abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35130034
ik heb het laatste berichtje geschreven... dus maar een nieuwe openen???

Na het daverende succes van de ultra gezellige Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeet! word het tijd om woorden in daden om te zetten en de modellen ook echt te gaan fotograferen!!!

Wat is het?

Op een nog nader te bepalen inmiddels bepaalde lokatie gaan fokkers die fotograferen fokkers die modelleren fotograferen.
Ben je (beginnend) fotograaf? Wil je poseren? Beide zijn welkom! We willen qua aantal wel zorgen voor een mooie verhouding tussen de modellen en fotografen, dus er is een beperkte hoeveelheid plek.

Waar is het?

Daar beslissen we nog over! In dit topic kan je ideetjes spuien, erover discusieren, maar over de locatie wordt per email gestemd. Bij een vereniging in Zuid Limburg die stoomtreinen werkend behoudt voor het nageslacht.

Wanneer is het?

Deze meet wordt ergens in mei gehouden. Suggesties van de exacte datum mag je in dit topic doen. Inmiddels vastgesteld op 6 mei

Waarom is het pas in mei?

Het is nu nog te koud. En in mei is het alweer 1 jaar geleden dat we Pea4fun\'s leuke modellen meet hadden

Moet ik per se foto\'s maken / gefotografeerd worden?

Ja! Nou ja, je mag als model wel iemand meenemen uit je vriendenkring ter ondersteuning als je niet goed durft.
Iemand die absoluut niet met zijn of haar gezicht op internet wil heeft dikke pech gehad!
De gemaakte foto\'s worden eerst op een beveiligde site neergezet zodat de modellen kunnen kijken of ze de foto\'s wel leuk vinden. pas na hun toestemming mag de fotograaf ze op fok plaatsen. Als je al zeker bent van je zaak als model mag je die toestemming ook van te voren geven natuurlijk.

In US loopt ook een topic

Wie zijn van plan om te komen?

Fotografen

• Anitra
  • blackbully (onder voorbehoud)
  • cyberrobin (onder voorbehoud)
  • HMaster-II
  • Lord Dreamer
  • luap
  • -Marjo-
  • Mauro
  • oYo
  • PdeHoog
  • Pea4Fun
  • petre86
  • Phoenix
  • pleon (als noob-fotograaf )
  • RonaldV
  • Rubberduckey + visagiste
  • Schanulleke
  • Shark.Bait
  • Subhuman
  • Vliegvrager
  • Xilantof

Modellen

• Auticia
  • Beestjuh
  • Chanty
  • Debsterr
  • fraubitch
  • Klare
  • Kleintje (onder voorbehoud)
  • PeRi
  • Tobbes
  • Toeps
  • sararaats
  • Sebastiaan_2006
  • Sjeen (en aanhang)

misschien
  • Astridj0h
  • melanie_the_Miss (+ vriendin)
  • Miss_sly (model)
  • p-etr-a
  • IJzercookie
  • zoeperzazke

Verder nog vragen?

Stel ze in dit topic, want ik had te weinig inspiratie voor de OP om het heel erg uitgebreid te maken! :\')
    en deze OP is deels gejat van Subhuman :\')

Vorige deel: Meimaand Modellen fotografeer-maand--Geef je op !

[ Bericht 48% gewijzigd door Sjeen op 17-03-2006 21:26:19 ]
  • "Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
    pi_35130100
    Sja, ik heb ook altijd erg ver moeten reizen, woonde in Den Helder.
    Maar goed, als het echt Limburg wordt, dan pas ik.
    Niet alleen omdat het Limburg is, maar omdat het gewoon in een maand zit die voor mij andere dingen in petto heeft en dan ga ik niet zo ver van huis zitten. Denk dat de reden voor de meesten bekend is.
    Ik blijf het wel volgen en ik zie vanzelf of ik er ben of niet....
    pi_35131031
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef Kleintje het volgende:
    Sja, ik heb ook altijd erg ver moeten reizen, woonde in Den Helder.
    Maar goed, als het echt Limburg wordt, dan pas ik.
    Niet alleen omdat het Limburg is, maar omdat het gewoon in een maand zit die voor mij andere dingen in petto heeft en dan ga ik niet zo ver van huis zitten. Denk dat de reden voor de meesten bekend is.
    Ik blijf het wel volgen en ik zie vanzelf of ik er ben of niet....
    als het echt limburg is.. dan mag ik ook naar de lijst met twijfelaars..
    dag
    pi_35131262
    Een shoot met oude treinen is een prima idee. En de locatie Simpelveld is helemaal super voor mij. Datum blijft een probleem, in mei zit ik in Rusland. Als het een andere maand is dan probeer ik dat weekend vrij te maken.
      woensdag 15 februari 2006 @ 22:15:47 #5
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35132428
    OK, net even overleg gehad, en het plan is nu als volgt:
    We realiseren ons dat de afstand naar het zuidelijkste puntje van 's-werelds mooiste provincie voor een behoorlijk aantal mensen een zware hindernis is. Daarom pakken we het oorspronkelijk treinen plan wel op, ook met modellen, maar de Modellen-Fotografeer-Maand-Meet (MFMM) wordt een aparte meet, waarvoor we nog even een leuke centrale lokatie gaan bedenken met zijn allen. De modelmeet met treinen is (voorlopig) gepland voor de eerste helft van mei, en de MFMM voor de tweede helft. Beide meets kunnen hier besproken worden, markeer je post even met MFMM of TREIN zodat we weten over welke meet je het hebt.

Specifiek over de treinen: Helaas is het niet mogelijk gebleken om op tijd tot afspraken te komen met de VSM, dus we gaan naar Limburg. Reden dat we dat nu al weten is dat de agenda begint te vullen, willen we überhaupt nog voor de zomer daar kunnen gaan fotograferen dan moeten we nu echt gaan reserveren. Ynske is dat nu aan het regelen. Een andere helaas is dat het niet mogelijk is om de meet op zondag te doen, op zondag wordt er namelijk gereden met de locomotieven. Dat betekent dus dat we op een zaterdag moeten gaan.

Het is niet mogelijk om deze meet voor niks te houden. Er zijn kosten aan verbonden, en die moeten vooraf worden voldaan. Als je je opgeeft gaan we er van uit dat je meedoet. Als je niet vooraf betaalt, dan kun je ook niet meedoen. En het belangrijkste: er is helaas geen "refund" mogelijk, als je last minute niet kunt. Het bedrag dat per persoon betaald moet worden is afhankelijk van het totale aantal deelnemers, dus daar kunnen we nog niets over zeggen, anders dan dat het geen krankzinnig bedrag is. Reken op een bedrag in de lage 2 cijfers.

[ Bericht 0% gewijzigd door RonaldV op 15-02-2006 22:35:18 ]
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_35132480
    Ik lees even mee.
    I bet you are flying inside.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 22:21:29 #7
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35132758
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef RonaldV het volgende:
    -kniperdeknip-
    zeg.... verbeter die typo's eens
    medoen = meedoen
    toale = totale
    vedrag = bedrag

Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_35132879
    Ach ja...laten we hier vooral ff doorgaan met napraten over de afstand en de reistijd bla bla bla

Mensen, ik snap dat jullie de afstand vervelend vinden, maar is het dan echt nodig om zo door te blijven drammen Ynske heeft haar best gedaan om dit voor elkaar te krijgen en ik vind niet dat we dan op deze manier (en zoals in het andere topic is gemeld) te keer hoeven te gaan Ik had weinig tijd en las af en toe even mee, maar ik vond het wel een beetje jammer allemaal

Ik zou zeggen...opperen jullie dan eens ideeen. Ik heb nog niets voorbij zien komen eigenlijk
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_35132978
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef Ynske het volgende:

[..]

zeg.... verbeter die typo's eens
    medoen = meedoen
    toale = totale
    vedrag = bedrag

Wat zij zegt

En het totale bedrag zal ongeveer tussen de EUR 250 en 300 liggen, dus dat is toch echt wel te overzien zou ik zo zeggen Volgens mij minder dan Kessel vorig jaar In ruil daarvoor zal het een en ander aan materieel voor ons apart worden gezet. De kosten zijn dus ook begrijpelijk Zo'n ding moet worden opgestart met inzet van mankracht en zo
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      woensdag 15 februari 2006 @ 22:26:12 #10
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35132993
    ik ben al blij dat iemand een locatie heeft en er moeite voor doet
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      FOK!fotograaf woensdag 15 februari 2006 @ 22:29:31 #11
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35133174
    een zeer onopvallende tvp
    They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
    Screw worldpeace! I want a Pony!
    pi_35133358
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef RonaldV het volgende:
    OK, net even overleg gehad, en het plan is nu als volgt:
    We realiseren ons dat de afstand naar het zuidelijkste puntje van 's-werelds mooiste provincie voor een behoorlijk aantal mensen een zware hindernis is. Daarom pakken we het oorspronkelijk treinen plan wel op, ook met modellen, maar de Modellen-Fotografeer-Maand-Meet (MFMM) wordt een aparte meet, waarvoor we nog even een leuke centrale lokatie gaan bedenken met zijn allen. De modelmeet met treinen is (voorlopig) gepland voor de eerste helft van mei, en de MFMM voor de tweede helft. beide meets kunnenhierbesproken worden, markeer je post even met MFMM of TREIN zodat we weten over welke meet je het hebt.
    Helaas dat het mei blijft. Dan moet ik mij beperken tot Russisch modellen op locatie in Rusland.
      woensdag 15 februari 2006 @ 22:33:33 #13
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_35133400
    LD en ik vinden het een fantastisch idee en geweldig dat Ynske het wil organiseren.
    Laten we even wel wezen: dit schept mogelijkheden die je nooit voor elkaar krijgt zonder "de juiste connecties" plus dat de kosten goed te doen zijn omdat je met een groep bent.
    In juni / begin juli kunnen wij helaas niet aanwezig zijn, dus hopen wij van ganser harte de "treintjes-meet" iig niet in die periode zal worden georganiseerd.
    The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
    pi_35133562
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Phoenixx het volgende:
    LD en ik vinden het een fantastisch idee en geweldig dat Ynske het wil organiseren.
    Laten we even wel wezen: dit schept mogelijkheden die je nooit voor elkaar krijgt zonder "de juiste connecties" plus dat de kosten goed te doen zijn omdat je met een groep bent.
    In juni / begin juli kunnen wij helaas niet aanwezig zijn, dus hopen wij van ganser harte de "treintjes-meet" iig niet in die periode zal worden georganiseerd.
    Er staat dat-ie de eerste twee weken van mei komt he
      woensdag 15 februari 2006 @ 22:42:35 #15
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_35133873
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er staat dat-ie de eerste twee weken van mei komt he
    Weet ik... maar stél nou dat er toch met data geschoven gaat worden...
    Dan weten jullie vast waarheen je moet schuiven als je ons er niet bij wilt hebben

of zal ik gewoon eerlijk zeggen dat ik eroverheen gelezen had?
    The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
      woensdag 15 februari 2006 @ 22:47:33 #16
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_35134128
    Lijkt me heel erg leuk, en als mijn verhuizing een beetje meezit dan wil ik erbij zijn. Ik kan nu nog niks toezeggen, maar zet het alvast op de kalender
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
    pi_35134474
    Ik vind het ook een topidee, maar het komt voor mij dus niet uit, normaal heb ik geen moeite met afstand.

Goed, de gewone mei meet wordt dus de 2e helft van mei.
    Dan zit een mei-model-meet er voor mij helemaal niet in.
    Dus... ik trek me terug uit het topic, wens iedereen plezier en ik zie de resultaten wel!!!!
    pi_35134621
    Woei, treinen
    Ik zal er ook wel zijn, ik zal ff kijken of de visagiste ook interesse heeft, jullie horen het nog
    Maar ik ben er zeker!
      woensdag 15 februari 2006 @ 22:58:59 #19
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35134679
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:57 schreef RubberDuckey het volgende:
    Woei, treinen
    Ik zal er ook wel zijn, ik zal ff kijken of de visagiste ook interesse heeft, jullie horen het nog
    Maar ik ben er zeker!
    wat een verassing
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
    pi_35134891
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

wat een verassing
    Een verassing zal het niet zijn Hooguit dat de brandstof van de loc verast wordt Maareh...dit is natuurlijk wel in hoofdzaak een modellenmeet he Ik wil modellen die uit de loc hangen en modellen die in het rijtuig zitten
    pi_35135585
    *Interresse heeft...
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
      donderdag 16 februari 2006 @ 08:23:11 #22
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35142622
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
    Een verassing zal het niet zijn Hooguit dat de brandstof van de loc verast wordt Maareh...dit is natuurlijk wel in hoofdzaak een modellenmeet he Ik wil modellen die uit de loc hangen en modellen die in het rijtuig zitten
    Ik zie een scene voor me... de slechte, maar oh zo knappe vrouwelijke slechterik die de goede, maar oh zo dronken Moderator op de rails vastgebonden heeft. De trein komt er al aan!!! Zal hij nog op tijd gered worden door de Heldin?
      donderdag 16 februari 2006 @ 09:54:39 #23
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_35143965
    is er ook bier?
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_35154121
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
    Ach ja...laten we hier vooral ff doorgaan met napraten over de afstand en de reistijd bla bla bla

Mensen, ik snap dat jullie de afstand vervelend vinden, maar is het dan echt nodig om zo door te blijven drammen Ynske heeft haar best gedaan om dit voor elkaar te krijgen en ik vind niet dat we dan op deze manier (en zoals in het andere topic is gemeld) te keer hoeven te gaan Ik had weinig tijd en las af en toe even mee, maar ik vond het wel een beetje jammer allemaal

Ik zou zeggen...opperen jullie dan eens ideeen. Ik heb nog niets voorbij zien komen eigenlijk
    Eensch.

Ik opper dan ook even een idee. Ik organiseer 's ochtends een mini-meet in een centrale plaats, laten we zeggen.... uhm... Utrecht ofzo. Bij een mini-meet denk ik aan mijzelf en drie bloedmooie modellen, vier als ze niet al te groot zijn.* Op wonderbaarlijke wijze, genaamd o-to, belandt die mini-meet laat in de ochtend bij de Limburgse treinenzooi. Dat proces herhalen we aan het einde van de dag.

*Modellen met een voorliefde voor Tool en dergelijke teringherrie hebben de voorkeur
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
      donderdag 16 februari 2006 @ 15:50:12 #25
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35154627
    DIe bloedmooie modellen, moeten dat alle drie moidellen van dezelfde sekse zijn? en ook nog van een specifieke sekse?

je weet maar nooit tegenwoordig
    pi_35154809
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 15:50 schreef Shark.Bait het volgende:
    DIe bloedmooie modellen, moeten dat alle drie moidellen van dezelfde sekse zijn? en ook nog van een specifieke sekse?

je weet maar nooit tegenwoordig
    nee hoor, geslacht, religie, seksuele geaardheid en huidskleur maakt me niet uit. Als ze maar bloedmooi zijn.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 februari 2006 @ 15:58:13 #27
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35154873
    ik weet niet hoe laat je die mini-meet wil gaan doen in Utrecht Vliegvrager, maar ik denk dat je moet rekenen op een uur of 12 in Limbabwanesië te moeten zijn
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      donderdag 16 februari 2006 @ 16:02:45 #28
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35155028
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 15:56 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

nee hoor, geslacht, religie, seksuele geaardheid en huidskleur maakt me niet uit. Als ze maar bloedmooi zijn.
    3 bruine homofiele hindoe-mannen hebben zich per mail aangemeld. Kun jij ze meenemen?
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_35155461
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef Ynske het volgende:
    ik weet niet hoe laat je die mini-meet wil gaan doen in Utrecht Vliegvrager, maar ik denk dat je moet rekenen op een uur of 12 in Limbabwanesië te moeten zijn
    half twaalf?

Of ietsje eerder, het is in het weekend een uurtje of twee rijden denk ik. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel afstand er nog na de afslag ligt. Dat houdt zo op. maar dat zijn allemaal details

@Ron, als ze bloedmooi zijn, stuur maar door hoor.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_35159912
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 16:15 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

half twaalf?

Of ietsje eerder, het is in het weekend een uurtje of twee rijden denk ik. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel afstand er nog na de afslag ligt. Dat houdt zo op. maar dat zijn allemaal details

@Ron, als ze bloedmooi zijn, stuur maar door hoor.
    Van afslag Simpelveld af nog geen kilometer geloof ik...
    "Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
      FOK!fotograaf donderdag 16 februari 2006 @ 18:16:17 #31
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35159990
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef RonaldV het volgende:

[..]

3 bruine homofiele hindoe-mannen hebben zich per mail aangemeld. Kun jij ze meenemen?
    *proest*

FOK!fotograaf donderdag 16 februari 2006 @ 18:18:19 #32
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35160053
    kan ik trouwens nog met iemand meerijden? jullie komen toch bijna allemaal langs, het is mar 5 minuutjes om *lief kijkt*
    pi_35161301
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef fraubitch het volgende:
    kan ik trouwens nog met iemand meerijden? jullie komen toch bijna allemaal langs, het is mar 5 minuutjes om *lief kijkt*

Moet ff kijken wie er nog meer met mij meerijdt Maar anders pik ik je wel op
      FOK!fotograaf donderdag 16 februari 2006 @ 19:26:35 #34
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_35162545
    Ik ben net helemaal bij gepraat door Pdehoog.

Het valt me op dat er hier in het topic nog geen data zijn genoemd? of lees ik er overheen?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_35162669
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef Xilantof het volgende:
    Ik ben net helemaal bij gepraat door Pdehoog.

Het valt me op dat er hier in het topic nog geen data zijn genoemd? of lees ik er overheen?
    Er moest nog even gekeken worden wanneer de ZLSM nog beschikbaar was Komt er ASAP aan
    pi_35162749
    ik wil me ook graag aanmelden als fotograaf (mits de lijst dit toelaat)

als het in limburg is komt ik zeker! ik woon er namelijk!
    <hr>
      donderdag 16 februari 2006 @ 20:18:46 #37
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35164885
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef fraubitch het volgende:
    Heb ik je toch al verteld, lekker ding...
    - Privacy Matters
    pi_35165044
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 20:18 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Heb ik je toch al verteld, lekker ding...
    Ah...jij pikt haar op
    pi_35165389
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 08:23 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik zie een scene voor me... de slechte, maar oh zo knappe vrouwelijke slechterik FrauBitch die de goede, maar oh zo dronken Moderator Subhuman op de rails vastgebonden heeft. De trein komt er al aan!!! Zal hij nog op tijd gered worden door de Heldin?
      donderdag 16 februari 2006 @ 20:34:59 #40
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35165485
    Allrrrrighty then!

De meet is in het eerste weekeinde van mei, op zaterdag 6 mei. Helaas helaas, het is niet mogelijk om op zondag te gaan, want dan heeft de maatschappij al andere verplichtingen (zoals elke zondag trouwens).

PdeHoog gaat over de financiën, dus voor alle details daarover moet ik jullie naar hem verwijzen, maar ik kan wel vertellen dat dit een "inschrijf-meet" met betalingsverplichting is. Dat betekent:
  • Je moet je aanmelden en betalen voor de meet. Een aanmelding is bindend! Als je in dit topic zegt dat je meedoet, dan gaan we er ook vanuit dat je meedoet EN dat je betaalt!
  • Omdat we een verplichting aangaan is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen als je ziek wordt, een sterfgeval hebt of wat ook.
  • Peter bepaalt het bedrag dat per person betaald moet worden op basis van het aantal inschrijvingen.
  • Het is niet mogelijk om op zaterdagmorgen nog even snel te besluiten dat je op de bonnefooi vast wel aan kunt sluiten. Alle deelnemers die betaald hebben kunnen het terrein op, de rest moet (helaas, helaas!) buiten blijven.
  • Dit is weliswaar voor fotografen heel leuk, maar ook modellen krijgen hieraan een leuke herinnering, in de vorm van foto's. Daarom willen we de kosten een beetje verdelen. Met PdeHoog heb ik afgesproken dat modellen wel minder betalen dan fotografen, omdat fotografen meer uit deze meet kunnen halen dan modellen. Modellen zullen ongeveer 2/3e van de prijs betalen die fotografen kwijt zijn.

Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
  • - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Privacy Matters
    pi_35165969
    Ynske gaat morgen een en ander vastzetten bij de ZLSM Dat betekent dat ik daarna weet wat het totaalbedrag gaat worden en wanneer dat betaald moet zijn.

Zodra ik dat weet zal er ook een deadline qua aanmeldingen worden gesteld, maar ga nu vooral rustig je gang met aanmelden Hoe meer, hoe beter

Ik wil je wel verzoeken om, naast je eventuele aanmelding hier, ook een mail te sturen naar fokmeet @ mijn nickname.nl. Zodra de deadline verstreken is, zal ik iedereen die zich daar heeft aangemeld een mail sturen met het rekeningnummer etc. waarop betaald mag worden Dat gooi ik liever niet openbaar, hoewel alle subsidie welkom is

Als je mail stuurt, geef dan aub even aan wat je nick is en of je model of fotograaf bent Een telefoonnummer waarop je te bereiken bent, is eventueel ook mogelijk Dan noteer ik dat gelijk in de lijst

edit: oh ja.....ik struin dus echt niet dit topic door op zoek naar verloren gegane aanmeldingen Ik kijk alleen naar aanmeldingen in de mail. Je krijgt een retourmailtje met een bevestiging. Als je dat niet snel krijgt, moet je me even aanschieten op MSN of zo
    pi_35166368
    Voor de liefhebbers: http://www.zlsm.nl/nl/emplacement.htm Dit is dus waar we mogen gaan fotograferen
      FOK!fotograaf donderdag 16 februari 2006 @ 20:59:22 #43
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_35166531
    Ik meld me bij deze af. (voor zoverre dat kan in dit geval )
    Zaterdag is lastig i.v.m. werk.
    Afhankelijk van de deadline kan ik kijken hoe en/of wat er te regelen valt misschien.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      FOK!fotograaf donderdag 16 februari 2006 @ 21:01:12 #44
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_35166599
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
    Voor de liefhebbers: http://www.zlsm.nl/nl/emplacement.htm Dit is dus waar we mogen gaan fotograferen
    Hehe!
    daar ben ik ooit geweest jaaaaaaaren terug tijdens een vakantie in Schin op Geul. toen ook die trein een ritje gemaakt volgens mij... Maar 't is een tijd terug dus dat weet ik niet zeker.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      donderdag 16 februari 2006 @ 21:22:19 #45
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_35167494
    Ik vind het heel erg leuk, en wil ook graag mee, maar ik wacht even af, ik kan nog niet zeggen of ik ook kan. Ik hoop dat de deadline na 14 april ligt....
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
    pi_35167951
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
    Ziet er heel gaaf uit, hebben we dat helemaal voor onszelf?
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_35168000
    Volgens mij wel Misschien dat hier en daar wat vrijwilligers rondlopen, maar daar zou Ynske alles over moeten kunnen vertellen
      donderdag 16 februari 2006 @ 21:39:05 #48
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_35168196
    nou als jullie een lelijke kleine man nodig hebben dan hou ik me (onder voorbehoud en onder dwang van shark.bait ) aanbevolen
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      donderdag 16 februari 2006 @ 21:46:40 #49
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35168512
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:
    Allrrrrighty then!
    <KNIP>
    Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
    Ziet er goed uit
    OP?
    pi_35168653
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef jpg97 het volgende:
    is er ook bier?
    Hangt ervanaf of Flash meegaat
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')