Waar is Henk? Of heb ik zitten slapen?quote:Op zondag 19 februari 2006 05:46 schreef Yolande het volgende:
[..]
Laat ik het niet merken hoor... Henk zijn snor is uniek.![]()
![]()
Heb het lekker in de FB gemeld waar toch niemand komtquote:Op zondag 19 februari 2006 05:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjup, maar ik was de bouwer en moest een TT openen, dus bij deze
Wie, ikkequote:Op zondag 19 februari 2006 05:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je weet het ook altijd anders te maken dan ik bedoelde![]()
oke momentjequote:Op zondag 19 februari 2006 05:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mail mij je e-mail even (als je een grote mail box hebt)
Ik krijg het artikel niet kleiner als 14 mbmaar dan kun je het wel helemal lezen
![]()
Dat vind ik dan weer wat minder eerlijkgezegdquote:Op zondag 19 februari 2006 05:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb het lekker in de FB gemeld waar toch niemand komt![]()
![]()
Tot op de dag van vandaag kan niemand Dizzy waarderen, dus geen zorgenquote:Op zondag 19 februari 2006 05:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder eerlijkgezegd
Nu gebeurd er geen ruk in het huis dus ja, en ik haakte in op je opmerking, maar als jij naamtopics niet kan waarderen so be it
Op dit moment gaat ze even op de block bij mij iigquote:Op zondag 19 februari 2006 05:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag kan niemand Dizzy waarderen, dus geen zorgen![]()
Mijn achternichtjes van 13 en 14 jaar hebben dat ook en daar heb ik geen probleem mee, maar met een collega van ons die 40 jaar is en dat zelfde doet daar heb ik een groot probleem mee. (ik krijg daar een beetje kippenvel van)quote:Op zondag 19 februari 2006 05:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achja, ze moeten wat heh. Ik had er nog eens 1 op msn, die had er ook nog een berg hartjes, kusjes en bloemetjes tussen staan. Was het echt even zoeken naar de Reply![]()
Naamtopieken zijn uit den bozen en dan 2 op een avond en er niet eens zijn, te ziek voor woorden dat je bij die tann lurktquote:Op zondag 19 februari 2006 05:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder eerlijkgezegd
Nu gebeurd er geen ruk in het huis dus ja, en ik haakte in op je opmerking, maar als jij naamtopics niet kan waarderen so be it
ik wil geen man met snor of/ en baardquote:Op zondag 19 februari 2006 05:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij heeft al wel een beetje een Henk-snorStiekum gepikt zeker
![]()
Henk was even heeeeeeel druk bezig.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar is Henk? Of heb ik zitten slapen?
Edit; daar is hij!!
Het is niet anders, tsja, maar nu moet ik even naar de wc, in het kader van de overbodige meldingenquote:Op zondag 19 februari 2006 05:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op dit moment gaat ze even op de block bij mij iig
Het is niet anders
Die eerste was door FB geopend hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 05:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Naamtopieken zijn uit den bozen en dan 2 op een avond en er niet eens zijn, te ziek voor woorden dat je bij die tann lurkt![]()
Ja, iddquote:Op zondag 19 februari 2006 05:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Mijn achternichtjes van 13 en 14 jaar hebben dat ook en daar heb ik geen probleem mee, maar met een collega van ons die 40 jaar is en dat zelfde doet daar heb ik een groot probleem mee. (ik krijg daar een beetje kippenvel van)![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 05:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die eerste was door FB geopend hoorNiet door mij
En verder is het nu KLAAR
Tot ziens
quote:Op zondag 19 februari 2006 05:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik wil geen man met snor of/ en baard![]()
Byebye, Bong, lajeniegekmakûhquote:Op zondag 19 februari 2006 05:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tot ziens
EDIT: je bent nu geblocked op dit moment bij mij
hehe ik wil het niet eens weten... snor/baard doet me teveel denken aan mijn paquote:Op zondag 19 februari 2006 05:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. [afbeelding]
Vreselijk maar het schijnt helemaal flex te zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, idd![]()
Die van mij was een vriendje van mijn dochtertje, dus dan mag dat wel. Maar echt superirritant of dit:
H
A
L
L
O
schijnt ook helemaal in te zijn![]()
Ik ben er nog hoorquote:
Voor 2 minuten? Langer lukt het mij namelijk nietquote:Op zondag 19 februari 2006 05:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tot ziens
EDIT: je bent nu geblocked op dit moment bij mij
Ja maar Henk is vreselijk liefquote:Op zondag 19 februari 2006 05:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
hehe ik wil het niet eens weten... snor/baard doet me teveel denken aan mijn pa![]()
48uurquote:Op zondag 19 februari 2006 06:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor 2 minuten? Langer lukt het mij namelijk niet![]()
dat geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |