Gat te groot voor jequote:Op zondag 19 februari 2006 06:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat gapen van je ook altijd, daar wordt ik een beetje moe van, typisch vrouwelijk![]()
Hmm dat zijn gedachtes die voor Dizzy verborgen blijvenquote:Op zondag 19 februari 2006 06:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, ik houd mijn zwarte gedachtes voor me, is beter voor iedereen![]()
Dat denk ik ook niet hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 06:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
denk nou niet dat ik een goth ben hemaar in sommige tijden vind ik die muziek heel lekker al ga ik me er niet echt beter van voelen
![]()
Dan ben jij de uitzondering, of ben ik nu op zo'n verderfelijk forum gekomen dat iedereen dat kan handelenquote:
Zet je bril op en kijk even goed, pak er desnoods een meetlint bij>>>>>>>>>>>>quote:Op zondag 19 februari 2006 06:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet niet of jouw gat voor mij te groot is![]()
De gedachtes die voor jullie verborgen blijven, ik moet rekening houden met de tere zieltjes hier, zeker met de mensen die net een make-over hebben gehadquote:Op zondag 19 februari 2006 06:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hmm dat zijn gedachtes die voor Dizzy verborgen blijven![]()
Let me know![]()
![]()
![]()
Huppelt naar SVquote:Op zondag 19 februari 2006 06:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zo ff SV up to date gemaakt met spannende pics![]()
Je had de URL tag dubbel maar dat geeft nietquote:Op zondag 19 februari 2006 06:27 schreef Gladys het volgende:
[url]Kamelot___Wander.mp3 [/url] zo dus
Weet alle gangen tot zijn Funzigste gedachtes hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 06:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hmm dat zijn gedachtes die voor Dizzy verborgen blijven![]()
Let me know![]()
![]()
![]()
quote:
ja zie ook beetje dubbelquote:Op zondag 19 februari 2006 06:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je had de URL tag dubbel maar dat geeft niet
Heb nog een leuk nummertje trouwens, vind je vast ook mooi: Astroids
Dat is niet helemaal mijn style neequote:Op zondag 19 februari 2006 06:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja zie ook beetje dubbelmaar het is progressive metal zie ik net... je vond het nix zeker
![]()
Snapquote:Op zondag 19 februari 2006 06:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Daar heeft Viool ook echt haar best op gedaan![]()
nah het is altijd beter dan frans bauer of zoquote:Op zondag 19 februari 2006 06:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal mijn style nee![]()
Zelfs Fransje vind ik beter dan Metal sorryquote:Op zondag 19 februari 2006 06:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
nah het is altijd beter dan frans bauer of zo![]()
heb je wel geluisterdquote:Op zondag 19 februari 2006 06:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zelfs Fransje vind ik beter dan Metal sorry![]()
En ik houd niet van NL muziek maar Metal nou nee.....niet echt
nou wakker is een groot woord hequote:
Nog wel...duurt niet lang meerquote:
laat je me in de steekquote:Op zondag 19 februari 2006 06:34 schreef Arliator het volgende:
Saaie dozen, ja jij Morwen, ik ga weg hier, bij gebrek aan enige fantasie van de piraten hier, kom wlel terug als ik weer opgedroogd ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |