quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan zul je toch eerst een paar leeftijdgenoten van haar moeten regelen, want Brechtje heeft geen zin om tussen "al die ouwe lui" te gaan zitten
Leef je uit, dit is jouw meetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij zijn niet oudEnneh....crossposten bij PUB dan maar
![]()
ik zal nog eens het initiatief nemen om een meet te organiserenquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....het is sharkies meet hoor Ronaldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik zal nog eens het initiatief nemen om een meet te organiseren
Nee hoor, ik ben een manager die zijn personeel vertrouwd dat ze hun werk goed doen. Ynske en jij krijgen vanaf volgende maand het dubbele van wat ik je nu geef. Nee wacht, jullie krijgen het drievoudigequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....het is sharkies meet hoor RonaldYnske en ik hebben alleen de lokatie geregeld
Dus eigenlijk mag Shark ook de financien gaan doen nu
Jouw initiatief was om een model-MAAND te organiseren. Ik verwacht je dan ook eind mei bij de tweede modelmeet, bij de Pyramide van Austerlitzquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik zal nog eens het initiatief nemen om een meet te organiseren
Laat je niet misleiden door mijn Veronica-plagiaat-topic-titel Meimaand Modellen fotografeer-maand--Geef je op !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:23 schreef RonaldV het volgende:
Jouw initiatief was om een model-MAAND te organiseren. Ik verwacht je dan ook eind mei bij de tweede modelmeet, bij de Pyramide van Austerlitz
waar was dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat mijn toplokatie niks werd
Tuurlijk mag ze meefotograferenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:46 schreef fraubitch het volgende:
ok, als het goed is kan ik 4 vriendinnen meenemen, en 1 vriend (allen model) ow en een ervan is fotograaf in opleiding, mag ze ook meteen meefotograferen?
dan moet ik zelf natuurlijk ook kunnen hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze meefotograferenEr gelden natuurlijk wel de normale regels
Niet publiceren voor model de foto's gezien heeft etc. etc. etc.
Enneh..... goed bezigIk zie het mailtje wel tegemoet
edit: dit wordt weer een godganselijke hoeveelheid brownies
Marjo, helpen![]()
5 vrindinnen en een vriendquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan moet ik zelf natuurlijk ook kunnen he
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
5 vrindinnen en een vriendmoet ik doorgaan? of word het dan te erg fraubitch en vrienden meet?
word een extra cf kaart halen als er zoveel modellen gaan komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorKom maar gewoon
Janou en /of Ellen komen ook
bier, rammstein en iron maiden.. daar zorg ik wel voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef DarkManta het volgende:
Yvonne heeft dit topic allang lang en breed gezien. Ze weigerd nu gewoon om te reageren omdat ze bang is. En bang zijn is een teken van zwakte. Yvonne is namelijk bang dat er geen BIER wordt geserveerd. Yvonne is bang dat er onder de foto-sessies geen klanken klinken van Iron Maiden of Ramstein.
En dat is zwak jah, het is zwak om als excuus te gebruiken dat er geen BIER wordt gezopen.
Wilt Yvonne BIER? Prima, dan neemt ze toch bier mee, zeikwijf ook altijd.
MAAR we kunnen ook wel begrijpen dat ze niet durft te komen, ze was de vorige keer (met een kut smoes) er ook niet bij. Dus ze kan ook niet weten dat het de vorige keer zo gezellig was dat het voor herhaling vatbaar is.
En uiteraard je weet nooit van te voren of deze meet een succes zal worden.
NIEUWSFLASH: dat ligt aan je zelf
Dus, yvonne kom uit je bunker laat dat lauwe bier staan, zet die herrie van Iron Maiden af en kom naar die meet.
kwam ik een beetje overtuigend over?
Wil jij je eens niet met de organisatie bemoeienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bier, rammstein en iron maiden.. daar zorg ik wel voor.
nog andere rockbands die ze wil horen? neem ik ook wel mee.
geen gezeur, gewoon komen dus.
ik probeer nog eens te helpenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil jij je eens niet met de organisatie bemoeien
dat zie ik ook wel als je het er niet voor zet.quote:
Was kleding dan noodzakelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef blackbully het volgende:
(is er iemand die voor gepaste kleding gaat zorgen? )
voor de modellen wel.quote:
Je ziet het zeker alweer voor jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef blackbully het volgende:
wat jij gaat doen moet je zelf weten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |