]
welke muziek dan,eens kijken of ik dat leuk vind wat jouw smaak is![]()
Ik wacht het even rustig afquote:Op zondag 19 februari 2006 06:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou okewaarover gaan we ruzie maken
![]()
trance is oke... al heb ik nu wat anders opstaan... en denk niet dat je dat waardeertquote:
Hier Guns and Roses - November Rainquote:Op zondag 19 februari 2006 06:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
trance is oke... al heb ik nu wat anders opstaan... en denk niet dat je dat waardeert![]()
Ik weet hoe, maar ik laat het aan de andere over om het te ontdekken, desnoods geef ik ze wel tipsquote:Op zondag 19 februari 2006 06:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Begin maar hoor, haakt de rest er wel bij in![]()
ja zo komt er geen ruzie hequote:
Ow, wat heb je nu dan opstaan?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
trance is oke... al heb ik nu wat anders opstaan... en denk niet dat je dat waardeert![]()
ken je de band Kamelotquote:Op zondag 19 februari 2006 06:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, wat heb je nu dan opstaan?
Enne..ik zal even hier alvast een nummertje posten om je op te warmen: Flux
heej kan dat ook alquote:Op zondag 19 februari 2006 06:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, wat heb je nu dan opstaan?
Enne..ik zal even hier alvast een nummertje posten om je op te warmen: Flux
quote:Op zondag 19 februari 2006 06:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej kan dat ook alleuk
ben aan t luisteren,klinkt lekker
![]()
*taptapquote:Op zondag 19 februari 2006 06:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet hoe, maar ik laat het aan de andere over om het te ontdekken, desnoods geef ik ze wel tips![]()
maar niet voor mijquote:Op zondag 19 februari 2006 06:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, ik houd mijn zwarte gedachtes voor me, is beter voor iedereen![]()
Not my kind of style iigquote:Op zondag 19 februari 2006 06:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
http://www.kamelot.com/main_en_mephisto.htm uhh goth rock![]()
denk nou niet dat ik een goth ben hequote:Op zondag 19 februari 2006 06:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Not my kind of style iig![]()
Maar iig thanx for de info
Gat te groot voor jequote:Op zondag 19 februari 2006 06:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat gapen van je ook altijd, daar wordt ik een beetje moe van, typisch vrouwelijk![]()
Hmm dat zijn gedachtes die voor Dizzy verborgen blijvenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, ik houd mijn zwarte gedachtes voor me, is beter voor iedereen![]()
Dat denk ik ook niet hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 06:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
denk nou niet dat ik een goth ben hemaar in sommige tijden vind ik die muziek heel lekker al ga ik me er niet echt beter van voelen
![]()
Dan ben jij de uitzondering, of ben ik nu op zo'n verderfelijk forum gekomen dat iedereen dat kan handelenquote:
Zet je bril op en kijk even goed, pak er desnoods een meetlint bij>>>>>>>>>>>>quote:Op zondag 19 februari 2006 06:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet niet of jouw gat voor mij te groot is![]()
De gedachtes die voor jullie verborgen blijven, ik moet rekening houden met de tere zieltjes hier, zeker met de mensen die net een make-over hebben gehadquote:Op zondag 19 februari 2006 06:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hmm dat zijn gedachtes die voor Dizzy verborgen blijven![]()
Let me know![]()
![]()
![]()
Huppelt naar SVquote:Op zondag 19 februari 2006 06:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zo ff SV up to date gemaakt met spannende pics![]()
Je had de URL tag dubbel maar dat geeft nietquote:Op zondag 19 februari 2006 06:27 schreef Gladys het volgende:
[url]Kamelot___Wander.mp3 [/url] zo dus
Weet alle gangen tot zijn Funzigste gedachtes hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 06:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hmm dat zijn gedachtes die voor Dizzy verborgen blijven![]()
Let me know![]()
![]()
![]()
quote:
ja zie ook beetje dubbelquote:Op zondag 19 februari 2006 06:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je had de URL tag dubbel maar dat geeft niet
Heb nog een leuk nummertje trouwens, vind je vast ook mooi: Astroids
Dat is niet helemaal mijn style neequote:Op zondag 19 februari 2006 06:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja zie ook beetje dubbelmaar het is progressive metal zie ik net... je vond het nix zeker
![]()
Snapquote:Op zondag 19 februari 2006 06:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Daar heeft Viool ook echt haar best op gedaan![]()
nah het is altijd beter dan frans bauer of zoquote:Op zondag 19 februari 2006 06:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal mijn style nee![]()
Zelfs Fransje vind ik beter dan Metal sorryquote:Op zondag 19 februari 2006 06:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
nah het is altijd beter dan frans bauer of zo![]()
heb je wel geluisterdquote:Op zondag 19 februari 2006 06:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zelfs Fransje vind ik beter dan Metal sorry![]()
En ik houd niet van NL muziek maar Metal nou nee.....niet echt
nou wakker is een groot woord hequote:
Nog wel...duurt niet lang meerquote:
laat je me in de steekquote:Op zondag 19 februari 2006 06:34 schreef Arliator het volgende:
Saaie dozen, ja jij Morwen, ik ga weg hier, bij gebrek aan enige fantasie van de piraten hier, kom wlel terug als ik weer opgedroogd ben![]()
Vooral die aangeschoven stoelen hebben iets.............iets................iets, hoe zeg je dat? Post-modern, impressionistisch zelfs. Ik heb er geen woorden voor...........het is gewoon kunstquote:
Nope, en dat wil ik graag zo houden nofi natuurlijkquote:
luister nou ffquote:Op zondag 19 februari 2006 06:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, en dat wil ik graag zo houden nofi natuurlijk![]()
* Gladys gaat je negerenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:36 schreef doka het volgende:
Ik kan niet slapen, dus ik ben blij met iedere aanspraak, zelfs die van saaie dozen als jullie
Tis best saai nuquote:Op zondag 19 februari 2006 06:36 schreef doka het volgende:
Ik kan niet slapen, dus ik ben blij met iedere aanspraak, zelfs die van saaie dozen als jullie
Zo zie je ze niet zo vaak he, en dan ook nog onbezet door rokende en zuipende klikosquote:Op zondag 19 februari 2006 06:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooral die aangeschoven stoelen hebben iets.............iets................iets, hoe zeg je dat? Post-modern, impressionistisch zelfs. Ik heb er geen woorden voor...........het is gewoon kunst![]()
Laffaard, vlucht maarquote:Op zondag 19 februari 2006 06:34 schreef Arliator het volgende:
Saaie dozen, ja jij Morwen, ik ga weg hier, bij gebrek aan enige fantasie van de piraten hier, kom wlel terug als ik weer opgedroogd ben![]()
Ik laat je niet in de steek, in houd je altijd in mijn gedachte, alle 3 je lieve poesjes zijn in mijn gedachte. Beter?quote:
BOING is tha manquote:Op zondag 19 februari 2006 06:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis best saai nu![]()
Maar we spreken je graag aan hoor als je dat wilt![]()
peper en zout bij doenquote:
hahahaha droom er niet over hequote:Op zondag 19 februari 2006 06:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik laat je niet in de steek, in houd je altijd in mijn gedachte, alle 3 je lieve poesjes zijn in mijn gedachte. Beter?![]()
Pff was een tondeuse foutje bij mij, en ik ben de enige die dan een make-over heeft gehad.quote:Op zondag 19 februari 2006 06:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
De gedachtes die voor jullie verborgen blijven, ik moet rekening houden met de tere zieltjes hier, zeker met de mensen die net een make-over hebben gehad![]()
Ik ben geen lafaard, alleen verstandig, ik wel........quote:Op zondag 19 februari 2006 06:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laffaard, vlucht maar![]()
![]()
Byebye en ga vooral niet slapen![]()
een kale wattesquote:Op zondag 19 februari 2006 06:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Pff was een tondeuse foutje bij mij, en ik ben de enige die dan een make-over heeft gehad.![]()
De vrouwen hier willen dat nooit vetellen dat ze ineens een kale hebben, en voor mij voelt dat wel hetzefde![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 06:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Pff was een tondeuse foutje bij mij, en ik ben de enige die dan een make-over heeft gehad.![]()
De vrouwen hier willen dat nooit vetellen dat ze ineens een kale hebben, en voor mij voelt dat wel hetzefde![]()
![]()
Lizzyquote:Op zondag 19 februari 2006 06:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
negeren? wat onvolwassen van je gun doka nou ff
quote:Op zondag 19 februari 2006 06:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Weet alle gangen tot zijn Funzigste gedachtes hoor![]()
wie zei dat ik volwassen was danquote:Op zondag 19 februari 2006 06:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
negeren? wat onvolwassen van je gun doka nou ff
mijn foto zeker gezienquote:Op zondag 19 februari 2006 06:40 schreef doka het volgende:
[..]
zelfs met peper en zout eet ik je nog niet![]()
pappie waar blijft je mailquote:
oh, gossiequote:Op zondag 19 februari 2006 06:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
wie zei dat ik volwassen was dan![]()
deze schijterd durft haar in de straat-wonende-oud-collega niet eens aan te spreken
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 06:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben geen lafaard, alleen verstandig, ik wel........![]()
Ze was er heel kort eerder op de nacht, maar was niet echt in de mood, ze wilde vroeg slapenquote:
melke en vroeg slapen? Is het volle maan ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze was er heel kort eerder op de nacht, maar was niet echt in de mood, ze wilde vroeg slapen
Ik ben me snor kwijtquote:
het schijnt wel te kunnenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kan niks beloven, dromen heb je niet in de hand he?![]()
Dan is ze nu vast wel weer wakkerquote:Op zondag 19 februari 2006 06:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze was er heel kort eerder op de nacht, maar was niet echt in de mood, ze wilde vroeg slapen
ik heb mijn snor ook weggehaald,snap hoe je je voeltquote:Op zondag 19 februari 2006 06:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben me snor kwijt![]()
![]()
Wees een meelevend![]()
He, ze zit in jouw kast, niet in de mijnequote:Op zondag 19 februari 2006 06:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan is ze nu vast wel weer wakkerOf Doka heeft haar nog niet losgelaten
![]()
Of om een kopje suiker te vragenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
wie zei dat ik volwassen was dan![]()
deze schijterd durft haar in de straat-wonende-oud-collega niet eens aan te spreken
![]()
Lucide dromenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
het schijnt wel te kunnenmaar ik kan het ook niet... droom altijd in horror
![]()
Ben je je snor kwijt?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben me snor kwijt![]()
![]()
Wees een meelevend![]()
Ze had vandaag plannen geloof ikquote:Op zondag 19 februari 2006 06:45 schreef doka het volgende:
[..]
melke en vroeg slapen? Is het volle maan ofzo?
die hint had je me al gegevenquote:
*trekt voorzichtig de kast openquote:Op zondag 19 februari 2006 06:47 schreef doka het volgende:
[..]
He, ze zit in jouw kast, niet in de mijne
maar jij kan het bij mij zienquote:Op zondag 19 februari 2006 06:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb mijn snor ook weggehaald,snap hoe je je voelt![]()
![]()
* Gladys ligt in een deuk![]()
wat zijn dat ook al weerquote:
Zekerquote:
Yep, dan kan je alles en je kan het zelf sturenquote:
Dromen waarin je bewust bent van je droom en hem kan aansturen zoals jij dat wiltquote:
ik zie je snor nogquote:Op zondag 19 februari 2006 06:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
maar jij kan het bij mij zien![]()
Doei ik ga slapen![]()
![]()
Lucide dromen zijn dromen waarin je min of meer weet dat je droomt, en je kunt sturen wat je droomt. Erg leukquote:
ben er wel bewust van maar kan ze niet aansturenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dromen waarin je bewust bent van je droom en hem kan aansturen zoals jij dat wilt
Lucide dromen zijn dromen die je zelf stuurt. Dus je bent je bewust dat je droomt. Eigenlijk ben je de regiseur van je eigen filmquote:
Als je droomt en je weet dat je droomt in je droom dan kan je alles, echt waarquote:Op zondag 19 februari 2006 06:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben er wel bewust van maar kan ze niet aansturen![]()
ik droom meestal hetzelfde (over meegemaakte niet leuke dingen) en kan ze echt absoluut niet aansturen... ook al word ik wakker ,dan gaat de droom gewoon verder of begint gewoon opnieuwquote:Op zondag 19 februari 2006 06:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je droomt en je weet dat je droomt in je droom dan kan je alles, echt waar
Het gaat erom dat je IN je droom bewust bent dat je droomt, dat is Lucide dromenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik droom meestal hetzelfde (over meegemaakte niet leuke dingen) en kan ze echt absoluut niet aansturen... ook al word ik wakker ,dan gaat de droom gewoon verder of begint gewoon opnieuw![]()
Ik kan meestal niet alles.. Tot op zekere hoogte kan ik het verloop van m'n droom sturen, maar als ik te ver ga wordt ik wakkerquote:Op zondag 19 februari 2006 06:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je droomt en je weet dat je droomt in je droom dan kan je alles, echt waar
ja triest hequote:
Dat klopt, als je te intensief gaat sturen wordt je wakker, staat ook op de site van Lucide dromen, het is een kunst als je het kan en zo lang mogelijk in je droom blijftquote:Op zondag 19 februari 2006 06:55 schreef doka het volgende:
[..]
Ik kan meestal niet alles.. Tot op zekere hoogte kan ik het verloop van m'n droom sturen, maar als ik te ver ga wordt ik wakker
Je bent niet zo nozel, he?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:56 schreef Gladys het volgende:
http://www.ld4all.nl/ snap ik ook al niet
quote:
Maar het is wel iets wat je kan (en moet) trainenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat klopt, als je te intensief gaat sturen wordt je wakker, staat ook op de site van Lucide dromen, het is een kunst als je het kan en zo lang mogelijk in je droom blijft
Was maar een grapje, hoor. Je bent lievquote:Op zondag 19 februari 2006 06:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee op dat gebied niet nee,heb maar vwo met latijn gedaan hoor
![]()
Zoetjes?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
die hint had je me al gegevengebruik geen eens suiker
pfff
![]()
Die ervaring heb ik ook, als ik ga dwingen dan mislukt het. Het is meer een soort gedachte van jezelf die vorm krijgt. En dan vanuit een pure wens.....moeilijk uit te leggen eigenlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 06:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat klopt, als je te intensief gaat sturen wordt je wakker, staat ook op de site van Lucide dromen, het is een kunst als je het kan en zo lang mogelijk in je droom blijft
Klopt, en dat staat heel duidelijk op de site die ik net noemde, al is het mij nog niet gelukt eerlijkgezegd, je moet er denk ik ook een beetje "aanleg" voor hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:58 schreef doka het volgende:
[..]
Maar het is wel iets wat je kan (en moet) trainen
hahaha dadelijk nog lieverquote:Op zondag 19 februari 2006 06:59 schreef doka het volgende:
[..]
Was maar een grapje, hoor. Je bent liev![]()
hou niet van zoetigheidquote:
Is moeilijke materie jaquote:Op zondag 19 februari 2006 06:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik ook, als ik ga dwingen dan mislukt het. Het is meer een soort gedachte van jezelf die vorm krijgt. En dan vanuit een pure wens.....moeilijk uit te leggen eigenlijk![]()
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 07:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
maar het schijnt dat je het beste uitrust als je lucide heb gedroomd, dan schijn je het meest uitgerust te zijn als je wakker wordt
heeft te veel stress om uitgerust te kunnen slapenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is moeilijke materie ja
En herken het precies wat je bedoeld, maar het schijnt dat je het beste uitrust als je lucide heb gedroomd, dan schijn je het meest uitgerust te zijn als je wakker wordt
Dat is minder....how come?quote:Op zondag 19 februari 2006 07:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
heeft te veel stress om uitgerust te kunnen slapen![]()
Dat heb ik ook ja, na zo'n droom ben ik heel vrolijk en zelfverzekerd. Alsof alles goed is zoals het is, altijd. Mijn stukje prive waar niemand kan komen en waar ik me -door respect te hebben voor mijn eigen ik in al zijn vormen - veilig voel wat er ook gebeurt. Mijn veilige haven, zeg maarquote:Op zondag 19 februari 2006 07:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is moeilijke materie ja
En herken het precies wat je bedoeld, maar het schijnt dat je het beste uitrust als je lucide heb gedroomd, dan schijn je het meest uitgerust te zijn als je wakker wordt
heb laatst al iets verteld.. over mijn oom bijv en dan nog kutfamilie van beide kanten...en ik wil er buiten blijven maar word er steeds in betrokkenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is minder....how come?
Als je dat wilt vertellen hier natuurlijk
nee van zuurquote:
Dat over je oom weet ik nog jaquote:Op zondag 19 februari 2006 07:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb laatst al iets verteld.. over mijn oom bijv en dan nog kutfamilie van beide kanten...en ik wil er buiten blijven maar word er steeds in betrokkenen dan nog dingen van vroeger...
![]()
En droom je dan ook Lucide?quote:Op zondag 19 februari 2006 07:06 schreef Arliator het volgende:
Als ik in bed ga liggen, en ik doe mijn ogen dicht, slaap ik, perfect![]()
ja ik ook hoor,alleen die dromenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:06 schreef Arliator het volgende:
Als ik in bed ga liggen, en ik doe mijn ogen dicht, slaap ik, perfect![]()
Grappig om hier met mensen over te praten. Ik heb vaak lucide nachtmerries, waarin het dus nogal naar is, maar ik bewust dingen bij kan sturen.quote:Op zondag 19 februari 2006 07:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, na zo'n droom ben ik heel vrolijk en zelfverzekerd. Alsof alles goed is zoals het is, altijd. Mijn stukje prive waar niemand kan komen en waar ik me -door respect te hebben voor mijn eigen ik in al zijn vormen - veilig voel wat er ook gebeurt. Mijn veilige haven, zeg maar![]()
Klinkt bekend, heb ook zo'n leuke familiequote:Op zondag 19 februari 2006 07:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb laatst al iets verteld.. over mijn oom bijv en dan nog kutfamilie van beide kanten...en ik wil er buiten blijven maar word er steeds in betrokkenen dan nog dingen van vroeger...
![]()
Weet je wat pas eng is?quote:Op zondag 19 februari 2006 07:07 schreef doka het volgende:
[..]
Grappig om hier met mensen over te praten. Ik heb vaak lucide nachtmerries, waarin het dus nogal naar is, maar ik bewust dingen bij kan sturen.
nee niet echt,had een pa met losse handenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat over je oom weet ik nog ja
Wel moeilijk allemaal hoor...je zal geen makkelijke jeugd enzo hebben gehad wat ik hieruit lees
Ai, dat is naarquote:Op zondag 19 februari 2006 07:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()
Ik droom over van alles, heb me nog niet verdiept in lucide, maar ik droom over het algemeen erg prettigquote:
hehe misschien is het ook wel mijn kantquote:Op zondag 19 februari 2006 07:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Klinkt bekend, heb ook zo'n leuke familieMaar bij mij van 1 kant, mijn kant
Ah...dat is niet fijn nee....heftig hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 07:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee niet echt,had een pa met losse handenmaar hij weet nu hoe ik over hem denk
Nee, dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 19 februari 2006 07:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je wat pas eng is?
Als je wakker wordt maar jezelf niet kan bewegen ken je dat? Slaapverlamming heet dat dacht ik
Hoe bedoel je dat? Je wilt graag in die nachtmerrie blijven? Dat heb ik ook weleens namelijk, vind het wel spannend danquote:Op zondag 19 februari 2006 07:07 schreef doka het volgende:
[..]
Grappig om hier met mensen over te praten. Ik heb vaak lucide nachtmerries, waarin het dus nogal naar is, maar ik bewust dingen bij kan sturen.
ja ken dat,heb je ook wel eens als je bijna slaapt dat je zo'n stom gevoel hebt dat je valtquote:Op zondag 19 februari 2006 07:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je wat pas eng is?
Als je wakker wordt maar jezelf niet kan bewegen ken je dat? Slaapverlamming heet dat dacht ik
Lucide is echt leukquote:Op zondag 19 februari 2006 07:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik droom over van alles, heb me nog niet verdiept in lucide, maar ik droom over het algemeen erg prettig![]()
Je bent mijn nichtje???quote:Op zondag 19 februari 2006 07:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
hehe misschien is het ook wel mijn kant![]()
Ik ken dat heel goed, heb meerder ramen er in een droom uigebeukt en al bloedend weer in bed gaan liggen, achteraf heel engquote:Op zondag 19 februari 2006 07:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je wat pas eng is?
Iddquote:Op zondag 19 februari 2006 07:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ken dat,heb je ook wel eens als je bijna slaapt dat je zo'n stom gevoel hebt dat je valt![]()
Ja, inderdaad, het gebeurd regelmatig dat ik een nachtmerrie heb en er in wil blijven. Soms wordt ik dan wakker, en dan val ik bewust weer in slaap en ga verder met de nachtmerrie. (Ja, ik weet dat het vreemd klinktquote:Op zondag 19 februari 2006 07:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Je wilt graag in die nachtmerrie blijven? Dat heb ik ook weleens namelijk, vind het wel spannend dan![]()
het was niet wekelijks of zo... maar gewoon af en toe... ben eens van de trap af gerost(poot gebroken en mocht niet zeggen in het ziekenhuis hoe het kwam),na een ander ziekenhuis bezoek in de gang in elkaar gemept omdat mijn kamer een zooi was... laat ik het zo zeggen,van trappen opje hoofd,hou je niet al te leuke dingen overquote:Op zondag 19 februari 2006 07:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah...dat is niet fijn nee....heftig hoor
Ik heb genoeg films en boeken erover gelezen, het lijkt me vreselijk om zoiets te moeten doorstaan, gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt
Wees blij, ik dus welquote:
Nee, juist helemaal niet! Ik ben blij dat jij dat ook hebtquote:Op zondag 19 februari 2006 07:12 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, het gebeurd regelmatig dat ik een nachtmerrie heb en er in wil blijven. Soms wordt ik dan wakker, en dan val ik bewust weer in slaap en ga verder met de nachtmerrie. (Ja, ik weet dat het vreemd klinkt)
Dan heb je wel lefquote:Op zondag 19 februari 2006 07:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, juist helemaal niet! Ik ben blij dat jij dat ook hebtIk vind het superspannend en baal dat ik wakker word. Draai me dan dikwijls om en hoop op een vervolg
![]()
Ik snap dat niet, dat ouders zoiets kunnen doen bij hun kind, maarja die heb je nou eenmaal, ik vind het iig echt verschrikkelijk, dus ik zou nooit zoiets in mijn hoofd halenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
het was niet wekelijks of zo... maar gewoon af en toe... ben eens van de trap af gerost(poot gebroken en mocht niet zeggen in het ziekenhuis hoe het kwam),na een ander ziekenhuis bezoek in de gang in elkaar gemept omdat mijn kamer een zooi was... laat ik het zo zeggen,van trappen opje hoofd,hou je niet al te leuke dingen over![]()
Ja, precies. Dat heb ik dus ook. Ik heb vaak nachtmerries, maar dat vind ik juist leukquote:Op zondag 19 februari 2006 07:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, juist helemaal niet! Ik ben blij dat jij dat ook hebtIk vind het superspannend en baal dat ik wakker word. Draai me dan dikwijls om en hoop op een vervolg
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 07:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
het was niet wekelijks of zo... maar gewoon af en toe... ben eens van de trap af gerost(poot gebroken en mocht niet zeggen in het ziekenhuis hoe het kwam),na een ander ziekenhuis bezoek in de gang in elkaar gemept omdat mijn kamer een zooi was... laat ik het zo zeggen,van trappen opje hoofd,hou je niet al te leuke dingen over![]()
Oh, Gladys, dit vind ik zo naar om te horenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niks een saaie Piraatquote:Op zondag 19 februari 2006 07:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan heb je wel lef
Ik ben dan echt loeibang en wil echt even wakkerblijven dan
ouder he,mijn ma durfde ook nix te zeggenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, dat ouders zoiets kunnen doen bij hun kind, maarja die heb je nou eenmaal, ik vind het iig echt verschrikkelijk, dus ik zou nooit zoiets in mijn hoofd halen
Dat heeft Dizzy ook heel sterk, zij had alleen de touwen (zij beleeft het iets anders, maar komt op hetzelfde neer) verbroken, en toen wou ze de ramen inslaan, kon haar gelukkig tegenhoudenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wees blij, ik dus wel![]()
En dan moet ik heel veel "kracht" zetten om me los te maken van die onzichtbare touwen die als het ware om mijn bed zitten, je kan alleen je ogen bewegen verder niets
precies,mijn pa heeft nagedacht... te laatquote:Op zondag 19 februari 2006 07:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik wil er niet teveel over zeggen maar ik ken het nu van dichtbij (verleden) en men houdt er zoveel ellende aan over. Mensen moeten eens nadenken![]()
Kan je nagaan dat je eigenlijk op zo'n moment bang bent voor jezelf, want die dromen creër je zelf natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 07:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niks een saaie PiraatMaar, dat ga je wel leren, Bong, ik was ook altijd superbang maar nu niet meer. Ik ben stoer
![]()
ja ben al van 17e het huis uit he... (er uit getrapt)quote:Op zondag 19 februari 2006 07:19 schreef doka het volgende:
[..]
Oh, Gladys, dit vind ik zo naar om te horen![]()
Is dit inmiddels verleden tijd?
Totdat je een echte man tegenkomtquote:Op zondag 19 februari 2006 07:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niks een saaie PiraatMaar, dat ga je wel leren, Bong, ik was ook altijd superbang maar nu niet meer. Ik ben stoer
![]()
Je vader danquote:Op zondag 19 februari 2006 07:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
ouder he,mijn ma durfde ook nix te zeggen![]()
Gaat het nu goed met je?quote:Op zondag 19 februari 2006 07:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ben al van 17e het huis uit he... (er uit getrapt)
heeft ook wel eens ramen ingeslagen maar niet slapendquote:Op zondag 19 februari 2006 07:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat heeft Dizzy ook heel sterk, zij had alleen de touwen (zij beleeft het iets anders, maar komt op hetzelfde neer) verbroken, en toen wou ze de ramen inslaan, kon haar gelukkig tegenhouden
dat weet je niet he of dat echt zo isquote:Op zondag 19 februari 2006 07:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je vader dan
Maar ik vind het ook iets laf van je ma, mijn moeder zou namelijk zeer zeker haar mond opendoen en anders met haar kinderen gewoon weggaan
nee niet echt,maar wil wel dat het goed gaat,dus stop of negeer veel dingen... zou het liefst verhuizen naar de andere kant van het land... maar dan heb ik weer dat ik niemand kenquote:
Ik heb ook weleens bepaalde toestanden meegemaakt als kind, en mn moeder kwam wel voor ons op hoor, hoe heftig het ook was, daardoor is het gelukkig nooit geescaleerd, anders waren er mss wel klappen gevallenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat weet je niet he of dat echt zo is![]()
Daarom ga ik maar eens naar boven nuquote:Op zondag 19 februari 2006 07:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Totdat je een echte man tegenkomt![]()
Snap je mijn hints eindelijk?quote:Op zondag 19 februari 2006 07:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daarom ga ik maar eens naar boven nu![]()
![]()
Slaap lekker of een fijne dag iedereen![]()
![]()
![]()
Truste lieve stoere piraatquote:Op zondag 19 februari 2006 07:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
weet wel nog toen ik in de gang lag dat mijn moeder schreeuwde dat ie op moest houden... meer nietquote:Op zondag 19 februari 2006 07:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens bepaalde toestanden meegemaakt als kind, en mn moeder kwam wel voor ons op hoor, hoe heftig het ook was, daardoor is het gelukkig nooit geescaleerd, anders waren er mss wel klappen gevallen
slaap lekkerquote:Op zondag 19 februari 2006 07:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gladys, ik weet dat het niks helpt, maar ik wens je heel veel success. Ik hoop dat je een nieuw leven kunt opbouwen. Geef de moed niet op!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 07:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee niet echt,maar wil wel dat het goed gaat,dus stop of negeer veel dingen... zou het liefst verhuizen naar de andere kant van het land... maar dan heb ik weer dat ik niemand ken![]()
dank jequote:Op zondag 19 februari 2006 07:28 schreef doka het volgende:
[..]
Gladys, ik weet dat het niks helpt, maar ik wens je heel veel success. Ik hoop dat je een nieuw leven kunt opbouwen. Geef de moed niet op!!!
Goed nieuws ik beuk al minimaal een jaar geen ramen meer in in me slaapquote:Op zondag 19 februari 2006 07:28 schreef doka het volgende:
[..]
Gladys, ik weet dat het niks helpt, maar ik wens je heel veel success. Ik hoop dat je een nieuw leven kunt opbouwen. Geef de moed niet op!!!
hahaha in je slaap is minder erg dan wakker zijndequote:Op zondag 19 februari 2006 07:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Goed nieuws ik beuk al minimaal een jaar geen ramen meer in in me slaap![]()
![]()
![]()
Ehm als je slaapt,wakker wordt doordat je pols pijn doen er een doekie op doet en gaat slapen is ook linkquote:Op zondag 19 februari 2006 07:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha in je slaap is minder erg dan wakker zijndeheb zelfs een keer echt per ongeluk het raam van de deur van mijn ex ingetrapt
![]()
toch niet stiekeme goth jijquote:Op zondag 19 februari 2006 07:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ehm als je slaapt,wakker wordt doordat je pols pijn doen er een doekie op doet en gaat slapen is ook link![]()
slaap lekker watjequote:Op zondag 19 februari 2006 07:36 schreef Arliator het volgende:
En nu......... ben ik echt weg!! Ik val om...
Slaap lekkerquote:Op zondag 19 februari 2006 07:36 schreef Arliator het volgende:
En nu......... ben ik echt weg!! Ik val om...
wie dan dizzyquote:Op zondag 19 februari 2006 07:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
afijn ik sta dus blijkbaar op een negeer, die je niet hebt op fok! so be it, iemand gaat me dus 2 dagen niet begroeten, vind ik echt jammer, maar is niet mijn keusAl met al vind ik Hem nog steeds wel lief hoor
![]()
![]()
quote:
hahaha oke jij msn gelezen dusquote:Op zondag 19 februari 2006 07:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zeg ik niet enne ik ben enorm blij met Arliator![]()
![]()
Omdat we hier zijn natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 07:44 schreef doka het volgende:
Effe vraagje: waarom zijn jullie hier?
Ik kan niet slapen. Waarom zijn jullie hier?
omdat ik niet wil slapenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:44 schreef doka het volgende:
ik kan niet meer slapen, heb net al een aantal uur geslapen, maar zit nogal in een ritme van kort slapenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:44 schreef doka het volgende:
* BONG4002 heeft MSNquote:
is ook goed,ik nix te verbergen hoorquote:
dus antwoord is nee of jaquote:Op zondag 19 februari 2006 07:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 heeft MSN
Maar staat meer uit dan aan
Ja dusquote:
wat is een gebbetje?quote:Op zondag 19 februari 2006 07:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
omdat ik me klote voel dat iemand die ik echt tof vind een gebbetje verkeerd begrijpt
Wat scheelt eraan?quote:Op zondag 19 februari 2006 07:49 schreef doka het volgende:
Hmm
vertel....quote:Op zondag 19 februari 2006 07:49 schreef doka het volgende:
Hmm
hehe ik wel meestal online (afwezig)quote:Op zondag 19 februari 2006 07:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Mocht dit een stille hint zijn...ja je mag me toevoegen...en nee, ik kan niet garanderen dat ik vaak online ben
Slaap lekker Bongquote:Op zondag 19 februari 2006 07:53 schreef BONG4002 het volgende:
Voordat dit topic opslot gaat hier een welterustbericht van mij want ik ga slapen
Toedeledoki
trustequote:Op zondag 19 februari 2006 07:53 schreef BONG4002 het volgende:
Voordat dit topic opslot gaat hier een welterustbericht van mij want ik ga slapen
Toedeledoki
Een gebbetje is een grapje en sja soms pakken die verkeerd uit, mogge Manuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |