Nou, niet zozeer die gleufquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat is daar "leuk" aan? een meid van 16 met een bouwvakkers-cleavage?![]()
*veger en blik aanreikt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog iets verhoging, maar ze was vanochtend heel stellig: ik ga naar school. En aangezien ik liever heb dat ze dat doet, dan bij elk wissewasje haar thuis houden heb ik haar laten gaan. Over een uurtje komt ze thuis, dan zullen we zien hoe ze zich gehouden heeft.
en ik ken fotografen die op zo'n moment hun uiterste best doen om een foto van de decollete van de fotograaf te maken....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef huiz het volgende:
[..]
Nou, niet zozeer die gleufIk heb ook mooiere gezien
![]()
Maar ik moest denken aan foto's van meetings waarbij de fotografen ook in de meest onmogelijke houdingen hingen. Een echte fotograaf maakt zich niet druk of z'n haar of trui of broek wel goed zit, als ie maar de foto kan maken die hij/zij hebben wil
Maar voor de toeschouwers kan het grappig zijn.
Hier regent het nu ook ...dusssssssss ...weinig kans op foto's, of het moeten al binnenfoto's worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef Esto het volgende:
[..]
Dank je wel!!
Hier regent het nog steedsDus dat wordt gewoon binnen foto's maken
Ik maakte een foto van je lachwekkende houding.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
en ik ken fotografen die op zo'n moment hun uiterste best doen om een foto van de decollete van de fotograaf te maken....
Shark
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik maakte een foto van je lachwekkende houding.
Dat jij een decolletee hebt waar maar geen einde aan komt kwam ik pas achter toen jij me erop wees
Zien is geloven!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik maakte een foto van je lachwekkende houding.
Dat jij een decolletee hebt waar maar geen einde aan komt kwam ik pas achter toen jij me erop wees
Ik haal ze alleen maar weg als ze buiten de policy vallenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ojee....
Dat was vroeger zo, tegenwoordig anders ...toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:19 schreef Kleintje het volgende:
Heren heren... zitten jullie Puckzzz eens niet zo te plagen.
Vrouwen plagen is kusjes vragen
Je mag meerijden naar Limburgquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb em uitvergroot aan de muur hangen natuurlijkMijn foto's krijgen nooit ( + of - ) commentaar, dus ik ga em lekker niet posten. Lekker puh
maar ik ben corrupt en omkoopbaar
Sommige mensen werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Al bijna een uur geen post
is iedereen ineens van slag ofzo?
Ik ben de hele dag al druk bezig met het downloaden van bepaalde pdf bestandenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Al bijna een uur geen post
is iedereen ineens van slag ofzo?
ow euhhh...ja laat ik dat ook maar weer even gaan doen, ik wil om 3 uur eigenlijk er tussenuit knijpen hier.....quote:
grmbl...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow euhhh...ja laat ik dat ook maar weer even gaan doen, ik wil om 3 uur eigenlijk er tussenuit knijpen hier.....
Kat...muizen...dansen
Vanavond een Introductieduik... EN er worden onderwaterfoto's gemaakt.... Nou Dan zien jullie mijn witte pens maar..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow euhhh...ja laat ik dat ook maar weer even gaan doen, ik wil om 3 uur eigenlijk er tussenuit knijpen hier.....
Kat...muizen...dansen
Ahhh..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vanavond een Introductieduik... EN er worden onderwaterfoto's gemaakt.... Nou Dan zien jullie mijn witte pens maar..![]()
![]()
*scherp +5quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahhh..
*Greenpeace alvast waarschuwt....nee dit is geen walvis...dit is HMaster11
Jajaja ik ben al genoeg het bad uitgestuurd om die strandbal niet mocht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahhh..
*Greenpeace alvast waarschuwt....nee dit is geen walvis...dit is HMaster11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |