Vooral die aangeschoven stoelen hebben iets.............iets................iets, hoe zeg je dat? Post-modern, impressionistisch zelfs. Ik heb er geen woorden voor...........het is gewoon kunstquote:
Nope, en dat wil ik graag zo houden nofi natuurlijkquote:
luister nou ffquote:Op zondag 19 februari 2006 06:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, en dat wil ik graag zo houden nofi natuurlijk![]()
* Gladys gaat je negerenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:36 schreef doka het volgende:
Ik kan niet slapen, dus ik ben blij met iedere aanspraak, zelfs die van saaie dozen als jullie
Tis best saai nuquote:Op zondag 19 februari 2006 06:36 schreef doka het volgende:
Ik kan niet slapen, dus ik ben blij met iedere aanspraak, zelfs die van saaie dozen als jullie
Zo zie je ze niet zo vaak he, en dan ook nog onbezet door rokende en zuipende klikosquote:Op zondag 19 februari 2006 06:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooral die aangeschoven stoelen hebben iets.............iets................iets, hoe zeg je dat? Post-modern, impressionistisch zelfs. Ik heb er geen woorden voor...........het is gewoon kunst![]()
Laffaard, vlucht maarquote:Op zondag 19 februari 2006 06:34 schreef Arliator het volgende:
Saaie dozen, ja jij Morwen, ik ga weg hier, bij gebrek aan enige fantasie van de piraten hier, kom wlel terug als ik weer opgedroogd ben![]()
Ik laat je niet in de steek, in houd je altijd in mijn gedachte, alle 3 je lieve poesjes zijn in mijn gedachte. Beter?quote:
BOING is tha manquote:Op zondag 19 februari 2006 06:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis best saai nu![]()
Maar we spreken je graag aan hoor als je dat wilt![]()
peper en zout bij doenquote:
hahahaha droom er niet over hequote:Op zondag 19 februari 2006 06:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik laat je niet in de steek, in houd je altijd in mijn gedachte, alle 3 je lieve poesjes zijn in mijn gedachte. Beter?![]()
Pff was een tondeuse foutje bij mij, en ik ben de enige die dan een make-over heeft gehad.quote:Op zondag 19 februari 2006 06:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
De gedachtes die voor jullie verborgen blijven, ik moet rekening houden met de tere zieltjes hier, zeker met de mensen die net een make-over hebben gehad![]()
Ik ben geen lafaard, alleen verstandig, ik wel........quote:Op zondag 19 februari 2006 06:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laffaard, vlucht maar![]()
![]()
Byebye en ga vooral niet slapen![]()
een kale wattesquote:Op zondag 19 februari 2006 06:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Pff was een tondeuse foutje bij mij, en ik ben de enige die dan een make-over heeft gehad.![]()
De vrouwen hier willen dat nooit vetellen dat ze ineens een kale hebben, en voor mij voelt dat wel hetzefde![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 06:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Pff was een tondeuse foutje bij mij, en ik ben de enige die dan een make-over heeft gehad.![]()
De vrouwen hier willen dat nooit vetellen dat ze ineens een kale hebben, en voor mij voelt dat wel hetzefde![]()
![]()
Lizzyquote:Op zondag 19 februari 2006 06:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
negeren? wat onvolwassen van je gun doka nou ff
quote:Op zondag 19 februari 2006 06:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Weet alle gangen tot zijn Funzigste gedachtes hoor![]()
wie zei dat ik volwassen was danquote:Op zondag 19 februari 2006 06:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
negeren? wat onvolwassen van je gun doka nou ff
mijn foto zeker gezienquote:Op zondag 19 februari 2006 06:40 schreef doka het volgende:
[..]
zelfs met peper en zout eet ik je nog niet![]()
pappie waar blijft je mailquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |