OK, dan houdt alles op ...als het geluid dan ook maar uitstaat van de pc ...muisklikies kunnen hard klinkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef Kleintje het volgende:
@PW, laat ik het anders zeggen, mijn telefoon doorschaken voor werk. En ik mag niet typen tijdens de telefoontjes. Houden de klanten niet echt van. Maar muisen horen ze niet....
Laten we lekker de grenzen gaan aftasten...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow, mja dus als het woord foto maar in een post voorkomt is het goed?
ik zal het onthouden.....
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laten we lekker de grenzen gaan aftasten...De bedoeling is toch duidelijk? Ik wil gewon een leesbare SC, waar gesprekken worden gevoerd, in plaats van een rijtje volk dat zwijgend aan de bar zit te koffie drinken, en alleen goedemorgen roept als de volgende aanschuift.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laten we lekker de grenzen gaan aftasten...De bedoeling is toch duidelijk? Ik wil gewon een leesbare SC, waar gesprekken worden gevoerd, in plaats van een rijtje volk dat zwijgend aan de bar zit te koffie drinken, en alleen goedemorgen roept als de volgende aanschuift.
nah als je zoethout-thee hebt lust ik wel een bakkie hoor. Scheutje gewone melk erin graagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:19 schreef Kleintje het volgende:
[..]
koffie
![]()
Is er geen thee of warme chocolademelk
Wilde net iedereen weer voorzien van een bakkie, en dan met een lekkere koek erbij. Maar oké... dan niet...
ow duidelijk is het zeker, alleen wel een beetje erg streng toegepast.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laten we lekker de grenzen gaan aftasten...De bedoeling is toch duidelijk? Ik wil gewoon een leesbare SC, waar gesprekken worden gevoerd, in plaats van een rijtje volk dat zwijgend aan de bar zit te koffie drinken, en alleen goedemorgen roept als de volgende aanschuift.
Ik kan me dat type SC's nog wel herinneren ja. Zit ik niet op te wachten om eerlijk te zijn. Begrijp dat je tijdelijk wat strenger wil zijn om een omslag rond te krijgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laten we lekker de grenzen gaan aftasten...De bedoeling is toch duidelijk? Ik wil gewoon een leesbare SC, waar gesprekken worden gevoerd, in plaats van een rijtje volk dat zwijgend aan de bar zit te koffie drinken, en alleen goedemorgen roept als de volgende aanschuift.
Is ie groot en sterk genoeg voorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef Re het volgende:
t'is natuurlijk wel zo dat RonaldV de kar een beetje in zijn uppie moet trekken he
Als model ...eg nie en als fotograaf .... Het is niet mijn gebied qua fotografie, wat ik wel al eens gedaan heb en ook wel goed. Toch voel ik me meer thuis in andere fotografie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
@Pie, waarom zou je niet als model of fotograaf meegaan?
Gooi eens wat op FOT, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iets van je gezien heb.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Als model ...eg nie en als fotograaf .... Het is niet mijn gebied qua fotografie, wat ik wel al eens gedaan heb en ook wel goed. Toch voel ik me meer thuis in andere fotografie.![]()
Als je je dat niet meer kon herinneren was ik me zorgen gaan maken om je... het is net twee weken geledenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kan me dat type SC's nog wel herinneren ja. Zit ik niet op te wachten om eerlijk te zijn. Begrijp dat je tijdelijk wat strenger wil zijn om een omslag rond te krijgen.
Twee weken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je je dat niet meer kon herinneren was ik me zorgen gaan maken om je... het is net twee weken geleden
Dat is ook wel zo'n beetje de houdbaarheidstermijn van mijn geheugen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je je dat niet meer kon herinneren was ik me zorgen gaan maken om je... het is net twee weken geleden
De foto's die ik gemaakt heb, mag ik ook niet op het internet zetten .. dat wilden de dames niet hebben. 1 keer een hele grote serie buiten van 2 meiden, humor en erotiek was het toen. De andere waren meer normale poses ..dierentuin en bij een park. Maar nee, zal ik never niet plaatsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gooi eens wat op FOT, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iets van je gezien heb.
Je hebt gelijk, het was korter.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Twee weken?
Volgens mij ben je een beetje te positief
*zoekt tussen de smaakjes, gooit zoethout-thee toe*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nah als je zoethout-thee hebt lust ik wel een bakkie hoor. Scheutje gewone melk erin graag![]()
Huh??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
De foto's die ik gemaakt heb, mag ik ook niet op het internet zetten .. dat wilden de dames niet hebben. 1 keer een hele grote serie buiten van 2 meiden, humor en erotiek was het toen. De andere waren meer normale poses ..dierentuin en bij een park. Maar nee, zal ik never niet plaatsen.
Goed beleid, al was het maar omdat ik het zelf ook zo doequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
De foto's die ik gemaakt heb, mag ik ook niet op het internet zetten .. dat wilden de dames niet hebben. 1 keer een hele grote serie buiten van 2 meiden, humor en erotiek was het toen. De andere waren meer normale poses ..dierentuin en bij een park. Maar nee, zal ik never niet plaatsen.
Hoi ik ben iets groterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Huh??
Is dit echt zo???
Hmmmz...
HOI...ik ben Kleintje
Ik moet toegeven, ik zie haar voor het eerst zo subtiel, maar dit was een hint, Piequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hoi ik ben iets groter![]()
Yep, is echt zo ... en als men het niet wil ...doe ik het ook niet.![]()
Zoals gezegd, het is mijn gebied normaal gesproken niet. Moet hier echt zin in hebben, anders wordt het nix ...en buiten graag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goed beleid, al was het maar omdat ik het zelf ook zo doeToch ben ik wel nieuwsgierig naar je kunsten op fotografisch gebied.
*proest*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, ik zie haar voor het eerst zo subtiel, maar dit was een hint, Pie
Wel een leuk werkgebied dan, waarin ook veel mogelijkheden verscholen zitten. En als je als fotograaf dit kunt en je er thuis in voelt, kun je daar je enorm creatief mee omgaan. Ik heb mij dus 1 keer daar aan gewaagd, maar ondanks dat het veel mooie foto's opgeleverd heeft, waren er ook foto's bij ... waar ik minder gelukkig mee ben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:37 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben er nu dus ook nieuwsgierig naar.
Omdat het mijn werkgebied is en omdat ik ook die kant op wil....
Subtiel ...hint .... waarom heb ik blauwe schenen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, ik zie haar voor het eerst zo subtiel, maar dit was een hint, Pie
Nog iets verhoging, maar ze was vanochtend heel stellig: ik ga naar school. En aangezien ik liever heb dat ze dat doet, dan bij elk wissewasje haar thuis houden heb ik haar laten gaan. Over een uurtje komt ze thuis, dan zullen we zien hoe ze zich gehouden heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Kleintje het volgende:
BTW, Ronald... hoe is het met je dochter?
Dat bedoel ik dus maar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Thee over mijn monitor!
Ik en subtiel... dat is nieuw...
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Feliii met je broertje!
Hey Esto .... hier is het droog ...tot nu toe, wel dreigend. Maar ik had graag willen ruilen met je, althans qua omgeving![]()
Mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog iets verhoging, maar ze was vanochtend heel stellig: ik ga naar school. En aangezien ik liever heb dat ze dat doet, dan bij elk wissewasje haar thuis houden heb ik haar laten gaan. Over een uurtje komt ze thuis, dan zullen we zien hoe ze zich gehouden heeft.
Nou, niet zozeer die gleufquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat is daar "leuk" aan? een meid van 16 met een bouwvakkers-cleavage?![]()
*veger en blik aanreikt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog iets verhoging, maar ze was vanochtend heel stellig: ik ga naar school. En aangezien ik liever heb dat ze dat doet, dan bij elk wissewasje haar thuis houden heb ik haar laten gaan. Over een uurtje komt ze thuis, dan zullen we zien hoe ze zich gehouden heeft.
en ik ken fotografen die op zo'n moment hun uiterste best doen om een foto van de decollete van de fotograaf te maken....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef huiz het volgende:
[..]
Nou, niet zozeer die gleufIk heb ook mooiere gezien
![]()
Maar ik moest denken aan foto's van meetings waarbij de fotografen ook in de meest onmogelijke houdingen hingen. Een echte fotograaf maakt zich niet druk of z'n haar of trui of broek wel goed zit, als ie maar de foto kan maken die hij/zij hebben wil
Maar voor de toeschouwers kan het grappig zijn.
Hier regent het nu ook ...dusssssssss ...weinig kans op foto's, of het moeten al binnenfoto's worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef Esto het volgende:
[..]
Dank je wel!!
Hier regent het nog steedsDus dat wordt gewoon binnen foto's maken
Ik maakte een foto van je lachwekkende houding.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
en ik ken fotografen die op zo'n moment hun uiterste best doen om een foto van de decollete van de fotograaf te maken....
Shark
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik maakte een foto van je lachwekkende houding.
Dat jij een decolletee hebt waar maar geen einde aan komt kwam ik pas achter toen jij me erop wees
Zien is geloven!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik maakte een foto van je lachwekkende houding.
Dat jij een decolletee hebt waar maar geen einde aan komt kwam ik pas achter toen jij me erop wees
Ik haal ze alleen maar weg als ze buiten de policy vallenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ojee....
Dat was vroeger zo, tegenwoordig anders ...toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:19 schreef Kleintje het volgende:
Heren heren... zitten jullie Puckzzz eens niet zo te plagen.
Vrouwen plagen is kusjes vragen
Je mag meerijden naar Limburgquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb em uitvergroot aan de muur hangen natuurlijkMijn foto's krijgen nooit ( + of - ) commentaar, dus ik ga em lekker niet posten. Lekker puh
maar ik ben corrupt en omkoopbaar
Sommige mensen werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Al bijna een uur geen post
is iedereen ineens van slag ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |