Die prijzen liegen er ook niet om, ik zou wel graag de Canon 5D willen hebben ...heb ik eerst weer ff genoeg aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Beide
BB is dus vandaag bij die fotograaf geweest die met een camera 1 foto schiet en dan is zijn kaartje meteen gevuld met 45 Mb.
Wij zijn al heppie als we een highres pic kunnen maken van 3,5 Mb![]()
Dus ik vind het bizar dat er zon grote verschillen tussen kunnen zitten tussen camera's en de prijs laten we het daar maar niet over hebben
ik vond onze d70 nikon al prijzig.....
wat hij zegtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
1 met een nice ass is eerst genoeg![]()
"save ass" doetquote:
d70 had je toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:49 schreef prupke het volgende:
En dat met een minolta dimage 3.2 en zelfontspanner.....
In ieder geval een mooie en heerlijke foto om te zienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:49 schreef prupke het volgende:
En dat met een minolta dimage 3.2 en zelfontspanner.....
owwwww.... waarvoor zo'n oude foto dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja nu wel
maar een paar jaar gelee nog niet![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:52 schreef lostminds het volgende:
[..]
owwwww.... waarvoor zo'n oude foto dan?
toch geen vergane glorie he?![]()
Goed zo BB ...RELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe durf je
[afbeelding]
zelfde meubelstukje maar dan wat recenter
er om vragen mag niet... uitlokken welquote:
das waar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:02 schreef lostminds het volgende:
[..]
er om vragen mag niet... uitlokken wel![]()
tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:07 schreef lostminds het volgende:
ik zit me net af te vragen, hoe edit je een 39 megapixel foto?
is dat niet net zo iets als een foto uit een d70 op een pentium 1 bewerken?![]()
Truste Prupkequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:16 schreef prupke het volgende:
afijn ik ga mijn bed opzoeken
ieder die nog wakker zijn ...truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |