Ik begreep 'm pas een paar weken geledenquote:Computer Games don`t affect kids.If Pacman affected us as kids, we`d all be running around a darkened room munching pills and listening to repetetive music.
OMG! hhahahaa...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:43 schreef splendor het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat op internet met lol gewoon het nederlandse woord lol bedoeld werd en dat engelsen dat hadden overgenomen.
ik ook!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:43 schreef splendor het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat op internet met lol gewoon het nederlandse woord lol bedoeld werd en dat engelsen dat hadden overgenomen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Het is "We're going to Ibiza" en niet "We're going to eat Pizza"
Mondegreensquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Haha, ja, hier nóg eentje!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:43 schreef splendor het volgende:
herkenbaar !!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:46 schreef No-P het volgende:
ik dacht altijd dat op duitse kratjes warsteiner warFeiner stond, maar dat was gewoon een rare s en ik las over de t heen
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:43 schreef splendor het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:58 schreef Fatality het volgende:
"zeker deltaloyd"
dat dat op 2 manieren kon worden opgevat.. eergister achtergekomen
????quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:58 schreef Fatality het volgende:
"zeker deltaloyd"
dat dat op 2 manieren kon worden opgevat.. eergister achtergekomen
nou ..quote:
ik ook, maar er is een verschil.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:38 schreef 14.gif het volgende:
Ik vind 'em vrij dubieus..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef Henk_Telefoon het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb jaaaaaaarenlang gedacht dat je bij het oranje stoplicht juist langzaam over moest steken, omdat het dan extra gevaarlijk was.
Hoeveel ergernis moet ik wel niet veroorzaakt hebben bij de wachtende automobilisten.
Net als dat dat ding voor blinden dat ineens keihard/snel gaat tikken als ie groen is. Krijg altijd het idee dat je dan moet rennenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Geweldig!
Ik dacht juist bij het knipperende mannetje op het stoplicht dat je dan moest rennen.
Check. Ik heb altijd gedacht dat het een homobar was ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 20:55 schreef Okkie_ het volgende:
Ik kwam er na 21 jaar achter dat de echte YMCA een christelijke organisatie was die van alles organiseert en waar je ook vrij goedkoop kan sporten![]()
![]()
Het verhaal van mijn leven....ik was als jongetje van 8 ook gigantisch fan....quote:Op zondag 19 februari 2006 09:35 schreef SeLang het volgende:
Als kind vond ik dat liedje YMCA van de Village People geweldig.
Een stratemaker, een indiaan, een cowboy, een politie agent, etc
De echte YMCA was helemaal niet blij met die act, en daar begreep ik niets van want het was toch leuk...?
Het is echt pas een paar jaar geleden (dus zo'n 20 jaar na dato) -toen ik de clip weer terugzag- dat ik me realiseerde dat het een gigantische gay act was.
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Waar ik net achterkom: als je mobiele telefoon op toetsenblokkering staat dan kan je nog wèl 112 bellen!(en je broekzak kan dat dan dus ook bellen...)
Ik weet nog dat ik dacht dat het een kanon of een verrekijker was. Ik had wel begrepen dat je geen flessen naar buiten mocht gooien maar ik zag er maar geen fles inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:24 schreef Nepthys het volgende:
Toen ik klein was dacht ik dat dit
[afbeelding]
teken op het raam van de trein een soort van varkentje met twee poten moest voorstellen. Pas later kwam ik er achter dat het betekent dat je geen flessen (of waarschijnlijk nog algemener: helemaal geen rommel) uit het raam mag gooien.
Ook als je de pincode moet invoeren kun je alarmnummers nog gewoon bellenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Waar ik net achterkom: als je mobiele telefoon op toetsenblokkering staat dan kan je nog wèl 112 bellen!(en je broekzak kan dat dan dus ook bellen...)
Ik ook! Zit ik op m'n bureaustoel, met m'n mobieltje links aan de rand van m'n broek... hoor ik ineens het geluidje wat aangeeft dat er een verbinding wordt gemaakt. Verrek, denk ik, wat zullen we nou krijgen??quote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Een vriendin van mij heeft dat wel eens gehad.
Waar ik net achter kom: ik wou kijken of dat inderdaad zo was (was inderdaad ook zo) en toen kwam ik erachter dat een toets los zatquote:Op zondag 19 februari 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat weet ik dus net sinds ik de OP lees...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:36 schreef Noorman het volgende:
- Dat horeca een samenstelling is van hotel, restaurant en café
- Dat 'Tatort' niet de naam is van de hoofdrolspeler uit die serie, maar 'plaats delict' (Tat-Ort) betekent (het 'daad-oord' dus eigenlijk);
Ik herken hetquote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Op mijn basisschool hing er zo'n 'steen' aan de muur waarop stond wanneer en door wie de eerste steen was gelegd. Ik dacht vroeger dus altijd dat dat de eerste steen was, en snapte maar niet hoe dat kon, omdat hij 1.5 meter boven de grond was....
Ik kom er net pas achter dat Torino..quote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef Roycoooooo het volgende:
Dacht altijd dat Torino en Turijn 2 verschillende plaatsen waren! Kom er sinds de OS achter dat t gewoon hetzelfde is
![]()
echt?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef Mammietje het volgende:
Misschien is ie al voorbij gekomen maar eh...
Kwam er van de week achter dat niet Kokkie maar Peppie de dikke van de 2 was...![]()
What's next milano en milaan zijn 2 verschillende steden?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef Roycoooooo het volgende:
Dacht altijd dat Torino en Turijn 2 verschillende plaatsen was! Kom er sinds de OS achter dat t gewoon hetzelfde is
![]()
Herkenningquote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Op mijn basisschool hing er zo'n 'steen' aan de muur waarop stond wanneer en door wie de eerste steen was gelegd. Ik dacht vroeger dus altijd dat dat de eerste steen was, en snapte maar niet hoe dat kon, omdat hij 1.5 meter boven de grond was....
Dies wel geniaal btw, gelukkig nooit over nagedacht toen ik klein was, anders had zoiets idd wel eens mijn idee kunnen zijn :pquote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Hoe zit dat dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Oh...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was gewoon een steen waarop stond wanneer de eerste steen gelegd was.
Niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef TC03 het volgende:
Dat Manhatten geen eiland is.
Whehequote:Op maandag 20 februari 2006 20:00 schreef joeyzzz het volgende:
Ik kwam er pas later achter dat de Zedenpolitie niet de politie van de zee was![]()
http://upload.wikimedia.o(...)roughs_manhattan.jpgquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:19 schreef AlttC het volgende:
Ik vind het niet zo extreem gek hoor; Ik had namelijk hetzelfde![]()
Edit:
En je kwam er waarschijnlijk op doordat die brug op die uitsteeksels van zo'n ding lijkt; horizontale rechte balken op diagonaal naar elkaar toelopende lijnen hè. Zo zit de toren ook in elkaar.
Idd, en het raam van de trein staat nog op z'n kop ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:01 schreef aivlys het volgende:
[..]
Deze afbeelding is echt bizar: in feite staat er dat het verboden is geen flessen uit het raam te gooien (rode cirkel betekent verbod en kruis ook)...
Ook als je simkaart er niet inzit kun je 112 bellenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ook als je de pincode moet invoeren kun je alarmnummers nog gewoon bellen![]()
Eigenlijk wel een eiland, een soort Flevolandquote:Op maandag 20 februari 2006 21:31 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
http://upload.wikimedia.o(...)roughs_manhattan.jpg
Ik vind het best wel eiland achtig, maargoed in principe is alles een eiland op onze aardkloot
Ja anders vallen alle flessen op je hoofd natuurlijk, die flessen blijven niet op de grond als de trein op z'n kop ligtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:14 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Idd, en het raam van de trein staat nog op z'n kop ook.
Dus eigenlijk is het verboden om geen flessen uit het raam te gooien als de trein op z'n kop ligt![]()
Whehehequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:51 schreef Yozzz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik bleef me maar afvragen waar die atletiekbaan nou was![]()
E239, N43quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:46 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wtf.. nu ik goed naar dat snelwegbord kijk valt me nog iets op. Of het expres gedaan is of niet, maar het is een A
A1, A28 enz..
Omgquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:57 schreef hannekethemaster het volgende:
Ik kwam er pas aan het begin van mijn studie (geneeskunde nota bene.....)
achter dat er verschil bestaat tussen niezen en hoesten.....![]()
daarvoor was t wat mij betreft allemaal 1 pot nat..![]()
Ik wil niet door jou geopereerd wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:57 schreef hannekethemaster het volgende:
Ik kwam er pas aan het begin van mijn studie (geneeskunde nota bene.....)
achter dat er verschil bestaat tussen niezen en hoesten.....![]()
daarvoor was t wat mij betreft allemaal 1 pot nat..![]()
ja dat ken ik ook...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
ach is alweer 6 jaar geleden, plus ik wil geen chirurg worden, heb je weer gelukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik wil niet door jou geopereerd worden![]()
Wat word je dan? KNO?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:17 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
ach is alweer 6 jaar geleden, plus ik wil geen chirurg worden, heb je weer geluk![]()
maar al wel van terminale patienten en maskers+sminkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:55 schreef NikkelCobalt het volgende:
Toen ik nog klein was dacht ik dat als er in een film iemand doodging (doodgeschoten of anders doodgemarteld), dat ze daarvoor een terminale patient uit het ziekenhuis haalden en die een masker opdeden + een hoop smink en vervolgens gewoon echt doodschoten.
Had toen nog nooit van nepbloed etc gehoord
Terminaal wist ik toen nog niet, maar ik wist toen wel wat de ziekte kanker was. En smink.. toch wel eens clown gezienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
maar al wel van terminale patienten en maskers+smink
Ja dat dacht ik vroeger altijd ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Of http://ymca.nl/quote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef Isabeau het volgende:
YMCA staat voor Young Men's Christian Association
www.ymca.net![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |