quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ja zo komen we er wel.....
beetje goede tvp zo?![]()
waar komen we?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Wauw RonaldV, nog even en we gaan zo de goede kant op, dat we allemaal onze waterpijp in de wilgen kunnen hangen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind tvp's in een SC hoe dan ook om je te bescheuren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef RonaldV het volgende:
tevens hint aan iedereen die van plan was er één te plaatsen, je kunt ook bookmarken
Waarom zou ik zoenen verbieden? Zoenen is OK!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
sowwie![]()
ow wanneer ga je dat verbieden trouwens? Dat oeverloze gezoen af en toe?
Dat is wel de meest waardeloze tvp die ik in een hele tijd gezien heb!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind tvp's in een SC hoe dan ook om je te bescheuren.
Omdat ik vandaag een buitenshoot in mijn agenda had staanquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:22 schreef PoseidonVS het volgende:
God waarom is het zulk kut weer?
Ja maar... stel dat je wat mist dan? Je leven, wat doe je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind tvp's in een SC hoe dan ook om je te bescheuren.
Zo te zien staat er hier een schitterende zonsondergang voor de deur....als het nog ff zo blijft dan he? Nog een uurtje ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag een buitenshoot in mijn agenda had staan![]()
je kan je snelheid aanpassenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Esto het volgende:
Wheeeh, gelukt! En hoe
Hij gaat veelste snel![]()
![]()
ADHD gifjequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Esto het volgende:
Wheeeh, gelukt! En hoe
Hij gaat veelste snel![]()
![]()
Toevallig, die stond ook in mijn agendaquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag een buitenshoot in mijn agenda had staan![]()
Idd!! ik wordt er helemaal gek vanquote:
Tsja als ie dan sneller gaat gebruikt ie dus andere waarden dan wat ik gewend ben. Maar als je weet dat hoe hoger het getal hoe snelle, dan maak je er toch een laag getal van??quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:36 schreef Esto het volgende:
[..]
Idd!! ik wordt er helemaal gek van
Ik heb GIF Animator gebruikt... Maar als ik hem op 100 zet gaat ie nog snellerEven een ander proggie zoeken!
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tsja als ie dan sneller gaat gebruikt ie dus andere waarden dan wat ik gewend ben. Maar als je weet dat hoe hoger het getal hoe snelle, dan maak je er toch een laag getal van??
gewoon uitproberen is het beste. niet meteen andere progjes downloaden, nergens voor nodig...
Een zwarte dag in de geschiedenis is het !quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef Kleintje het volgende:
iemand net schaatsen gezien??? De achtervolging...
Geen goud... en ze gingen zo goed.
Zo nog de herkansing... wordt het brons of net naast het podium....
niet. Of eigenlijk:quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Kleintje het volgende:
Iemand een idee? Ik heb de reiger bij de vijver gefotografeerd, alleen door het raam heen. Stom... een lichte vlek van de flits. Hoe kan ik dat het beste wegwerken?
Ik ben wel online!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef fraubitch het volgende:
Subhuman, je bent niet online.. je hebt mijn nummer, als je die shoot met mij wilt doen hoor ik graag van je
btw: hoi allemaal
Zekersquote:
Kun jij dan niet eens als vertegenwoordiger ergens achter de schermen aandragen (Zoals al vaker is gedaan) dat de bookmarks ook de MyAT list komen? Dan zullen ze prima functioneren als zijnde "tvp".quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]Mijn gevoel voor humor ligt ergens buiten in een plas water, als het op Te Verwijderen Posts aan komt.
tevens hint aan iedereen die van plan was er één te plaatsen, je kunt ook bookmarken
Wat je maar wilt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:03 schreef Ynske het volgende:
Hmmmm, zoenen mag volgens Ronald![]()
![]()
dan zal ik daar maar mee beginnen he
en wat moet ik bij jou doen Sub?
Ja vet KUTquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef Kleintje het volgende:
iemand net schaatsen gezien??? De achtervolging...
Geen goud... en ze gingen zo goed.
Zo nog de herkansing... wordt het brons of net naast het podium....
Xilaaaaaquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi Flash, alles goed?
Nog wat fotografisch gedaan laatste tijd?
Phoe, das wel lang.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Xilaaaaa
Neuh weinig spannends. Klein klusje op een school, met bar slecht lichtHad mijn 20/1,8 goed kunnen gebruiken, maar die is pas 5 weken in de reparatie
Zuidelijke traditie hoog houdenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:03 schreef Ynske het volgende:
Hmmmm, zoenen mag volgens Ronald![]()
![]()
dan zal ik daar maar mee beginnen he
en wat moet ik bij jou doen Sub?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:58 schreef lostminds het volgende:
navond allemaal trouwens
wat is het hier rustig al de hele dag![]()
En al helemaal als je het via de mail moet lezen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef Re het volgende:
dat alles maar relatief is blijkt wel als je je mailbox opent en er staat een mededeling dat je collega zojuist is overleden
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef Re het volgende:
dat alles maar relatief is blijkt wel als je je mailbox opent en er staat een mededeling dat je collega zojuist is overleden
Da's idd klote zegquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef Re het volgende:
wat is daar "leuk" aan? een meid van 16 met een bouwvakkers-cleavage?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef huiz het volgende:
Op de weblog stond vandaag een leuke foto:
[afbeelding]
Ik zie het liever bij een meid van 16-20 dan bij een bouwvakkerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat is daar "leuk" aan? een meid van 16 met een bouwvakkers-cleavage?![]()
so truequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zie het liever bij een meid van 16-20 dan bij een bouwvakker
heb jij liever een echte bouwvakker dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een meid van 16 met een ENIGSZINS toonbaar kontje zou wonderen doen jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef lostminds het volgende:
[..]
heb jij liever een echte bouwvakker dan?![]()
nee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef prupke het volgende:
Kent iemand Wim van Passel?
Geen idee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee.
Heeft die een lekker kontje of zo?
Knapquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef prupke het volgende:
Het is een fotograaf die al heel lang fotografeerd
ik probeer hier iets leuks en informatief iets te posten.quote:
Hmmm, geen verkeerde fotoquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef huiz het volgende:
Op de weblog stond vandaag een leuke foto:
[afbeelding]
ik wil ook van die lieve mensen om me heen die me allemaal mooie speeltjes gevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:50 schreef prupke het volgende:
Omdat BB er vandaag geweest is bij die goede man heb ik nu een klein boekje /foldertje voor mijn neus waar veel van die foto's in staanMet tekst van hem (schijnt ook een schrijver te zijn)
En BB was helemaal happy toen hij thuiskwam ...allemaal leuke spullen gezien. Camera's waar je verliefd op kan worden )
Hmmm, ik kan ook nog wel het 1 en ander bedenken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:10 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik wil ook van die lieve mensen om me heen die me allemaal mooie speeltjes geven
yup een grootformaat camera met digitale achterwand van ongeveer 30.000 euro bv......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan ook nog wel het 1 en ander bedenken.![]()
*proest*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:10 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik wil ook van die lieve mensen om me heen die me allemaal mooie speeltjes geven
Maar das nog niet alles, ook nog een heerlijk model waar je je op uit leven kunt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:14 schreef prupke het volgende:
[..]
yup een grootformaat camera met digitale achterwand van ongeveer 30.000 euro bv......
da's toch ook een speeltjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
My dirty mind las echt 'spleetjes' geven.
Ik dacht al... 'heeft ie aan Prupke niet genoeg?'
te gek eigenlijk dat ze zoiets kunnen makenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:19 schreef lostminds het volgende:
doe mij die maar...![]()
http://www.tweakers.net/nieuws/40743
alleen voor de mensen die nog ergens 65000 dollar hebben liggen![]()
Dan heb je er ook een redelijke camera voorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:19 schreef lostminds het volgende:
doe mij die maar...![]()
http://www.tweakers.net/nieuws/40743
alleen voor de mensen die nog ergens 65000 dollar hebben liggen![]()
Ja ok , maar aan een heerlijk model kom je eerder aan dan zo een cameraquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar das nog niet alles, ook nog een heerlijk model waar je je op uit leven kunt.![]()
Tsssssssss ...kleintje, waar zit je wel niet met je gedachtenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
My dirty mind las echt 'spleetjes' geven.
Ik dacht al... 'heeft ie aan Prupke niet genoeg?'
wat bedoel je nu? dat ze het kunnen fabriceren of dat ze het durven om er zo'n prijs voor te vragen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:22 schreef prupke het volgende:
[..]
te gek eigenlijk dat ze zoiets kunnen maken
Shit Prupke, dan maar een iets andere cameraquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja ok , maar aan een heerlijk model kom je eerder aan dan zo een camera
Beidequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:26 schreef lostminds het volgende:
[..]
wat bedoel je nu? dat ze het kunnen fabriceren of dat ze het durven om er zo'n prijs voor te vragen?![]()
een troost, met de huidige technologische vooruitgang kunnen wij stervelingen dit over een jaar of tien ook gewoon kopen![]()
als de modellen weten wat die camera kost dan staan ze ook zo in de rij hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja ok , maar aan een heerlijk model kom je eerder aan dan zo een camera
veel modellen wel maar niet alle modellen ...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef lostminds het volgende:
[..]
als de modellen weten wat die camera kost dan staan ze ook zo in de rij hoor![]()
dat zijn de oudere modellen achterwanden, die worden nu tweedehands betaalbaarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Beide
BB is dus vandaag bij die fotograaf geweest die met een camera 1 foto schiet en dan is zijn kaartje meteen gevuld met 45 Mb.
als je raw schiet net als die achterwanden dan zijn ze tegen de 6MBquote:Wij zijn al heppie als we een highres pic kunnen maken van 3,5 Mb![]()
ik hoef ze ook niet allemaal te hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:35 schreef prupke het volgende:
[..]
veel modellen wel maar niet alle modellen ...![]()
1 met een nice ass is eerst genoegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:35 schreef prupke het volgende:
[..]
veel modellen wel maar niet alle modellen ...![]()
Die prijzen liegen er ook niet om, ik zou wel graag de Canon 5D willen hebben ...heb ik eerst weer ff genoeg aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Beide
BB is dus vandaag bij die fotograaf geweest die met een camera 1 foto schiet en dan is zijn kaartje meteen gevuld met 45 Mb.
Wij zijn al heppie als we een highres pic kunnen maken van 3,5 Mb![]()
Dus ik vind het bizar dat er zon grote verschillen tussen kunnen zitten tussen camera's en de prijs laten we het daar maar niet over hebben
ik vond onze d70 nikon al prijzig.....
wat hij zegtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
1 met een nice ass is eerst genoeg![]()
"save ass" doetquote:
d70 had je toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:49 schreef prupke het volgende:
En dat met een minolta dimage 3.2 en zelfontspanner.....
In ieder geval een mooie en heerlijke foto om te zienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:49 schreef prupke het volgende:
En dat met een minolta dimage 3.2 en zelfontspanner.....
owwwww.... waarvoor zo'n oude foto dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja nu wel
maar een paar jaar gelee nog niet![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:52 schreef lostminds het volgende:
[..]
owwwww.... waarvoor zo'n oude foto dan?
toch geen vergane glorie he?![]()
Goed zo BB ...RELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe durf je
[afbeelding]
zelfde meubelstukje maar dan wat recenter
er om vragen mag niet... uitlokken welquote:
das waar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:02 schreef lostminds het volgende:
[..]
er om vragen mag niet... uitlokken wel![]()
tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:07 schreef lostminds het volgende:
ik zit me net af te vragen, hoe edit je een 39 megapixel foto?
is dat niet net zo iets als een foto uit een d70 op een pentium 1 bewerken?![]()
Truste Prupkequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:16 schreef prupke het volgende:
afijn ik ga mijn bed opzoeken
ieder die nog wakker zijn ...truste
Hey Puckzzz ...ook ik hoop dat het vandaag mooi wordt, alles lijkt er op dat het mooie luchten e.d worden. Afwachten maar weer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Gisteren een gewelidige zonsondergang gemist omdat ikin de auto zat en geen camera bij me had
Vandaag belooft het soortgelijk weer te worden, dus de camera gaat mee, misschien lachen de weergoden me weer toe vandaag
ow en willen jullie arme hardwerkende mensjes niet geil maken met onbetaalbare apparatuur?
* Puckzzz piept het is niet eerlijk, ik ben klein en zij zijn groot
en zonder tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Gisteren een gewelidige zonsondergang gemist omdat ikin de auto zat en geen camera bij me had
Vandaag belooft het soortgelijk weer te worden, dus de camera gaat mee, misschien lachen de weergoden me weer toe vandaag
ow en willen jullie arme hardwerkende mensjes niet geil maken [b]met onbetaalbare apparatuur? [/b]
* Puckzzz piept het is niet eerlijk, ik ben klein en zij zijn groot
wanneer ik zulke apparatuur zou kunnen betalen zou ik ws niet zo hard meer werkenquote:
hey ouwe filmsterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Tis hier fotografisch gezien maar wat rustig:-)
Al gezien hoor Ronald....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef RonaldV het volgende:
* wijst even subtiel op Meimaand Modellen Maand - 2e helft mei
Hey Donna, vanmorgen nog steeds geen film te bekijken ...moet nog geduld hebben denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:30 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hey ouwe filmster![]()
![]()
slowchatgrafisch is t ook niet echt busy![]()
ik ga me ff fotografisch buiten begeven....en honduitlaatgrafisch
toedoeii![]()
Je hebt helemaal gelijk, ik liet hem staan om hem er vanavond even over aan te spreken. Goed voorbeeld van een voorbeeldfunctie en zo. De post is in ieder geval geen uitnodiging aan anderen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:45 schreef Kleintje het volgende:
Lekker consequent...
Een modje wat zich hier de hele avond niet laat zien en dan even weltrusten komt zwaaien.
Dacht dat zulke posts niet mochten...
Feliii met je broertje!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:37 schreef Esto het volgende:
Nou hier regent het al heeel lang en heeel hardlekker hoor!
Maar m'n broertje is vandaag jarigKijken of ik wat onverwachte familiekiekjes kan maken of toch maar even m'n neefjes/ nichtjes voor het doek sleuren
![]()
Ik heb ff zitten twijfelen, maar denk niet dat ik model ga staanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef RonaldV het volgende:
* wijst even subtiel op Meimaand Modellen Maand - 2e helft mei
Ook goede morgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:45 schreef Kleintje het volgende:
Lekker consequent...
Goedemorgen BTW.
Ook zo geweldig geslapen allemaal? Denk dat ik vannacht toch wel zeker 2 uur heb geslapen
Huh? Telefoon aan en fotosoepen ....?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:53 schreef Kleintje het volgende:
Sorry overigens voor mijn klaagpost. Maar er zullen mensen zijn die zulke posts idd. als uitnodiging zien.
Goed, Eef, telefoon aan en aan het werk. Kan je ondertussen fotosoepen.
Deed Re iets fout? Ik heb hem alleen maar koffie zien halen en iets nuttigs zien zeggen over het weerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik liet hem staan om hem er vanavond even over aan te spreken. Goed voorbeeld van een voorbeeldfunctie en zo. De post is in ieder geval geen uitnodiging aan anderen.
@ Re:
<insert "goedemorgen en zwaai-smiley post" discussie here>quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Deed Re iets fout? Ik heb hem alleen maar koffie zien halen en iets nuttigs zien zeggen over het weer
jah, niet echt fotografisch weer .... geen leuke zonsopgang, regen regen grauwe zooiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Deed Re iets fout? Ik heb hem alleen maar koffie zien halen en iets nuttigs zien zeggen over het weer
Mental image!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef Kleintje het volgende:
@ Puckzzzz, nee,dat blauwe modje hier in het topic... die was het.
@PW, laat ik het anders zeggen, mijn telefoon doorschaken voor werk. En ik mag niet typen tijdens de telefoontjes. Houden de klanten niet echt van. Maar muisen horen ze niet....
ow, mja dus als het woord foto maar in een post voorkomt is het goed?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
<insert "goedemorgen en zwaai-smiley post" discussie here>
OK, dan houdt alles op ...als het geluid dan ook maar uitstaat van de pc ...muisklikies kunnen hard klinkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef Kleintje het volgende:
@PW, laat ik het anders zeggen, mijn telefoon doorschaken voor werk. En ik mag niet typen tijdens de telefoontjes. Houden de klanten niet echt van. Maar muisen horen ze niet....
Laten we lekker de grenzen gaan aftasten...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow, mja dus als het woord foto maar in een post voorkomt is het goed?
ik zal het onthouden.....
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laten we lekker de grenzen gaan aftasten...De bedoeling is toch duidelijk? Ik wil gewon een leesbare SC, waar gesprekken worden gevoerd, in plaats van een rijtje volk dat zwijgend aan de bar zit te koffie drinken, en alleen goedemorgen roept als de volgende aanschuift.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laten we lekker de grenzen gaan aftasten...De bedoeling is toch duidelijk? Ik wil gewon een leesbare SC, waar gesprekken worden gevoerd, in plaats van een rijtje volk dat zwijgend aan de bar zit te koffie drinken, en alleen goedemorgen roept als de volgende aanschuift.
nah als je zoethout-thee hebt lust ik wel een bakkie hoor. Scheutje gewone melk erin graagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:19 schreef Kleintje het volgende:
[..]
koffie
![]()
Is er geen thee of warme chocolademelk
Wilde net iedereen weer voorzien van een bakkie, en dan met een lekkere koek erbij. Maar oké... dan niet...
ow duidelijk is het zeker, alleen wel een beetje erg streng toegepast.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laten we lekker de grenzen gaan aftasten...De bedoeling is toch duidelijk? Ik wil gewoon een leesbare SC, waar gesprekken worden gevoerd, in plaats van een rijtje volk dat zwijgend aan de bar zit te koffie drinken, en alleen goedemorgen roept als de volgende aanschuift.
Ik kan me dat type SC's nog wel herinneren ja. Zit ik niet op te wachten om eerlijk te zijn. Begrijp dat je tijdelijk wat strenger wil zijn om een omslag rond te krijgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laten we lekker de grenzen gaan aftasten...De bedoeling is toch duidelijk? Ik wil gewoon een leesbare SC, waar gesprekken worden gevoerd, in plaats van een rijtje volk dat zwijgend aan de bar zit te koffie drinken, en alleen goedemorgen roept als de volgende aanschuift.
Is ie groot en sterk genoeg voorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef Re het volgende:
t'is natuurlijk wel zo dat RonaldV de kar een beetje in zijn uppie moet trekken he
Als model ...eg nie en als fotograaf .... Het is niet mijn gebied qua fotografie, wat ik wel al eens gedaan heb en ook wel goed. Toch voel ik me meer thuis in andere fotografie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
@Pie, waarom zou je niet als model of fotograaf meegaan?
Gooi eens wat op FOT, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iets van je gezien heb.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Als model ...eg nie en als fotograaf .... Het is niet mijn gebied qua fotografie, wat ik wel al eens gedaan heb en ook wel goed. Toch voel ik me meer thuis in andere fotografie.![]()
Als je je dat niet meer kon herinneren was ik me zorgen gaan maken om je... het is net twee weken geledenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kan me dat type SC's nog wel herinneren ja. Zit ik niet op te wachten om eerlijk te zijn. Begrijp dat je tijdelijk wat strenger wil zijn om een omslag rond te krijgen.
Twee weken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je je dat niet meer kon herinneren was ik me zorgen gaan maken om je... het is net twee weken geleden
Dat is ook wel zo'n beetje de houdbaarheidstermijn van mijn geheugen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je je dat niet meer kon herinneren was ik me zorgen gaan maken om je... het is net twee weken geleden
De foto's die ik gemaakt heb, mag ik ook niet op het internet zetten .. dat wilden de dames niet hebben. 1 keer een hele grote serie buiten van 2 meiden, humor en erotiek was het toen. De andere waren meer normale poses ..dierentuin en bij een park. Maar nee, zal ik never niet plaatsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gooi eens wat op FOT, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iets van je gezien heb.
Je hebt gelijk, het was korter.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Twee weken?
Volgens mij ben je een beetje te positief
*zoekt tussen de smaakjes, gooit zoethout-thee toe*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nah als je zoethout-thee hebt lust ik wel een bakkie hoor. Scheutje gewone melk erin graag![]()
Huh??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
De foto's die ik gemaakt heb, mag ik ook niet op het internet zetten .. dat wilden de dames niet hebben. 1 keer een hele grote serie buiten van 2 meiden, humor en erotiek was het toen. De andere waren meer normale poses ..dierentuin en bij een park. Maar nee, zal ik never niet plaatsen.
Goed beleid, al was het maar omdat ik het zelf ook zo doequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
De foto's die ik gemaakt heb, mag ik ook niet op het internet zetten .. dat wilden de dames niet hebben. 1 keer een hele grote serie buiten van 2 meiden, humor en erotiek was het toen. De andere waren meer normale poses ..dierentuin en bij een park. Maar nee, zal ik never niet plaatsen.
Hoi ik ben iets groterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Huh??
Is dit echt zo???
Hmmmz...
HOI...ik ben Kleintje
Ik moet toegeven, ik zie haar voor het eerst zo subtiel, maar dit was een hint, Piequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hoi ik ben iets groter![]()
Yep, is echt zo ... en als men het niet wil ...doe ik het ook niet.![]()
Zoals gezegd, het is mijn gebied normaal gesproken niet. Moet hier echt zin in hebben, anders wordt het nix ...en buiten graag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goed beleid, al was het maar omdat ik het zelf ook zo doeToch ben ik wel nieuwsgierig naar je kunsten op fotografisch gebied.
*proest*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, ik zie haar voor het eerst zo subtiel, maar dit was een hint, Pie
Wel een leuk werkgebied dan, waarin ook veel mogelijkheden verscholen zitten. En als je als fotograaf dit kunt en je er thuis in voelt, kun je daar je enorm creatief mee omgaan. Ik heb mij dus 1 keer daar aan gewaagd, maar ondanks dat het veel mooie foto's opgeleverd heeft, waren er ook foto's bij ... waar ik minder gelukkig mee ben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:37 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben er nu dus ook nieuwsgierig naar.
Omdat het mijn werkgebied is en omdat ik ook die kant op wil....
Subtiel ...hint .... waarom heb ik blauwe schenen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, ik zie haar voor het eerst zo subtiel, maar dit was een hint, Pie
Nog iets verhoging, maar ze was vanochtend heel stellig: ik ga naar school. En aangezien ik liever heb dat ze dat doet, dan bij elk wissewasje haar thuis houden heb ik haar laten gaan. Over een uurtje komt ze thuis, dan zullen we zien hoe ze zich gehouden heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Kleintje het volgende:
BTW, Ronald... hoe is het met je dochter?
Dat bedoel ik dus maar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Thee over mijn monitor!
Ik en subtiel... dat is nieuw...
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Feliii met je broertje!
Hey Esto .... hier is het droog ...tot nu toe, wel dreigend. Maar ik had graag willen ruilen met je, althans qua omgeving![]()
Mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog iets verhoging, maar ze was vanochtend heel stellig: ik ga naar school. En aangezien ik liever heb dat ze dat doet, dan bij elk wissewasje haar thuis houden heb ik haar laten gaan. Over een uurtje komt ze thuis, dan zullen we zien hoe ze zich gehouden heeft.
Nou, niet zozeer die gleufquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*veger en blik aanreikt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog iets verhoging, maar ze was vanochtend heel stellig: ik ga naar school. En aangezien ik liever heb dat ze dat doet, dan bij elk wissewasje haar thuis houden heb ik haar laten gaan. Over een uurtje komt ze thuis, dan zullen we zien hoe ze zich gehouden heeft.
en ik ken fotografen die op zo'n moment hun uiterste best doen om een foto van de decollete van de fotograaf te maken....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef huiz het volgende:
[..]
Nou, niet zozeer die gleufIk heb ook mooiere gezien
![]()
Maar ik moest denken aan foto's van meetings waarbij de fotografen ook in de meest onmogelijke houdingen hingen. Een echte fotograaf maakt zich niet druk of z'n haar of trui of broek wel goed zit, als ie maar de foto kan maken die hij/zij hebben wil
Maar voor de toeschouwers kan het grappig zijn.
Hier regent het nu ook ...dusssssssss ...weinig kans op foto's, of het moeten al binnenfoto's worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef Esto het volgende:
[..]
Dank je wel!!
Hier regent het nog steedsDus dat wordt gewoon binnen foto's maken
Ik maakte een foto van je lachwekkende houding.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
en ik ken fotografen die op zo'n moment hun uiterste best doen om een foto van de decollete van de fotograaf te maken....
Shark
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik maakte een foto van je lachwekkende houding.
Dat jij een decolletee hebt waar maar geen einde aan komt kwam ik pas achter toen jij me erop wees
Zien is geloven!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik maakte een foto van je lachwekkende houding.
Dat jij een decolletee hebt waar maar geen einde aan komt kwam ik pas achter toen jij me erop wees
Ik haal ze alleen maar weg als ze buiten de policy vallenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ojee....
Dat was vroeger zo, tegenwoordig anders ...toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:19 schreef Kleintje het volgende:
Heren heren... zitten jullie Puckzzz eens niet zo te plagen.
Vrouwen plagen is kusjes vragen
Je mag meerijden naar Limburgquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb em uitvergroot aan de muur hangen natuurlijkMijn foto's krijgen nooit ( + of - ) commentaar, dus ik ga em lekker niet posten. Lekker puh
maar ik ben corrupt en omkoopbaar
Sommige mensen werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Al bijna een uur geen post
is iedereen ineens van slag ofzo?
Ik ben de hele dag al druk bezig met het downloaden van bepaalde pdf bestandenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Al bijna een uur geen post
is iedereen ineens van slag ofzo?
ow euhhh...ja laat ik dat ook maar weer even gaan doen, ik wil om 3 uur eigenlijk er tussenuit knijpen hier.....quote:
grmbl...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow euhhh...ja laat ik dat ook maar weer even gaan doen, ik wil om 3 uur eigenlijk er tussenuit knijpen hier.....
Kat...muizen...dansen
Vanavond een Introductieduik... EN er worden onderwaterfoto's gemaakt.... Nou Dan zien jullie mijn witte pens maar..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow euhhh...ja laat ik dat ook maar weer even gaan doen, ik wil om 3 uur eigenlijk er tussenuit knijpen hier.....
Kat...muizen...dansen
Ahhh..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vanavond een Introductieduik... EN er worden onderwaterfoto's gemaakt.... Nou Dan zien jullie mijn witte pens maar..![]()
![]()
*scherp +5quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahhh..
*Greenpeace alvast waarschuwt....nee dit is geen walvis...dit is HMaster11
Jajaja ik ben al genoeg het bad uitgestuurd om die strandbal niet mocht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahhh..
*Greenpeace alvast waarschuwt....nee dit is geen walvis...dit is HMaster11
Sterkte, en beterschap toegewenst!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:16 schreef sararaats het volgende:
ik trek me voorlopig terug van het forum tot ik genezen ben
ik heb al een paar dagen vreselijke hoofdpijn
je zult vanzelf wel merken wanneer ik terug ben
Doneer 'm gewoon aan een persoon in hoge nood voor een digitale spiegelreflex?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef huiz het volgende:
Zo, bestelling voor een nieuwe EOS 5D is definitief, wordt rond 1 maart geleverd!!!
Iemand nog een idee wat ik voor een mooie nette 10D kan vragen?
Ik ken wel iemandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doneer 'm gewoon aan een persoon in hoge nood voor een digitale spiegelreflex?
en jij kent toevallig zo'n iemand zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doneer 'm gewoon aan een persoon in hoge nood voor een digitale spiegelreflex?
wacht...ik zal je er even vanaf helpen....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef Kleintje het volgende:
Ik weet nu wat ik verkeerd doe. Ik heb ook al dagen hoofdpijn.
Misschien moet ik me ook terugtrekken van het forum.
Ik dacht dat ik die koppijn van mezelf kreeg (logische redenering), maar... ik krijg het dus van jullie!!!
Dat is op zich nog veel logischer.
Dank je Sara, had niet zo ver gezocht. Dacht dat het net als bij jou van mezelf zou komen![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef Kleintje het volgende:
Ah... love it!
Goed, ik heb besloten bij de snoeppot in bad te gaan liggen.
Meld me wel weer als ik schoon, fris en volgevreten ben!
Ik ken een heleboel kleine mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand
Is alleen zo klein dat ze snel over het hoofd wordt gezien....
dus op andere fora heb je er geen last van?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef Kleintje het volgende:
maar... ik krijg het dus van jullie!!!
Dat is op zich nog veel logischer.
Nee niet echt volgens mij, l weet ik het niet precies.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:32 schreef lostminds het volgende:
ik ben bezig met een overzichtje van lenzen
< 10mm fisheye
10-20 mm groothoek
20-70 normaal
> 70 telelens
klopt dit een beetje?
welk bedrag heb je in gedachten? en wat zit erbij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:38 schreef huiz het volgende:
[..]
Ik ken een heleboel kleine mensen
Maar helaas, doneren zit er niet in, het leven is dit jaar opeens extreem veel duurder dus elke cent die ik binnenkrijg heb ik zelf hard nodig
Je roept anders altijd hard genoegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand
Is alleen zo klein dat ze snel over het hoofd wordt gezien....
sommige typo's zijn gewoon TE leuk om te corrigerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Nee niet echt volgens mij, l weet ik het niet precies.
Maar een 16mm kan ook een fish-eye zijn (Zenitar), dat heeft meer te maken met de bouw van de lens.
En volgens mij loopt grootkoek zeker tot 35 mm
Ik zie hem niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sommige typo's zijn gewoon TE leuk om te corrigeren
TRek in een groot koekje??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik zie hem niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb medelijden.
grootkoekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik zie hem niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb medelijden.
kheb de vraag al ff in een ander topic geplaatst, kijken wat dat opleverdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Nee niet echt volgens mij, l weet ik het niet precies.
Maar een 16mm kan ook een fish-eye zijn (Zenitar), dat heeft meer te maken met de bouw van de lens.
En volgens mij loopt grootkoek zeker tot 35 mm
Nu heb ik spontaan trek in koekjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:44 schreef lostminds het volgende:
[..]
kheb de vraag al ff in een ander topic geplaatst, kijken wat dat opleverd
niet echt een groot koekje trouwens![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef CrazyCharlie het volgende:
Woehaaaa, bijna weekend....als de grote op 12 staat en die kleine op 5... meteen even shoppen bij de plaatselijke hebbedingetjeswinkel, op zoek naar een fatsoenlijke tas waar de camerasjit in past..jammer dat die wijzers steeds trager lijken te gaan...de dagen ook trouwens, als ik zo eens naar buiten kijk heb ik nog veel meer zin in April > tropisch avontuur tegemoet, camera mee, vrouwen laten we thuis, kreeg gelukkig nog wel wat zakgeld...
Maar om toch wat zinnigs toe te voegen...heeft er iemand ervaring met omgevingen waar het warm is (35+ graden) en een overvloed aan licht?
Zou het een probleem worden met een f2,8 lens, dat vele (zon)licht?
Goedemiddag ook..
neem je morgen een balans dagjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu heb ik spontaan trek in koekjesM'n gezonde eten voornemen, wat doe ik
![]()
2 weken Anegada, British Virgin Islands (heb de britse regering al gemailed met verzoek tot naamswijzing als we op de terugreis gaan..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]waar ga je naar toe en koop een grote tas!!
* Puckzzz is op dieet en past er tegen die tijd vast wel in
ja, in combinatie met een laptop... rugklachtenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Heeft er iemand ervaring met het meenemen van fotospullen als handbagage?
CC.
Uhm, ik was eigenlijk meer benieuwd naar wat jullie vonden dat het mogelijk nog waard wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welk bedrag heb je in gedachten? en wat zit erbij?
Nee, je hoeft m niet helemaal open te zetten. En emt kort belichten kun je ook veel hoor, ik weet niet hoe ver je terug kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef CrazyCharlie het volgende:
Zou het een probleem worden met een f2,8 lens, dat vele (zon)licht?
Daar zat ook een klein beetje eigenbelang bij, met je mooie kever als je die door anderen wilt laten fotograferen en een mooie gelegenheid voor mij om eens te babbelen en tips te krijgen over modelfotografie waar ik nog veel te weinig ervaring mee hebquote:
Aaargh, ik leef met je mee. Paar weken terug in de kou gezeten omdat de ketel was overleden....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef Kleintje het volgende:
Je gaat in bad en je komt verkleumd terug.
Kutketel!
De pot verwijt de ketel dat ie niet wam wordt
Nu is het wachten op een monteur...
wist niet dat je pot was, wat vind mauro daarvan ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef Kleintje het volgende:
De pot verwijt de ketel dat ie niet wam wordt
oeh lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:33 schreef Esto het volgende:
Owww vervelend, Kleintje
--
Ik ben even de foto's aan het bekijken... Maar er zit niet veel soeps tussenIk heb geprobeerd foto's te maken zonder dat iemand echt poseert enzo, maar dat schijnt nog best lastig te zijn
Whehe.. Kijken of Photoshop nog wonderen doet...
Iemand stukje taart btw?
[afbeelding]
![]()
jij was weg ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:14 schreef sararaats het volgende:
vanaf vanavond ben ik in ziekteverlof
mijn hoofd barst uiteen en het ligt NIET aan jullie
Dat had je al verteld.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:14 schreef sararaats het volgende:
vanaf vanavond ben ik in ziekteverlof
mijn hoofd barst uiteen en het ligt NIET aan jullie
die was niet moeilijkquote:
mooi dingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
40 GB ruimte voor de foto's
Ik heb ook zoiets alleen dan voor 80Gb.. lekker makkelijk.. 1 CF kaartje is genoeg, je pompt ze gewoon over op de imagetank.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
40 GB ruimte voor de foto's
Was jij er ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:25 schreef Yildiz het volgende:
volgens mij zag ik een FOK!ker foto's maken woensdagavond.
welkom op mijn netvliesquote:
ojee... dat gaat je geld kostenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Kleintje het volgende:
Zelfs de foto's van de hengstenkeuring gaan er beter uitzien met Photoshop!
Ik ga het gewoon leren!
WOEI!!!!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Kleintje het volgende:
Zelfs de foto's van de hengstenkeuring gaan er beter uitzien met Photoshop!
Ik ga het gewoon leren!
WOEI!!!!
Daar werd aan gewerkt!!!!quote:
dan hoop ik niet dat ze het over een optreden van de chippendales hadquote:
welke mongool zet er nou weer zulke hekken op dat veld ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Daar werd aan gewerkt!!!!
[afbeelding]
Goed, omstandigheden zijn bekend, maar voor de duidelijkheid nog een keer.
Dit was het 2e rolletje wat ik met de camera volschoot.
Iso 400, binnen, 60 meter afstand, stond hier redelijk laag dus minder mensen voor mijn neus. Licht was bagger.
Geschoten op volledig automatisch omdat ik toen echt nog niet anders kon
Het paard is in beweging, draf.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:26 schreef lostminds het volgende:
[..]
welke mongool zet er nou weer zulke hekken op dat veld ?![]()
nee, vertel...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:45 schreef Kleintje het volgende:
Fullsize is ie nog redelijk te doen, maar niet zo lekker als deze.
Ken je het verhaal niet van de zwarte hengst. Die vallen je aan enzo
dan moet je de appels er ook uithalenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:01 schreef lostminds het volgende:
[..]
nee, vertel...
ik weet wel dat ze altijd m'n jas proberen op te vreten![]()
appels, nee... kan het zijn dat ze van frituurlucht houden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan moet je de appels er ook uithalen![]()
kun je mij niet ook een kilo sturen voor aan de spit ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
Jij bent vrienden aan het maken, lostminds
BBQ in februari?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
kun je mij niet ook een kilo sturen voor aan de spit ?![]()
tot het formaat van een klein biggetje kan ik gewoon in de oven hangenquote:
ach... tis maar wat je er bij schrijft hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
Jij bent vrienden aan het maken, lostminds
Paarden-Apartheidquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:45 schreef Kleintje het volgende:
Dat is het enige goede wat je met die paarden/pony's kan doen.
Kom op... dat zijn werkpaarden of om aan het spit te hangen. Die zal je nooit op de Olympische Spelen zien alhoewel ik net bij het ijsdansen iets over het ijs zag gaan met een treffende gelijkenis
Hey dat herken ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:51 schreef blackbully het volgende:
net gegeten maar krijg nu alweer honger
Uiteraard. Loop jij de laatste tijd ook wel eens vaak in Xieje, of is dat iemand anders?quote:
Dat kan ik niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Uiteraard. Loop jij de laatste tijd ook wel eens vaak in Xieje, of is dat iemand anders?
Net gekeken, volgens mij wel, op zo'n groepsfoto, half. Onherkenbaar [14.gif].quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat kan ik niet geweest zijn.
Heb je de foto's al gezien?
Heb ik jou er niet toevallig ergens op staan?
iDie post ik zelf wel een keer hierquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:51 schreef Mauro het volgende:
Zeg Xila, waar staan de foto's.
Wil je pelengfoto's wel een zien namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |