Daarom ga ik maar eens naar boven nuquote:Op zondag 19 februari 2006 07:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Totdat je een echte man tegenkomt![]()
Snap je mijn hints eindelijk?quote:Op zondag 19 februari 2006 07:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daarom ga ik maar eens naar boven nu![]()
![]()
Slaap lekker of een fijne dag iedereen![]()
![]()
![]()
Truste lieve stoere piraatquote:Op zondag 19 februari 2006 07:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
weet wel nog toen ik in de gang lag dat mijn moeder schreeuwde dat ie op moest houden... meer nietquote:Op zondag 19 februari 2006 07:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens bepaalde toestanden meegemaakt als kind, en mn moeder kwam wel voor ons op hoor, hoe heftig het ook was, daardoor is het gelukkig nooit geescaleerd, anders waren er mss wel klappen gevallen
slaap lekkerquote:Op zondag 19 februari 2006 07:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gladys, ik weet dat het niks helpt, maar ik wens je heel veel success. Ik hoop dat je een nieuw leven kunt opbouwen. Geef de moed niet op!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 07:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee niet echt,maar wil wel dat het goed gaat,dus stop of negeer veel dingen... zou het liefst verhuizen naar de andere kant van het land... maar dan heb ik weer dat ik niemand ken![]()
dank jequote:Op zondag 19 februari 2006 07:28 schreef doka het volgende:
[..]
Gladys, ik weet dat het niks helpt, maar ik wens je heel veel success. Ik hoop dat je een nieuw leven kunt opbouwen. Geef de moed niet op!!!
Goed nieuws ik beuk al minimaal een jaar geen ramen meer in in me slaapquote:Op zondag 19 februari 2006 07:28 schreef doka het volgende:
[..]
Gladys, ik weet dat het niks helpt, maar ik wens je heel veel success. Ik hoop dat je een nieuw leven kunt opbouwen. Geef de moed niet op!!!
hahaha in je slaap is minder erg dan wakker zijndequote:Op zondag 19 februari 2006 07:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Goed nieuws ik beuk al minimaal een jaar geen ramen meer in in me slaap![]()
![]()
![]()
Ehm als je slaapt,wakker wordt doordat je pols pijn doen er een doekie op doet en gaat slapen is ook linkquote:Op zondag 19 februari 2006 07:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha in je slaap is minder erg dan wakker zijndeheb zelfs een keer echt per ongeluk het raam van de deur van mijn ex ingetrapt
![]()
toch niet stiekeme goth jijquote:Op zondag 19 februari 2006 07:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ehm als je slaapt,wakker wordt doordat je pols pijn doen er een doekie op doet en gaat slapen is ook link![]()
slaap lekker watjequote:Op zondag 19 februari 2006 07:36 schreef Arliator het volgende:
En nu......... ben ik echt weg!! Ik val om...
Slaap lekkerquote:Op zondag 19 februari 2006 07:36 schreef Arliator het volgende:
En nu......... ben ik echt weg!! Ik val om...
wie dan dizzyquote:Op zondag 19 februari 2006 07:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
afijn ik sta dus blijkbaar op een negeer, die je niet hebt op fok! so be it, iemand gaat me dus 2 dagen niet begroeten, vind ik echt jammer, maar is niet mijn keusAl met al vind ik Hem nog steeds wel lief hoor
![]()
![]()
quote:
hahaha oke jij msn gelezen dusquote:Op zondag 19 februari 2006 07:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zeg ik niet enne ik ben enorm blij met Arliator![]()
![]()
Omdat we hier zijn natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 07:44 schreef doka het volgende:
Effe vraagje: waarom zijn jullie hier?
Ik kan niet slapen. Waarom zijn jullie hier?
omdat ik niet wil slapenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:44 schreef doka het volgende:
ik kan niet meer slapen, heb net al een aantal uur geslapen, maar zit nogal in een ritme van kort slapenquote:Op zondag 19 februari 2006 07:44 schreef doka het volgende:
* BONG4002 heeft MSNquote:
is ook goed,ik nix te verbergen hoorquote:
dus antwoord is nee of jaquote:Op zondag 19 februari 2006 07:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 heeft MSN
Maar staat meer uit dan aan
Ja dusquote:
wat is een gebbetje?quote:Op zondag 19 februari 2006 07:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
omdat ik me klote voel dat iemand die ik echt tof vind een gebbetje verkeerd begrijpt
Wat scheelt eraan?quote:Op zondag 19 februari 2006 07:49 schreef doka het volgende:
Hmm
vertel....quote:Op zondag 19 februari 2006 07:49 schreef doka het volgende:
Hmm
hehe ik wel meestal online (afwezig)quote:Op zondag 19 februari 2006 07:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Mocht dit een stille hint zijn...ja je mag me toevoegen...en nee, ik kan niet garanderen dat ik vaak online ben
Slaap lekker Bongquote:Op zondag 19 februari 2006 07:53 schreef BONG4002 het volgende:
Voordat dit topic opslot gaat hier een welterustbericht van mij want ik ga slapen
Toedeledoki
trustequote:Op zondag 19 februari 2006 07:53 schreef BONG4002 het volgende:
Voordat dit topic opslot gaat hier een welterustbericht van mij want ik ga slapen
Toedeledoki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |