hou niet van zoetigheidquote:
Is moeilijke materie jaquote:Op zondag 19 februari 2006 06:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik ook, als ik ga dwingen dan mislukt het. Het is meer een soort gedachte van jezelf die vorm krijgt. En dan vanuit een pure wens.....moeilijk uit te leggen eigenlijk![]()
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 07:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
maar het schijnt dat je het beste uitrust als je lucide heb gedroomd, dan schijn je het meest uitgerust te zijn als je wakker wordt
heeft te veel stress om uitgerust te kunnen slapenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is moeilijke materie ja
En herken het precies wat je bedoeld, maar het schijnt dat je het beste uitrust als je lucide heb gedroomd, dan schijn je het meest uitgerust te zijn als je wakker wordt
Dat is minder....how come?quote:Op zondag 19 februari 2006 07:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
heeft te veel stress om uitgerust te kunnen slapen![]()
Dat heb ik ook ja, na zo'n droom ben ik heel vrolijk en zelfverzekerd. Alsof alles goed is zoals het is, altijd. Mijn stukje prive waar niemand kan komen en waar ik me -door respect te hebben voor mijn eigen ik in al zijn vormen - veilig voel wat er ook gebeurt. Mijn veilige haven, zeg maarquote:Op zondag 19 februari 2006 07:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is moeilijke materie ja
En herken het precies wat je bedoeld, maar het schijnt dat je het beste uitrust als je lucide heb gedroomd, dan schijn je het meest uitgerust te zijn als je wakker wordt
heb laatst al iets verteld.. over mijn oom bijv en dan nog kutfamilie van beide kanten...en ik wil er buiten blijven maar word er steeds in betrokkenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is minder....how come?
Als je dat wilt vertellen hier natuurlijk
nee van zuurquote:
Dat over je oom weet ik nog jaquote:Op zondag 19 februari 2006 07:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb laatst al iets verteld.. over mijn oom bijv en dan nog kutfamilie van beide kanten...en ik wil er buiten blijven maar word er steeds in betrokkenen dan nog dingen van vroeger...
![]()
En droom je dan ook Lucide?quote:Op zondag 19 februari 2006 07:06 schreef Arliator het volgende:
Als ik in bed ga liggen, en ik doe mijn ogen dicht, slaap ik, perfect![]()
ja ik ook hoor,alleen die dromenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:06 schreef Arliator het volgende:
Als ik in bed ga liggen, en ik doe mijn ogen dicht, slaap ik, perfect![]()
Grappig om hier met mensen over te praten. Ik heb vaak lucide nachtmerries, waarin het dus nogal naar is, maar ik bewust dingen bij kan sturen.quote:Op zondag 19 februari 2006 07:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, na zo'n droom ben ik heel vrolijk en zelfverzekerd. Alsof alles goed is zoals het is, altijd. Mijn stukje prive waar niemand kan komen en waar ik me -door respect te hebben voor mijn eigen ik in al zijn vormen - veilig voel wat er ook gebeurt. Mijn veilige haven, zeg maar![]()
Klinkt bekend, heb ook zo'n leuke familiequote:Op zondag 19 februari 2006 07:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb laatst al iets verteld.. over mijn oom bijv en dan nog kutfamilie van beide kanten...en ik wil er buiten blijven maar word er steeds in betrokkenen dan nog dingen van vroeger...
![]()
Weet je wat pas eng is?quote:Op zondag 19 februari 2006 07:07 schreef doka het volgende:
[..]
Grappig om hier met mensen over te praten. Ik heb vaak lucide nachtmerries, waarin het dus nogal naar is, maar ik bewust dingen bij kan sturen.
nee niet echt,had een pa met losse handenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat over je oom weet ik nog ja
Wel moeilijk allemaal hoor...je zal geen makkelijke jeugd enzo hebben gehad wat ik hieruit lees
Ai, dat is naarquote:Op zondag 19 februari 2006 07:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()
Ik droom over van alles, heb me nog niet verdiept in lucide, maar ik droom over het algemeen erg prettigquote:
hehe misschien is het ook wel mijn kantquote:Op zondag 19 februari 2006 07:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Klinkt bekend, heb ook zo'n leuke familieMaar bij mij van 1 kant, mijn kant
Ah...dat is niet fijn nee....heftig hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 07:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee niet echt,had een pa met losse handenmaar hij weet nu hoe ik over hem denk
Nee, dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 19 februari 2006 07:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je wat pas eng is?
Als je wakker wordt maar jezelf niet kan bewegen ken je dat? Slaapverlamming heet dat dacht ik
Hoe bedoel je dat? Je wilt graag in die nachtmerrie blijven? Dat heb ik ook weleens namelijk, vind het wel spannend danquote:Op zondag 19 februari 2006 07:07 schreef doka het volgende:
[..]
Grappig om hier met mensen over te praten. Ik heb vaak lucide nachtmerries, waarin het dus nogal naar is, maar ik bewust dingen bij kan sturen.
ja ken dat,heb je ook wel eens als je bijna slaapt dat je zo'n stom gevoel hebt dat je valtquote:Op zondag 19 februari 2006 07:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je wat pas eng is?
Als je wakker wordt maar jezelf niet kan bewegen ken je dat? Slaapverlamming heet dat dacht ik
Lucide is echt leukquote:Op zondag 19 februari 2006 07:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik droom over van alles, heb me nog niet verdiept in lucide, maar ik droom over het algemeen erg prettig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |