Yvonne fetish?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:19 schreef DarkManta het volgende:
<knippie
Ik geloof het ook jaquote:
sowwy swa klep houden nuquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof het ook jaEen keer was wel leuk hoor DM
er zijn altijd vrijwilligers aanwezig in Simpelveld op het emplacement.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
In hoeverre is het nu allemaal geregeld?
Zijn we daar helemaal alleen met onze groep of komt er ook gewoon publiek langswandelen?
Zal ik mijn studioapparatuur meenemen?
hahahhahah, ik wist dat ie zou komenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:04 schreef RonaldV het volgende:
Wat is een miniatuurtreinspoordingesgeval
OMG...daar moeten we Rubberduck dus uit de buurt houdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:39 schreef Ynske het volgende:
Naast het stationsgebouw is ook nog een miniatuurtreinspoordingesgeval te vinden.
dr staat een hek omheenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OMG...daar moeten we Rubberduck dus uit de buurt houden
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:09 schreef Ynske het volgende:
moet ik nog een bordje maken? verboden toegang voor RubberDucky
Een modelspoorbaan dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahhahah, ik wist dat ie zou komen
je ken die miniatuurtreinen wel, die heb je in de mini versie (goh) maar ook in een grotere versie.
er is een trajectje met bruggetjes, tunneltjes etc nagebouwd waar die treintjes rijden
dat zeg ikquote:
erm iets meer inperking van kleding zou fijn zijn, want anders kan ik mn gehele kast gaan meenemenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je ziet het zeker alweer voor je![]()
Maar ik zou zeggen dat modellen e.d OF gewoon casual kleding aan meoten doen
Beetje vrolijke kleurtjes en zo
OF we moeten wat oud spul weten te ritselen. Gezien de beperkte tijd ben ik voor het casual-verhaal
nemen we dan ook modelmodellen mee?quote:
Kleding waarin et model zich comfortabel voelt. Dat zie je toch wel terug in de foto denk ik, niet ieder model is oscar/grammy materiaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:42 schreef Vliegvrager het volgende:
Daarvan afgeleid, algemene tip voor de modellen: neem kleding mee waarin je graag op de foto wilt staan.
Mwah als ik weet de fotograaf graag op plaat wilt zetten, kan ik me daaraan aanpassen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
nemen we dan ook modelmodellen mee?
@Mukie: ik begrijp dat je niet te veel wilt sjouwen, maar het is voor jezelf ms ook leuk om in wat meer verschillende outfits op de foto te staan.
Daarvan afgeleid, algemene tip voor de modellen: neem kleding mee waarin je graag op de foto wilt staan.
Wat hij zegt dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kleding waarin et model zich comfortabel voelt. Dat zie je toch wel terug in de foto denk ik, niet ieder model is oscar/grammy materiaal
Snap ik, maar dan zouden de fotografen nu al helemaal moeten gaan uit stippelen wat voor foto's ze met welk model willen gaan maken. En dat terwijl een groot deel van de modellen introducé is en we dus geen flauw benul hebben van hoe ze eruit zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah als ik weet de fotograaf graag op plaat wilt zetten, kan ik me daaraan aanpassen.
Dan neem jij toch Greta Garbo-lookalike-kleding meequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah als ik weet de fotograaf graag op plaat wilt zetten, kan ik me daaraan aanpassen.
Zelf zou ik graag een soort van Greta Garbo foto's willen met een stoomtreintje
Tsssssssssss!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OMG...daar moeten we Rubberduck dus uit de buurt houden
Geeft niet.... Jij hebt ook nog een autoquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Tsssssssssss!
Ja je banden lopen leeg ja
hey, was jij niet aan t shooten vandaag?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Tsssssssssss!
Ja je banden lopen leeg ja
Wat voor schaal is het eigenlijk?
http://members.aol.com/svenska918/photos.htmlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |