Ik ben de hele dag al druk bezig met het downloaden van bepaalde pdf bestandenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Al bijna een uur geen post
is iedereen ineens van slag ofzo?
ow euhhh...ja laat ik dat ook maar weer even gaan doen, ik wil om 3 uur eigenlijk er tussenuit knijpen hier.....quote:
grmbl...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow euhhh...ja laat ik dat ook maar weer even gaan doen, ik wil om 3 uur eigenlijk er tussenuit knijpen hier.....
Kat...muizen...dansen
Vanavond een Introductieduik... EN er worden onderwaterfoto's gemaakt.... Nou Dan zien jullie mijn witte pens maar..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow euhhh...ja laat ik dat ook maar weer even gaan doen, ik wil om 3 uur eigenlijk er tussenuit knijpen hier.....
Kat...muizen...dansen
Ahhh..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vanavond een Introductieduik... EN er worden onderwaterfoto's gemaakt.... Nou Dan zien jullie mijn witte pens maar..![]()
![]()
*scherp +5quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahhh..
*Greenpeace alvast waarschuwt....nee dit is geen walvis...dit is HMaster11
Jajaja ik ben al genoeg het bad uitgestuurd om die strandbal niet mocht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahhh..
*Greenpeace alvast waarschuwt....nee dit is geen walvis...dit is HMaster11
Sterkte, en beterschap toegewenst!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:16 schreef sararaats het volgende:
ik trek me voorlopig terug van het forum tot ik genezen ben
ik heb al een paar dagen vreselijke hoofdpijn
je zult vanzelf wel merken wanneer ik terug ben
Doneer 'm gewoon aan een persoon in hoge nood voor een digitale spiegelreflex?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef huiz het volgende:
Zo, bestelling voor een nieuwe EOS 5D is definitief, wordt rond 1 maart geleverd!!!
Iemand nog een idee wat ik voor een mooie nette 10D kan vragen?
Ik ken wel iemandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doneer 'm gewoon aan een persoon in hoge nood voor een digitale spiegelreflex?
en jij kent toevallig zo'n iemand zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doneer 'm gewoon aan een persoon in hoge nood voor een digitale spiegelreflex?
wacht...ik zal je er even vanaf helpen....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef Kleintje het volgende:
Ik weet nu wat ik verkeerd doe. Ik heb ook al dagen hoofdpijn.
Misschien moet ik me ook terugtrekken van het forum.
Ik dacht dat ik die koppijn van mezelf kreeg (logische redenering), maar... ik krijg het dus van jullie!!!
Dat is op zich nog veel logischer.
Dank je Sara, had niet zo ver gezocht. Dacht dat het net als bij jou van mezelf zou komen![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef Kleintje het volgende:
Ah... love it!
Goed, ik heb besloten bij de snoeppot in bad te gaan liggen.
Meld me wel weer als ik schoon, fris en volgevreten ben!
Ik ken een heleboel kleine mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand
Is alleen zo klein dat ze snel over het hoofd wordt gezien....
dus op andere fora heb je er geen last van?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef Kleintje het volgende:
maar... ik krijg het dus van jullie!!!
Dat is op zich nog veel logischer.
Nee niet echt volgens mij, l weet ik het niet precies.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:32 schreef lostminds het volgende:
ik ben bezig met een overzichtje van lenzen
< 10mm fisheye
10-20 mm groothoek
20-70 normaal
> 70 telelens
klopt dit een beetje?
welk bedrag heb je in gedachten? en wat zit erbij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:38 schreef huiz het volgende:
[..]
Ik ken een heleboel kleine mensen
Maar helaas, doneren zit er niet in, het leven is dit jaar opeens extreem veel duurder dus elke cent die ik binnenkrijg heb ik zelf hard nodig
Je roept anders altijd hard genoegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand
Is alleen zo klein dat ze snel over het hoofd wordt gezien....
sommige typo's zijn gewoon TE leuk om te corrigerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Nee niet echt volgens mij, l weet ik het niet precies.
Maar een 16mm kan ook een fish-eye zijn (Zenitar), dat heeft meer te maken met de bouw van de lens.
En volgens mij loopt grootkoek zeker tot 35 mm
Ik zie hem niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sommige typo's zijn gewoon TE leuk om te corrigeren
TRek in een groot koekje??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik zie hem niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb medelijden.
grootkoekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik zie hem niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb medelijden.
kheb de vraag al ff in een ander topic geplaatst, kijken wat dat opleverdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Nee niet echt volgens mij, l weet ik het niet precies.
Maar een 16mm kan ook een fish-eye zijn (Zenitar), dat heeft meer te maken met de bouw van de lens.
En volgens mij loopt grootkoek zeker tot 35 mm
Nu heb ik spontaan trek in koekjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:44 schreef lostminds het volgende:
[..]
kheb de vraag al ff in een ander topic geplaatst, kijken wat dat opleverd
niet echt een groot koekje trouwens![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef CrazyCharlie het volgende:
Woehaaaa, bijna weekend....als de grote op 12 staat en die kleine op 5... meteen even shoppen bij de plaatselijke hebbedingetjeswinkel, op zoek naar een fatsoenlijke tas waar de camerasjit in past..jammer dat die wijzers steeds trager lijken te gaan...de dagen ook trouwens, als ik zo eens naar buiten kijk heb ik nog veel meer zin in April > tropisch avontuur tegemoet, camera mee, vrouwen laten we thuis, kreeg gelukkig nog wel wat zakgeld...
Maar om toch wat zinnigs toe te voegen...heeft er iemand ervaring met omgevingen waar het warm is (35+ graden) en een overvloed aan licht?
Zou het een probleem worden met een f2,8 lens, dat vele (zon)licht?
Goedemiddag ook..
neem je morgen een balans dagjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu heb ik spontaan trek in koekjesM'n gezonde eten voornemen, wat doe ik
![]()
2 weken Anegada, British Virgin Islands (heb de britse regering al gemailed met verzoek tot naamswijzing als we op de terugreis gaan..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]waar ga je naar toe en koop een grote tas!!
* Puckzzz is op dieet en past er tegen die tijd vast wel in
ja, in combinatie met een laptop... rugklachtenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Heeft er iemand ervaring met het meenemen van fotospullen als handbagage?
CC.
Uhm, ik was eigenlijk meer benieuwd naar wat jullie vonden dat het mogelijk nog waard wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welk bedrag heb je in gedachten? en wat zit erbij?
Nee, je hoeft m niet helemaal open te zetten. En emt kort belichten kun je ook veel hoor, ik weet niet hoe ver je terug kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef CrazyCharlie het volgende:
Zou het een probleem worden met een f2,8 lens, dat vele (zon)licht?
Daar zat ook een klein beetje eigenbelang bij, met je mooie kever als je die door anderen wilt laten fotograferen en een mooie gelegenheid voor mij om eens te babbelen en tips te krijgen over modelfotografie waar ik nog veel te weinig ervaring mee hebquote:
Aaargh, ik leef met je mee. Paar weken terug in de kou gezeten omdat de ketel was overleden....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef Kleintje het volgende:
Je gaat in bad en je komt verkleumd terug.
Kutketel!
De pot verwijt de ketel dat ie niet wam wordt
Nu is het wachten op een monteur...
wist niet dat je pot was, wat vind mauro daarvan ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef Kleintje het volgende:
De pot verwijt de ketel dat ie niet wam wordt
oeh lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:33 schreef Esto het volgende:
Owww vervelend, Kleintje
--
Ik ben even de foto's aan het bekijken... Maar er zit niet veel soeps tussenIk heb geprobeerd foto's te maken zonder dat iemand echt poseert enzo, maar dat schijnt nog best lastig te zijn
Whehe.. Kijken of Photoshop nog wonderen doet...
Iemand stukje taart btw?
[afbeelding]
![]()
jij was weg ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:14 schreef sararaats het volgende:
vanaf vanavond ben ik in ziekteverlof
mijn hoofd barst uiteen en het ligt NIET aan jullie
Dat had je al verteld.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:14 schreef sararaats het volgende:
vanaf vanavond ben ik in ziekteverlof
mijn hoofd barst uiteen en het ligt NIET aan jullie
die was niet moeilijkquote:
mooi dingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
40 GB ruimte voor de foto's
Ik heb ook zoiets alleen dan voor 80Gb.. lekker makkelijk.. 1 CF kaartje is genoeg, je pompt ze gewoon over op de imagetank.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
40 GB ruimte voor de foto's
Was jij er ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:25 schreef Yildiz het volgende:
volgens mij zag ik een FOK!ker foto's maken woensdagavond.
welkom op mijn netvliesquote:
ojee... dat gaat je geld kostenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Kleintje het volgende:
Zelfs de foto's van de hengstenkeuring gaan er beter uitzien met Photoshop!
Ik ga het gewoon leren!
WOEI!!!!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Kleintje het volgende:
Zelfs de foto's van de hengstenkeuring gaan er beter uitzien met Photoshop!
Ik ga het gewoon leren!
WOEI!!!!
Daar werd aan gewerkt!!!!quote:
dan hoop ik niet dat ze het over een optreden van de chippendales hadquote:
welke mongool zet er nou weer zulke hekken op dat veld ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Daar werd aan gewerkt!!!!
[afbeelding]
Goed, omstandigheden zijn bekend, maar voor de duidelijkheid nog een keer.
Dit was het 2e rolletje wat ik met de camera volschoot.
Iso 400, binnen, 60 meter afstand, stond hier redelijk laag dus minder mensen voor mijn neus. Licht was bagger.
Geschoten op volledig automatisch omdat ik toen echt nog niet anders kon
Het paard is in beweging, draf.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:26 schreef lostminds het volgende:
[..]
welke mongool zet er nou weer zulke hekken op dat veld ?![]()
nee, vertel...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:45 schreef Kleintje het volgende:
Fullsize is ie nog redelijk te doen, maar niet zo lekker als deze.
Ken je het verhaal niet van de zwarte hengst. Die vallen je aan enzo
dan moet je de appels er ook uithalenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:01 schreef lostminds het volgende:
[..]
nee, vertel...
ik weet wel dat ze altijd m'n jas proberen op te vreten![]()
appels, nee... kan het zijn dat ze van frituurlucht houden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan moet je de appels er ook uithalen![]()
kun je mij niet ook een kilo sturen voor aan de spit ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
Jij bent vrienden aan het maken, lostminds
BBQ in februari?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
kun je mij niet ook een kilo sturen voor aan de spit ?![]()
tot het formaat van een klein biggetje kan ik gewoon in de oven hangenquote:
ach... tis maar wat je er bij schrijft hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
Jij bent vrienden aan het maken, lostminds
Paarden-Apartheidquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:45 schreef Kleintje het volgende:
Dat is het enige goede wat je met die paarden/pony's kan doen.
Kom op... dat zijn werkpaarden of om aan het spit te hangen. Die zal je nooit op de Olympische Spelen zien alhoewel ik net bij het ijsdansen iets over het ijs zag gaan met een treffende gelijkenis
Hey dat herken ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:51 schreef blackbully het volgende:
net gegeten maar krijg nu alweer honger
Uiteraard. Loop jij de laatste tijd ook wel eens vaak in Xieje, of is dat iemand anders?quote:
Dat kan ik niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Uiteraard. Loop jij de laatste tijd ook wel eens vaak in Xieje, of is dat iemand anders?
Net gekeken, volgens mij wel, op zo'n groepsfoto, half. Onherkenbaar [14.gif].quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat kan ik niet geweest zijn.
Heb je de foto's al gezien?
Heb ik jou er niet toevallig ergens op staan?
iDie post ik zelf wel een keer hierquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:51 schreef Mauro het volgende:
Zeg Xila, waar staan de foto's.
Wil je pelengfoto's wel een zien namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |