Thorn is een optie voor de mei meet. HMII en Mauro zouden misschien iets met een workshop kunnen regelen. En anders open jij toch een meet- topic erover? (of je vraagt het aan een blauwe, die dragen meer gewicht bij sommige users omdat ze blauw zijn zonder gedronken te hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:30 schreef pleon het volgende:
wanneer zou de volgende meet zijn? zoals shark.bait al zei leek een workshop mij ook een leuk idee. Ik zag dat er tevens het idee werd geopperd om in Thorn meer foto's te gaan maken. Misschien in combi?
Laten we even afwachten wat HM-II en Mauro opvoeren (rond het einde van deze maand, heren?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Thorn is een optie voor de mei meet. HMII en Mauro zouden misschien iets met een workshop kunnen regelen. En anders open jij toch een meet- topic erover? (of je vraagt het aan een blauwe, die dragen meer gewicht bij sommige users omdat ze blauw zijn zonder gedronken te hebben.
behalve subhuman, over wie ik mijn twijfels heb de laatste weken![]()
Volgens mij suggereert Shark dat bepaalde mods wel alcoholische versnaperingen drinken in nog niet gedefinieerde hoeveelhedenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef RonaldV het volgende:
Je zit toch niet te suggereren dat mods dik zijn he?
Verkeerde je in de veronderstelling dat er ook niet-drinkende mods zijn???quote:Op maandag 13 februari 2006 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij suggereert Shark dat bepaalde mods wel drinken![]()
Ik heb het wat genuanceerdquote:Op maandag 13 februari 2006 21:36 schreef diedrick het volgende:
[..]
Verkeerde je in de veronderstelling dat er ook niet-drinkende mods zijn???
![]()
![]()
ook al is het niet alcoholisch....
iets minder decentraal is Heusden een leuk vestingstadje...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het wat genuanceerdEn nu even on-topic......
Thorn is idd een leuke lokatie voor de mei-meetHet is wel minder leuk voor de mensen uit Groningen en omstreken
Limburg he
Anders is Clingendael in Den Haag ook nog wel een geschikte lokatie denk ikStaat ook een groot landhuis. Of misschien Neeltje Jans in Zeeland
en dit zijn serieuze voorstellen
Nou niet denken dat ik gek geworden ben
Het is maar een kwartier langer rijden dan Thorn
als het goed is word er als er intresse is in een bepaald soort meet een nieuw topic aan gemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:44 schreef pea4fun het volgende:
Hm...misschien handig als de initiatiefnemer van dit topic een lijstje maakt met alle voorstellen die al gedaan zijn? Anders blijf je in een kringetje lullen kletsen.
Nadeel van steden met portretmeets is dat je snel veel bekijks trekt. Da's voor zowel fotograaf als model niet prettig denk ikquote:Op maandag 13 februari 2006 21:47 schreef diedrick het volgende:
[..]
iets minder decentraal is Heusden een leuk vestingstadje...
Plus dat je dan de Hoge Veluwe ook nog op kanquote:Op maandag 13 februari 2006 21:52 schreef Phoenixx het volgende:
Zomaar een ideetje: de beeldentuin van het Kröller-Müller museum.
't Kost een paar centen entree (¤ 12 - toegang Park Hoge Veluwe + museum) maar dan heb je ook wel wat.
Uiteraard alleen handig als het mooi weer is...
ik neem wel een meetlint (voor omvang) en weegschaal mee, dan weten we het op de volgende meet zeker 14.gifquote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef RonaldV het volgende:
Je zit toch niet te suggereren dat mods dik zijn he?
Dan niet...dan komen straks lekker alle onderwerpen die al genoemd zijn nog een keer voorbij, omdat niet iedereen het hele vorige topic ook weer door gaat lezen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
als het goed is word er als er intresse is in een bepaald soort meet een nieuw topic aan gemaakt.
dus dan is zo'n lijst overbodig lijkt me.
dus ik ga daar geen moeite voor doen
ha dan haal ik het gemiddelde direct naar benedenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik neem wel een meetlint (voor omvang) en weegschaal mee, dan weten we het op de volgende meet zeker 14.gif
Goed die topics in de gaten gaat houden van jou. die zijn leukquote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan niet...dan komen straks lekker alle onderwerpen die al genoemd zijn nog een keer voorbij, omdat niet iedereen het hele vorige topic ook weer door gaat lezen.
* pea4fun stapt uit het topic
als ik een idee heb voor een meet die ik wil organiseren open ik daar wel een topic voor.
margraten ben ik present... ligt op steenworp van m'n huis af!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij zijn de volgende ideeen inmiddels geopperd:
- een workshop (daar zijn HMII en Mauro al mee bezig)
- de mei-meet (wordt reeds georganiseerd....zie meet-kalender)
- een meet in Artis (voor eind april)
- een meet in Belgie bij Arras . Yvonne gaf aan dat dat eind maart, begin april zou kunnen
- Montzen Gare (PoseidonVS / Ultra_ivo)
- Utrecht
- Een dag of weekend Ruhrgebiet (DutchTrain - Meet-brainstorm-topic )
- Stoomtreintjes ( Meet-brainstorm-topic - in onderzoek)
- Openluchtmuseum
- Margraten / Ijsselstein
We gaan naar Artis in april, da's noordelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
En er moet ook nog een meer centrale meet bedacht worden. Iemand ideeën? Weer een keertje noord van de rivieren dit keer, de vorige 3 keren waren in de zuidelijke kant van het land (Kessel, Lekmeet en de aankomende trein-meet).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |