jij was weg ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:14 schreef sararaats het volgende:
vanaf vanavond ben ik in ziekteverlof
mijn hoofd barst uiteen en het ligt NIET aan jullie
Dat had je al verteld.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:14 schreef sararaats het volgende:
vanaf vanavond ben ik in ziekteverlof
mijn hoofd barst uiteen en het ligt NIET aan jullie
die was niet moeilijkquote:
mooi dingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
40 GB ruimte voor de foto's
Ik heb ook zoiets alleen dan voor 80Gb.. lekker makkelijk.. 1 CF kaartje is genoeg, je pompt ze gewoon over op de imagetank.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
40 GB ruimte voor de foto's
Was jij er ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:25 schreef Yildiz het volgende:
volgens mij zag ik een FOK!ker foto's maken woensdagavond.
welkom op mijn netvliesquote:
ojee... dat gaat je geld kostenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Kleintje het volgende:
Zelfs de foto's van de hengstenkeuring gaan er beter uitzien met Photoshop!
Ik ga het gewoon leren!
WOEI!!!!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Kleintje het volgende:
Zelfs de foto's van de hengstenkeuring gaan er beter uitzien met Photoshop!
Ik ga het gewoon leren!
WOEI!!!!
Daar werd aan gewerkt!!!!quote:
dan hoop ik niet dat ze het over een optreden van de chippendales hadquote:
welke mongool zet er nou weer zulke hekken op dat veld ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Daar werd aan gewerkt!!!!
[afbeelding]
Goed, omstandigheden zijn bekend, maar voor de duidelijkheid nog een keer.
Dit was het 2e rolletje wat ik met de camera volschoot.
Iso 400, binnen, 60 meter afstand, stond hier redelijk laag dus minder mensen voor mijn neus. Licht was bagger.
Geschoten op volledig automatisch omdat ik toen echt nog niet anders kon
Het paard is in beweging, draf.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:26 schreef lostminds het volgende:
[..]
welke mongool zet er nou weer zulke hekken op dat veld ?![]()
nee, vertel...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:45 schreef Kleintje het volgende:
Fullsize is ie nog redelijk te doen, maar niet zo lekker als deze.
Ken je het verhaal niet van de zwarte hengst. Die vallen je aan enzo
dan moet je de appels er ook uithalenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:01 schreef lostminds het volgende:
[..]
nee, vertel...
ik weet wel dat ze altijd m'n jas proberen op te vreten![]()
appels, nee... kan het zijn dat ze van frituurlucht houden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan moet je de appels er ook uithalen![]()
kun je mij niet ook een kilo sturen voor aan de spit ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
Jij bent vrienden aan het maken, lostminds
BBQ in februari?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
kun je mij niet ook een kilo sturen voor aan de spit ?![]()
tot het formaat van een klein biggetje kan ik gewoon in de oven hangenquote:
ach... tis maar wat je er bij schrijft hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
Jij bent vrienden aan het maken, lostminds
Paarden-Apartheidquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:45 schreef Kleintje het volgende:
Dat is het enige goede wat je met die paarden/pony's kan doen.
Kom op... dat zijn werkpaarden of om aan het spit te hangen. Die zal je nooit op de Olympische Spelen zien alhoewel ik net bij het ijsdansen iets over het ijs zag gaan met een treffende gelijkenis
Hey dat herken ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:51 schreef blackbully het volgende:
net gegeten maar krijg nu alweer honger
Uiteraard. Loop jij de laatste tijd ook wel eens vaak in Xieje, of is dat iemand anders?quote:
Dat kan ik niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Uiteraard. Loop jij de laatste tijd ook wel eens vaak in Xieje, of is dat iemand anders?
Net gekeken, volgens mij wel, op zo'n groepsfoto, half. Onherkenbaar [14.gif].quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat kan ik niet geweest zijn.
Heb je de foto's al gezien?
Heb ik jou er niet toevallig ergens op staan?
iDie post ik zelf wel een keer hierquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:51 schreef Mauro het volgende:
Zeg Xila, waar staan de foto's.
Wil je pelengfoto's wel een zien namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |