quote:Op zondag 19 februari 2006 05:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wie opent de volgende, bong de bouwer?????? is ie weer weg![]()
Ik ben serieus, ik ben eigenlijk altijd serieus.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik was serieus hoorben blij dat jij mijn dokter niet bent
![]()
zou best willen dat Zorro een echte vent wasquote:Op zondag 19 februari 2006 05:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zorro is stoer en ik ben vet jaloers op je![]()
maar nu ff niet zekerquote:Op zondag 19 februari 2006 05:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik ben eigenlijk altijd serieus.![]()
Ik ben er altijd, ookal ben ik soms onzichtbaarquote:
En blijf nou eens hier, we missen je, ik iig wel, ratquote:Op zondag 19 februari 2006 05:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben er altijd, ookal ben ik soms onzichtbaar![]()
Weet je het zekerquote:Op zondag 19 februari 2006 05:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
zou best willen dat Zorro een echte vent wasipv een kat...
![]()
Tjup, maar ik was de bouwer en moest een TT openen, dus bij dezequote:Op zondag 19 februari 2006 05:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Enne 2 naam topieken in een avond, dat gaat ook niet![]()
hahaha als ie het kleffe en het kwijlen afleert welquote:
Dat heeft iedereen na een gesprek met jouquote:Op zondag 19 februari 2006 05:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sinds ze met mij heeft gepraat heeft ze de behoefte aan een echte vent![]()
Hij heeft al wel een beetje een Henk-snorquote:Op zondag 19 februari 2006 05:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha als ie het kleffe en het kwijlen afleert wel![]()
oww ja en die overbeharing niet te vergeten he
![]()
Laat ik het niet merken hoor... Henk zijn snor is uniek.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij heeft al wel een beetje een Henk-snorStiekum gepikt zeker
![]()
Je weet het ook altijd anders te maken dan ik bedoeldequote:Op zondag 19 februari 2006 05:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen na een gesprek met jou![]()
![]()
Achja, ze moeten wat heh. Ik had er nog eens 1 op msn, die had er ook nog een berg hartjes, kusjes en bloemetjes tussen staan. Was het echt even zoeken naar de Replyquote:Op zondag 19 februari 2006 05:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja dat gedoe met hOOfdLeTTers En deRgeLijKeValt niet mee he
![]()
Mail mij je e-mail even (als je een grote mail box hebt)quote:Op zondag 19 februari 2006 05:39 schreef Gladys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |