quote:Op zondag 19 februari 2006 05:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wie opent de volgende, bong de bouwer?????? is ie weer weg![]()
Ik ben serieus, ik ben eigenlijk altijd serieus.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik was serieus hoorben blij dat jij mijn dokter niet bent
![]()
zou best willen dat Zorro een echte vent wasquote:Op zondag 19 februari 2006 05:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zorro is stoer en ik ben vet jaloers op je![]()
maar nu ff niet zekerquote:Op zondag 19 februari 2006 05:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik ben eigenlijk altijd serieus.![]()
Ik ben er altijd, ookal ben ik soms onzichtbaarquote:
En blijf nou eens hier, we missen je, ik iig wel, ratquote:Op zondag 19 februari 2006 05:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben er altijd, ookal ben ik soms onzichtbaar![]()
Weet je het zekerquote:Op zondag 19 februari 2006 05:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
zou best willen dat Zorro een echte vent wasipv een kat...
![]()
Tjup, maar ik was de bouwer en moest een TT openen, dus bij dezequote:Op zondag 19 februari 2006 05:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Enne 2 naam topieken in een avond, dat gaat ook niet![]()
hahaha als ie het kleffe en het kwijlen afleert welquote:
Dat heeft iedereen na een gesprek met jouquote:Op zondag 19 februari 2006 05:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sinds ze met mij heeft gepraat heeft ze de behoefte aan een echte vent![]()
Hij heeft al wel een beetje een Henk-snorquote:Op zondag 19 februari 2006 05:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha als ie het kleffe en het kwijlen afleert wel![]()
oww ja en die overbeharing niet te vergeten he
![]()
Laat ik het niet merken hoor... Henk zijn snor is uniek.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij heeft al wel een beetje een Henk-snorStiekum gepikt zeker
![]()
Je weet het ook altijd anders te maken dan ik bedoeldequote:Op zondag 19 februari 2006 05:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen na een gesprek met jou![]()
![]()
Achja, ze moeten wat heh. Ik had er nog eens 1 op msn, die had er ook nog een berg hartjes, kusjes en bloemetjes tussen staan. Was het echt even zoeken naar de Replyquote:Op zondag 19 februari 2006 05:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja dat gedoe met hOOfdLeTTers En deRgeLijKeValt niet mee he
![]()
Mail mij je e-mail even (als je een grote mail box hebt)quote:Op zondag 19 februari 2006 05:39 schreef Gladys het volgende:
Waar is Henk? Of heb ik zitten slapen?quote:Op zondag 19 februari 2006 05:46 schreef Yolande het volgende:
[..]
Laat ik het niet merken hoor... Henk zijn snor is uniek.![]()
![]()
Heb het lekker in de FB gemeld waar toch niemand komtquote:Op zondag 19 februari 2006 05:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjup, maar ik was de bouwer en moest een TT openen, dus bij deze
Wie, ikkequote:Op zondag 19 februari 2006 05:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je weet het ook altijd anders te maken dan ik bedoelde![]()
oke momentjequote:Op zondag 19 februari 2006 05:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mail mij je e-mail even (als je een grote mail box hebt)
Ik krijg het artikel niet kleiner als 14 mbmaar dan kun je het wel helemal lezen
![]()
Dat vind ik dan weer wat minder eerlijkgezegdquote:Op zondag 19 februari 2006 05:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb het lekker in de FB gemeld waar toch niemand komt![]()
![]()
Tot op de dag van vandaag kan niemand Dizzy waarderen, dus geen zorgenquote:Op zondag 19 februari 2006 05:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder eerlijkgezegd
Nu gebeurd er geen ruk in het huis dus ja, en ik haakte in op je opmerking, maar als jij naamtopics niet kan waarderen so be it
Op dit moment gaat ze even op de block bij mij iigquote:Op zondag 19 februari 2006 05:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag kan niemand Dizzy waarderen, dus geen zorgen![]()
Mijn achternichtjes van 13 en 14 jaar hebben dat ook en daar heb ik geen probleem mee, maar met een collega van ons die 40 jaar is en dat zelfde doet daar heb ik een groot probleem mee. (ik krijg daar een beetje kippenvel van)quote:Op zondag 19 februari 2006 05:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achja, ze moeten wat heh. Ik had er nog eens 1 op msn, die had er ook nog een berg hartjes, kusjes en bloemetjes tussen staan. Was het echt even zoeken naar de Reply![]()
Naamtopieken zijn uit den bozen en dan 2 op een avond en er niet eens zijn, te ziek voor woorden dat je bij die tann lurktquote:Op zondag 19 februari 2006 05:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder eerlijkgezegd
Nu gebeurd er geen ruk in het huis dus ja, en ik haakte in op je opmerking, maar als jij naamtopics niet kan waarderen so be it
ik wil geen man met snor of/ en baardquote:Op zondag 19 februari 2006 05:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij heeft al wel een beetje een Henk-snorStiekum gepikt zeker
![]()
Henk was even heeeeeeel druk bezig.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar is Henk? Of heb ik zitten slapen?
Edit; daar is hij!!
Het is niet anders, tsja, maar nu moet ik even naar de wc, in het kader van de overbodige meldingenquote:Op zondag 19 februari 2006 05:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op dit moment gaat ze even op de block bij mij iig
Het is niet anders
Die eerste was door FB geopend hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 05:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Naamtopieken zijn uit den bozen en dan 2 op een avond en er niet eens zijn, te ziek voor woorden dat je bij die tann lurkt![]()
Ja, iddquote:Op zondag 19 februari 2006 05:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Mijn achternichtjes van 13 en 14 jaar hebben dat ook en daar heb ik geen probleem mee, maar met een collega van ons die 40 jaar is en dat zelfde doet daar heb ik een groot probleem mee. (ik krijg daar een beetje kippenvel van)![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 05:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die eerste was door FB geopend hoorNiet door mij
En verder is het nu KLAAR
Tot ziens
quote:Op zondag 19 februari 2006 05:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik wil geen man met snor of/ en baard![]()
Byebye, Bong, lajeniegekmakûhquote:Op zondag 19 februari 2006 05:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tot ziens
EDIT: je bent nu geblocked op dit moment bij mij
hehe ik wil het niet eens weten... snor/baard doet me teveel denken aan mijn paquote:Op zondag 19 februari 2006 05:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. [afbeelding]
Vreselijk maar het schijnt helemaal flex te zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, idd![]()
Die van mij was een vriendje van mijn dochtertje, dus dan mag dat wel. Maar echt superirritant of dit:
H
A
L
L
O
schijnt ook helemaal in te zijn![]()
Ik ben er nog hoorquote:
Voor 2 minuten? Langer lukt het mij namelijk nietquote:Op zondag 19 februari 2006 05:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tot ziens
EDIT: je bent nu geblocked op dit moment bij mij
Ja maar Henk is vreselijk liefquote:Op zondag 19 februari 2006 05:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
hehe ik wil het niet eens weten... snor/baard doet me teveel denken aan mijn pa![]()
48uurquote:Op zondag 19 februari 2006 06:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor 2 minuten? Langer lukt het mij namelijk niet![]()
dat geloof ikquote:
Mannetje had onlangs zijn struik gesnoeid op zijn bovenlipquote:Op zondag 19 februari 2006 05:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
hehe ik wil het niet eens weten... snor/baard doet me teveel denken aan mijn pa![]()
BONG, ze heeft het berichtje al weggehaald, ze had niet verwacht dat het zo'n impact had. Was puur bedoelt als een geintje. Omdat ze bij jou op negeer staat, heeft ze aan mij gevraagd om dit te posten.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Was richting Dizzy bedoeldEn nee, laat me zeker niet gekmaken zoals bij news weleens gebeurd...
![]()
Maar ik negeer haar vanaf nu maar even, vind het toch kinderachtig dat ze in FB heeft gepost over mijn naamtopics, grap of niet maar dan is Bongetje er klaar mee, en gaat diegene iig 48uur op negeer
Gemeen he?![]()
![]()
Ja, enorm, I like itquote:Op zondag 19 februari 2006 05:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Was richting Dizzy bedoeldEn nee, laat me zeker niet gekmaken zoals bij news weleens gebeurd...
![]()
Maar ik negeer haar vanaf nu maar even, vind het toch kinderachtig dat ze in FB heeft gepost over mijn naamtopics, grap of niet maar dan is Bongetje er klaar mee, en gaat diegene iig 48uur op negeer
Gemeen he?![]()
![]()
dat zeggen ze toch van mannen met snor en baard,dat die wat te verbergen hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannetje had onlangs zijn struik gesnoeid op zijn bovenlipIk zo van: Je snor, wat doe je
Hij zo van: Uhm, het staat me niet zo heh
![]()
Nouja, sommigen kunnen beter maar wel 1 en ander verbergen![]()
ruziequote:Op zondag 19 februari 2006 06:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
BONG, ze heeft het berichtje al weggehaald, ze had niet verwacht dat het zo'n impact had. Was puur bedoelt als een geintje. Omdat ze bij jou op negeer staat, heeft ze aan mij gevraagd om dit te posten.
Alles weer goed????
Ik heb de aanpassing gelezen en ontvangen, ik snap best dat het een geintje is, maar ik zag die post wel staan en dat vond ik gewoon wat minder, ookal is het nu gewijzigd waarvoor dankquote:Op zondag 19 februari 2006 06:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
BONG, ze heeft het berichtje al weggehaald, ze had niet verwacht dat het zo'n impact had. Was puur bedoelt als een geintje. Omdat ze bij jou op negeer staat, heeft ze aan mij gevraagd om dit te posten.
Alles weer goed????
Nee inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 06:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat geloof ikanders was je niet nog steeds bij hem he
![]()
Maar het is nu goed???quote:Op zondag 19 februari 2006 06:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb de aanpassing gelezen en ontvangen, ik snap best dat het een geintje is, maar ik zag die post wel staan en dat vond ik gewoon wat minder, ookal is het nu gewijzigd waarvoor dank
Miscommunicatie kennelijk![]()
quote:
hoop het ook nietquote:
Wmb welquote:
zie het wel verschijnen dan en dank jequote:
Mij maakt het op zich niet echt uit, als het bij de persoon past en hij zich er goed bij voelt dan straalt hij dat uit en dan is hij zowiezo aantrekkelijkerquote:Op zondag 19 februari 2006 06:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat zeggen ze toch van mannen met snor en baard,dat die wat te verbergen hebbenmaar ik vind het nix... een ongeschoren bek van 1 dag oud daarentegen
(ligt wel aan de persoon dan )
ja maar het prikt zoquote:Op zondag 19 februari 2006 06:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mij maakt het op zich niet echt uit, als het bij de persoon past en hij zich er goed bij voelt dan straalt hij dat uit en dan is hij zowiezo aantrekkelijker![]()
Truste Yolquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Yolande het volgende:
Dames en heren, ik ga weer wat anders doen, het was weer gezellig en ik zie jullie morgen weer.
[afbeelding]
als je wat leuks weet om me wakker te houdenquote:
Pfff als 25 jarige kun je er wel mee overweg toch???quote:Op zondag 19 februari 2006 06:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wmb wel
Al is de boel een beetje bekoeld op dit moment maar dat waait dan wel weer over
nou okequote:
Een leuk muziekje mss?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je wat leuks weet om me wakker te houden![]()
![]()
Leuke smileyquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Yolande het volgende:
Dames en heren, ik ga weer wat anders doen, het was weer gezellig en ik zie jullie morgen weer.
[afbeelding]
truste mammaquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Yolande het volgende:
[afbeelding]
Ik wel, maar je vroeg het niet aan mijquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je wat leuks weet om me wakker te houden![]()
![]()
welke muziek dan,eens kijken of ik dat leuk vind wat jouw smaak isquote:
Begin maar hoor, haakt de rest er wel bij inquote:
hahahaha vertelquote:Op zondag 19 februari 2006 06:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wel, maar je vroeg het niet aan mij![]()
Trance/Techno you shall hearquote:Op zondag 19 februari 2006 06:12 schreef Gladys het volgende:
[..]
welke muziek dan,eens kijken of ik dat leuk vind wat jouw smaak is![]()
Ik wacht het even rustig afquote:Op zondag 19 februari 2006 06:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou okewaarover gaan we ruzie maken
![]()
trance is oke... al heb ik nu wat anders opstaan... en denk niet dat je dat waardeertquote:
Hier Guns and Roses - November Rainquote:Op zondag 19 februari 2006 06:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
trance is oke... al heb ik nu wat anders opstaan... en denk niet dat je dat waardeert![]()
Ik weet hoe, maar ik laat het aan de andere over om het te ontdekken, desnoods geef ik ze wel tipsquote:Op zondag 19 februari 2006 06:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Begin maar hoor, haakt de rest er wel bij in![]()
ja zo komt er geen ruzie hequote:
Ow, wat heb je nu dan opstaan?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
trance is oke... al heb ik nu wat anders opstaan... en denk niet dat je dat waardeert![]()
ken je de band Kamelotquote:Op zondag 19 februari 2006 06:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, wat heb je nu dan opstaan?
Enne..ik zal even hier alvast een nummertje posten om je op te warmen: Flux
heej kan dat ook alquote:Op zondag 19 februari 2006 06:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, wat heb je nu dan opstaan?
Enne..ik zal even hier alvast een nummertje posten om je op te warmen: Flux
quote:Op zondag 19 februari 2006 06:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej kan dat ook alleuk
ben aan t luisteren,klinkt lekker
![]()
*taptapquote:Op zondag 19 februari 2006 06:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet hoe, maar ik laat het aan de andere over om het te ontdekken, desnoods geef ik ze wel tips![]()
maar niet voor mijquote:Op zondag 19 februari 2006 06:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, ik houd mijn zwarte gedachtes voor me, is beter voor iedereen![]()
Not my kind of style iigquote:Op zondag 19 februari 2006 06:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
http://www.kamelot.com/main_en_mephisto.htm uhh goth rock![]()
denk nou niet dat ik een goth ben hequote:Op zondag 19 februari 2006 06:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Not my kind of style iig![]()
Maar iig thanx for de info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |