3 bruine homofiele hindoe-mannen hebben zich per mail aangemeld. Kun jij ze meenemen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
nee hoor, geslacht, religie, seksuele geaardheid en huidskleur maakt me niet uit. Als ze maar bloedmooi zijn.
half twaalf?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef Ynske het volgende:
ik weet niet hoe laat je die mini-meet wil gaan doen in Utrecht Vliegvrager, maar ik denk dat je moet rekenen op een uur of 12 in Limbabwanesië te moeten zijn
Van afslag Simpelveld af nog geen kilometer geloof ik...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
half twaalf?
Of ietsje eerder, het is in het weekend een uurtje of twee rijden denk ik. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel afstand er nog na de afslag ligt. Dat houdt zo op. maar dat zijn allemaal details
@Ron, als ze bloedmooi zijn, stuur maar door hoor.
*proest*quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
3 bruine homofiele hindoe-mannen hebben zich per mail aangemeld. Kun jij ze meenemen?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef fraubitch het volgende:
kan ik trouwens nog met iemand meerijden? jullie komen toch bijna allemaal langs, het is mar 5 minuutjes om *lief kijkt*
Er moest nog even gekeken worden wanneer de ZLSM nog beschikbaar wasquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben net helemaal bij gepraat door Pdehoog.
Het valt me op dat er hier in het topic nog geen data zijn genoemd? of lees ik er overheen?
Heb ik je toch al verteld, lekker ding...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef fraubitch het volgende:
kan ik trouwens nog met iemand meerijden? jullie komen toch bijna allemaal langs, het is mar 5 minuutjes om *lief kijkt*
Ah...jij pikt haar opquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb ik je toch al verteld, lekker ding...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zie een scene voor me... de slechte, maar oh zo knappe vrouwelijke slechterik FrauBitch die de goede, maar oh zo dronken Moderator Subhumanop de rails vastgebonden heeft. De trein komt er al aan!!! Zal hij nog op tijd gered worden door de Heldin?
Hehe!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.zlsm.nl/nl/emplacement.htm Dit is dus waar we mogen gaan fotograferen
Ziet er heel gaaf uit, hebben we dat helemaal voor onszelf?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.zlsm.nl/nl/emplacement.htm Dit is dus waar we mogen gaan fotograferen
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:
Allrrrrighty then!
<KNIP>
Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
Hangt ervanaf of Flash meegaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |