Mannetje had onlangs zijn struik gesnoeid op zijn bovenlipquote:Op zondag 19 februari 2006 05:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
hehe ik wil het niet eens weten... snor/baard doet me teveel denken aan mijn pa![]()
BONG, ze heeft het berichtje al weggehaald, ze had niet verwacht dat het zo'n impact had. Was puur bedoelt als een geintje. Omdat ze bij jou op negeer staat, heeft ze aan mij gevraagd om dit te posten.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Was richting Dizzy bedoeldEn nee, laat me zeker niet gekmaken zoals bij news weleens gebeurd...
![]()
Maar ik negeer haar vanaf nu maar even, vind het toch kinderachtig dat ze in FB heeft gepost over mijn naamtopics, grap of niet maar dan is Bongetje er klaar mee, en gaat diegene iig 48uur op negeer
Gemeen he?![]()
![]()
Ja, enorm, I like itquote:Op zondag 19 februari 2006 05:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Was richting Dizzy bedoeldEn nee, laat me zeker niet gekmaken zoals bij news weleens gebeurd...
![]()
Maar ik negeer haar vanaf nu maar even, vind het toch kinderachtig dat ze in FB heeft gepost over mijn naamtopics, grap of niet maar dan is Bongetje er klaar mee, en gaat diegene iig 48uur op negeer
Gemeen he?![]()
![]()
dat zeggen ze toch van mannen met snor en baard,dat die wat te verbergen hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannetje had onlangs zijn struik gesnoeid op zijn bovenlipIk zo van: Je snor, wat doe je
Hij zo van: Uhm, het staat me niet zo heh
![]()
Nouja, sommigen kunnen beter maar wel 1 en ander verbergen![]()
ruziequote:Op zondag 19 februari 2006 06:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
BONG, ze heeft het berichtje al weggehaald, ze had niet verwacht dat het zo'n impact had. Was puur bedoelt als een geintje. Omdat ze bij jou op negeer staat, heeft ze aan mij gevraagd om dit te posten.
Alles weer goed????
Ik heb de aanpassing gelezen en ontvangen, ik snap best dat het een geintje is, maar ik zag die post wel staan en dat vond ik gewoon wat minder, ookal is het nu gewijzigd waarvoor dankquote:Op zondag 19 februari 2006 06:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
BONG, ze heeft het berichtje al weggehaald, ze had niet verwacht dat het zo'n impact had. Was puur bedoelt als een geintje. Omdat ze bij jou op negeer staat, heeft ze aan mij gevraagd om dit te posten.
Alles weer goed????
Nee inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 06:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat geloof ikanders was je niet nog steeds bij hem he
![]()
Maar het is nu goed???quote:Op zondag 19 februari 2006 06:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb de aanpassing gelezen en ontvangen, ik snap best dat het een geintje is, maar ik zag die post wel staan en dat vond ik gewoon wat minder, ookal is het nu gewijzigd waarvoor dank
Miscommunicatie kennelijk![]()
quote:
hoop het ook nietquote:
Wmb welquote:
zie het wel verschijnen dan en dank jequote:
Mij maakt het op zich niet echt uit, als het bij de persoon past en hij zich er goed bij voelt dan straalt hij dat uit en dan is hij zowiezo aantrekkelijkerquote:Op zondag 19 februari 2006 06:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat zeggen ze toch van mannen met snor en baard,dat die wat te verbergen hebbenmaar ik vind het nix... een ongeschoren bek van 1 dag oud daarentegen
(ligt wel aan de persoon dan )
ja maar het prikt zoquote:Op zondag 19 februari 2006 06:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mij maakt het op zich niet echt uit, als het bij de persoon past en hij zich er goed bij voelt dan straalt hij dat uit en dan is hij zowiezo aantrekkelijker![]()
Truste Yolquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Yolande het volgende:
Dames en heren, ik ga weer wat anders doen, het was weer gezellig en ik zie jullie morgen weer.
[afbeelding]
als je wat leuks weet om me wakker te houdenquote:
Pfff als 25 jarige kun je er wel mee overweg toch???quote:Op zondag 19 februari 2006 06:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wmb wel
Al is de boel een beetje bekoeld op dit moment maar dat waait dan wel weer over
nou okequote:
Een leuk muziekje mss?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je wat leuks weet om me wakker te houden![]()
![]()
Leuke smileyquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Yolande het volgende:
Dames en heren, ik ga weer wat anders doen, het was weer gezellig en ik zie jullie morgen weer.
[afbeelding]
truste mammaquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Yolande het volgende:
[afbeelding]
Ik wel, maar je vroeg het niet aan mijquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je wat leuks weet om me wakker te houden![]()
![]()
welke muziek dan,eens kijken of ik dat leuk vind wat jouw smaak isquote:
Begin maar hoor, haakt de rest er wel bij inquote:
hahahaha vertelquote:Op zondag 19 februari 2006 06:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wel, maar je vroeg het niet aan mij![]()
Trance/Techno you shall hearquote:Op zondag 19 februari 2006 06:12 schreef Gladys het volgende:
[..]
welke muziek dan,eens kijken of ik dat leuk vind wat jouw smaak is![]()
Ik wacht het even rustig afquote:Op zondag 19 februari 2006 06:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou okewaarover gaan we ruzie maken
![]()
trance is oke... al heb ik nu wat anders opstaan... en denk niet dat je dat waardeertquote:
Hier Guns and Roses - November Rainquote:Op zondag 19 februari 2006 06:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
trance is oke... al heb ik nu wat anders opstaan... en denk niet dat je dat waardeert![]()
Ik weet hoe, maar ik laat het aan de andere over om het te ontdekken, desnoods geef ik ze wel tipsquote:Op zondag 19 februari 2006 06:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Begin maar hoor, haakt de rest er wel bij in![]()
ja zo komt er geen ruzie hequote:
Ow, wat heb je nu dan opstaan?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
trance is oke... al heb ik nu wat anders opstaan... en denk niet dat je dat waardeert![]()
ken je de band Kamelotquote:Op zondag 19 februari 2006 06:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, wat heb je nu dan opstaan?
Enne..ik zal even hier alvast een nummertje posten om je op te warmen: Flux
heej kan dat ook alquote:Op zondag 19 februari 2006 06:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, wat heb je nu dan opstaan?
Enne..ik zal even hier alvast een nummertje posten om je op te warmen: Flux
quote:Op zondag 19 februari 2006 06:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej kan dat ook alleuk
ben aan t luisteren,klinkt lekker
![]()
*taptapquote:Op zondag 19 februari 2006 06:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet hoe, maar ik laat het aan de andere over om het te ontdekken, desnoods geef ik ze wel tips![]()
maar niet voor mijquote:Op zondag 19 februari 2006 06:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, ik houd mijn zwarte gedachtes voor me, is beter voor iedereen![]()
Not my kind of style iigquote:Op zondag 19 februari 2006 06:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
http://www.kamelot.com/main_en_mephisto.htm uhh goth rock![]()
denk nou niet dat ik een goth ben hequote:Op zondag 19 februari 2006 06:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Not my kind of style iig![]()
Maar iig thanx for de info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |