Jaja...maar dit wordt verwarrend volgens mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat zijn we: Meimaand modellen maand![]()
Of je leest deze post nog ff Meimaand Modellen Fotografeer Maand - vervolg...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je wil er 2? 1 in limbo land en 1 ergens anders?WTF
Als je het niet opsplists word het een zooitje. mensen die alleen 1 de ene meet willen en niet in de andere zullen helemaal gek worden. Opsplitsen is de enige optie, anders gaat het fout. It aint a promise, it's the lawquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Of je leest deze post nog ff Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen!
Maar opslitsen is een beter idee ja.
het is al een zooitjequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je het niet opsplists word het een zooitje. mensen die alleen 1 de ene meet willen en niet in de andere zullen helemaal gek worden. Opsplitsen is de enige optie, anders gaat het fout. It aint a promise, it's the law
Je bent wel eens in die van de VSM geweestquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:30 schreef Troel het volgende:
[..]
het is al een zooitje
Overigens, de enige stoomtrein die echt leuk is is Haaksbergen-Boekelo, en dan combineren met een bezoek aan Boekelo Zoo.
Ja, maak het ff helemaal gekquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:30 schreef Phoenixx het volgende:
*gniffel*
Persoonlijk zou ik de TT hebben gewijzigd naar "Model Treinen".
Een beetje verwarring scheppen in de chaos...
Wat een boer niet kent, dat vreet ie nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent wel eens in die van de VSM geweestIk krijg zo het vermoeden van niet nl.
Ja, leuk! Bij jou thuis?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee zullen we in de buurt van Utrecht eens een keer een modellenmeet organiseren? Leuk idee, is alweer zo lang geledenPost hier als je interesse hebt
Ow. Bij mij thuis is het ook klein, dus dat schiet ook niet op. O wacht, ik woon niet in Utrecht.quote:
Huhquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Troel het volgende:
En VSM? Dat is toch van de Luffanil en Tussistin?
Kan ook: "3M - Model Treinen"quote:
Ga ff lekker je eigen topic openenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee zullen we in de buurt van Utrecht eens een keer een modellenmeet organiseren? Leuk idee, is alweer zo lang geledenPost hier als je interesse hebt
Ow, die ken ik wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HuhIk ben geen vrouw he
Hou daar rekening mee
VSM = Veluwse Spoorweg Maatschappij. De museumlijn tussen Dieren en Apeldoorn. Erg leukBen er heel wat mee gereden als ik bij mijn tante in Eerbeek was
nee ik probeer ff of ik Ronnie aan het flippen krijgquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga ff lekker je eigen topic openen
Veluwsche Stoomtrein Maatschappij jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HuhIk ben geen vrouw he
Hou daar rekening mee
VSM = Veluwse Spoorweg Maatschappij. De museumlijn tussen Dieren en Apeldoorn. Erg leukBen er heel wat mee gereden als ik bij mijn tante in Eerbeek was
ech nie... En anders heb ik de edit knop nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik probeer ff of ik Ronnie aan het flippen krijg
'Voorhoeve Schwabe Merkgeneesmiddelen' bedoel jequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veluwsche Stoomtrein Maatschappij ja
klik
Whaaahquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ech nie... En anders heb ik de edit knop nog![]()
Onthoudt dat merk!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Troel het volgende:
[..]
'Voorhoeve Schwabe Merkgeneesmiddelen' bedoel je
http://www.vsm.nl/
Ik zal alvast aandelen aanschaffen en de calendula in mijn tas stoppenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Onthoudt dat merk!!
De SRL-gelei is onmisbaar als diverse fotografen je in de meest onmogelijke houdingen uit een treinstel hebben laten hangen voor dé foto!!
Ja maar...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Phoenixx![]()
![]()
Leuk je hier te treffen![]()
Je had natuurlijk al gehoord van het plan om de modjes geheel ON-vrijwillig voor de trein te leggen he
Ronald gaat echt wel opzij als ik dat aardig vraagquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ja maar...
Ja maar....
Durf je wel tegen zo'n kleintje??
Neem er een van je eigen formaat!!
*achter RonaldV wegduikt*
mental note maakt. desert eagle meeneemt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Phoenixx![]()
![]()
Leuk je hier te treffen![]()
Je had natuurlijk al gehoord van het plan om de modjes geheel ON-vrijwillig voor de trein te leggen he
Mental note: hardloop training begint morgen!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald gaat echt wel opzij als ik dat aardig vraag![]()
Je weet niet eens hoe dat moet, aardig vragenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald gaat echt wel opzij als ik dat aardig vraag![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe dat moet, aardig vragen
* pal voor mede-mod gaat staan
Ronald is blijkbaar al sprakeloos bij de gedachte...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb daar andere manieren voor
* PdeHoog neemt een naaktmodel mee
Kijk Ronald.....daar...... *wijst in verte naar model*
Cool hequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ronald is blijkbaar al sprakeloos bij de gedachte...![]()
![]()
Jij hebt het niet begrepen denk ik... ik zou een naakt model voor mezelf houden. screw the trains ménquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef PdeHoog het volgende:Ik heb daar andere manieren voor
* PdeHoog neemt een naaktmodel mee
Kijk Ronald.....daar...... *wijst in verte naar model*
Ronald was even bezig met een alternatieve openingspost voor Shark.Baitquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ronald is blijkbaar al sprakeloos bij de gedachte...![]()
![]()
Maar, maar, maar...... het is toch veel leuker om Phoenixx voor de trein te leggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij hebt het niet begrepen denk ik... ik zou een naakt model voor mezelf houden. screw the trains mén
Stuur je BB tochquote:
Van mij wel hoor!quote:
Kan me voorstellen dat je ff bezig was om dat bij elkaar te verzinnen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ronald was even bezig met een alternatieve openingspost voor Shark.Bait
Ja maar jij bent mijn baas nietquote:
Als je baas maar niet denkt dat hij in jouw plaats kan komen danquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja maar jij bent mijn baas niet![]()
@peerke : BB komt wel als ie tijd heeft (gok ik )
Neuh : dat denken laten ze altijd aan mij overquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je baas maar niet denkt dat hij in jouw plaats kan komen dan
eventjes wachten nog...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:07 schreef PoseidonVS het volgende:
Is er een schatting te geven wat de kosten gaan worden?
Oe Limburgquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ach ja...laten we hier vooral ff doorgaan met napraten over de afstand en de reistijd bla bla bla
Mensen, ik snap dat jullie de afstand vervelend vinden, maar is het dan echt nodig om zo door te blijven drammenYnske heeft haar best gedaan om dit voor elkaar te krijgen en ik vind niet dat we dan op deze manier (en zoals in het andere topic is gemeld) te keer hoeven te gaan
Ik had weinig tijd en las af en toe even mee, maar ik vond het wel een beetje jammer allemaal
Ik zou zeggen...opperen jullie dan eens ideeen. Ik heb nog niets voorbij zien komen eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga morgen vragen of ik op bevrijdingsdag wel mag werken, en dan zaterdags niet. Als dat lukt, ga ik mee (als ik vervoer heb... Pee? Duck?)
mja nou okee, ik had het hele topic nog niet gelezen....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het topic was al opgesplitst, hoor!
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Moet geen probleem vormen denk ik
owja ik moet mailen....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef RonaldV het volgende:
Ik wacht even de aanmeldingen af die bij PdeHoog binnenkomen, en dan werk ik de OP wel bij.
Dan wordt je ook niet gefeliciteerd natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
owja ik moet mailen....
als jullie maar niet denken dat ik taart of brownies of wat dan ook meeneem.
* Puckzzz is een paar dagen ervoor jarig
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:17 schreef Mukie het volgende:
welke dag gaat het btw worden?
En geen cadeautjes natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan wordt je ook niet gefeliciteerd natuurlijk![]()
![]()
ik had kunnen weten aan je "met de horens vooruit denderen en dan pas vragen stellen gedrag" dat je ook een stier bentquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En geen cadeautjes natuurlijk![]()
* PdeHoog is overigens 8 dagen later jarig
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had kunnen weten aan je "met de horens vooruit denderen en dan pas vragen stellen gedrag" dat je ook een stier bent
Wil je dat graagquote:maar ik begrijp dat jij dus brownies gaat bakken?![]()
das maar 15km bij mij vandaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen!
hier noemen ze dat gewoon lompquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik dender niet vooruit en stel dan pas vragen
Ik laat dat vragenstellen gewoon achterwege
![]()
bot en kort door de bocht noemde mijn vorige werkgever dat
[..]
Wil je dat graag![]()
Mail maar danquote:
helemaal niets ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mail maar danNeem vriendjelief of eventuele vriendinnen ook mee
Op dit moment zijn er nl. nog geen modellen-aanmeldingen
Ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
nou ik wel best wel eens zo'n brownie proeven ja, ik heb er veel over gehoordklein stukje maar he? Ik zal ook dan nog steeds wel op dieet zijn
quote:
ik heb net ff 5 dames uitgenodigd, dus ff wachten op een reactiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel 7 fotografen
Ik heb berekend dat ik ongeveer minimaal 6 modellen + 12 fotografen nodig heb om het een beetje leuk prijsje te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |