Ik ben puur, eerlijk, rein en nog veel meer, maar ik help graag vrouwen hun leegte op te vullen.................quote:Op zondag 19 februari 2006 05:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha en waarom geloof ik je niettrouwens mijne raken steeds leger nu
![]()
vertelquote:Op zondag 19 februari 2006 05:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben puur, eerlijk, rein en nog veel meer, maar ik help graag vrouwen hun leegte op te vullen.................![]()
eerst ff wakker schudden dan nog eens zoekenquote:Op zondag 19 februari 2006 05:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
nu we het toch over voeten cq tenen hebben... iemand ervaring met een voet die al een week slaaptkan nl nix op google vinden
ja wel iets ,maar dat is het niet... hoop ik...
Daar zijn de meningen over verdeeld, ikzelf denk dat het een vrouw isquote:Op zondag 19 februari 2006 05:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hij
Morwen is een vrouw hoor...
quote:Op zondag 19 februari 2006 05:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hij
Morwen is een vrouw hoor...
Dat vraag je aan de mannen???quote:Op zondag 19 februari 2006 05:26 schreef Gladys het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een vrouw ben![]()
of is een bitch ook een vrouw
![]()
was het maar zo makkelijkquote:Op zondag 19 februari 2006 05:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
eerst ff wakker schudden dan nog eens zoeken![]()
Trustequote:
Trustenquote:Op zondag 19 februari 2006 05:30 schreef SuperMOM het volgende:
Truste lieve mensen ik ben er vandoor trusteeeee dikke kussss![]()
![]()
ben jij de mannen danquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 05:30 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Geloof ik graag Dizzy, maar ik hang wel met Henk is ook vet coolquote:Op zondag 19 februari 2006 05:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je papa Ferrri ff uitnodigen, boek uitgegeven in 12 talen![]()
maar doe dus maar niet, ga dan maar een avondje met Arliator hange, is wreed man![]()
Dag Super. slaap goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:30 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
en ik hang alleen maar met Zorroquote:Op zondag 19 februari 2006 05:33 schreef Yolande het volgende:
[..]
Geloof ik graag Dizzy, maar ik hang wel met Henk is ook vet cool![]()
![]()
YoLaNdE en HeNk zijn tha bombquote:Op zondag 19 februari 2006 05:33 schreef Yolande het volgende:
[..]
Geloof ik graag Dizzy, maar ik hang wel met Henk is ook vet cool![]()
![]()
Hou er een wekker bij misschien helpt het.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
nu we het toch over voeten cq tenen hebben... iemand ervaring met een voet die al een week slaaptkan nl nix op google vinden
ja wel iets ,maar dat is het niet... hoop ik...
bij diepe conversaties val ik in slaap hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 05:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Simpel, aandacht, diepe conversaties, en ga zo maar door![]()
Zorro is stoer en ik ben vet jaloers op jequote:Op zondag 19 februari 2006 05:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
en ik hang alleen maar met Zorroook cool
![]()
ik was serieus hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 05:34 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hou er een wekker bij misschien helpt het.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |