Hey Puckzzz ...ook ik hoop dat het vandaag mooi wordt, alles lijkt er op dat het mooie luchten e.d worden. Afwachten maar weer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Gisteren een gewelidige zonsondergang gemist omdat ikin de auto zat en geen camera bij me had
Vandaag belooft het soortgelijk weer te worden, dus de camera gaat mee, misschien lachen de weergoden me weer toe vandaag
ow en willen jullie arme hardwerkende mensjes niet geil maken met onbetaalbare apparatuur?
* Puckzzz piept het is niet eerlijk, ik ben klein en zij zijn groot
en zonder tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Gisteren een gewelidige zonsondergang gemist omdat ikin de auto zat en geen camera bij me had
Vandaag belooft het soortgelijk weer te worden, dus de camera gaat mee, misschien lachen de weergoden me weer toe vandaag
ow en willen jullie arme hardwerkende mensjes niet geil maken [b]met onbetaalbare apparatuur? [/b]
* Puckzzz piept het is niet eerlijk, ik ben klein en zij zijn groot
wanneer ik zulke apparatuur zou kunnen betalen zou ik ws niet zo hard meer werkenquote:
hey ouwe filmsterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Tis hier fotografisch gezien maar wat rustig:-)
Al gezien hoor Ronald....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef RonaldV het volgende:
* wijst even subtiel op Meimaand Modellen Maand - 2e helft mei
Hey Donna, vanmorgen nog steeds geen film te bekijken ...moet nog geduld hebben denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:30 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hey ouwe filmster![]()
![]()
slowchatgrafisch is t ook niet echt busy![]()
ik ga me ff fotografisch buiten begeven....en honduitlaatgrafisch
toedoeii![]()
Je hebt helemaal gelijk, ik liet hem staan om hem er vanavond even over aan te spreken. Goed voorbeeld van een voorbeeldfunctie en zo. De post is in ieder geval geen uitnodiging aan anderen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:45 schreef Kleintje het volgende:
Lekker consequent...
Een modje wat zich hier de hele avond niet laat zien en dan even weltrusten komt zwaaien.
Dacht dat zulke posts niet mochten...
Feliii met je broertje!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:37 schreef Esto het volgende:
Nou hier regent het al heeel lang en heeel hardlekker hoor!
Maar m'n broertje is vandaag jarigKijken of ik wat onverwachte familiekiekjes kan maken of toch maar even m'n neefjes/ nichtjes voor het doek sleuren
![]()
Ik heb ff zitten twijfelen, maar denk niet dat ik model ga staanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef RonaldV het volgende:
* wijst even subtiel op Meimaand Modellen Maand - 2e helft mei
Ook goede morgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:45 schreef Kleintje het volgende:
Lekker consequent...
Goedemorgen BTW.
Ook zo geweldig geslapen allemaal? Denk dat ik vannacht toch wel zeker 2 uur heb geslapen
Huh? Telefoon aan en fotosoepen ....?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:53 schreef Kleintje het volgende:
Sorry overigens voor mijn klaagpost. Maar er zullen mensen zijn die zulke posts idd. als uitnodiging zien.
Goed, Eef, telefoon aan en aan het werk. Kan je ondertussen fotosoepen.
Deed Re iets fout? Ik heb hem alleen maar koffie zien halen en iets nuttigs zien zeggen over het weerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik liet hem staan om hem er vanavond even over aan te spreken. Goed voorbeeld van een voorbeeldfunctie en zo. De post is in ieder geval geen uitnodiging aan anderen.
@ Re:
<insert "goedemorgen en zwaai-smiley post" discussie here>quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Deed Re iets fout? Ik heb hem alleen maar koffie zien halen en iets nuttigs zien zeggen over het weer
jah, niet echt fotografisch weer .... geen leuke zonsopgang, regen regen grauwe zooiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Deed Re iets fout? Ik heb hem alleen maar koffie zien halen en iets nuttigs zien zeggen over het weer
Mental image!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef Kleintje het volgende:
@ Puckzzzz, nee,dat blauwe modje hier in het topic... die was het.
@PW, laat ik het anders zeggen, mijn telefoon doorschaken voor werk. En ik mag niet typen tijdens de telefoontjes. Houden de klanten niet echt van. Maar muisen horen ze niet....
ow, mja dus als het woord foto maar in een post voorkomt is het goed?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
<insert "goedemorgen en zwaai-smiley post" discussie here>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |