oh, gossiequote:Op zondag 19 februari 2006 06:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
wie zei dat ik volwassen was dan![]()
deze schijterd durft haar in de straat-wonende-oud-collega niet eens aan te spreken
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 06:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben geen lafaard, alleen verstandig, ik wel........![]()
Ze was er heel kort eerder op de nacht, maar was niet echt in de mood, ze wilde vroeg slapenquote:
melke en vroeg slapen? Is het volle maan ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze was er heel kort eerder op de nacht, maar was niet echt in de mood, ze wilde vroeg slapen
Ik ben me snor kwijtquote:
het schijnt wel te kunnenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kan niks beloven, dromen heb je niet in de hand he?![]()
Dan is ze nu vast wel weer wakkerquote:Op zondag 19 februari 2006 06:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze was er heel kort eerder op de nacht, maar was niet echt in de mood, ze wilde vroeg slapen
ik heb mijn snor ook weggehaald,snap hoe je je voeltquote:Op zondag 19 februari 2006 06:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben me snor kwijt![]()
![]()
Wees een meelevend![]()
He, ze zit in jouw kast, niet in de mijnequote:Op zondag 19 februari 2006 06:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan is ze nu vast wel weer wakkerOf Doka heeft haar nog niet losgelaten
![]()
Of om een kopje suiker te vragenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
wie zei dat ik volwassen was dan![]()
deze schijterd durft haar in de straat-wonende-oud-collega niet eens aan te spreken
![]()
Lucide dromenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
het schijnt wel te kunnenmaar ik kan het ook niet... droom altijd in horror
![]()
Ben je je snor kwijt?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben me snor kwijt![]()
![]()
Wees een meelevend![]()
Ze had vandaag plannen geloof ikquote:Op zondag 19 februari 2006 06:45 schreef doka het volgende:
[..]
melke en vroeg slapen? Is het volle maan ofzo?
die hint had je me al gegevenquote:
*trekt voorzichtig de kast openquote:Op zondag 19 februari 2006 06:47 schreef doka het volgende:
[..]
He, ze zit in jouw kast, niet in de mijne
maar jij kan het bij mij zienquote:Op zondag 19 februari 2006 06:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb mijn snor ook weggehaald,snap hoe je je voelt![]()
![]()
* Gladys ligt in een deuk![]()
wat zijn dat ook al weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |