Een leuk muziekje mss?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je wat leuks weet om me wakker te houden![]()
![]()
Leuke smileyquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Yolande het volgende:
Dames en heren, ik ga weer wat anders doen, het was weer gezellig en ik zie jullie morgen weer.
[afbeelding]
truste mammaquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Yolande het volgende:
Dames en heren, ik ga weer wat anders doen, het was weer gezellig en ik zie jullie morgen weer.
[afbeelding]
Ik wel, maar je vroeg het niet aan mijquote:Op zondag 19 februari 2006 06:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je wat leuks weet om me wakker te houden![]()
![]()
welke muziek dan,eens kijken of ik dat leuk vind wat jouw smaak isquote:
Begin maar hoor, haakt de rest er wel bij inquote:
hahahaha vertelquote:Op zondag 19 februari 2006 06:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wel, maar je vroeg het niet aan mij![]()
Trance/Techno you shall hearquote:Op zondag 19 februari 2006 06:12 schreef Gladys het volgende:
[..]
welke muziek dan,eens kijken of ik dat leuk vind wat jouw smaak is![]()
Ik wacht het even rustig afquote:Op zondag 19 februari 2006 06:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou okewaarover gaan we ruzie maken
![]()
trance is oke... al heb ik nu wat anders opstaan... en denk niet dat je dat waardeertquote:
Hier Guns and Roses - November Rainquote:Op zondag 19 februari 2006 06:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
trance is oke... al heb ik nu wat anders opstaan... en denk niet dat je dat waardeert![]()
Ik weet hoe, maar ik laat het aan de andere over om het te ontdekken, desnoods geef ik ze wel tipsquote:Op zondag 19 februari 2006 06:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Begin maar hoor, haakt de rest er wel bij in![]()
ja zo komt er geen ruzie hequote:
Ow, wat heb je nu dan opstaan?quote:Op zondag 19 februari 2006 06:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
trance is oke... al heb ik nu wat anders opstaan... en denk niet dat je dat waardeert![]()
ken je de band Kamelotquote:Op zondag 19 februari 2006 06:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, wat heb je nu dan opstaan?
Enne..ik zal even hier alvast een nummertje posten om je op te warmen: Flux
heej kan dat ook alquote:Op zondag 19 februari 2006 06:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, wat heb je nu dan opstaan?
Enne..ik zal even hier alvast een nummertje posten om je op te warmen: Flux
quote:Op zondag 19 februari 2006 06:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej kan dat ook alleuk
ben aan t luisteren,klinkt lekker
![]()
*taptapquote:Op zondag 19 februari 2006 06:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet hoe, maar ik laat het aan de andere over om het te ontdekken, desnoods geef ik ze wel tips![]()
maar niet voor mijquote:Op zondag 19 februari 2006 06:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, ik houd mijn zwarte gedachtes voor me, is beter voor iedereen![]()
Not my kind of style iigquote:Op zondag 19 februari 2006 06:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
http://www.kamelot.com/main_en_mephisto.htm uhh goth rock![]()
denk nou niet dat ik een goth ben hequote:Op zondag 19 februari 2006 06:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Not my kind of style iig![]()
Maar iig thanx for de info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |