Waar ik net achter kom: ik wou kijken of dat inderdaad zo was (was inderdaad ook zo) en toen kwam ik erachter dat een toets los zatquote:Op zondag 19 februari 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Waar ik net achterkom: als je mobiele telefoon op toetsenblokkering staat dan kan je nog wèl 112 bellen!(en je broekzak kan dat dan dus ook bellen...)
Dat weet ik dus net sinds ik de OP lees...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:36 schreef Noorman het volgende:
- Dat horeca een samenstelling is van hotel, restaurant en café
- Dat 'Tatort' niet de naam is van de hoofdrolspeler uit die serie, maar 'plaats delict' (Tat-Ort) betekent (het 'daad-oord' dus eigenlijk);
Ik herken hetquote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Op mijn basisschool hing er zo'n 'steen' aan de muur waarop stond wanneer en door wie de eerste steen was gelegd. Ik dacht vroeger dus altijd dat dat de eerste steen was, en snapte maar niet hoe dat kon, omdat hij 1.5 meter boven de grond was....
Ik kom er net pas achter dat Torino..quote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef Roycoooooo het volgende:
Dacht altijd dat Torino en Turijn 2 verschillende plaatsen waren! Kom er sinds de OS achter dat t gewoon hetzelfde is
![]()
echt?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef Mammietje het volgende:
Misschien is ie al voorbij gekomen maar eh...
Kwam er van de week achter dat niet Kokkie maar Peppie de dikke van de 2 was...![]()
What's next milano en milaan zijn 2 verschillende steden?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef Roycoooooo het volgende:
Dacht altijd dat Torino en Turijn 2 verschillende plaatsen was! Kom er sinds de OS achter dat t gewoon hetzelfde is
![]()
Herkenningquote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Op mijn basisschool hing er zo'n 'steen' aan de muur waarop stond wanneer en door wie de eerste steen was gelegd. Ik dacht vroeger dus altijd dat dat de eerste steen was, en snapte maar niet hoe dat kon, omdat hij 1.5 meter boven de grond was....
Dies wel geniaal btw, gelukkig nooit over nagedacht toen ik klein was, anders had zoiets idd wel eens mijn idee kunnen zijn :pquote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Hoe zit dat dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Oh...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was gewoon een steen waarop stond wanneer de eerste steen gelegd was.
Niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef TC03 het volgende:
Dat Manhatten geen eiland is.
Whehequote:Op maandag 20 februari 2006 20:00 schreef joeyzzz het volgende:
Ik kwam er pas later achter dat de Zedenpolitie niet de politie van de zee was![]()
http://upload.wikimedia.o(...)roughs_manhattan.jpgquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:19 schreef AlttC het volgende:
Ik vind het niet zo extreem gek hoor; Ik had namelijk hetzelfde![]()
Edit:
En je kwam er waarschijnlijk op doordat die brug op die uitsteeksels van zo'n ding lijkt; horizontale rechte balken op diagonaal naar elkaar toelopende lijnen hè. Zo zit de toren ook in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |