quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ja zo komen we er wel.....
beetje goede tvp zo?![]()
waar komen we?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Wauw RonaldV, nog even en we gaan zo de goede kant op, dat we allemaal onze waterpijp in de wilgen kunnen hangen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind tvp's in een SC hoe dan ook om je te bescheuren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef RonaldV het volgende:
tevens hint aan iedereen die van plan was er één te plaatsen, je kunt ook bookmarken
Waarom zou ik zoenen verbieden? Zoenen is OK!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
sowwie![]()
ow wanneer ga je dat verbieden trouwens? Dat oeverloze gezoen af en toe?
Dat is wel de meest waardeloze tvp die ik in een hele tijd gezien heb!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind tvp's in een SC hoe dan ook om je te bescheuren.
Omdat ik vandaag een buitenshoot in mijn agenda had staanquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:22 schreef PoseidonVS het volgende:
God waarom is het zulk kut weer?
Ja maar... stel dat je wat mist dan? Je leven, wat doe je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind tvp's in een SC hoe dan ook om je te bescheuren.
Zo te zien staat er hier een schitterende zonsondergang voor de deur....als het nog ff zo blijft dan he? Nog een uurtje ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag een buitenshoot in mijn agenda had staan![]()
je kan je snelheid aanpassenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Esto het volgende:
Wheeeh, gelukt! En hoe
Hij gaat veelste snel![]()
![]()
ADHD gifjequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Esto het volgende:
Wheeeh, gelukt! En hoe
Hij gaat veelste snel![]()
![]()
Toevallig, die stond ook in mijn agendaquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag een buitenshoot in mijn agenda had staan![]()
Idd!! ik wordt er helemaal gek vanquote:
Tsja als ie dan sneller gaat gebruikt ie dus andere waarden dan wat ik gewend ben. Maar als je weet dat hoe hoger het getal hoe snelle, dan maak je er toch een laag getal van??quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:36 schreef Esto het volgende:
[..]
Idd!! ik wordt er helemaal gek van
Ik heb GIF Animator gebruikt... Maar als ik hem op 100 zet gaat ie nog snellerEven een ander proggie zoeken!
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tsja als ie dan sneller gaat gebruikt ie dus andere waarden dan wat ik gewend ben. Maar als je weet dat hoe hoger het getal hoe snelle, dan maak je er toch een laag getal van??
gewoon uitproberen is het beste. niet meteen andere progjes downloaden, nergens voor nodig...
Een zwarte dag in de geschiedenis is het !quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef Kleintje het volgende:
iemand net schaatsen gezien??? De achtervolging...
Geen goud... en ze gingen zo goed.
Zo nog de herkansing... wordt het brons of net naast het podium....
niet. Of eigenlijk:quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Kleintje het volgende:
Iemand een idee? Ik heb de reiger bij de vijver gefotografeerd, alleen door het raam heen. Stom... een lichte vlek van de flits. Hoe kan ik dat het beste wegwerken?
Ik ben wel online!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef fraubitch het volgende:
Subhuman, je bent niet online.. je hebt mijn nummer, als je die shoot met mij wilt doen hoor ik graag van je
btw: hoi allemaal
Zekersquote:
Kun jij dan niet eens als vertegenwoordiger ergens achter de schermen aandragen (Zoals al vaker is gedaan) dat de bookmarks ook de MyAT list komen? Dan zullen ze prima functioneren als zijnde "tvp".quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]Mijn gevoel voor humor ligt ergens buiten in een plas water, als het op Te Verwijderen Posts aan komt.
tevens hint aan iedereen die van plan was er één te plaatsen, je kunt ook bookmarken
Wat je maar wilt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:03 schreef Ynske het volgende:
Hmmmm, zoenen mag volgens Ronald![]()
![]()
dan zal ik daar maar mee beginnen he
en wat moet ik bij jou doen Sub?
Ja vet KUTquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef Kleintje het volgende:
iemand net schaatsen gezien??? De achtervolging...
Geen goud... en ze gingen zo goed.
Zo nog de herkansing... wordt het brons of net naast het podium....
Xilaaaaaquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi Flash, alles goed?
Nog wat fotografisch gedaan laatste tijd?
Phoe, das wel lang.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Xilaaaaa
Neuh weinig spannends. Klein klusje op een school, met bar slecht lichtHad mijn 20/1,8 goed kunnen gebruiken, maar die is pas 5 weken in de reparatie
Zuidelijke traditie hoog houdenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:03 schreef Ynske het volgende:
Hmmmm, zoenen mag volgens Ronald![]()
![]()
dan zal ik daar maar mee beginnen he
en wat moet ik bij jou doen Sub?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:58 schreef lostminds het volgende:
navond allemaal trouwens
wat is het hier rustig al de hele dag![]()
En al helemaal als je het via de mail moet lezen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef Re het volgende:
dat alles maar relatief is blijkt wel als je je mailbox opent en er staat een mededeling dat je collega zojuist is overleden
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef Re het volgende:
dat alles maar relatief is blijkt wel als je je mailbox opent en er staat een mededeling dat je collega zojuist is overleden
Da's idd klote zegquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef Re het volgende:
wat is daar "leuk" aan? een meid van 16 met een bouwvakkers-cleavage?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef huiz het volgende:
Op de weblog stond vandaag een leuke foto:
[afbeelding]
Ik zie het liever bij een meid van 16-20 dan bij een bouwvakkerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat is daar "leuk" aan? een meid van 16 met een bouwvakkers-cleavage?![]()
so truequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zie het liever bij een meid van 16-20 dan bij een bouwvakker
heb jij liever een echte bouwvakker dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat is daar "leuk" aan? een meid van 16 met een bouwvakkers-cleavage?![]()
een meid van 16 met een ENIGSZINS toonbaar kontje zou wonderen doen jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef lostminds het volgende:
[..]
heb jij liever een echte bouwvakker dan?![]()
nee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef prupke het volgende:
Kent iemand Wim van Passel?
Geen idee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee.
Heeft die een lekker kontje of zo?
Knapquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef prupke het volgende:
Het is een fotograaf die al heel lang fotografeerd
ik probeer hier iets leuks en informatief iets te posten.quote:
Hmmm, geen verkeerde fotoquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef huiz het volgende:
Op de weblog stond vandaag een leuke foto:
[afbeelding]
ik wil ook van die lieve mensen om me heen die me allemaal mooie speeltjes gevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:50 schreef prupke het volgende:
Omdat BB er vandaag geweest is bij die goede man heb ik nu een klein boekje /foldertje voor mijn neus waar veel van die foto's in staanMet tekst van hem (schijnt ook een schrijver te zijn)
En BB was helemaal happy toen hij thuiskwam ...allemaal leuke spullen gezien. Camera's waar je verliefd op kan worden )
Hmmm, ik kan ook nog wel het 1 en ander bedenken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:10 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik wil ook van die lieve mensen om me heen die me allemaal mooie speeltjes geven
yup een grootformaat camera met digitale achterwand van ongeveer 30.000 euro bv......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan ook nog wel het 1 en ander bedenken.![]()
*proest*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:10 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik wil ook van die lieve mensen om me heen die me allemaal mooie speeltjes geven
Maar das nog niet alles, ook nog een heerlijk model waar je je op uit leven kunt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:14 schreef prupke het volgende:
[..]
yup een grootformaat camera met digitale achterwand van ongeveer 30.000 euro bv......
da's toch ook een speeltjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
My dirty mind las echt 'spleetjes' geven.
Ik dacht al... 'heeft ie aan Prupke niet genoeg?'
te gek eigenlijk dat ze zoiets kunnen makenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:19 schreef lostminds het volgende:
doe mij die maar...![]()
http://www.tweakers.net/nieuws/40743
alleen voor de mensen die nog ergens 65000 dollar hebben liggen![]()
Dan heb je er ook een redelijke camera voorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:19 schreef lostminds het volgende:
doe mij die maar...![]()
http://www.tweakers.net/nieuws/40743
alleen voor de mensen die nog ergens 65000 dollar hebben liggen![]()
Ja ok , maar aan een heerlijk model kom je eerder aan dan zo een cameraquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar das nog niet alles, ook nog een heerlijk model waar je je op uit leven kunt.![]()
Tsssssssss ...kleintje, waar zit je wel niet met je gedachtenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
My dirty mind las echt 'spleetjes' geven.
Ik dacht al... 'heeft ie aan Prupke niet genoeg?'
wat bedoel je nu? dat ze het kunnen fabriceren of dat ze het durven om er zo'n prijs voor te vragen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:22 schreef prupke het volgende:
[..]
te gek eigenlijk dat ze zoiets kunnen maken
Shit Prupke, dan maar een iets andere cameraquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja ok , maar aan een heerlijk model kom je eerder aan dan zo een camera
Beidequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:26 schreef lostminds het volgende:
[..]
wat bedoel je nu? dat ze het kunnen fabriceren of dat ze het durven om er zo'n prijs voor te vragen?![]()
een troost, met de huidige technologische vooruitgang kunnen wij stervelingen dit over een jaar of tien ook gewoon kopen![]()
als de modellen weten wat die camera kost dan staan ze ook zo in de rij hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja ok , maar aan een heerlijk model kom je eerder aan dan zo een camera
veel modellen wel maar niet alle modellen ...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef lostminds het volgende:
[..]
als de modellen weten wat die camera kost dan staan ze ook zo in de rij hoor![]()
dat zijn de oudere modellen achterwanden, die worden nu tweedehands betaalbaarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Beide
BB is dus vandaag bij die fotograaf geweest die met een camera 1 foto schiet en dan is zijn kaartje meteen gevuld met 45 Mb.
als je raw schiet net als die achterwanden dan zijn ze tegen de 6MBquote:Wij zijn al heppie als we een highres pic kunnen maken van 3,5 Mb![]()
ik hoef ze ook niet allemaal te hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:35 schreef prupke het volgende:
[..]
veel modellen wel maar niet alle modellen ...![]()
1 met een nice ass is eerst genoegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:35 schreef prupke het volgende:
[..]
veel modellen wel maar niet alle modellen ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |