oh, gossiequote:Op zondag 19 februari 2006 06:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
wie zei dat ik volwassen was dan![]()
deze schijterd durft haar in de straat-wonende-oud-collega niet eens aan te spreken
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 06:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben geen lafaard, alleen verstandig, ik wel........![]()
Ze was er heel kort eerder op de nacht, maar was niet echt in de mood, ze wilde vroeg slapenquote:
melke en vroeg slapen? Is het volle maan ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze was er heel kort eerder op de nacht, maar was niet echt in de mood, ze wilde vroeg slapen
Ik ben me snor kwijtquote:
het schijnt wel te kunnenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kan niks beloven, dromen heb je niet in de hand he?![]()
Dan is ze nu vast wel weer wakkerquote:Op zondag 19 februari 2006 06:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze was er heel kort eerder op de nacht, maar was niet echt in de mood, ze wilde vroeg slapen
ik heb mijn snor ook weggehaald,snap hoe je je voeltquote:Op zondag 19 februari 2006 06:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben me snor kwijt![]()
![]()
Wees een meelevend![]()
He, ze zit in jouw kast, niet in de mijnequote:Op zondag 19 februari 2006 06:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan is ze nu vast wel weer wakkerOf Doka heeft haar nog niet losgelaten
![]()
Of om een kopje suiker te vragenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
wie zei dat ik volwassen was dan![]()
deze schijterd durft haar in de straat-wonende-oud-collega niet eens aan te spreken
![]()
Lucide dromenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
het schijnt wel te kunnenmaar ik kan het ook niet... droom altijd in horror
![]()
Ben je je snor kwijt?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben me snor kwijt![]()
![]()
Wees een meelevend![]()
Ze had vandaag plannen geloof ikquote:Op zondag 19 februari 2006 06:45 schreef doka het volgende:
[..]
melke en vroeg slapen? Is het volle maan ofzo?
die hint had je me al gegevenquote:
*trekt voorzichtig de kast openquote:Op zondag 19 februari 2006 06:47 schreef doka het volgende:
[..]
He, ze zit in jouw kast, niet in de mijne
maar jij kan het bij mij zienquote:Op zondag 19 februari 2006 06:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb mijn snor ook weggehaald,snap hoe je je voelt![]()
![]()
* Gladys ligt in een deuk![]()
wat zijn dat ook al weerquote:
Zekerquote:
Yep, dan kan je alles en je kan het zelf sturenquote:
Dromen waarin je bewust bent van je droom en hem kan aansturen zoals jij dat wiltquote:
ik zie je snor nogquote:Op zondag 19 februari 2006 06:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
maar jij kan het bij mij zien![]()
Doei ik ga slapen![]()
![]()
Lucide dromen zijn dromen waarin je min of meer weet dat je droomt, en je kunt sturen wat je droomt. Erg leukquote:
ben er wel bewust van maar kan ze niet aansturenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dromen waarin je bewust bent van je droom en hem kan aansturen zoals jij dat wilt
Lucide dromen zijn dromen die je zelf stuurt. Dus je bent je bewust dat je droomt. Eigenlijk ben je de regiseur van je eigen filmquote:
Als je droomt en je weet dat je droomt in je droom dan kan je alles, echt waarquote:Op zondag 19 februari 2006 06:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben er wel bewust van maar kan ze niet aansturen![]()
ik droom meestal hetzelfde (over meegemaakte niet leuke dingen) en kan ze echt absoluut niet aansturen... ook al word ik wakker ,dan gaat de droom gewoon verder of begint gewoon opnieuwquote:Op zondag 19 februari 2006 06:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je droomt en je weet dat je droomt in je droom dan kan je alles, echt waar
Het gaat erom dat je IN je droom bewust bent dat je droomt, dat is Lucide dromenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik droom meestal hetzelfde (over meegemaakte niet leuke dingen) en kan ze echt absoluut niet aansturen... ook al word ik wakker ,dan gaat de droom gewoon verder of begint gewoon opnieuw![]()
Ik kan meestal niet alles.. Tot op zekere hoogte kan ik het verloop van m'n droom sturen, maar als ik te ver ga wordt ik wakkerquote:Op zondag 19 februari 2006 06:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je droomt en je weet dat je droomt in je droom dan kan je alles, echt waar
ja triest hequote:
Dat klopt, als je te intensief gaat sturen wordt je wakker, staat ook op de site van Lucide dromen, het is een kunst als je het kan en zo lang mogelijk in je droom blijftquote:Op zondag 19 februari 2006 06:55 schreef doka het volgende:
[..]
Ik kan meestal niet alles.. Tot op zekere hoogte kan ik het verloop van m'n droom sturen, maar als ik te ver ga wordt ik wakker
Je bent niet zo nozel, he?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:56 schreef Gladys het volgende:
http://www.ld4all.nl/ snap ik ook al niet
quote:
Maar het is wel iets wat je kan (en moet) trainenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat klopt, als je te intensief gaat sturen wordt je wakker, staat ook op de site van Lucide dromen, het is een kunst als je het kan en zo lang mogelijk in je droom blijft
Was maar een grapje, hoor. Je bent lievquote:Op zondag 19 februari 2006 06:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee op dat gebied niet nee,heb maar vwo met latijn gedaan hoor
![]()
Zoetjes?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
die hint had je me al gegevengebruik geen eens suiker
pfff
![]()
Die ervaring heb ik ook, als ik ga dwingen dan mislukt het. Het is meer een soort gedachte van jezelf die vorm krijgt. En dan vanuit een pure wens.....moeilijk uit te leggen eigenlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 06:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat klopt, als je te intensief gaat sturen wordt je wakker, staat ook op de site van Lucide dromen, het is een kunst als je het kan en zo lang mogelijk in je droom blijft
Klopt, en dat staat heel duidelijk op de site die ik net noemde, al is het mij nog niet gelukt eerlijkgezegd, je moet er denk ik ook een beetje "aanleg" voor hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:58 schreef doka het volgende:
[..]
Maar het is wel iets wat je kan (en moet) trainen
hahaha dadelijk nog lieverquote:Op zondag 19 februari 2006 06:59 schreef doka het volgende:
[..]
Was maar een grapje, hoor. Je bent liev![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |