abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35130034
ik heb het laatste berichtje geschreven... dus maar een nieuwe openen???

Na het daverende succes van de ultra gezellige Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeet! word het tijd om woorden in daden om te zetten en de modellen ook echt te gaan fotograferen!!!

Wat is het?

Op een nog nader te bepalen inmiddels bepaalde lokatie gaan fokkers die fotograferen fokkers die modelleren fotograferen.
Ben je (beginnend) fotograaf? Wil je poseren? Beide zijn welkom! We willen qua aantal wel zorgen voor een mooie verhouding tussen de modellen en fotografen, dus er is een beperkte hoeveelheid plek.

Waar is het?

Daar beslissen we nog over! In dit topic kan je ideetjes spuien, erover discusieren, maar over de locatie wordt per email gestemd. Bij een vereniging in Zuid Limburg die stoomtreinen werkend behoudt voor het nageslacht.

Wanneer is het?

Deze meet wordt ergens in mei gehouden. Suggesties van de exacte datum mag je in dit topic doen. Inmiddels vastgesteld op 6 mei

Waarom is het pas in mei?

Het is nu nog te koud. En in mei is het alweer 1 jaar geleden dat we Pea4fun\'s leuke modellen meet hadden

Moet ik per se foto\'s maken / gefotografeerd worden?

Ja! Nou ja, je mag als model wel iemand meenemen uit je vriendenkring ter ondersteuning als je niet goed durft.
Iemand die absoluut niet met zijn of haar gezicht op internet wil heeft dikke pech gehad!
De gemaakte foto\'s worden eerst op een beveiligde site neergezet zodat de modellen kunnen kijken of ze de foto\'s wel leuk vinden. pas na hun toestemming mag de fotograaf ze op fok plaatsen. Als je al zeker bent van je zaak als model mag je die toestemming ook van te voren geven natuurlijk.

In US loopt ook een topic

Wie zijn van plan om te komen?

Fotografen

• Anitra
  • blackbully (onder voorbehoud)
  • cyberrobin (onder voorbehoud)
  • HMaster-II
  • Lord Dreamer
  • luap
  • -Marjo-
  • Mauro
  • oYo
  • PdeHoog
  • Pea4Fun
  • petre86
  • Phoenix
  • pleon (als noob-fotograaf )
  • RonaldV
  • Rubberduckey + visagiste
  • Schanulleke
  • Shark.Bait
  • Subhuman
  • Vliegvrager
  • Xilantof

Modellen

• Auticia
  • Beestjuh
  • Chanty
  • Debsterr
  • fraubitch
  • Klare
  • Kleintje (onder voorbehoud)
  • PeRi
  • Tobbes
  • Toeps
  • sararaats
  • Sebastiaan_2006
  • Sjeen (en aanhang)

misschien
  • Astridj0h
  • melanie_the_Miss (+ vriendin)
  • Miss_sly (model)
  • p-etr-a
  • IJzercookie
  • zoeperzazke

Verder nog vragen?

Stel ze in dit topic, want ik had te weinig inspiratie voor de OP om het heel erg uitgebreid te maken! :\')
    en deze OP is deels gejat van Subhuman :\')

Vorige deel: Meimaand Modellen fotografeer-maand--Geef je op !

[ Bericht 48% gewijzigd door Sjeen op 17-03-2006 21:26:19 ]
  • "Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
    pi_35130100
    Sja, ik heb ook altijd erg ver moeten reizen, woonde in Den Helder.
    Maar goed, als het echt Limburg wordt, dan pas ik.
    Niet alleen omdat het Limburg is, maar omdat het gewoon in een maand zit die voor mij andere dingen in petto heeft en dan ga ik niet zo ver van huis zitten. Denk dat de reden voor de meesten bekend is.
    Ik blijf het wel volgen en ik zie vanzelf of ik er ben of niet....
    pi_35131031
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef Kleintje het volgende:
    Sja, ik heb ook altijd erg ver moeten reizen, woonde in Den Helder.
    Maar goed, als het echt Limburg wordt, dan pas ik.
    Niet alleen omdat het Limburg is, maar omdat het gewoon in een maand zit die voor mij andere dingen in petto heeft en dan ga ik niet zo ver van huis zitten. Denk dat de reden voor de meesten bekend is.
    Ik blijf het wel volgen en ik zie vanzelf of ik er ben of niet....
    als het echt limburg is.. dan mag ik ook naar de lijst met twijfelaars..
    dag
    pi_35131262
    Een shoot met oude treinen is een prima idee. En de locatie Simpelveld is helemaal super voor mij. Datum blijft een probleem, in mei zit ik in Rusland. Als het een andere maand is dan probeer ik dat weekend vrij te maken.
      woensdag 15 februari 2006 @ 22:15:47 #5
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35132428
    OK, net even overleg gehad, en het plan is nu als volgt:
    We realiseren ons dat de afstand naar het zuidelijkste puntje van 's-werelds mooiste provincie voor een behoorlijk aantal mensen een zware hindernis is. Daarom pakken we het oorspronkelijk treinen plan wel op, ook met modellen, maar de Modellen-Fotografeer-Maand-Meet (MFMM) wordt een aparte meet, waarvoor we nog even een leuke centrale lokatie gaan bedenken met zijn allen. De modelmeet met treinen is (voorlopig) gepland voor de eerste helft van mei, en de MFMM voor de tweede helft. Beide meets kunnen hier besproken worden, markeer je post even met MFMM of TREIN zodat we weten over welke meet je het hebt.

Specifiek over de treinen: Helaas is het niet mogelijk gebleken om op tijd tot afspraken te komen met de VSM, dus we gaan naar Limburg. Reden dat we dat nu al weten is dat de agenda begint te vullen, willen we überhaupt nog voor de zomer daar kunnen gaan fotograferen dan moeten we nu echt gaan reserveren. Ynske is dat nu aan het regelen. Een andere helaas is dat het niet mogelijk is om de meet op zondag te doen, op zondag wordt er namelijk gereden met de locomotieven. Dat betekent dus dat we op een zaterdag moeten gaan.

Het is niet mogelijk om deze meet voor niks te houden. Er zijn kosten aan verbonden, en die moeten vooraf worden voldaan. Als je je opgeeft gaan we er van uit dat je meedoet. Als je niet vooraf betaalt, dan kun je ook niet meedoen. En het belangrijkste: er is helaas geen "refund" mogelijk, als je last minute niet kunt. Het bedrag dat per persoon betaald moet worden is afhankelijk van het totale aantal deelnemers, dus daar kunnen we nog niets over zeggen, anders dan dat het geen krankzinnig bedrag is. Reken op een bedrag in de lage 2 cijfers.

[ Bericht 0% gewijzigd door RonaldV op 15-02-2006 22:35:18 ]
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_35132480
    Ik lees even mee.
    I bet you are flying inside.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 22:21:29 #7
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35132758
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef RonaldV het volgende:
    -kniperdeknip-
    zeg.... verbeter die typo's eens
    medoen = meedoen
    toale = totale
    vedrag = bedrag

Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_35132879
    Ach ja...laten we hier vooral ff doorgaan met napraten over de afstand en de reistijd bla bla bla

Mensen, ik snap dat jullie de afstand vervelend vinden, maar is het dan echt nodig om zo door te blijven drammen Ynske heeft haar best gedaan om dit voor elkaar te krijgen en ik vind niet dat we dan op deze manier (en zoals in het andere topic is gemeld) te keer hoeven te gaan Ik had weinig tijd en las af en toe even mee, maar ik vond het wel een beetje jammer allemaal

Ik zou zeggen...opperen jullie dan eens ideeen. Ik heb nog niets voorbij zien komen eigenlijk
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_35132978
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef Ynske het volgende:

[..]

zeg.... verbeter die typo's eens
    medoen = meedoen
    toale = totale
    vedrag = bedrag

Wat zij zegt

En het totale bedrag zal ongeveer tussen de EUR 250 en 300 liggen, dus dat is toch echt wel te overzien zou ik zo zeggen Volgens mij minder dan Kessel vorig jaar In ruil daarvoor zal het een en ander aan materieel voor ons apart worden gezet. De kosten zijn dus ook begrijpelijk Zo'n ding moet worden opgestart met inzet van mankracht en zo
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      woensdag 15 februari 2006 @ 22:26:12 #10
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35132993
    ik ben al blij dat iemand een locatie heeft en er moeite voor doet
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      FOK!fotograaf woensdag 15 februari 2006 @ 22:29:31 #11
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35133174
    een zeer onopvallende tvp
    They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
    Screw worldpeace! I want a Pony!
    pi_35133358
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef RonaldV het volgende:
    OK, net even overleg gehad, en het plan is nu als volgt:
    We realiseren ons dat de afstand naar het zuidelijkste puntje van 's-werelds mooiste provincie voor een behoorlijk aantal mensen een zware hindernis is. Daarom pakken we het oorspronkelijk treinen plan wel op, ook met modellen, maar de Modellen-Fotografeer-Maand-Meet (MFMM) wordt een aparte meet, waarvoor we nog even een leuke centrale lokatie gaan bedenken met zijn allen. De modelmeet met treinen is (voorlopig) gepland voor de eerste helft van mei, en de MFMM voor de tweede helft. beide meets kunnenhierbesproken worden, markeer je post even met MFMM of TREIN zodat we weten over welke meet je het hebt.
    Helaas dat het mei blijft. Dan moet ik mij beperken tot Russisch modellen op locatie in Rusland.
      woensdag 15 februari 2006 @ 22:33:33 #13
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_35133400
    LD en ik vinden het een fantastisch idee en geweldig dat Ynske het wil organiseren.
    Laten we even wel wezen: dit schept mogelijkheden die je nooit voor elkaar krijgt zonder "de juiste connecties" plus dat de kosten goed te doen zijn omdat je met een groep bent.
    In juni / begin juli kunnen wij helaas niet aanwezig zijn, dus hopen wij van ganser harte de "treintjes-meet" iig niet in die periode zal worden georganiseerd.
    The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
    pi_35133562
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Phoenixx het volgende:
    LD en ik vinden het een fantastisch idee en geweldig dat Ynske het wil organiseren.
    Laten we even wel wezen: dit schept mogelijkheden die je nooit voor elkaar krijgt zonder "de juiste connecties" plus dat de kosten goed te doen zijn omdat je met een groep bent.
    In juni / begin juli kunnen wij helaas niet aanwezig zijn, dus hopen wij van ganser harte de "treintjes-meet" iig niet in die periode zal worden georganiseerd.
    Er staat dat-ie de eerste twee weken van mei komt he
      woensdag 15 februari 2006 @ 22:42:35 #15
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_35133873
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er staat dat-ie de eerste twee weken van mei komt he
    Weet ik... maar stél nou dat er toch met data geschoven gaat worden...
    Dan weten jullie vast waarheen je moet schuiven als je ons er niet bij wilt hebben

of zal ik gewoon eerlijk zeggen dat ik eroverheen gelezen had?
    The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
      woensdag 15 februari 2006 @ 22:47:33 #16
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_35134128
    Lijkt me heel erg leuk, en als mijn verhuizing een beetje meezit dan wil ik erbij zijn. Ik kan nu nog niks toezeggen, maar zet het alvast op de kalender
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
    pi_35134474
    Ik vind het ook een topidee, maar het komt voor mij dus niet uit, normaal heb ik geen moeite met afstand.

Goed, de gewone mei meet wordt dus de 2e helft van mei.
    Dan zit een mei-model-meet er voor mij helemaal niet in.
    Dus... ik trek me terug uit het topic, wens iedereen plezier en ik zie de resultaten wel!!!!
    pi_35134621
    Woei, treinen
    Ik zal er ook wel zijn, ik zal ff kijken of de visagiste ook interesse heeft, jullie horen het nog
    Maar ik ben er zeker!
      woensdag 15 februari 2006 @ 22:58:59 #19
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35134679
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:57 schreef RubberDuckey het volgende:
    Woei, treinen
    Ik zal er ook wel zijn, ik zal ff kijken of de visagiste ook interesse heeft, jullie horen het nog
    Maar ik ben er zeker!
    wat een verassing
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
    pi_35134891
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

wat een verassing
    Een verassing zal het niet zijn Hooguit dat de brandstof van de loc verast wordt Maareh...dit is natuurlijk wel in hoofdzaak een modellenmeet he Ik wil modellen die uit de loc hangen en modellen die in het rijtuig zitten
    pi_35135585
    *Interresse heeft...
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
      donderdag 16 februari 2006 @ 08:23:11 #22
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35142622
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
    Een verassing zal het niet zijn Hooguit dat de brandstof van de loc verast wordt Maareh...dit is natuurlijk wel in hoofdzaak een modellenmeet he Ik wil modellen die uit de loc hangen en modellen die in het rijtuig zitten
    Ik zie een scene voor me... de slechte, maar oh zo knappe vrouwelijke slechterik die de goede, maar oh zo dronken Moderator op de rails vastgebonden heeft. De trein komt er al aan!!! Zal hij nog op tijd gered worden door de Heldin?
      donderdag 16 februari 2006 @ 09:54:39 #23
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_35143965
    is er ook bier?
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_35154121
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
    Ach ja...laten we hier vooral ff doorgaan met napraten over de afstand en de reistijd bla bla bla

Mensen, ik snap dat jullie de afstand vervelend vinden, maar is het dan echt nodig om zo door te blijven drammen Ynske heeft haar best gedaan om dit voor elkaar te krijgen en ik vind niet dat we dan op deze manier (en zoals in het andere topic is gemeld) te keer hoeven te gaan Ik had weinig tijd en las af en toe even mee, maar ik vond het wel een beetje jammer allemaal

Ik zou zeggen...opperen jullie dan eens ideeen. Ik heb nog niets voorbij zien komen eigenlijk
    Eensch.

Ik opper dan ook even een idee. Ik organiseer 's ochtends een mini-meet in een centrale plaats, laten we zeggen.... uhm... Utrecht ofzo. Bij een mini-meet denk ik aan mijzelf en drie bloedmooie modellen, vier als ze niet al te groot zijn.* Op wonderbaarlijke wijze, genaamd o-to, belandt die mini-meet laat in de ochtend bij de Limburgse treinenzooi. Dat proces herhalen we aan het einde van de dag.

*Modellen met een voorliefde voor Tool en dergelijke teringherrie hebben de voorkeur
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
      donderdag 16 februari 2006 @ 15:50:12 #25
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35154627
    DIe bloedmooie modellen, moeten dat alle drie moidellen van dezelfde sekse zijn? en ook nog van een specifieke sekse?

je weet maar nooit tegenwoordig
    pi_35154809
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 15:50 schreef Shark.Bait het volgende:
    DIe bloedmooie modellen, moeten dat alle drie moidellen van dezelfde sekse zijn? en ook nog van een specifieke sekse?

je weet maar nooit tegenwoordig
    nee hoor, geslacht, religie, seksuele geaardheid en huidskleur maakt me niet uit. Als ze maar bloedmooi zijn.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 februari 2006 @ 15:58:13 #27
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35154873
    ik weet niet hoe laat je die mini-meet wil gaan doen in Utrecht Vliegvrager, maar ik denk dat je moet rekenen op een uur of 12 in Limbabwanesië te moeten zijn
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 16 februari 2006 @ 16:02:45 #28
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35155028
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 15:56 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

nee hoor, geslacht, religie, seksuele geaardheid en huidskleur maakt me niet uit. Als ze maar bloedmooi zijn.
    3 bruine homofiele hindoe-mannen hebben zich per mail aangemeld. Kun jij ze meenemen?
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_35155461
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef Ynske het volgende:
    ik weet niet hoe laat je die mini-meet wil gaan doen in Utrecht Vliegvrager, maar ik denk dat je moet rekenen op een uur of 12 in Limbabwanesië te moeten zijn
    half twaalf?

Of ietsje eerder, het is in het weekend een uurtje of twee rijden denk ik. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel afstand er nog na de afslag ligt. Dat houdt zo op. maar dat zijn allemaal details

@Ron, als ze bloedmooi zijn, stuur maar door hoor.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_35159912
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 16:15 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

half twaalf?

Of ietsje eerder, het is in het weekend een uurtje of twee rijden denk ik. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel afstand er nog na de afslag ligt. Dat houdt zo op. maar dat zijn allemaal details

@Ron, als ze bloedmooi zijn, stuur maar door hoor.
    Van afslag Simpelveld af nog geen kilometer geloof ik...
    "Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
      FOK!fotograaf donderdag 16 februari 2006 @ 18:16:17 #31
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35159990
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef RonaldV het volgende:

[..]

3 bruine homofiele hindoe-mannen hebben zich per mail aangemeld. Kun jij ze meenemen?
    *proest*

FOK!fotograaf donderdag 16 februari 2006 @ 18:18:19 #32
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35160053
    kan ik trouwens nog met iemand meerijden? jullie komen toch bijna allemaal langs, het is mar 5 minuutjes om *lief kijkt*
    pi_35161301
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef fraubitch het volgende:
    kan ik trouwens nog met iemand meerijden? jullie komen toch bijna allemaal langs, het is mar 5 minuutjes om *lief kijkt*

Moet ff kijken wie er nog meer met mij meerijdt Maar anders pik ik je wel op
      FOK!fotograaf donderdag 16 februari 2006 @ 19:26:35 #34
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_35162545
    Ik ben net helemaal bij gepraat door Pdehoog.

Het valt me op dat er hier in het topic nog geen data zijn genoemd? of lees ik er overheen?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_35162669
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef Xilantof het volgende:
    Ik ben net helemaal bij gepraat door Pdehoog.

Het valt me op dat er hier in het topic nog geen data zijn genoemd? of lees ik er overheen?
    Er moest nog even gekeken worden wanneer de ZLSM nog beschikbaar was Komt er ASAP aan
    pi_35162749
    ik wil me ook graag aanmelden als fotograaf (mits de lijst dit toelaat)

als het in limburg is komt ik zeker! ik woon er namelijk!
    <hr>
      donderdag 16 februari 2006 @ 20:18:46 #37
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35164885
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef fraubitch het volgende:
    Heb ik je toch al verteld, lekker ding...
    - Privacy Matters
    pi_35165044
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 20:18 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Heb ik je toch al verteld, lekker ding...
    Ah...jij pikt haar op
    pi_35165389
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 08:23 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik zie een scene voor me... de slechte, maar oh zo knappe vrouwelijke slechterik FrauBitch die de goede, maar oh zo dronken Moderator Subhuman op de rails vastgebonden heeft. De trein komt er al aan!!! Zal hij nog op tijd gered worden door de Heldin?
      donderdag 16 februari 2006 @ 20:34:59 #40
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35165485
    Allrrrrighty then!

De meet is in het eerste weekeinde van mei, op zaterdag 6 mei. Helaas helaas, het is niet mogelijk om op zondag te gaan, want dan heeft de maatschappij al andere verplichtingen (zoals elke zondag trouwens).

PdeHoog gaat over de financiën, dus voor alle details daarover moet ik jullie naar hem verwijzen, maar ik kan wel vertellen dat dit een "inschrijf-meet" met betalingsverplichting is. Dat betekent:
  • Je moet je aanmelden en betalen voor de meet. Een aanmelding is bindend! Als je in dit topic zegt dat je meedoet, dan gaan we er ook vanuit dat je meedoet EN dat je betaalt!
  • Omdat we een verplichting aangaan is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen als je ziek wordt, een sterfgeval hebt of wat ook.
  • Peter bepaalt het bedrag dat per person betaald moet worden op basis van het aantal inschrijvingen.
  • Het is niet mogelijk om op zaterdagmorgen nog even snel te besluiten dat je op de bonnefooi vast wel aan kunt sluiten. Alle deelnemers die betaald hebben kunnen het terrein op, de rest moet (helaas, helaas!) buiten blijven.
  • Dit is weliswaar voor fotografen heel leuk, maar ook modellen krijgen hieraan een leuke herinnering, in de vorm van foto's. Daarom willen we de kosten een beetje verdelen. Met PdeHoog heb ik afgesproken dat modellen wel minder betalen dan fotografen, omdat fotografen meer uit deze meet kunnen halen dan modellen. Modellen zullen ongeveer 2/3e van de prijs betalen die fotografen kwijt zijn.

Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
  • - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Privacy Matters
    pi_35165969
    Ynske gaat morgen een en ander vastzetten bij de ZLSM Dat betekent dat ik daarna weet wat het totaalbedrag gaat worden en wanneer dat betaald moet zijn.

Zodra ik dat weet zal er ook een deadline qua aanmeldingen worden gesteld, maar ga nu vooral rustig je gang met aanmelden Hoe meer, hoe beter

Ik wil je wel verzoeken om, naast je eventuele aanmelding hier, ook een mail te sturen naar fokmeet @ mijn nickname.nl. Zodra de deadline verstreken is, zal ik iedereen die zich daar heeft aangemeld een mail sturen met het rekeningnummer etc. waarop betaald mag worden Dat gooi ik liever niet openbaar, hoewel alle subsidie welkom is

Als je mail stuurt, geef dan aub even aan wat je nick is en of je model of fotograaf bent Een telefoonnummer waarop je te bereiken bent, is eventueel ook mogelijk Dan noteer ik dat gelijk in de lijst

edit: oh ja.....ik struin dus echt niet dit topic door op zoek naar verloren gegane aanmeldingen Ik kijk alleen naar aanmeldingen in de mail. Je krijgt een retourmailtje met een bevestiging. Als je dat niet snel krijgt, moet je me even aanschieten op MSN of zo
    pi_35166368
    Voor de liefhebbers: http://www.zlsm.nl/nl/emplacement.htm Dit is dus waar we mogen gaan fotograferen
      FOK!fotograaf donderdag 16 februari 2006 @ 20:59:22 #43
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_35166531
    Ik meld me bij deze af. (voor zoverre dat kan in dit geval )
    Zaterdag is lastig i.v.m. werk.
    Afhankelijk van de deadline kan ik kijken hoe en/of wat er te regelen valt misschien.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      FOK!fotograaf donderdag 16 februari 2006 @ 21:01:12 #44
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_35166599
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
    Voor de liefhebbers: http://www.zlsm.nl/nl/emplacement.htm Dit is dus waar we mogen gaan fotograferen
    Hehe!
    daar ben ik ooit geweest jaaaaaaaren terug tijdens een vakantie in Schin op Geul. toen ook die trein een ritje gemaakt volgens mij... Maar 't is een tijd terug dus dat weet ik niet zeker.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      donderdag 16 februari 2006 @ 21:22:19 #45
    52657 pea4fun
    pi_35167494
    Ik vind het heel erg leuk, en wil ook graag mee, maar ik wacht even af, ik kan nog niet zeggen of ik ook kan. Ik hoop dat de deadline na 14 april ligt....
    pi_35167951
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
    Ziet er heel gaaf uit, hebben we dat helemaal voor onszelf?
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_35168000
    Volgens mij wel Misschien dat hier en daar wat vrijwilligers rondlopen, maar daar zou Ynske alles over moeten kunnen vertellen
      donderdag 16 februari 2006 @ 21:39:05 #48
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_35168196
    nou als jullie een lelijke kleine man nodig hebben dan hou ik me (onder voorbehoud en onder dwang van shark.bait ) aanbevolen
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      donderdag 16 februari 2006 @ 21:46:40 #49
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35168512
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:
    Allrrrrighty then!
    <KNIP>
    Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
    Ziet er goed uit
    OP?
    pi_35168653
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef jpg97 het volgende:
    is er ook bier?
    Hangt ervanaf of Flash meegaat
    pi_35168734
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hij moet En hij kan meerijden als die drie hindoestaanse homo's een beetje opschuiven dan he
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_35169002
    De eerste vier aanmeldingen zijn binnen Helaas alleen nog maar fotografen.....modellen, schiet eens op met aanmelden
    pi_35169096
    Vraagje: van hoe laat tot hoe laat is de planning??? (ivm oppas honden....)
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:03:42 #54
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_35169172
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef diedrick het volgende:
    Zijn het fotogenieke honden?
    pi_35169206
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:03 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Zijn het fotogenieke honden?
    drie ouwe witte poedels....
    pi_35169216
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef diedrick het volgende:
    Zoals het er nu naar uit ziet van 12:00 uur tot 15:30 ongeveer
    pi_35169277
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Hij moet En hij kan meerijden als die drie hindoestaanse homo's een beetje opschuiven dan he
    ik zie dat het al geregeld is
    Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
    pi_35169325
    Mail mag naar het eerder genoemde adres
    pi_35169382
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

ja dus

Voor wie moet ik allemaal bier regelen dan??
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:11:17 #60
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35169495
    En er moet ook nog een meer centrale meet bedacht worden. Iemand ideeën? Weer een keertje noord van de rivieren dit keer, de vorige 3 keren waren in de zuidelijke kant van het land (Kessel, Lekmeet en de aankomende trein-meet).
    - Privacy Matters
    pi_35169590
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zoals het er nu naar uit ziet van 12:00 uur tot 15:30 ongeveer
    Noteer ons maar met (klein) vraagteken... als je de deadline vertelt hou ik die wel in de gaten voor definitieve aanmelding ;-)

ons= diedrick (fotograaf) en vriendin yarkooh (model zonder ervaring)
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:13:15 #62
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35169593
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
    En er moet ook nog een meer centrale meet bedacht worden. Iemand ideeën? Weer een keertje noord van de rivieren dit keer, de vorige 3 keren waren in de zuidelijke kant van het land (Kessel, Lekmeet en de aankomende trein-meet).

MEET-brainstorm topic deel2
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:13:51 #63
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35169617
    OK, ik ben even de kluts kwijt.

Er wordt hier over verschillende meets gesproken begrijp ik, waarvan eentje in Limburg. Tot zo ver snap ik het geloof ik nog, maar de Lekmeet was toch niet zuid? Dat was bij Nieuwegein, dat is midden
    En zo'n midden-meet zie ik zeer zeker wel zitten, want ik wil graag weer leuke foto's van mijn mindere vetdelen.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:15:02 #64
    52657 pea4fun
    pi_35169672
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:13 schreef Troel het volgende:

Er wordt hier over verschillende meets gesproken begrijp ik, waarvan eentje in Limburg. Tot zo ver snap ik het geloof ik nog, maar de Lekmeet was toch niet zuid? Dat was bij Nieuwegein, dat is midden
    En zo'n midden-meet zie ik zeer zeker wel zitten, want ik wil graag weer leuke foto's van mijn mindere vetdelen.
    Precies nog iemand die oplet
    pi_35169677
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:13 schreef diedrick het volgende:

[..]

Noteer ons maar met (klein) vraagteken... als je de deadline vertelt hou ik die wel in de gaten voor definitieve aanmelding ;-)

ons= diedrick (fotograaf) en vriendin yarkooh (model zonder ervaring)
    Zoals ik al aangaf....ik ga voorlopig even uit van de aanmeldingen in mijn mailbox Dat is voor mij de enige manier om een sluitende administratie bij te houden en je zal dus zelf de deadline ff in de gaten moeten houden
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:16:58 #66
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35169770
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:13 schreef Troel het volgende:

de Lekmeet was letterlijk aan de rivier. En de rivieren liggen allemaal op de onderste (zuidelijke) helft van de kaart
    - Privacy Matters
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:17:42 #67
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35169798
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

de Lekmeet was letterlijk aan de rivier. En de rivieren liggen allemaal op de onderste (zuidelijke) helft van de kaart
    Ja, maar dan moet een midde-meet midden in het IJsselmeer

Over het algemeen zit je vlak bij Utrecht in het midden van Nederland
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35169820
    Je zou eens kunnen overwegen om Natuurpark De Hoge Veluwe als meet-lokatie te gebruiken Ook leuk voor de natuurliefhebbers onder ons
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:18:31 #69
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35169843
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet een midde-meet midden in het IJsselmeer

Over het algemeen zit je vlak bij Utrecht in het midden van Nederland
    in de buurt van Amersfoort bespreebaar?
    - Privacy Matters
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:19:46 #70
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35169886
    kenne we effe ontopic blijven?

[ Bericht 20% gewijzigd door RonaldV op 16-02-2006 22:22:05 (oeps) ]
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:19:57 #71
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35169892
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef RonaldV het volgende:

[..]

in de buurt van Amersfoort bespreebaar?
    Da's vlakbij Utrecht, en prima te bereiken per trein. Ja, dat is ook midden

(En afhankelijk van de datum zal ik er ook zijn)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:22:19 #72
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35169980
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:19 schreef Shark.Bait het volgende:
    kenne we effe ontopic blijven?
    Dat zijn we: Meimaand modellen maand
    - Privacy Matters
    pi_35169997
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
    niet janken

de Lekmeet was BOVEN de rivieren
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:23:18 #74
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35170023
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:
    je wil er 2? 1 in limbo land en 1 ergens anders? WTF
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:23:25 #75
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35170027
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

niet janken

de Lekmeet was BOVEN de rivieren
    Ik zit iets bij jou in de buurt te regelen, man!
    - Privacy Matters
    pi_35170043
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Jaja...maar dit wordt verwarrend volgens mij Ik stel voor de boel te splitsen en ook de meetkalender ff aan te passen
    pi_35170082
    stoomtreinen zijn okee

ik doe mee
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:24:47 #78
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35170086
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

je wil er 2? 1 in limbo land en 1 ergens anders? WTF
    Of je leest deze post nog ff Meimaand Modellen Fotografeer Maand - vervolg...
    Maar opslitsen is een beter idee ja.
    - Privacy Matters
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:28:33 #79
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35170246
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
    Of je leest deze post nog ff Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen!
    Maar opslitsen is een beter idee ja.
    Als je het niet opsplists word het een zooitje. mensen die alleen 1 de ene meet willen en niet in de andere zullen helemaal gek worden. Opsplitsen is de enige optie, anders gaat het fout. It aint a promise, it's the law
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:30:33 #80
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35170320
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:28 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Als je het niet opsplists word het een zooitje. mensen die alleen 1 de ene meet willen en niet in de andere zullen helemaal gek worden. Opsplitsen is de enige optie, anders gaat het fout. It aint a promise, it's the law
    het is al een zooitje

Overigens, de enige stoomtrein die echt leuk is is Haaksbergen-Boekelo, en dan combineren met een bezoek aan Boekelo Zoo.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:30:38 #81
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_35170322
    *gniffel*

Persoonlijk zou ik de TT hebben gewijzigd naar "Model Treinen".
    Een beetje verwarring scheppen in de chaos...
    pi_35170399
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:30 schreef Troel het volgende:

[..]

het is al een zooitje

Overigens, de enige stoomtrein die echt leuk is is Haaksbergen-Boekelo, en dan combineren met een bezoek aan Boekelo Zoo.
    Je bent wel eens in die van de VSM geweest Ik krijg zo het vermoeden van niet nl.
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:32:34 #83
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35170404
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:30 schreef Phoenixx het volgende:
    *gniffel*

Persoonlijk zou ik de TT hebben gewijzigd naar "Model Treinen".
    Een beetje verwarring scheppen in de chaos...
    Ja, maak het ff helemaal gek
    - Privacy Matters
    pi_35170481
    Hee zullen we in de buurt van Utrecht eens een keer een modellenmeet organiseren? Leuk idee, is alweer zo lang geleden Post hier als je interesse hebt
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:34:21 #85
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35170484
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je bent wel eens in die van de VSM geweest Ik krijg zo het vermoeden van niet nl.
    Wat een boer niet kent, dat vreet ie niet

Ik weet nog dat we altijd hondendrollen op de rails dropten vlak voordat de trein eraan kwam. En mee rennen met de trein enzo.

Ach, die goede oude tijd.

En VSM? Dat is toch van de Luffanil en Tussistin?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:34:36 #86
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35170498
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
    Hee zullen we in de buurt van Utrecht eens een keer een modellenmeet organiseren? Leuk idee, is alweer zo lang geleden Post hier als je interesse hebt
    Ja, leuk! Bij jou thuis?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35170526
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, leuk! Bij jou thuis?

veelsteklein
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:35:49 #88
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35170567
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

veelsteklein
    Ow. Bij mij thuis is het ook klein, dus dat schiet ook niet op. O wacht, ik woon niet in Utrecht.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35170574
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Troel het volgende:

En VSM? Dat is toch van de Luffanil en Tussistin?
    Huh Ik ben geen vrouw he Hou daar rekening mee

VSM = Veluwse Spoorweg Maatschappij. De museumlijn tussen Dieren en Apeldoorn. Erg leuk Ben er heel wat mee gereden als ik bij mijn tante in Eerbeek was
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:36:18 #90
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_35170588
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ja, maak het ff helemaal gek
    Kan ook: "3M - Model Treinen"
    pi_35170592
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
    Ga ff lekker je eigen topic openen
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:37:33 #92
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35170646
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

VSM = Veluwse Spoorweg Maatschappij. De museumlijn tussen Dieren en Apeldoorn. Erg leuk Ben er heel wat mee gereden als ik bij mijn tante in Eerbeek was
    Ow, die ken ik wel.
    Heet die VSM?

Ik weet dat je geen vrouw bent
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35170669
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ga ff lekker je eigen topic openen
    nee ik probeer ff of ik Ronnie aan het flippen krijg
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:38:53 #94
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35170725
    Ik wil wel een modellenmeet op 5 juni, dan mag het wel hier in de buurt. Krijg ik tenminste bezoek voor mijn verjaardag. Dan wil ik wel een fotoshoot als kadootje
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35170733
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Veluwsche Stoomtrein Maatschappij ja

klik
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:39:23 #96
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35170742
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

nee ik probeer ff of ik Ronnie aan het flippen krijg
    ech nie... En anders heb ik de edit knop nog
    - Privacy Matters
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:42:16 #97
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35170874
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Veluwsche Stoomtrein Maatschappij ja

klik
    'Voorhoeve Schwabe Merkgeneesmiddelen' bedoel je

http://www.vsm.nl/
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35170977
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef RonaldV het volgende:

[..]

ech nie... En anders heb ik de edit knop nog
    Whaaah
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:44:44 #99
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_35170989
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Troel het volgende:

[..]

'Voorhoeve Schwabe Merkgeneesmiddelen' bedoel je

http://www.vsm.nl/
    Onthoudt dat merk!!
    De SRL-gelei is onmisbaar als diverse fotografen je in de meest onmogelijke houdingen uit een treinstel hebben laten hangen voor dé foto!!
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:46:32 #100
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35171079
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Onthoudt dat merk!!
    De SRL-gelei is onmisbaar als diverse fotografen je in de meest onmogelijke houdingen uit een treinstel hebben laten hangen voor dé foto!!
    Ik zal alvast aandelen aanschaffen en de calendula in mijn tas stoppen en als er muggen zijn is prrrikweg ook nooit weg
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35171167
    Phoenixx

Leuk je hier te treffen Je had natuurlijk al gehoord van het plan om de modjes geheel ON-vrijwillig voor de trein te leggen he
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:49:17 #102
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35171191
    - Privacy Matters
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:51:04 #103
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_35171273
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
    Phoenixx

Leuk je hier te treffen Je had natuurlijk al gehoord van het plan om de modjes geheel ON-vrijwillig voor de trein te leggen he
    Ja maar...
    Ja maar....
    Durf je wel tegen zo'n kleintje??
    Neem er een van je eigen formaat!!

*achter RonaldV wegduikt*
    pi_35171292
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Ja maar...
    Ja maar....
    Durf je wel tegen zo'n kleintje??
    Neem er een van je eigen formaat!!

*achter RonaldV wegduikt*
    Ronald gaat echt wel opzij als ik dat aardig vraag
    pi_35171334
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
    Phoenixx

mental note maakt. desert eagle meeneemt.
    It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
    Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:53:22 #106
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_35171365
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mental note: hardloop training begint morgen!!
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:53:34 #107
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35171374
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je weet niet eens hoe dat moet, aardig vragen

* pal voor mede-mod gaat staan
    - Privacy Matters
    pi_35171381
    hmm voor een ouderwetse treinroof overval fotoshoot is het wel leuk . hmm daar denk ik even over na
    It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
    pi_35171898
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Je weet niet eens hoe dat moet, aardig vragen

* pal voor mede-mod gaat staan
    Ik heb daar andere manieren voor

* PdeHoog neemt een naaktmodel mee
    Kijk Ronald.....daar...... *wijst in verte naar model*
    pi_35172222
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ronald is blijkbaar al sprakeloos bij de gedachte...
    pi_35172250
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef diedrick het volgende:

[..]

Cool he
      donderdag 16 februari 2006 @ 23:16:19 #112
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35172293
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef PdeHoog het volgende:

Jij hebt het niet begrepen denk ik... ik zou een naakt model voor mezelf houden. screw the trains mén
      donderdag 16 februari 2006 @ 23:16:41 #113
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35172314
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef diedrick het volgende:

[..]

Ronald was even bezig met een alternatieve openingspost voor Shark.Bait
    - Privacy Matters
    pi_35172353
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Jij hebt het niet begrepen denk ik... ik zou een naakt model voor mezelf houden. screw the trains mén
    Maar, maar, maar...... het is toch veel leuker om Phoenixx voor de trein te leggen
    pi_35172363
    Ja ik kan dus niet mee
    Thank Drunk I'm a Goddess!
    pi_35172396
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 23:17 schreef prupke het volgende:
    Ja ik kan dus niet mee
    Stuur je BB toch
      donderdag 16 februari 2006 @ 23:18:47 #117
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35172397
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 23:17 schreef prupke het volgende:
    Ja ik kan dus niet mee
    Van mij wel hoor!
    - Privacy Matters
    pi_35172409
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ronald was even bezig met een alternatieve openingspost voor Shark.Bait
    Kan me voorstellen dat je ff bezig was om dat bij elkaar te verzinnen...
    pi_35172491
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 23:18 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Van mij wel hoor!
    Ja maar jij bent mijn baas niet

@peerke : BB komt wel als ie tijd heeft (gok ik )
      donderdag 16 februari 2006 @ 23:23:01 #120
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35172559
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef prupke het volgende:

[..]

Ja maar jij bent mijn baas niet

@peerke : BB komt wel als ie tijd heeft (gok ik )
    Als je baas maar niet denkt dat hij in jouw plaats kan komen dan
    - Privacy Matters
    pi_35172594
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 23:23 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Als je baas maar niet denkt dat hij in jouw plaats kan komen dan
    Neuh : dat denken laten ze altijd aan mij over
    pi_35178111
    Is er een schatting te geven wat de kosten gaan worden?
    "So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 februari 2006 @ 08:16:25 #123
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35178169
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 08:07 schreef PoseidonVS het volgende:
    Is er een schatting te geven wat de kosten gaan worden?
    eventjes wachten nog...
    als t goed is krijg ik vandaag het totaal aan aantal kosten te horen
    Today is life -

Dale Carnegie
      vrijdag 17 februari 2006 @ 08:30:03 #124
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_35178293
    TREIN

zo goed?
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      vrijdag 17 februari 2006 @ 09:38:09 #125
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35179361
    Ik ga morgen vragen of ik op bevrijdingsdag wel mag werken, en dan zaterdags niet. Als dat lukt, ga ik mee (als ik vervoer heb... Pee? Duck?)
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      vrijdag 17 februari 2006 @ 09:49:48 #126
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35179617
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:

Oe Limburg
    Treintjes, oude shoots sephia/zwartwit met stoomtrein
    Greta Garbo look, kijk dat lijkt me
    To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
    Imagination is the one weapon in the war against reality.
      vrijdag 17 februari 2006 @ 09:55:32 #127
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_35179754
    Mukie alvast claimt als eerste model!
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_35180756
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef Debsterr het volgende:
    Ik ga morgen vragen of ik op bevrijdingsdag wel mag werken, en dan zaterdags niet. Als dat lukt, ga ik mee (als ik vervoer heb... Pee? Duck?)
    Moet geen probleem vormen denk ik
    pi_35180787
    Enneh...aanmeldingen mogen naar fokmeet @ mijn nickname.nl
      vrijdag 17 februari 2006 @ 10:35:28 #130
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35180809
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 08:30 schreef Puckzzz het volgende:
    TREIN

zo goed?
    Het topic was al opgesplitst, hoor!
    - Privacy Matters
      vrijdag 17 februari 2006 @ 10:37:33 #131
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_35180878
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 10:35 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het topic was al opgesplitst, hoor!
    mja nou okee, ik had het hele topic nog niet gelezen....

maar ik wil dus mee naar de treintjes meet, en niet naar de andere meet.

dat rijmt
      vrijdag 17 februari 2006 @ 10:39:18 #132
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35180921
    Ik wacht even de aanmeldingen af die bij PdeHoog binnenkomen, en dan werk ik de OP wel bij.
    - Privacy Matters
    pi_35180948
    Goed plan Ronald Ik zal vanavond nog even inventariseren en een mooie OP in elkaar sleutelen Nu eerst werken
      vrijdag 17 februari 2006 @ 10:41:52 #134
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35180995
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Moet geen probleem vormen denk ik
    Ik had niet anders verwacht
      vrijdag 17 februari 2006 @ 10:47:12 #135
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_35181117
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef RonaldV het volgende:
    Ik wacht even de aanmeldingen af die bij PdeHoog binnenkomen, en dan werk ik de OP wel bij.
    owja ik moet mailen....

als jullie maar niet denken dat ik taart of brownies of wat dan ook meeneem.

* Puckzzz is een paar dagen ervoor jarig
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:00:35 #136
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35181509
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

owja ik moet mailen....

als jullie maar niet denken dat ik taart of brownies of wat dan ook meeneem.

* Puckzzz is een paar dagen ervoor jarig
    Dan wordt je ook niet gefeliciteerd natuurlijk
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:17:28 #137
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35181933
    welke dag gaat het btw worden?
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:19:53 #138
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35181992
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:17 schreef Mukie het volgende:
    welke dag gaat het btw worden?
    Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen!
    - Privacy Matters
    pi_35182192
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dan wordt je ook niet gefeliciteerd natuurlijk
    En geen cadeautjes natuurlijk
    * PdeHoog is overigens 8 dagen later jarig
    pi_35182207
    Brownies!
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_35182455
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:26 schreef Vliegvrager het volgende:
    Brownies!
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:34:48 #142
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_35182459
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En geen cadeautjes natuurlijk
    * PdeHoog is overigens 8 dagen later jarig
    ik had kunnen weten aan je "met de horens vooruit denderen en dan pas vragen stellen gedrag" dat je ook een stier bent

maar ik begrijp dat jij dus brownies gaat bakken?
    pi_35182623
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:34 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik had kunnen weten aan je "met de horens vooruit denderen en dan pas vragen stellen gedrag" dat je ook een stier bent
    Ik dender niet vooruit en stel dan pas vragen Ik laat dat vragenstellen gewoon achterwege
    bot en kort door de bocht noemde mijn vorige werkgever dat
    quote:
    maar ik begrijp dat jij dus brownies gaat bakken?
    Wil je dat graag
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:40:29 #144
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35182631
    quote:
    das maar 15km bij mij vandaan
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:42:06 #145
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_35182678
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik dender niet vooruit en stel dan pas vragen Ik laat dat vragenstellen gewoon achterwege
    bot en kort door de bocht noemde mijn vorige werkgever dat
    [..]

Wil je dat graag
    hier noemen ze dat gewoon lomp

nou ik wel best wel eens zo'n brownie proeven ja, ik heb er veel over gehoord klein stukje maar he? Ik zal ook dan nog steeds wel op dieet zijn
    pi_35182681
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef Mukie het volgende:

[..]

das maar 15km bij mij vandaan
    Mail maar dan Neem vriendjelief of eventuele vriendinnen ook mee Op dit moment zijn er nl. nog geen modellen-aanmeldingen
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:43:16 #147
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35182716
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mail maar dan Neem vriendjelief of eventuele vriendinnen ook mee Op dit moment zijn er nl. nog geen modellen-aanmeldingen
    helemaal niets ?
    oe dan weet ik wel een paar dames
    pi_35182719
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef Puckzzz het volgende:

nou ik wel best wel eens zo'n brownie proeven ja, ik heb er veel over gehoord klein stukje maar he? Ik zal ook dan nog steeds wel op dieet zijn
    Ik zal mijn best doen
    pi_35182767
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:43 schreef Mukie het volgende:

[..]

helemaal niets ?
    Wel 7 fotografen Ik heb berekend dat ik ongeveer minimaal 6 modellen + 12 fotografen nodig heb om het een beetje leuk prijsje te geven
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:46:10 #150
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35182814
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wel 7 fotografen Ik heb berekend dat ik ongeveer minimaal 6 modellen + 12 fotografen nodig heb om het een beetje leuk prijsje te geven
    ik heb net ff 5 dames uitgenodigd, dus ff wachten op een reactie
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:46:42 #151
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35182834
    aan wat voor een prijsje moet ik ongeveer denken?
    ben mn zus gewend
    pi_35182839
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:46 schreef Mukie het volgende:

[..]

ik heb net ff 5 dames uitgenodigd, dus ff wachten op een reactie
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:47:16 #153
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35182853
    ook mannen vragen?
    pi_35182873
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:46 schreef Mukie het volgende:
    aan wat voor een prijsje moet ik ongeveer denken?
    Als we die aantallen halen, dan is het ongeveer EUR 10 voor een model en EUR 15 voor een fotograaf Maar Ynske stuurt mij het definitieve kostenplaatje zodra alles geregeld is. Dit is dus nog een schatting.
    pi_35182882
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:47 schreef Mukie het volgende:
    ook mannen vragen?
    Uiteraard
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:49:02 #156
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35182918
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als we die aantallen halen, dan is het ongeveer EUR 10 voor een model en EUR 15 voor een fotograaf Maar Ynske stuurt mij het definitieve kostenplaatje zodra alles geregeld is. Dit is dus nog een schatting.
    ooooooooh ik dacht al
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:49:12 #157
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35182923
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Uiteraard
    ff gaat rondmailen
    pi_35183149
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef Mukie het volgende:

[..]

ooooooooh ik dacht al
    Wat dacht je Dat het kapitalen zou gaan kosten

Ik zag overigens tarieven voor een rijdende loc EUR 1200 Ik weet niet of iemand een rijke oom heeft, maareh......
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:55:59 #159
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35183183
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat dacht je Dat het kapitalen zou gaan kosten

Ik zag overigens tarieven voor een rijdende loc EUR 1200 Ik weet niet of iemand een rijke oom heeft, maareh......
    weet ik veel
      vrijdag 17 februari 2006 @ 12:21:58 #160
    127142 Muk
    nu met extra pulp
    pi_35184018
    Ik heb zeker interesse, limburg was het? (ben noob fotograaf trouwens)

sorrie als ik ergens over heen heb gelezen, moet snel weer naar huis voor het weekend...

ik rijd zelf en vanaf helmond langs het kanaal naar weert, vanaf daar de zelfde route als de rest waarschijnlijk, ik wil evt wel een paar mensen oppikken.
    Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
    En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
    pi_35184589
    Je mag mailen naar fokmeet @ mijn nickname.nl
      vrijdag 17 februari 2006 @ 12:43:31 #162
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35184709
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
    Je mag mailen naar fokmeet @ mijn nickname.nl
    Dat adres werkt niet
    - Privacy Matters
      vrijdag 17 februari 2006 @ 12:45:02 #163
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35184769
    owja mailen moest nog
    Done
    pi_35184805
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 12:43 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dat adres werkt niet

En de eerste twee modellen zijn binnen
      vrijdag 17 februari 2006 @ 12:49:14 #165
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35184924
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 12:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En de eerste twee modellen zijn binnen
    1 man en 1 vrouw
      vrijdag 17 februari 2006 @ 13:17:09 #166
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_35185972
    Nog even een hele belangrijke vraag: is er ook koffie?
      vrijdag 17 februari 2006 @ 13:18:51 #167
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_35186039
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Phoenixx het volgende:
    pea heeft altijd wel mee

decaf meestal
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_35186067
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Phoenixx het volgende:
    Check De restauratie wordt voor ons opengedaan We kunnen daar eventueel soep krijgen, broodjes en uiteraard koffie Maar ook dat wordt nog even geregeld door Ynske
      vrijdag 17 februari 2006 @ 13:24:37 #169
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_35186258
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 13:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Check De restauratie wordt voor ons opengedaan We kunnen daar eventueel soep krijgen, broodjes en uiteraard koffie Maar ook dat wordt nog even geregeld door Ynske
    WoW!!!
    Ynske is gewoon net Tefal® !!!
    Ze denkt ook aan álles
    pi_35186391
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 13:24 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

WoW!!!
    Ynske is gewoon net Tefal® !!!
    Ze denkt ook aan álles
    Ynske is gewoon goed bezig
      vrijdag 17 februari 2006 @ 13:55:22 #171
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35187424
    eensch 14.gif
      vrijdag 17 februari 2006 @ 14:00:07 #172
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35187590
    heb nog 2 dames gevonden
    pi_35187924
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef Mukie het volgende:
    heb nog 2 dames gevonden
    Dat zijn al vier modellen Dit gaat goed komen
      vrijdag 17 februari 2006 @ 14:39:01 #174
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35188940
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat zijn al vier modellen Dit gaat goed komen
    Je hebt er stiekem al 5 hoor... wacht alleen nog op de officiële bevestiging (maar ok al mag ik niet van het werk, ik ga toch!!! )
    pi_35189099
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 14:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je hebt er stiekem al 5 hoor... wacht alleen nog op de officiële bevestiging (maar ok al mag ik niet van het werk, ik ga toch!!! )
    Vriendje gaat ook mee
      vrijdag 17 februari 2006 @ 15:06:19 #176
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35189859
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vriendje gaat ook mee
    oe daar zeg je wat, vriendje gaat polsen vanaaf
      vrijdag 17 februari 2006 @ 15:11:10 #177
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35190038
    en nog een dame gevonden heeft
      vrijdag 17 februari 2006 @ 15:14:01 #178
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35190139
    Zo dat zijn er wel ff voldoende
    pi_35190220
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 15:11 schreef Mukie het volgende:
    en nog een dame gevonden heeft

Je bent geweldig Dat zijn dus iig 5 modellen zeker en eentje bijna zeker Nog meer is welkom natuurlijk dus dames en heren, laat je vooral niet tegenhouden om te reageren
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 februari 2006 @ 16:34:27 #180
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35193458
    @PdeHoog... moet ik me ook nog officieel melden dat ik meega?
    Today is life -

Dale Carnegie
      vrijdag 17 februari 2006 @ 16:40:05 #181
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35193724
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef Ynske het volgende:
    Ik moest het.... dus jij ook!
    - Privacy Matters
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 februari 2006 @ 16:41:33 #182
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35193789
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 16:40 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik moest het.... dus jij ook!
    zeg, ik ben degene in de machtpositie nu jij niet

maar goed, zal wel ergens tijd vinden om in de meel te kruipen
    Today is life -

Dale Carnegie
      vrijdag 17 februari 2006 @ 16:41:38 #183
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35193793
    quote:
    lijkt me wel zo makkelijk ivm email adressen enzo. ik heb me ook gewoon per email aangemeld.
    pi_35193912
    quote:
    Lijkt me heeeeeeeeeel fijn
      vrijdag 17 februari 2006 @ 17:12:25 #185
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35194999
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vriendje gaat ook mee
    Die neemt echt geen zaterdag vrij (kung fu trainig is heilig!!)
    En dat hoeft ook helemaal niet, ik zie 'm vaak zat
    pi_35195193
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 17:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Die neemt echt geen zaterdag vrij (kung fu trainig is heilig!!)
    En dat hoeft ook helemaal niet, ik zie 'm vaak zat
    Kung Fu-training *slik*
    Debsterr lievvvvvvvvvvvvvvv

Maar eigenlijk was ik stiekem op zoek naar mannelijke modellen. Moest van de dames
      vrijdag 17 februari 2006 @ 17:23:36 #187
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35195443
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kung Fu-training *slik*
    Debsterr lievvvvvvvvvvvvvvv

Maar eigenlijk was ik stiekem op zoek naar mannelijke modellen. Moest van de dames
    Wouter kijkt altijd een beetje als een dodo op foto's. Dus . Ik weet misschien wel nog een vrouwelijk model?
    pi_35195490
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 17:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wouter kijkt altijd een beetje als een dodo op foto's. Dus . Ik weet misschien wel nog een vrouwelijk model?
    Informeer maar Mogelijk alleen dat duck dan zelf moet gaan rijden Ik kan nl. maar 3 man extra meenemen
      FOK!fotograaf vrijdag 17 februari 2006 @ 17:25:40 #189
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35195521
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 20:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mag ik dan ook meteen de heldin zijn
      vrijdag 17 februari 2006 @ 17:29:32 #190
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35195673
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 17:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Informeer maar Mogelijk alleen dat duck dan zelf moet gaan rijden Ik kan nl. maar 3 man extra meenemen
    Haha, achhh... wil jij mij per se meenemen? Of word ik dan aan Duck overgedragen?
    pi_35196632
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 17:25 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Mag ik dan ook meteen de heldin zijn
    Van mij wel Heb je je al opgegeven en heb je al aan Janou / Ellen gevraagd of ze ook meewillen
    pi_35196709
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 17:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha, achhh... wil jij mij per se meenemen? Of word ik dan aan Duck overgedragen?
    Moeten we tegen die tijd maar even kijken wat het meest voordelig is voor iedereen Maar opzich ligt Barendrecht / Ridderkerk wel op de weg naar beneden Moet goed mogelijk zijn dus

Ik wil wel proberen een beetje op tijd te gaan, zodat ik ook Margraten nog ff kan bezoeken Als ik dan toch die wereldreis maak, dan ook daar maar ff kijken he

Ik zie net dat dat maar 15 minuten rijden van Simpelveld is
    pi_35196722
    En wat is de stand ? ohw als het echt moet mag je me wel in een wagon zetten met een biertje , dan hou ik het wel een half uurtje vol als model
    pi_35196796
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 17:59 schreef Lord Dreamer het volgende:
    En wat is de stand ? ohw als het echt moet mag je me wel in een wagon zetten met een biertje , dan hou ik het wel een half uurtje vol als model
    minimaal 5 modellen + minimaal 10 fotografen Maar ik verwacht nog veel meer
      FOK!fotograaf vrijdag 17 februari 2006 @ 18:12:07 #195
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35197151
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 17:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Van mij wel Heb je je al opgegeven en heb je al aan Janou / Ellen gevraagd of ze ook meewillen
    nee nog niet, ik wist niet dat dat de bedoeling was
    pi_35197243
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 18:12 schreef fraubitch het volgende:

[..]

nee nog niet, ik wist niet dat dat de bedoeling was
    Je mag iig jezelf wel even opgeven hoor Er zijn genoeg liefhebbers die even taxi voor je willen spelen En die andere twee...misschien moet je het even vragen
      vrijdag 17 februari 2006 @ 18:27:13 #197
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_35197638
    Pdh als jij nou brownies maakt komen wij ook

Darkmanta als model en ik kan wel als fotograaf+ model ( eens moet de eerste keer zijn dat ik eens modellen ga fotograferen buiten me spruitje
    Engaging Infinite Improbability Drive..
    pi_35197732
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 18:27 schreef _evenstar_ het volgende:
    Pdh als jij nou brownies maakt komen wij ook

Darkmanta als model en ik kan wel als fotograaf+ model ( eens moet de eerste keer zijn dat ik eens modellen ga fotograferen buiten me spruitje
    Ik geloof idd dat ik brownies moet bakken voor Puckzzz Mail maar even naar fokmeet @ mijn nickname.nl

Gaarne nicks vermelden + model en/of fotograaf en eventueel mobiel nummer
      vrijdag 17 februari 2006 @ 18:36:43 #199
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_35197937
    zal je straks even mailen
    Engaging Infinite Improbability Drive..
    pi_35203047
    Edit RonaldV: Doe maar niet hier

[ Bericht 63% gewijzigd door RonaldV op 17-02-2006 22:08:32 ]
      vrijdag 17 februari 2006 @ 22:18:13 #201
    68154 blackbully
    olie doet wonderen op vuur
    pi_35204934
    U heeft geen mail.

maar ik kom wel
    [quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
    Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
    [/quote]
      vrijdag 17 februari 2006 @ 22:30:00 #202
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35205321
    Zo, per mail aangemeld tot nu toe hebben de volgende users:

fotografen:
  • PdeHoog
  • Flash
  • Shark.Bait
  • Rubberduck
  • Lord Dreamer
  • Phoenixx
  • Vliegvrager
  • RonaldV
  • -Marjo-
  • Muk
  • _evenstar_
  • Blackbully
  • Ynske

modellen
  • Mukie (+4 extra)
  • darkmanta (+1 extra)

Meer aanmeldingen (vooral modellen) zijn uiteraard welkom Als je je aanmeldt houdt er dan even rekening mee dat aan deze meet kosten zijn verbonden, die vooraf verrekend moeten worden!! Lees voor meer informatie even dit topic door!
  • - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Privacy Matters
      zaterdag 18 februari 2006 @ 10:58:55 #203
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35215303
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 18:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik geloof idd dat ik brownies moet bakken voor Puckzzz Mail maar even naar fokmeet @ mijn nickname.nl

Gaarne nicks vermelden + model en/of fotograaf en eventueel mobiel nummer
    Niet alleen voor Puckzzz hoor..
    pi_35215671
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 10:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Niet alleen voor Puckzzz hoor..
    Het is gelukt bij de baas
      zaterdag 18 februari 2006 @ 11:23:23 #205
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35215707
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 11:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het is gelukt bij de baas
    Haha, moet pas half 5 werken hoor! Maar dat gaat echt wel goed komen joh. Ik weet het zeker
    pi_35215770
    Zit me dan eens niet blij te maken aub
      zaterdag 18 februari 2006 @ 11:30:57 #207
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35215885
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
    Zit me dan eens niet blij te maken aub
    Ja, maar, ik kom echt wel hoor!!!
      zaterdag 18 februari 2006 @ 13:51:17 #208
    124655 DarkManta
    Tiepvouten onder voorbehout
    pi_35219578
    Damn ik kom ook...
    Kom ik ook?
    Ja ik kom ook, ohw shit jij komt dus ook. Dat zei ik toch dat ik kom

Dat was me vorige erg goed bevallen dat niet ik alleen kom?
    Kom je niet alleen dan.? Dat zeg ik toch, ik kom met 2 vrouwen komkommer.

Oh ja had ik al gezegd dat ik ook kom en af toe last heb van schizofrenie?
    Wie weet kom ik wel met zijn zessen
    Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
    pi_35219617
    Ja, je komt ook Orders van de baas
      zaterdag 18 februari 2006 @ 14:17:53 #210
    124655 DarkManta
    pi_35220343
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
    Ja, je komt ook Orders van de baas
    Damn, nu weet iedereen hoe het zit
    Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
    pi_35241882
    nou dit is een verkapte tvp!
    Maar dat maakt niet uti toch
    Voices tell me I'm the shit.
      zondag 19 februari 2006 @ 11:03:51 #212
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35248210
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 11:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja, maar, ik kom echt wel hoor!!!
    Baas: "Ik weet nog niet of het wel lukt om je vrij te plannen hoor"
    Ik vraag het van de week nog wel een keer, ik zeg gewoon dat ik het zo snel mogelijk moet weten enzo. Grrrr...
      zondag 19 februari 2006 @ 12:22:41 #213
    68154 blackbully
    pi_35249811
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 11:03 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Baas: "Ik weet nog niet of het wel lukt om je vrij te plannen hoor"
    Ik vraag het van de week nog wel een keer, ik zeg gewoon dat ik het zo snel mogelijk moet weten enzo. Grrrr...
    je geeft het lang genoeg van tevoren aan dus hij zou daar niet moeilijk over mogen doen.
    [/quote]
      zondag 19 februari 2006 @ 17:12:18 #214
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35258802
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 12:22 schreef blackbully het volgende:

[..]

je geeft het lang genoeg van tevoren aan dus hij zou daar niet moeilijk over mogen doen.
    Ik weet het, daarom vind ik het juist zo stom! Als ik zoiets nou de dag van te voren ofzo aangeef, of 2 weken ofzo... Maar ik kom er juist zo vroeg mee! Anders dien ik van de week gewoon een verlof aanvraag in
      maandag 20 februari 2006 @ 18:12:08 #215
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_35295804
    Mits het allemaal te bereiken is met de trein meld ik me hierbij definitief aan!
      maandag 20 februari 2006 @ 18:21:26 #216
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35296118
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 17:12 schreef Debsterr het volgende:
    Ik weet het, daarom vind ik het juist zo stom! Als ik zoiets nou de dag van te voren ofzo aangeef, of 2 weken ofzo... Maar ik kom er juist zo vroeg mee! Anders dien ik van de week gewoon een verlof aanvraag in
    Anders ben je ziek/begrafenis/trouwerij
    pi_35296353
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef Klare het volgende:
    Mits het allemaal te bereiken is met de trein meld ik me hierbij definitief aan!
    Vast wel En anders is iemand vast bereid je onderweg even op te pikken bij het station of zo Maar aanmelden mag via fokmeet@ zet hier mijn nickname neer.nl

Vermeld even of je fotograaf of model bent En eventueel je mobiele nummer, zodat we je makkelijker kunnen bereiken.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 20 februari 2006 @ 18:41:16 #218
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35296775
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef Klare het volgende:
    Vanaf station Heerlen rijd een bus naar Simpelveld lijn 33
    vanaf de halte Oranjeplein is t 5 min lopen
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 20 februari 2006 @ 20:10:07 #219
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35300541
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
    Vermeld even of je fotograaf of model bent En eventueel je mobiele nummer, zodat we je makkelijker kunnen bereiken.
    Dat van die mobiele nummer, dat hoef ik toch niet alsnog naar jou te emailen?(De mijne) Ik bedoel, die heb je toch?
      maandag 20 februari 2006 @ 20:13:44 #220
    68154 blackbully
    pi_35300752
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dat van die mobiele nummer, dat hoef ik toch niet alsnog naar jou te emailen?(De mijne) Ik bedoel, die heb je toch?
    ja maar dat mail adres stuurt een cc naar mij.

ben nummers aan het verzamelen voor de colectie.

waarom willen mensen graag laten zien dat ze vrienden hebben?

ps. moet ik mijne nog mailen?
    stond niet in mijn onverzonden mail namelijk
    [/quote]
      maandag 20 februari 2006 @ 20:15:42 #221
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35300850
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef blackbully het volgende:
    ja maar dat mail adres stuurt een cc naar mij.

ben nummers aan het verzamelen voor de colectie.
    ik geloof er geen woord van
    quote:
    waarom willen mensen graag laten zien dat ze vrienden hebben?
    ik heb helemaal geen vrienden, alleen vage kennissen
      maandag 20 februari 2006 @ 20:19:46 #222
    68154 blackbully
    pi_35301024
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]
    .................

ik ook maar die hebben alleen maar mijn msn.
    [/quote]
    pi_35302393
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:

Hele vage kennissen idd
    pi_35302635
    Inmiddels is de stand 21 deelnemers (waarvan 6 vrouwen en 2 man als model)
      dinsdag 21 februari 2006 @ 10:21:52 #225
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35319224
    M'n gemene baas liep me gewoon te zieken. "Natuurlijk kan dat geregeld worden joh, stomme doos. Waarom wil je vrij eigenlijk?" ik: "Uhm, voor een fotoshoot" baas: "Pornofoto's?!?!"
    Echt, waar het hart van vol is he
    Maar ik ga dus officieel enzo mee !
    pi_35319523
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
    Inmiddels is de stand 21 deelnemers (waarvan 6 vrouwen en 2 man als model)
    Een hele mooie stand
    pi_35319564
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 10:21 schreef Debsterr het volgende:
    M'n gemene baas liep me gewoon te zieken. "Natuurlijk kan dat geregeld worden joh, stomme doos. Waarom wil je vrij eigenlijk?" ik: "Uhm, voor een fotoshoot" baas: "Pornofoto's?!?!"
    Echt, waar het hart van vol is he
    Maar ik ga dus officieel enzo mee !

Stuur je nog wel ff mail
    pi_35319573
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 10:37 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Een hele mooie stand
    Het is inmiddels weer opgelopen
      dinsdag 21 februari 2006 @ 10:48:27 #229
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_35319742
    moet de lijst niet even ge-update worden?
    pi_35320050
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
    moet de lijst niet even ge-update worden?
    Regel ik vanavond even Heb nu het spreadsheet niet bij de hand Enneh...ik zag jouw aanmelding nog niet hoor

edit: dus wel
    pi_35320183
    23 deelnemers (waarvan 7 vrouwen en 2 mannen als model) dus
      dinsdag 21 februari 2006 @ 11:12:59 #232
    124655 DarkManta
    pi_35320389
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
    23 deelnemers (waarvan 7 vrouwen en 2 mannen als model) dus
    Begrijpelijk ook, de vorige keer was het zo gezellig dat er gewoon een vervolg moest komen.

Maarre... Yvonne MOET zich nog aanmelden. Vorige keer wilde ze ook komen, maar had ze zogenaamd last van haar edele tere zachte poezelige voetjes

Nu is dat niet het geval en nu zal ze als smoes opgeven dat ze geen zin heeft, of omdat ze niet kan vanwege de school van Brechtje etc. etc.

Het is pas in mei, dus hup aanmelden kreng.
    pi_35321151
    En het is een zaterdag dus dan gaat Brechtje helemaal niet naar school Die kan dan ook fijn mee
      dinsdag 21 februari 2006 @ 13:10:06 #234
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35324178
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
    En het is een zaterdag dus dan gaat Brechtje helemaal niet naar school Die kan dan ook fijn mee
    Dan zul je toch eerst een paar leeftijdgenoten van haar moeten regelen, want Brechtje heeft geen zin om tussen "al die ouwe lui" te gaan zitten
    - Privacy Matters
    pi_35324487
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dan zul je toch eerst een paar leeftijdgenoten van haar moeten regelen, want Brechtje heeft geen zin om tussen "al die ouwe lui" te gaan zitten

Wij zijn niet oud Enneh....crossposten bij PUB dan maar
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:36:03 #236
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35327377
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 13:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wij zijn niet oud Enneh....crossposten bij PUB dan maar
    Leef je uit, dit is jouw meet
    - Privacy Matters
      dinsdag 21 februari 2006 @ 15:12:36 #237
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35328805
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:36 schreef RonaldV het volgende:
    Leef je uit, dit is jouw meet
    ik zal nog eens het initiatief nemen om een meet te organiseren
    pi_35328943
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....het is sharkies meet hoor Ronald Ynske en ik hebben alleen de lokatie geregeld Dus eigenlijk mag Shark ook de financien gaan doen nu
      dinsdag 21 februari 2006 @ 15:20:14 #239
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35329061
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....het is sharkies meet hoor Ronald Ynske en ik hebben alleen de lokatie geregeld Dus eigenlijk mag Shark ook de financien gaan doen nu
    Nee hoor, ik ben een manager die zijn personeel vertrouwd dat ze hun werk goed doen. Ynske en jij krijgen vanaf volgende maand het dubbele van wat ik je nu geef. Nee wacht, jullie krijgen het drievoudige 14.gif

ik vind het jammer dat mijn toplokatie niks werd
      dinsdag 21 februari 2006 @ 15:23:54 #240
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35329179
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Jouw initiatief was om een model-MAAND te organiseren. Ik verwacht je dan ook eind mei bij de tweede modelmeet, bij de Pyramide van Austerlitz
    - Privacy Matters
      dinsdag 21 februari 2006 @ 15:45:15 #241
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35330075
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 15:23 schreef RonaldV het volgende:
    Jouw initiatief was om een model-MAAND te organiseren. Ik verwacht je dan ook eind mei bij de tweede modelmeet, bij de Pyramide van Austerlitz
    Laat je niet misleiden door mijn Veronica-plagiaat-topic-titel Meimaand Modellen fotografeer-maand--Geef je op !
    Ik wilde maar 1 meet organiseren. Zoals het nui loopt met 2 meets laat zien dat een meet organiseren van ons allemaal komt, en niet speciaal van 1 individu is.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 februari 2006 @ 16:20:12 #242
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35331514
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]
    ik vind het jammer dat mijn toplokatie niks werd
    waar was dat?

en wie zegt dat ik nog meer druk aankan
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_35339907
    De bijgewerkte lijst

Fotograaf:

• _evenstar_
  • -Marjo-
  • Blackbully
  • Flash
  • Lord Dreamer
  • Muk
  • PdeHoog
  • Phoenixx
  • Puckzzz
  • RonaldV
  • Rubberduck
  • Shark.Bait
  • Vliegvrager
  • Ynske

Model:

• Darkmanta (+1)
  • Debsterr
  • Klare
  • Mukie (+4)

[ Bericht 5% gewijzigd door PdeHoog op 21-02-2006 20:06:24 ]
  • "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      FOK!fotograaf dinsdag 21 februari 2006 @ 19:46:32 #244
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35340021
    ok, als het goed is kan ik 4 vriendinnen meenemen, en 1 vriend (allen model) ow en een ervan is fotograaf in opleiding, mag ze ook meteen meefotograferen?
    pi_35340278
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 19:46 schreef fraubitch het volgende:
    ok, als het goed is kan ik 4 vriendinnen meenemen, en 1 vriend (allen model) ow en een ervan is fotograaf in opleiding, mag ze ook meteen meefotograferen?
    Tuurlijk mag ze meefotograferen Er gelden natuurlijk wel de normale regels Niet publiceren voor model de foto's gezien heeft etc. etc. etc.

Enneh..... goed bezig Ik zie het mailtje wel tegemoet

edit: dit wordt weer een godganselijke hoeveelheid brownies
    Marjo, helpen
      FOK!fotograaf dinsdag 21 februari 2006 @ 20:20:18 #246
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35341538
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tuurlijk mag ze meefotograferen Er gelden natuurlijk wel de normale regels Niet publiceren voor model de foto's gezien heeft etc. etc. etc.

Enneh..... goed bezig Ik zie het mailtje wel tegemoet

edit: dit wordt weer een godganselijke hoeveelheid brownies
    Marjo, helpen
    dan moet ik zelf natuurlijk ook kunnen he
      FOK!fotograaf dinsdag 21 februari 2006 @ 20:42:52 #247
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35342419
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 20:20 schreef fraubitch het volgende:

[..]

dan moet ik zelf natuurlijk ook kunnen he
    5 vrindinnen en een vriend moet ik doorgaan? of word het dan te erg fraubitch en vrienden meet?
    pi_35342448
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef fraubitch het volgende:

[..]

5 vrindinnen en een vriend moet ik doorgaan? of word het dan te erg fraubitch en vrienden meet?
    Nee hoor Kom maar gewoon Janou en /of Ellen komen ook
      dinsdag 21 februari 2006 @ 20:45:21 #249
    68154 blackbully
    pi_35342524
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee hoor Kom maar gewoon Janou en /of Ellen komen ook
    word een extra cf kaart halen als er zoveel modellen gaan komen.
    [/quote]
      dinsdag 21 februari 2006 @ 20:51:28 #250
    124655 DarkManta
    pi_35342824
    Yvonne heeft dit topic allang lang en breed gezien. Ze weigerd nu gewoon om te reageren omdat ze bang is. En bang zijn is een teken van zwakte. Yvonne is namelijk bang dat er geen BIER wordt geserveerd. Yvonne is bang dat er onder de foto-sessies geen klanken klinken van Iron Maiden of Ramstein.

En dat is zwak jah, het is zwak om als excuus te gebruiken dat er geen BIER wordt gezopen.
    Wilt Yvonne BIER? Prima, dan neemt ze toch bier mee, zeikwijf ook altijd.

MAAR we kunnen ook wel begrijpen dat ze niet durft te komen, ze was de vorige keer (met een kut smoes) er ook niet bij. Dus ze kan ook niet weten dat het de vorige keer zo gezellig was dat het voor herhaling vatbaar is.
    En uiteraard je weet nooit van te voren of deze meet een succes zal worden.

NIEUWSFLASH: dat ligt aan je zelf

Dus, yvonne kom uit je bunker laat dat lauwe bier staan, zet die herrie van Iron Maiden af en kom naar die meet.

kwam ik een beetje overtuigend over?
      FOK!fotograaf dinsdag 21 februari 2006 @ 20:53:03 #251
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35342887
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef DarkManta het volgende:
    Yvonne heeft dit topic allang lang en breed gezien. Ze weigerd nu gewoon om te reageren omdat ze bang is. En bang zijn is een teken van zwakte. Yvonne is namelijk bang dat er geen BIER wordt geserveerd. Yvonne is bang dat er onder de foto-sessies geen klanken klinken van Iron Maiden of Ramstein.

En dat is zwak jah, het is zwak om als excuus te gebruiken dat er geen BIER wordt gezopen.
    Wilt Yvonne BIER? Prima, dan neemt ze toch bier mee, zeikwijf ook altijd.

MAAR we kunnen ook wel begrijpen dat ze niet durft te komen, ze was de vorige keer (met een kut smoes) er ook niet bij. Dus ze kan ook niet weten dat het de vorige keer zo gezellig was dat het voor herhaling vatbaar is.
    En uiteraard je weet nooit van te voren of deze meet een succes zal worden.

NIEUWSFLASH: dat ligt aan je zelf

Dus, yvonne kom uit je bunker laat dat lauwe bier staan, zet die herrie van Iron Maiden af en kom naar die meet.

kwam ik een beetje overtuigend over?
    bier, rammstein en iron maiden.. daar zorg ik wel voor.
    nog andere rockbands die ze wil horen? neem ik ook wel mee.
    geen gezeur, gewoon komen dus.
    pi_35342893

Hier staat natuurlijk volledige onzin Flash komt ook en zorgt voor bier Als Yvonne Iron Maiden wil horen of Rammstein of andere metal kan ook daar voor gezorgd worden Kortom....er is nu geen enkel excuus om niet te komen.....

Waar blijft die aanmelding, Yvonne
    pi_35342908
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef fraubitch het volgende:

[..]

bier, rammstein en iron maiden.. daar zorg ik wel voor.
    nog andere rockbands die ze wil horen? neem ik ook wel mee.
    geen gezeur, gewoon komen dus.
    Wil jij je eens niet met de organisatie bemoeien
      FOK!fotograaf dinsdag 21 februari 2006 @ 20:55:00 #254
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35342965
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wil jij je eens niet met de organisatie bemoeien
    ik probeer nog eens te helpen ondankbaar kreng

dinsdag 21 februari 2006 @ 21:01:16 #255
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35343245
    Smileyposts ge-edit
    - Privacy Matters
      dinsdag 21 februari 2006 @ 21:02:30 #256
    68154 blackbully
    pi_35343303
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef RonaldV het volgende:
    Smileyposts ge-edit
    dat zie ik ook wel als je het er niet voor zet.

ga liever on-topic

(is er iemand die voor gepaste kleding gaat zorgen? )
    [/quote]
    pi_35343341
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef blackbully het volgende:

(is er iemand die voor gepaste kleding gaat zorgen? )
    Was kleding dan noodzakelijk
      dinsdag 21 februari 2006 @ 21:04:57 #258
    68154 blackbully
    pi_35343419
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Was kleding dan noodzakelijk
    voor de modellen wel.

wat jij gaat doen moet je zelf weten.
    [/quote]
    pi_35343512
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef blackbully het volgende:

wat jij gaat doen moet je zelf weten.
    Je ziet het zeker alweer voor je Maar ik zou zeggen dat modellen e.d OF gewoon casual kleding aan meoten doen Beetje vrolijke kleurtjes en zo OF we moeten wat oud spul weten te ritselen. Gezien de beperkte tijd ben ik voor het casual-verhaal
      FOK!fotograaf dinsdag 21 februari 2006 @ 21:16:00 #260
    92797 fraubitch
    Heeft een Pwny!!
    pi_35343862
    5 vriendinnen en 2 vrienden
    opeens kan iedereen
      dinsdag 21 februari 2006 @ 21:19:11 #261
    124655 DarkManta
    pi_35343966
    Ik weet al wat het is, de vorige meet hadden we mooie middeleeuwse kleding. Yvonne is al zo oud dat ze zich er daar voor toen had aangemeld omdat ze zich dan thuis had gevoeld. Maar oh nee hoor, dit keer gaan we niet gehuld in kleding uit de 2e wereldoorlog en dan voelt Yvonne zich niet op haar gemak.

Mijn vraag is nu wat kunnen we doen om Yvonne op haar gemak te stellen dat het toch een gezellige meet kan worden. Moet ik wegblijven? Geen probleem, ik zet de mensen af en ik ga lekker de buurt verkennen. Moet er misschien minder mensen komen? Dat is dan pech voor Yvonne daar beginnen de organisatoren niet aan denk ik, hoop ik etc

Moet de paashaas misschien komen die Yvonne in moeilijke tijden een steuntje aan haar VOETEN kan bieden wanneer deze niet mee willen werken.

Zeg het maar, wel onder voorbehoud
      dinsdag 21 februari 2006 @ 21:21:17 #262
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35344039
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:19 schreef DarkManta het volgende:
    <knippie
    Yvonne fetish?
    - Privacy Matters
    pi_35344379
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:21 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Yvonne fetish?
    Ik geloof het ook ja Een keer was wel leuk hoor DM
      dinsdag 21 februari 2006 @ 21:32:14 #264
    124655 DarkManta
    pi_35344443
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik geloof het ook ja Een keer was wel leuk hoor DM
    sowwy swa klep houden nu
      woensdag 22 februari 2006 @ 09:29:08 #265
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_35356798
    In hoeverre is het nu allemaal geregeld?
    Zijn we daar helemaal alleen met onze groep of komt er ook gewoon publiek langswandelen?
    Zal ik mijn studioapparatuur meenemen?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 22 februari 2006 @ 09:31:31 #266
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35356843
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
    In hoeverre is het nu allemaal geregeld?
    Zijn we daar helemaal alleen met onze groep of komt er ook gewoon publiek langswandelen?
    Zal ik mijn studioapparatuur meenemen?
    er zijn altijd vrijwilligers aanwezig in Simpelveld op het emplacement.
    Publiek, niet bekend bij mij het kan zijn dat er mensen even een kijkje komen nemen, maar meestal komen die om te vragen voor reistijden etc.
    Today is life -

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 22 februari 2006 @ 09:39:20 #267
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35356996
    Ik zou nog een korte omschrijving geven:

De stoomlocomotieven die er bij de ZLSM aanwezig zijn, zijn zweedse dames. Op dit moment is er bij mijn weten maar 1 rijvaardig, de rest ligt ivm de winter in revisie, ik kan dus niet vertellen welke we krijgen voor de shoot. Iig er zijn 2 goederenlocomotieven en 2 personenlocomotieven.
    Daarnaast zijn er nog een aantal andere locomotieven in bezit van de ZLSM.
    De rijtuigen zijn belgische eerste en tweedeklas rijtuigen uit respectievelijk 1935 en 1955.

Het emplacement bestaat uit het stationsgebouw, waarin een restauratie, loketruimte en seinpost zitten. Er zijn 3 perrons en verschillende rangeersporen. Vanuit het stationsgebouw zijn er links en rechts nog twee seinposten te vinden. Aan het eind van het emplacement ligt de werkplaats en de stallingsloodsen. Hier staat ook een watertoren die aangesloten is op 2 tappunten (een bij de werkplaats en een bij het station, die het helaas nog niet doet). Tevens is hier ook een draaiput te vinden, waar jammer genoeg geen draaischijf meer op ligt.
    Naast het stationsgebouw is ook nog een miniatuurtreinspoordingesgeval te vinden.

Nog vraagjes? Stel ze, en ik probeer ze te beantwoorden
    Today is life -

Dale Carnegie
      woensdag 22 februari 2006 @ 10:04:37 #268
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35357497
    Wat is een miniatuurtreinspoordingesgeval
    - Privacy Matters
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 22 februari 2006 @ 10:08:08 #269
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35357573
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 10:04 schreef RonaldV het volgende:
    Wat is een miniatuurtreinspoordingesgeval
    hahahhahah, ik wist dat ie zou komen

je ken die miniatuurtreinen wel, die heb je in de mini versie (goh ) maar ook in een grotere versie.
    er is een trajectje met bruggetjes, tunneltjes etc nagebouwd waar die treintjes rijden
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_35357591
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 09:39 schreef Ynske het volgende:
    Naast het stationsgebouw is ook nog een miniatuurtreinspoordingesgeval te vinden.
    OMG...daar moeten we Rubberduck dus uit de buurt houden
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 22 februari 2006 @ 10:09:39 #271
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35357608
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

dr staat een hek omheen

moet ik nog een bordje maken? verboden toegang voor RubberDucky
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_35357813
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 10:09 schreef Ynske het volgende:

moet ik nog een bordje maken? verboden toegang voor RubberDucky
    Je weet maar nooit tenslotte
      woensdag 22 februari 2006 @ 10:46:46 #273
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35358401
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef Ynske het volgende:

[..]

hahahhahah, ik wist dat ie zou komen

je ken die miniatuurtreinen wel, die heb je in de mini versie (goh ) maar ook in een grotere versie.
    er is een trajectje met bruggetjes, tunneltjes etc nagebouwd waar die treintjes rijden
    Een modelspoorbaan dus
    - Privacy Matters
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 22 februari 2006 @ 10:48:12 #274
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35358441
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 10:46 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Een modelspoorbaan dus
    dat zeg ik

* Ynske was de naam kwijt
    Today is life -

Dale Carnegie
      woensdag 22 februari 2006 @ 16:39:04 #275
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35370083
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je ziet het zeker alweer voor je Maar ik zou zeggen dat modellen e.d OF gewoon casual kleding aan meoten doen Beetje vrolijke kleurtjes en zo OF we moeten wat oud spul weten te ritselen. Gezien de beperkte tijd ben ik voor het casual-verhaal
    erm iets meer inperking van kleding zou fijn zijn, want anders kan ik mn gehele kast gaan meenemen
    pi_35370228
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 10:46 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Een modelspoorbaan dus
    nemen we dan ook modelmodellen mee?

@Mukie: ik begrijp dat je niet te veel wilt sjouwen, maar het is voor jezelf ms ook leuk om in wat meer verschillende outfits op de foto te staan.

Daarvan afgeleid, algemene tip voor de modellen: neem kleding mee waarin je graag op de foto wilt staan.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      woensdag 22 februari 2006 @ 16:44:06 #277
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35370298
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 16:42 schreef Vliegvrager het volgende:
    Daarvan afgeleid, algemene tip voor de modellen: neem kleding mee waarin je graag op de foto wilt staan.
    Kleding waarin et model zich comfortabel voelt. Dat zie je toch wel terug in de foto denk ik, niet ieder model is oscar/grammy materiaal
      woensdag 22 februari 2006 @ 16:48:58 #278
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35370508
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 16:42 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

nemen we dan ook modelmodellen mee?

@Mukie: ik begrijp dat je niet te veel wilt sjouwen, maar het is voor jezelf ms ook leuk om in wat meer verschillende outfits op de foto te staan.

Mwah als ik weet de fotograaf graag op plaat wilt zetten, kan ik me daaraan aanpassen.
    Zelf zou ik graag een soort van Greta Garbo foto's willen met een stoomtreintje
    pi_35370887
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Kleding waarin et model zich comfortabel voelt. Dat zie je toch wel terug in de foto denk ik, niet ieder model is oscar/grammy materiaal
    Wat hij zegt dus Gewoon lekkere comfortabel aanvoelende kleding
    pi_35370906
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef Mukie het volgende:

[..]

Mwah als ik weet de fotograaf graag op plaat wilt zetten, kan ik me daaraan aanpassen.
    Snap ik, maar dan zouden de fotografen nu al helemaal moeten gaan uit stippelen wat voor foto's ze met welk model willen gaan maken. En dat terwijl een groot deel van de modellen introducé is en we dus geen flauw benul hebben van hoe ze eruit zien.

Maar neem voor mij maar wat roods of wat wits mee.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_35370914
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef Mukie het volgende:

[..]

Zelf zou ik graag een soort van Greta Garbo foto's willen met een stoomtreintje
    Dan neem jij toch Greta Garbo-lookalike-kleding mee Maken wij die foto's wel
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:00:12 #282
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_35370997
    pi_35371333
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tsssssssssss!
    Ja je banden lopen leeg ja

Wat voor schaal is het eigenlijk?
    pi_35371474
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

Tsssssssssss!
    Geeft niet.... Jij hebt ook nog een auto
    pi_35371698
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

Tsssssssssss!

Wat voor schaal is het eigenlijk?
    hey, was jij niet aan t shooten vandaag?
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:32:55 #286
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35372201
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:00 schreef Shark.Bait het volgende:
    [afbeelding]
    http://members.aol.com/svenska918/photos.html
    http://home.hiwaay.net/~oliver/bullgallery.htm

strangers on a train idee:

Vervelend als je de filmnaam niet herinnerd
    pi_35372495
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef Mukie het volgende:

[..]

http://members.aol.com/svenska918/photos.html
    http://home.hiwaay.net/~oliver/bullgallery.htm

[afbeelding]

[afbeelding]

strangers on a train idee:

[afbeelding]

Vervelend als je de filmnaam niet herinnerd
    In "Anna Karenina" (1935) the train pulls into the Moscow train station, a cloud of steam envelopes the exit of a first class car and then a woman emerges from the cloud. The figure is aristocratic, the face is a vision. But it's the eyes that enthrall the viewer and Vronsky who has expected his mother to be the first woman off the train...

http://greta-garbo.screenhotties.com/

CC
    Mistakes are the portals of discovery.
      woensdag 22 februari 2006 @ 19:36:25 #288
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_35377316
    Ik heb waarschijnlijk nog een slachtoffer gevonden om mee te gaan Laat het van de week nog even op zeker weten, maar waarschijnlijk wel dus
      woensdag 22 februari 2006 @ 19:49:04 #289
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35377774
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Snap ik, maar dan zouden de fotografen nu al helemaal moeten gaan uit stippelen wat voor foto's ze met welk model willen gaan maken. En dat terwijl een groot deel van de modellen introducé is en we dus geen flauw benul hebben van hoe ze eruit zien.

Maar neem voor mij maar wat roods of wat wits mee.
    zeg het me dan nogges
    pi_35386290
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef Debsterr het volgende:
    Ik heb waarschijnlijk nog een slachtoffer gevonden om mee te gaan Laat het van de week nog even op zeker weten, maar waarschijnlijk wel dus
    Woei
      donderdag 23 februari 2006 @ 10:49:22 #291
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35398410
    OP is aangepast om het doel van de meet duidelijker te maken.
    - Privacy Matters
      † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 13:38:09 #292
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_35404374
    Hmm ondanks de afstand lijkt het me wel een heel erg gaaf idee. Ik hou 't topic in de gaten, en als ik mee wil laat ik dat op tijd weten
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
    pi_35404459
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef Skaai het volgende:
    Hmm ondanks de afstand lijkt het me wel een heel erg gaaf idee. Ik hou 't topic in de gaten, en als ik mee wil laat ik dat op tijd weten
    Ik heb PdhHoog ook even een TerugVindMail gezonden... Het lijkt mij wel leuk om mee te gaan, maar ik zit ongeveer 7 uur in de auto voor die meet.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
      † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 13:41:50 #294
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_35404503
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 13:40 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik heb PdhHoog ook even een TerugVindMail gezonden... Het lijkt mij wel leuk om mee te gaan, maar ik zit ongeveer 7 uur in de auto voor die meet.
    Rij je via Denemarken ofzo?
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
    pi_35404543
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef Skaai het volgende:

[..]

Rij je via Denemarken ofzo?
    3,5 uur heen en 3,5 uur weer terug..
    Iets verkeerd weergegeven... Ik bedoel dus 7 op een dag.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
      donderdag 23 februari 2006 @ 13:44:09 #296
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35404579
    ikke net 20 minuten ofzo?
      † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 13:45:32 #297
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_35404623
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

3,5 uur heen en 3,5 uur weer terug..
    Iets verkeerd weergegeven... Ik bedoel dus 7 op een dag.
    Ja ik had al zo'n vermoeden

Ik wou bijna vragen of er ook een station in de buurt van het gebeuren is
    Kan iemand mij vertellen (eventueel mail skaai@ g mail. com ofzo) wat het dichtsbijzijnde 'echte' NS station is?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 23 februari 2006 @ 13:46:07 #298
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35404648
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ja ik had al zo'n vermoeden

Ik wou bijna vragen of er ook een station in de buurt van het gebeuren is
    Kan iemand mij vertellen (eventueel mail skaai@ g mail. com ofzo) wat het dichtsbijzijnde 'echte' NS station is?
    Heerlen, en dan de bus naar Simpelveld. Lijn 33.
    Today is life -

Dale Carnegie
      † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 13:51:06 #299
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_35404807
    Tering, alleen treinen al minimaal 3 uur
    Ik moet iemand hebben die een snelle auto heeft en in Flevoland woont
    pi_35404984
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Skaai het volgende:
    Trein doet er voor mij dan 4:10uur over En dan moet ik al om 7 uur op de trein om er om 11:36 te kunnen zijn..
      donderdag 23 februari 2006 @ 14:16:00 #301
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_35405701
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Skaai het volgende:
    Of ik kan je oppikken in Heerlen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')