Of nog ergerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:54 schreef pea4fun het volgende:
Waarom niet een keer een kindermodellenmeet...We kunnen in OUD vragen of er nog mensen zijn die hun kinderen leuk op de foto willen
Dat is wel een leuk idee!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:54 schreef pea4fun het volgende:
Waarom niet een keer een kindermodellenmeet...We kunnen in OUD vragen of er nog mensen zijn die hun kinderen leuk op de foto willen
Ja ook leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of nog erger: ouders met hun kinderen!
Weet ik, maar hier is nog niet zoveel enthousiasme en na mij viel het stilquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:54 schreef RonaldV het volgende:
Euh, we zijn nog aan het ideeën-stormen
Een mengvorm kan ook: grote en kleine modellen. Volgens mij lopen er best nog wel wat Fok!kers met kleine broertjes en zusjes rond.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ook leuken een uitdaging voor de fotografen om eens wat anders te proberen.
En dan in een speeltuin ofzo...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een mengvorm kan ook: grote en kleine modellen. Volgens mij lopen er best nog wel wat Fok!kers met kleine broertjes en zusjes rond.
Leuk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:54 schreef pea4fun het volgende:
Zoiets?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef Shark.Bait het volgende:
heb je geen mooiere OP?
Het niveau daalde duidelijk toen ik naar bed gingquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
Beste beeldbuiskindertjes,
Binnenkort zal in het Buitenste Buitenbos de grote Fabeltjesland stoomtreinen en modellen foto ontmoeting plaatsvinden! Maar omdat dat zo ver is voor sommige dieren in het Grote Dierenbos, zal er nog een ontmoeting worden georganiseerd, maar dan in het Nabije Buitenbos. Pea4fun kwam met het geniale idee om er een beeldbuiskindertjes ontmoeting van te maken, en nu zijn veel dieren in het Grote Dierenbos enthousiast geraakt...
Jij afvallen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:21 schreef Xilantof het volgende:
Gezien ik voor het eerste deel ongeveer aan het afvallen ben, hoop ik dat ik wel mee kan met het 2de deel.
D'r kan altijd nog wel iets vanaf toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij afvallen?maar je bent al zo slank!!
Je lijkt wel een vrouw...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
D'r kan altijd nog wel iets vanaf toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |