Nooit meer? Why?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godver. Wéér een kloon die ik nooit meer kan gebruiken. Zonde van dat emailadres.
Kut-TT, slotje.quote:Als er sprake is van een klinkercombinatie van twee of meer letters, worden er twee accenten geplaatst.
Mooi toch? Eindelijk niveau?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:17 schreef NJ het volgende:
Teveel blauw in dit topic.
De kleur wordt donkerder en er komen klachten in beeld. Toeval?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:32 schreef Stofje het volgende:
Kleurverandering!
Hoi kleurling. Heb je wat te klagen?![]()
Ja, Timmer had niet gediskwalifidingest moeten worden, PdL moet of tieten posten of opzouten en euh, verder, euh. effe denken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:32 schreef Stofje het volgende:
Kleurverandering!
Hoi kleurling. Heb je wat te klagen?![]()
Omdat ik geen zin had om NJ's post weer op te zoeken, het ging erom dat het duidelijk niet serieus was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Die link kan wel wat beter, Dago! Waarom moet 'ie nou meteen verwijzen naar jóúw post?! [afbeelding]
Hij kwam erachter dat ie al een hele slechte tvp in dat topic had staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:50 schreef Bupatih het volgende:
Ah, het is al weg. [afbeelding]
FA/Mod-humor.
Whehe!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij kwam erachter dat ie al een hele slechte tvp in dat topic had staan.
Je bedoelt die van de semi-rel van Inso toen ze op zwart werd gezet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij kwam erachter dat ie al een hele slechte tvp in dat topic had staan.
Dat was een goede tvp.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoelt die van de semi-rel van Inso toen ze op zwart werd gezet?
Het leeft!quote:
Nu we het over softe kutmods hebben.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:05 schreef Havoc het volgende:
Prima heren, babykamer is klaar en het is nu aftellen geblazen.
1 maart begin ik ook meteen maar aan een nieuwe baan.
*check*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
En de baby was toch ook ergens in maart uitgerekend?
Als in, verander als dan goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
*check*
Hey, als je al je huis helemaal vernieuwd hebt, een kind onderweg, dan kan die nieuwe baan (waar ikzelf nog steeds niet het idee heb dat ik het flikken kan, maar zij wel) er ook nog wel ff bij.
Probeer maar, je zit in een eeuwige proeftijd geloof ik?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus hier mag ik baggeren :
Nee, ik had een maandquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Probeer maar, je zit in een eeuwige proeftijd geloof ik?
Verhaaltje:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Als in, verander als dan goed..
En als het leuk en goed werk is, dan moeten ze toch zelf weten wat ze van je vinden..
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Verhaaltje:
1 januari, zit hier thuis met een vriend te kletsen over hoe waardeloos accountmanagers in de ICT wel niet zijn met hun onmogelijke SLA's en beloftes die zelfs Jezus terug op aarde nog niet waar zou kunnen maken. Wij tot de conclusie gekomen dat als je dan toch een accountmanager moet hebben dat het dan beter een IT-er met een vlotte babbel kan zijn want dan heb je er nog iets aan.
2 januari, *tring* *tring* 'Ja, hallo met mij'
'Hey jij, accountmanager worden met goed salaris en leuke leasebak?'
Ik 'Sgoed'
Nee, maar toch graag gedaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:17 schreef remlof het volgende:
kunnen jullie de TT van [ONZ FB] Dit, dames en heren, is tenminste een góede OP. veranderen?
[ONZ FB] eruit en de rest veranderen in "Blauwe Bagger"
bij voorbaat dank
Nee hoor. We hebben eerlijk waar een oprechte teringhekel aan je.quote:
Ook als ex-mod kan ik dit bevestigen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee hoor. We hebben eerlijk waar een oprechte teringhekel aan je.
Zijn rottende lijk uit de grond trekken en uit elkaar laten trekken door de homoseksuele necrofielen vereniging 'het koude anusje'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Over z'n graf daarentegen. Nádat ik erop heb staan dansen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:41 schreef Havoc het volgende:
[..]
homoseksuele necrofielen vereniging 'het koude anusje'.
Mijn knopje doet het niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:47 schreef Dagonet het volgende:
Waar blijven de weapons of mass deletion?
Context enzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben met de dood bedreigt en ben nu heel bang, in de faq staat dat dat verboden is dus....
hier link
Wat kan er in godsnaam leuk zijn aan een opsomming van bagger?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:38 schreef juiced het volgende:
Ik ben blijkbaar zo wereldvreemd dat ik niet begrijp waarom dit topik wordt gesloten:
Leer *hier* van je/andermans fouten
Kan iemand het me alsjeblieft uitleggen?
Dit was een serieus bedoeld ONZ topic, het is leuk om terug te zien welke baggertopics er ooit zijn gesloten van welke users. Het had zo mooi kunnen zijn! Is het misschien het overwegen waard om het topik weer te openen?
EDIT: haal desnoods de baggerreacties weg bv...?
wat kan er in godsnaam wel overblijven? zo ongeveer ieder topic dat ik aanklik is al dicht voor ik erin kan postenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat kan er in godsnaam leuk zijn aan een opsomming van bagger?
Ontwikkel wat smaak en mijdt de kuttopics.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:41 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wat kan er in godsnaam wel overblijven? zo ongeveer ieder topic dat ik aanklik is al dicht voor ik erin kan posten.
selectief bagger op ruimen is wel heel sneuquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:03 schreef Stofje het volgende:
Zo, wat bagger opgeruimd, nu weer gewoon FB, mkay.
Ook mijn posts waren weg. En nu FB of opzouten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
selectief bagger op ruimen is wel heel sneu
Bull. Lees het topic door, vrijwel alle bagger is weg. Zowel blauw als donkerblauw als zwart.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
selectief bagger op ruimen is wel heel sneu
FB dan maar,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Ook mijn posts waren weg. En nu FB of opzouten.
Nou ja bij wijze van spreken dan... De toon was iig al gezet in de meeste van de 38 posts daarvoor... Anyway mijn punt is: het feedback topic van een subforum is volgens mij wel de laatste plaats om te gaan baggeren. De paar mensen die durfden te komen met een feedbackvraag werden zelfs afgezeken (niet door jou trouwens).quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Post 39 is van Dribbel. Post 40 ook. En niet lang daarna komt Paultjuhh binnenzetten.
Ik heb totaal geen probleem met een beetje slowchat op z'n tijd, zoals ik ook regelmatig in dit topic laat zien. Waar ik wél een probleem mee heb, zijn users die constant niet verder komen dan hersenloos MSNgeblaat als "Hoi" "Hoe gaat het" "Hey, alles goed". En lees maar eens terug wie daarmee begonnen in dit topic.
Dus omdat er in het begin gedold wordt en daarna oprechte intresse is in het leven van een ex-ONzmod, is dat voor de rest een reden om hun msn gesprekken op Fok voort te zetten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja bij wijze van spreken dan... De toon was iig al gezet in de meeste van de 38 posts daarvoor...
Als je doelt op Pizzakoppe ofzo, die vroeg erom met z'n klacht en die wist ook wel dat ie aan het huilen was.quote:Anyway mijn punt is: het feedback topic van een subforum is volgens mij wel de laatste plaats om te gaan baggeren. De paar mensen die durfden te komen met een feedbackvraag werden zelfs afgezeken (niet door jou trouwens).
Dus ik zou zeggen: open een serieus feedback topic en gooi deze dicht. Of laat em open voor gebagger, maar dan zonder [ONZ FB] in de TT
posts deleten is zo zwak... dat zie ik zelden in ONZ topics van users die goed bedoeld zijn maar worden volgebaggerd, en nu hier opeens wel?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bull. Lees het topic door, vrijwel alle bagger is weg. Zowel blauw als donkerblauw als zwart.
Geef dan FB. Je geeft inhoudsloze aantijgingen waar we geen fuck mee kunnen. Durf, net zoals wij dat váák doen (!), eens in de spiegel te kijken en kom tot de doodsimpele conclusie dat jij niet in de weg gelegd bent om leuke topics te openen. Niet erg, ik kan het zelf ook niet, maar erken dat tegenover jezelf. Als je echt vindt, dat wij onterechte slotjes op topics plaatsen, geef dan aan waaróm. Waarom verwacht jij dat die topics wél leuk zijn en het wél verdienen open te blijven. Daar is Feedback voor, uiteindelijk, om hier samen een tof subforum van te maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:06 schreef juiced het volgende:
Graag zouden de users ook wat FB geven in het FB (!!!) topik.
Wat is dat voor onzin? Je geeft zelf aan dat FB verbaggerd wordt en daar heb je helemaal gelijk in. Wat is er zwak aan het deleten van posts? Ik heb niet eens gelet op degene die de post plaatste, slechts op de inhoud van de post.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
posts deleten is zo zwak... dat zie ik zelden in ONZ topics van users die goed bedoeld zijn maar worden volgebaggerd, en nu hier opeens wel?
Dus ik zou graag even willen vermelden dat mensen verschillend zijn en dat je daar begrip voor moet kunnen opbrengen. Als je dat niet kan, wordt dan zelfs geen mod van een forum. Desbetreffende persoon weet wat ik bedoel, zoniet: wordt mod van het necrofiele homoforum "het koude anusje".quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:06 schreef juiced het volgende:
Graag zouden de users ook wat FB geven in het FB (!!!) topik.
daar is het feedback topic niet voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus omdat er in het begin gedold wordt en daarna oprechte intresse is in het leven van een ex-ONzmod, is dat voor de rest een reden om hun msn gesprekken op Fok voort te zetten?
ja ok, maar het was op z'n minst meer op z'n plaats in dit topic dan die sc van julliequote:[..]
Als je doelt op Pizzakoppe ofzo, die vroeg erom met z'n klacht en die wist ook wel dat ie aan het huilen was.
normaal zet je liever een slotje, dat kost minder moeitequote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Je geeft zelf aan dat FB verbaggerd wordt en daar heb je helemaal gelijk in. Wat is er zwak aan het deleten van posts? Ik heb niet eens gelet op degene die de post plaatste, slechts op de inhoud van de post.
Zoals ik al zei, we doen niet moeilijk over een beetje slowchat in het FBtopic. En Pizzakoppe heb ik ook gewoon antwoord gegeven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
daar is het feedback topic niet voor.
Echt, als ik 100% comform m'n eigen smaak zou modden, zou er verdomd weinig openblijven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef juiced het volgende:
[..]
Dus ik zou graag even willen vermelden dat mensen verschillend zijn en dat je daar begrip voor moet kunnen opbrengen. Als je dat niet kan, wordt dan zelfs geen mod van een forum. Desbetreffende persoon weet wat ik bedoel, zoniet: wordt mod van het necrofiele homoforum "het koude anusje".
Er worden gemiddeld 30 topics per dag gesloten, we hebben hier nu eenmaal te maken met een subforum waar ongelofelijk veel rotzooi gepost wordt. Niet erg, maar ik ga niet over elk topic een discussie aan en aan de desbetreffende TS vragen waar ie heen wil met een topic. Een béétje zelf nadenken mag namelijk wel, als je een topic opent.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
normaal zet je liever een slotje, dat kost minder moeite
dat bedoelde ik
Als je het zo zegt heb je helemaal gelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, we doen niet moeilijk over een beetje slowchat in het FBtopic. En Pizzakoppe heb ik ook gewoon antwoord gegeven.
Wie was de TS ook al weer van *dit* fantastische topic met wonderschone OP?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er worden gemiddeld 30 topics per dag gesloten, we hebben hier nu eenmaal te maken met een subforum waar ongelofelijk veel rotzooi gepost wordt. Niet erg, maar ik ga niet over elk topic een discussie aan en aan de desbetreffende TS vragen waar ie heen wil met een topic. Een béétje zelf nadenken mag namelijk wel, als je een topic opent.
Juist in m'n gesloten topik: Leer *hier* van je/andermans fouten heb ik aangegeven dat ik inderdaad niet het talent bezit om toffe topiks te openen. De erkenning is dus daar. Het leuk me serieus leuk om terug te zien waarom sommige topics van users zijn gesloten met als reden bagger. Die humor heb je of niet. Het is ook niet erg als je die niet bezit, maar heb er begrip voor dat er malloten zijn die daar wel de humor van inzien. Het is tenslotte ook nog eens het ONZ subforum. Ik heb op dat topik zelfs echt m'n best gedaan, mijn intentie was niet om het zoveelste baggertopik te openen, zoals ik dat inderdaad wel vaker heb gedaan. "Eens een dief, altijd een dief" lijkt hier op te gaan. Dat is jammer. Het idee kwam wel voort uit de zovelen baggertopiks die ook het ONZ subforum maken. Een verzameling daarvan leek me een toegevoegde waarde. Ik vind het topik daarom dus een onterecht slotje hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geef dan FB. Je geeft inhoudsloze aantijgingen waar we geen fuck mee kunnen. Durf, net zoals wij dat váák doen (!), eens in de spiegel te kijken en kom tot de doodsimpele conclusie dat jij niet in de weg gelegd bent om leuke topics te openen. Niet erg, ik kan het zelf ook niet, maar erken dat tegenover jezelf. Als je echt vindt, dat wij onterechte slotjes op topics plaatsen, geef dan aan waaróm. Waarom verwacht jij dat die topics wél leuk zijn en het wél verdienen open te blijven. Daar is Feedback voor, uiteindelijk, om hier samen een tof subforum van te maken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie was de TS ook al weer van *dit* fantastische topic met wonderschone OP?![]()
![]()
![]()
Eindelijk mijn avatar in de OP, WEG OP!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie was de TS ook al weer van *dit* fantastische topic met wonderschone OP?![]()
![]()
![]()
Dank je wel voor de uitgebreide uitleg en je OP was ook zoals we die graag zien. Het werd echter al snel een opsomtopic en dat was de reden dat het topic gesloten werd. Een opsomtopic, waarin users de links gaven naar hun eigen baggertopics. Daar kun je toch niets mee?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:22 schreef juiced het volgende:
[..]
Juist in m'n gesloten topik: Leer *hier* van je/andermans fouten heb ik aangegeven dat ik inderdaad niet het talent bezit om toffe topiks te openen. De erkenning is dus daar. Het leuk me serieus leuk om terug te zien waarom sommige topics van users zijn gesloten met als reden bagger. Die humor heb je of niet. Het is ook niet erg als je die niet bezit, maar heb er begrip voor dat er malloten zijn die daar wel de humor van inzien. Het is tenslotte ook nog eens het ONZ subforum. Ik heb op dat topik zelfs echt m'n best gedaan, mijn intentie was niet om het zoveelste baggertopik te openen, zoals ik dat inderdaad wel vaker heb gedaan. "Eens een dief, altijd een dief" lijkt hier op te gaan. Dat is jammer. Het idee kwam wel voort uit de zovelen baggertopiks die ook het ONZ subforum maken. Een verzameling daarvan leek me een toegevoegde waarde. Ik vind het topik daarom dus een onterecht slotje hebben. Ik hoop ook dat ik een beetje duidelijk ben geweest.
Er komt nog iets anders. Volgende FB zal óf de oude OP krijgen, óf een nieuwe. Wat mij betreft een nieuwe...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Eindelijk mijn avatar in de OP, WEG OP!!
En mijn FB bijdrage:
Komt er nog iets anders of blijft het bij dit soort dingen?
En is het een idee om een ontwerp-topic er over te openen?
ennnnnnnnn wie gaat die maken cq. verzinnen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er komt nog iets anders. Volgende FB zal óf de oude OP krijgen, óf een nieuwe. Wat mij betreft een nieuwe...
Kom op, Stofje, de OP is er voor de herkenbaarheid. De officiele/getolereerde reeksen hebben ook een standaard OP. Ik durf te beweren dat het gebagger mede veroorzaakt werd door jouw matige openingspost.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik word echt een beetje treurig van zo weinig begrip, remlof, echt... Dit is het Feedback topic, bedoeling van dit topic is duidelijk, hier wordt feedback gegeven. Waarom zou daar een uitgebreide OP voor moeten komen? [ONZ FB], sticky, ruim voldoende. Er worden in ONZ echter héél vaak topics geopend, met een dramatische OP, waarvan de bedoeling gewoon totaal niet duidelijk is. Dat zie je ook aan de reacties in dat topic. Daar zit een redelijk essentieel verschil.
Het wordt wat ingewikkelder als ik users vraag om elkaars gesloten topiks te plaatsen. Het is dan makkelijker om gewoon je eigen gesloten baggertopiks te posten, waar een ander vervolgens weer om kan (uit)lachen. Het was dus juist de bedoeling dat het een opsomtopic zou worden, met links van users naar hun eigen baggertopics. Dit maak ik ook duidelijk in m'n OP. Als dit niet binnen de policy valt, dan kan ik daar begrip voor opbrengen. Maar bestempel het dan niet als bagger, maar plaats dan bv. de opmerking "dit topik wordt niet toegestaan door de policy, omdat het een opsomtopic is". Of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dank je wel voor de uitgebreide uitleg en je OP was ook zoals we die graag zien. Het werd echter al snel een opsomtopic en dat was de reden dat het topic gesloten werd. Een opsomtopic, waarin users de links gaven naar hun eigen baggertopics. Daar kun je toch niets mee?
Misschien wel, hoewel ik het wel heel vreemd zou vinden. Waarom? Omdat de laatste 5/6 afleveringen van FB óók uitmondden in héél veel gebagger. En ja, dat was ook door de mods. Dus mij lijkt het een logisch vervolg op eerdere FB's. Dus of het aan de OP ligt.... Maar in deze editie is/was het idd vrij extreem, dus moet er even wat strenger gemodereerd worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op, Stofje, de OP is er voor de herkenbaarheid. De officiele/getolereerde reeksen hebben ook een standaard OP. Ik durf te beweren dat het gebagger mede veroorzaakt werd door jouw matige openingspost.
Ach je weet het wel, je zegt het namelijk zelf al.
[ONZ FB], sticky is dus niet ruim voldoende.
Dat zou jij toch moeten weten? Dat opsomtopics niet toegestaan zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:31 schreef juiced het volgende:
[..]
Het wordt wat ingewikkelder als ik users vraag om elkaars gesloten topiks te plaatsen. Het is dan makkelijker om gewoon je eigen gesloten baggertopiks te posten, waar een ander vervolgens weer om kan (uit)lachen. Het was dus juist de bedoeling dat het een opsomtopic zou worden, met links van users naar hun eigen baggertopics. Dit maak ik ook duidelijk in m'n OP. Als dit niet binnen de policy valt, dan kan ik daar begrip voor opbrengen. Maar bestempel het dan niet als bagger, maar plaats dan bv. de opmerking "dit topik wordt niet toegestaan door de policy, omdat het een opsomtopic is". Of iets dergelijks.
Er moet gewoon een herkenbare OP zijn, de ouwe of een nieuwe. En er moet minder gebaggerd worden in feedback, dus met name de moderators moeten strenger gemodereerd worden...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Misschien wel, hoewel ik het wel heel vreemd zou vinden. Waarom? Omdat de laatste 5/6 afleveringen van FB óók uitmondden in héél veel gebagger. En ja, dat was ook door de mods. Dus mij lijkt het een logisch vervolg op eerdere FB's. Dus of het aan de OP ligt.... Maar in deze editie is/was het idd vrij extreem, dus moet er even wat strenger gemodereerd worden.
Als ik dat deel van de policy nog had onthouden had ik waarschijnlijk het topik niet geplaatst. Nu kan ik begrijpen waarom het werd gesloten. Had dat dan meteen gezegd. En zoals ik al zei, had het dan niet bestempeld als bagger. Dat was voor mij nogal onbegrijpelijk, zoals je misschien wel begrijpt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zou jij toch moeten weten? Dat opsomtopics niet toegestaan zijn?
Ik ga pitten, volgens mij zijn we er wel uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Er moet gewoon een herkenbare OP zijn, de ouwe of een nieuwe. En er moet minder gebaggerd worden in feedback, dus met name de moderators moeten strenger gemodereerd worden...
Als ze willen baggeren kan dat toch gewoon in de rest van ONZ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef juiced het volgende:
[..]
Als ik dat deel van de policy nog had onthouden had ik waarschijnlijk het topik niet geplaatst. Nu kan ik begrijpen waarom het werd gesloten. Had dat dan meteen gezegd. En zoals ik al zei, had het dan niet bestempeld als bagger. Dat was voor mij nogal onbegrijpelijk, zoals je misschien wel begrijpt.
Dit was de sluitpost...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:33 schreef NJ het volgende:
Tof. Een baggeropsomtopic.
Wat vervolgens ook nog eens verbaggerd wordt..
idd, weltrusten!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga pitten, volgens mij zijn we er wel uit![]()
En ik zal voortaan wat beter opletten.quote:
nee dan gaan we gewoon een leuke avond hebben, is dat teveel gevraagd?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:07 schreef NJ het volgende:
Dus? Dan gaan we maar postkrikken in ONZ ofzo?
Ga het dan ergens over hebben. Begin met een onderwerp. Het zal me jeuken als dat 's nachts in slowchat veranderd, maar kom niet aan met "Hey, het is 23.55", "Oh, en nu is het al 23.59", dat is gewoon bagger.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dan gaan we gewoon een leuke avond hebben, is dat teveel gevraagd?
ik denk dat we allebij een ander idee hebben bij het woord "onzin'. hey, even goede vrienden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Ga het dan ergens over hebben. Begin met een onderwerp. Het zal me jeuken als dat 's nachts in slowchat veranderd, maar kom niet aan met "Hey, het is 23.55", "Oh, en nu is het al 23.59", dat is gewoon bagger.
Kijk ook eens naar jouw naamtopic van yvonne. Ook slowchat, maar het gaat ergens over.
Ja!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef descendent1 het volgende:
Mijn mooie zontopic...:(
Jaloers op die mooie zon die wel bij mij scheen?![]()
al was het maar 3 seconden...
Users of mods?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
ennnnnnnnn wie gaat die maken cq. verzinnen?
STFUquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef NJ het volgende:
Ik stel het account 'Dribbel_' voor.
[url=chrome://forumtools/content/edit_prefs.html]Forum Tools[/url]
Succes.
Grrrrquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef NJ het volgende:
Dat is geen baggertopic, dat is een waarschuwing.
En wat betreft de vriendjespolitiek: "What else is new?".
Het is zeker een leuk topic, maar geen TTT.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef Kurk het volgende:
Eventueel een kandidaat voor een TTT?![]()
[[meedoetopic]] FOK! Reclameraden
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is zeker een leuk topic, maar geen TTT.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb het plaatje gefixt NJ! mag die weer open?
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef kLowJow het volgende:
JapyDooge, kan een weekje niet baggeren in ONZ.
Het daagt alleen maar uit tot het plaatsen van dit soort linkjes, zoals je ziet. Blijft dicht dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:38 schreef Tobbes het volgende:
De vrouw achter tubgirl
Waar slaat dat op? Die onwenselijke links zijn niet het gevolg van het topic, maar van de users. Opschonen, bannen en openen dus.
^^ In het funny links en pics...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef YoshiBignose het volgende:
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Plsdsdayer=wm&speed=_med![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
^^ In het funny links en pics...
Link hier werkt al niet meer, maar daar wel..
doodverwensing, banquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef NJ het volgende:
Sterf.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarschuwing voor alle fokkers !!
wat zijn dat voor grappen, het is wel zo
Je weet in ieder geval dat het banbaar is, dus je hoeft niet aan te komen met "ik wist het niet".quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb wel gelijk he NJ , ik moest gewoon ff mn medefokkertjes waarschuwen omdat het zo'n rage aan het worden is !
Ja maar ik heb het gehoord via een crewlid, maar niemand weet het nog op fok !!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat het banbaar is, dus je hoeft niet aan te komen met "ik wist het niet".
Moge ze allen aan de bloederige gevolgen, zoals het spontaan openbarsten van hals, krans en andere slagaderen, van ebola ten onder gaan en rottend hun kist in kruipen.quote:
Havoc, Havoc,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Moge ze allen aan de bloederige gevolgen, zoals het spontaan openbarsten van hals, krans en andere slagaderen, van ebola ten onder gaan en rottend hun kist in kruipen.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Moge ze allen aan de bloederige gevolgen, zoals het spontaan openbarsten van hals, krans en andere slagaderen, van ebola ten onder gaan en rottend hun kist in kruipen.
btw, je bent aardig opgedroogd Snakey. Had nooit verwacht dit nog eens tegen je te zeggen maar je bent wel degelijk mod materiaal.quote:
Thanks Havoc.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
btw, je bent aardig opgedroogd Snakey. Had nooit verwacht dit nog eens tegen je te zeggen maar je bent wel degelijk mod materiaal.
Sure, kutmodquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef Snakey het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon tegen elkaar schelden?![]()
ik vind je heel lief dat je dit schreef en zo. maar naar mijn bescheiden mening is het meer een leuke onz dan een volwaardige ttt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef iamredleader het volgende:
'verpron hier usernamen' is het een TTT? Er wordt echt actief meegedaan!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Er wordt echt actief meegedaan!
Lijkt mij dat je toch wel hardop moet kunnen lachen om iets als het een TTT is, uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk maar toch..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef iamredleader het volgende:
'verpron hier usernamen' is het een TTT? Er wordt echt actief meegedaan!
Want?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:08 schreef Stofje het volgende:
TT had beter "Ze zeggen dat ik een kutuser ben..." kunnen zijn. Dan zou het een goed topic geweest zijn.
Ja, ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm. Je hebt gelijk. Aan een topic met alleen maar "Eens"-posts is niet zo leuk.
Wat niet hebben?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe kan je nou genieten van iets dat je niet hebt?
Ik zie anders genoeg users die het niet kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef Dirktator het volgende:
Bupatih...mijn topique, wat doe je?? M'n opa is overleden in het concentratiekamp ...is op 't randje, maar de users kunnen het wel waarderen!
Tubgirl posten?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:03 schreef iamredleader het volgende:
Zal ik het doen? Zal ik het doen?
Ik doe het.
Wellus
quote:
Er staat nog nergens dat het verboden is.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zelfs Tabgirl is blijkbaar verboden......
TABGIRL !!!!!!
Mag dat echt niet meer?
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er staat nog nergens dat het verboden is.
Lezen is moeilijk, hè?
Er staat toch duidelijk vermeld in de sluitpost wat het 'probleem' is?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
Je hebt mijn edit niet gekwoot....
Géén tabgirl....
Waar gaat Onzin naartoe dan.... ?
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk vermeld in de sluitpost wat het 'probleem' is?
Het is uitgemolken. Oude grap. Gedateerd. Onorigineel. Etcetera... En daarom is het gesloten.
Ik had geen zin om ze zelf te kijken, maar ik heb de drie die "shocking" schenen te zijn weggehaald.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:57 schreef Marruk het volgende:
Funny links, pics en clips topic. Deel 14
kweet niet echt of we zitten te wachten op beeldmateriaal van mensen die dood gaan
Daar ga ik niet over.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Kurk het volgende:
Is dit een leuke nieuwe smiley? [afbeelding]
Nee, voegt niets toe aan het reeds ebstaande ingevoerde assortiment, dezelfde sentimenten kan je ook uitdrukken met dequote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Kurk het volgende:
Is dit een leuke nieuwe smiley? [afbeelding]
Done.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:10 schreef Frutsel het volgende:
Ken iemand ff TT aanpassen in Enschede 324 - Weerzien met oude Pluskutters
Effe " weerzien" aan elkaar zetten?
Thx
In zulke gevallen zou het handig zijn, maar over het algemeen zou het kut werken.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dank u... blijft jammer dat je de titel nog nie binnen bijv. een uur ff kunt wijzigen![]()
Tja..zitten voor- en nadelen aan...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:13 schreef NJ het volgende:
[..]
In zulke gevallen zou het handig zijn, maar over het algemeen zou het kut werken..
Zoals ik al aankondigde heb ik dat topic gedelete.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:56 schreef remlof het volgende:
Waar is Swooshdocksaints is jarig !!! gebleven?
Daar gaat het niet om, het gaat erom om diegene die zoiets doet niet de kans te geven zulke dingen te doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:59 schreef remlof het volgende:
Ik weet niet wie er als een gek liep te F5en, maar met die paar duizend extra pageviews zouden de servers toch echt geen probleem moeten hebben op dit tijdstip van de dag
nou lekker topics deletenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoals ik al aankondigde heb ik dat topic gedelete.
Nee maar nu geef je dus wel het signaal af dat als een topic je niet aan staat je maar flink op F5 moet gaan rammen, dan 'verwijderd' een mod het wel... Nice!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom om diegene die zoiets doet niet de kans te geven zulke dingen te doen.
wat een goede reden zegquote:Op maandag 20 februari 2006 01:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom om diegene die zoiets doet niet de kans te geven zulke dingen te doen.
Views die met een paar honderd per minuut omhoog gaan is niet iemand die zit te F5-en. Daar is een progammaatje opgezet. Denk even na zeg,quote:Op maandag 20 februari 2006 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar nu geef je dus wel het signaal af dat als een topic je niet aan staat je maar flink op F5 moet gaan rammen, dan 'verwijderd' een mod het wel... Nice!
Kan zijn, maar dan kunnen users die dat proggie hebben dus een topic laten sluiten.... Gaan jullie nog effe het IP natrekken en bannen dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Views die met een paar honderd per minuut omhoog gaan is niet iemand die zit te F5-en. Daar is een progammaatje opgezet. Denk even na zeg,
Ik heb alles achter de schermen doorgegeven. Daar wordt het vanzelf opgepikt en de juiste actie op ondernomen.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dan kunnen users die dat proggie hebben dus een topic laten sluiten.... Gaan jullie nog effe het IP natrekken en bannen dan?
Top! Biertje?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb alles achter de schermen doorgegeven. Daar wordt het vanzelf opgepikt en de juiste actie op ondernomen.
zullen we dan samen iets moois er van gaan maken?quote:
Wij samen niet, ik heb het nu even druk en ben dus zeer illegaal op FOK nuquote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef EL_REY het volgende:
[..]
zullen we dan samen iets moois er van gaan maken?
![]()
ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wij samen niet, ik heb het nu even druk en ben dus zeer illegaal op FOK nu. Maar als je een OP wil maken naar onze tevredenheid, zou ik je zeer erkentelijk zijn.
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, maar, maar... Hij was nog open en toen deed ik 'm dicht en toen zag ik jouw post staan en toen wist ik niet of jij gewoon gepost had of 'm gesloten had en toen moest ik twijfelen en toen wist ik niet goed wat ik moest doen en toen bedacht ik me dat het misschien wel slim was om voor de zekerheid toch een sluitpost te plaatsen en toen twijfelde ik weer en toen wist ik niet meer wat ik moest doen en nou voel ik me een beetje dom
In een andere versie hebben de twee o's van Pool een SS-band. Dus de eer valt wel mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
Crea Bea.
Komt niet vaak voor denk ik Pool, dat iemand een tekening voor je maakt
wegquote:Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef NJ het volgende:
[..]
In een andere versie hebben de twee o's van Pool een SS-band. Dus de eer valt wel mee..
Dat je bang bent dat je Pool kwetst met zulke tekeningen, is echt van een stompzinnig laag niveau van heb ik jou daar. Echt, té zielig voor woorden.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan post ik nog geen eens die erge![]()
sorry![]()
ik hoop niet dat ik onschuldige beren gekwetst heb
Ik kan TR's lezen, ik heb alles al gezien dat je geplaatst hebt, remember?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat je bang bent dat je Pool kwetst met zulke tekeningen, is echt van een stompzinnig laag niveau van heb ik jou daar. Echt, té zielig voor woorden.
Beren, niet Pool in het bijzonderquote:Op maandag 20 februari 2006 23:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat je bang bent dat je Pool kwetst met zulke tekeningen, is echt van een stompzinnig laag niveau van heb ik jou daar. Echt, té zielig voor woorden.
Ah, geen excuses, ik weet voldoende.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beren, niet Pool in het bijzonder![]()
Ja die stond hierboven, totdat jij het weghaalden, zo'n 2 minuten geldenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kan TR's lezen, ik heb alles al gezien dat je geplaatst hebt, remember?
Excuses voor mijzelf aanvaard , maar wat betreft het posten van dergelijke tekeningen op fok! hebben we gewoon duidelijk beleid. Dat mag niet, dus ik denk niet dat er voor jou een uitzondering gemaakt zal worden. Maar dat is aan de FA's.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij deze wil ik dus wel even mijn excuses aanbieden, als ik iemand gekwets heb wat niet de bedoeling was![]()
Ik neem toch aan dat je hersens in je kop hebt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij deze wil ik dus wel even mijn excuses aanbieden, als ik iemand gekwets heb wat niet de bedoeling was![]()
True, daar zat ik fout had beter moeten nadenken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Excuses voor mijzelf aanvaard , maar wat betreft het posten van dergelijke tekeningen op fok! hebben we gewoon duidelijk beleid. Dat mag niet, dus ik denk niet dat er voor jou een uitzondering gemaakt zal worden. Maar dat is aan de FA's.
Deja-vu gevoel. Dit is echt de 5e of 6e keer, vandaag, dat ik vrijwel tegelijk hetzelfde zei als een andere modquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Excuses voor mijzelf aanvaard , maar wat betreft het posten van dergelijke tekeningen op fok! hebben we gewoon duidelijk beleid. Dat mag niet, dus ik denk niet dat er voor jou een uitzondering gemaakt zal worden. Maar dat is aan de FA's.
Pas excuses maken als het woord 'ban' valt. Kutkneus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je hersens in je kop hebt?. Dan snap je toch wel dat dat soort "grappige" tekeningen niet getolereerd worden op dit forum? We accepteren ook geen cartoons met de profeet. En ook geen verwijzingen naar WO II. Dus zijn tekeningen met SS-tekens en hakenkruizen niet grappig. Nooit niet. En je komt nu wel zó laat met je excuses, nadat je er nog een geintje mee maakte ook, dat ik je nog een ban gun ook, maar goed, dat is aan de FA's.
Wij modereren niet op TS, maar op topics an sich. Stel nou dat:{probleem} wat doen ze dan met {gevolg} ? is wél leuk, de gesloten topics niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef Oversight het volgende:
YAK !!!!!
YAKKIE !!
TABGIRL !!!!!!
Neuspeuteren en risico's! (waarschuwing foto!!!)
Verzoek ook hier een Slotje!
en tot over een tijdje weer!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wij modereren niet op TS, maar op topics an sich. Stel nou dat:{probleem} wat doen ze dan met {gevolg} ? is wél leuk, de gesloten topics niet.
Sorry, can't do.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik beschuldig toch niemand ?
Ik ben slecht TS, en verzoek een slotje....
We doen hier niet aan slotjes op verzoek op goede topics.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik beschuldig toch niemand ?
Ik ben slecht TS, en verzoek een slotje....
Je mag het best vragen, maar als het topic verzand in bagger sluit ik het.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef MrBean het volgende:
Waarom mag ik de fokkers niet vragen wie er wint bij een gevecht tussen een beer en een Indische olifant?
Lees de sluitpost.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:22 schreef Tobbes het volgende:
Komt een hoogbejaarde vrouw bij de dokter.
Waarom is dat topic dicht? Kwaliteittopics zijn een zeldzaam goed in ONZ! Wees er dan ook zuinig op!
Nee hoor, grappen en leuke linkjes enzo hebben we in een centraal topic gezet. Het zou namelijk een enorme teringzooi worden als iedereen voor elke grap of linkje een topic gaat openen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:27 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja dus?
Zo kun je elk topic van ONZ wel sluiten omdat het in een ander topic past.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee hoor, grappen en leuke linkjes enzo hebben we in een centraal topic gezet. Het zou namelijk een enorme teringzooi worden als iedereen voor elke grap of linkje een topic gaat openen.
OMGquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef frenzy2003 het volgende:
zeg snakey,wat bezield je om je als kutmod te profileren op dit forum? een slotje op mijn topic,hoe verzin je het? dan heb je echt een grote plaat voor je kop.
zuurstof tekort misschien? ik weet het echt niet.
leg het eens uit snakey!
Wat bezield jou om je als een kutuser met een blok beton voor z'n kop te profileren hier?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef frenzy2003 het volgende:
zeg snakey,wat bezield je om je als kutmod te profileren op dit forum? een slotje op mijn topic,hoe verzin je het? dan heb je echt een grote plaat voor je kop.
zuurstof tekort misschien? ik weet het echt niet.
leg het eens uit snakey!
immer vervelingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat bezield jou om je als een kutuser met een blok beton voor z'n kop te profileren hier?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:13 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
immer verveling
kutmod,ophoeren
Wie ben jij? Wat doe je hier? Wanneer ga je weer weg?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:13 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
immer verveling
kutmod,ophoeren
Geweldige functie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef Conflict het volgende:
ik heb zo'n beetje alle bagger al geopend, wat ik ook doe, telkens komt er te staan dat het topic al bestaat
Is dit een vraag om bepaalde topics te deleten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef Conflict het volgende:
ik heb zo'n beetje alle bagger al geopend, wat ik ook doe, telkens komt er te staan dat het topic al bestaat
ja da's goed, ik zal je zo een lijstje sturenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is dit een vraag om bepaalde topics te deleten?
Snakey@fok.nlquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:53 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja da's goed, ik zal je zo een lijstje sturen![]()
Neee doe nou nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:45 schreef Stofje het volgende:
Kap eens met die rotzooi. Ik zal vanavond je MyAt eens bekijken en je geopende topics van de afgelopen maand in een note gieten en een TO-ban aanvragen, want ik ben het goed beu.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ertoe geneigd ben. Maar helaas is het zo dat als we het 1x toelaten gelijk een hele berg van dat soort plaatjes en topics om onze oren krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:39 schreef Tobbes het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/51063
Waarom dicht?Knijp een oogje toe
Geef de link 'backstage' even aan een weblogger voor PotDquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ertoe geneigd ben. Maar helaas is het zo dat als we het 1x toelaten gelijk een hele berg van dat soort plaatjes en topics om onze oren krijgen.![]()
Goed idee, doe ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Geef de link 'backstage' even aan een weblogger voor PotD
Eh, nee. Een verzameling quotes is niet echt als TTT aan te merken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:04 schreef iamredleader het volgende:
MOD uitspraken archief...
Snakey, deze is toch inmiddels langzaamaan een echte TTT aan het worden?
De helft van de quotes zijn van mij. Een TTT imho. Dat jij nou nooit ultra-toffe dingen zegt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh, nee. Een verzameling quotes is niet echt als TTT aan te merken.
Bij een derde deel na 2 jaar kun je toch nauwelijks spreken van een reeks, vind je wel? Gewoon een langzaam lopend topic.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef Snakey het volgende:
Dit wordt geen reeks in ONZ, trouwens. Laatste deel dusch.![]()
Ik ga niks verplaatsen, open het volgende postopkriktopic deel daar dan maar. Succes ermee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bij een derde deel na 2 jaar kun je toch nauwelijks spreken van een reeks, vind je wel? Gewoon een langzaam lopend topic.
Of anders gaarne naar GC verhuizen, ook goed. Beter nog, zelfs.
Deal.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef Snakey het volgende:
Ik ga niks verplaatsen, open het volgende postopkriktopic deel daar dan maar. Succes ermee.
Ik zie je de laatste tijd inderdaad een stuk minder in ONZ. En daar ben ik inderdaad blij om. Trek deze goede lijn door Paul!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Zie je ik doe best lief nu op foken dat blijf ik
ik hoop dat ik dan deze ban ook niet krijg pleasequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie je de laatste tijd inderdaad een stuk minder in ONZ. En daar ben ik inderdaad blij om. Trek deze goede lijn door Paul!.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:45 schreef Stofje het volgende:
Kap eens met die rotzooi. Ik zal vanavond je MyAt eens bekijken en je geopende topics van de afgelopen maand in een note gieten en een TO-ban aanvragen, want ik ben het goed beu.
Ik heb Stofje niet gezien, maar ik was dan ook pas om een uur of tien online.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dan deze ban ook niet krijg please, ik kan heus wel lief doen
[..]
? ik snap je niet , je bedoelt toch gewoon ga zo door met minder topics aanmaken en baggeren ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb Stofje niet gezien, maar ik was dan ook pas om een uur of tien online.
En met 'ga zo door' bedoel ik dus 'niet hier'.
Check.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
? ik snap je niet , je bedoelt toch gewoon ga zo door met minder topics aanmaken en baggeren ?
En daarom heb je nou een TO-ban.quote:Op donderdag 23 februari 2006 03:31 schreef DrDentz het volgende:
He wanneer is mn TO-ban weg, nu kan ik geen topic maken over dat ik naar bed toe ga!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |