Nooit meer? Why?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godver. Wéér een kloon die ik nooit meer kan gebruiken. Zonde van dat emailadres.
Kut-TT, slotje.quote:Als er sprake is van een klinkercombinatie van twee of meer letters, worden er twee accenten geplaatst.
Mooi toch? Eindelijk niveau?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:17 schreef NJ het volgende:
Teveel blauw in dit topic.
De kleur wordt donkerder en er komen klachten in beeld. Toeval?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:32 schreef Stofje het volgende:
Kleurverandering!
Hoi kleurling. Heb je wat te klagen?![]()
Ja, Timmer had niet gediskwalifidingest moeten worden, PdL moet of tieten posten of opzouten en euh, verder, euh. effe denken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:32 schreef Stofje het volgende:
Kleurverandering!
Hoi kleurling. Heb je wat te klagen?![]()
Omdat ik geen zin had om NJ's post weer op te zoeken, het ging erom dat het duidelijk niet serieus was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Die link kan wel wat beter, Dago! Waarom moet 'ie nou meteen verwijzen naar jóúw post?! [afbeelding]
Hij kwam erachter dat ie al een hele slechte tvp in dat topic had staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:50 schreef Bupatih het volgende:
Ah, het is al weg. [afbeelding]
FA/Mod-humor.
Whehe!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij kwam erachter dat ie al een hele slechte tvp in dat topic had staan.
Je bedoelt die van de semi-rel van Inso toen ze op zwart werd gezet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij kwam erachter dat ie al een hele slechte tvp in dat topic had staan.
Dat was een goede tvp.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoelt die van de semi-rel van Inso toen ze op zwart werd gezet?
Het leeft!quote:
Nu we het over softe kutmods hebben.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:05 schreef Havoc het volgende:
Prima heren, babykamer is klaar en het is nu aftellen geblazen.
1 maart begin ik ook meteen maar aan een nieuwe baan.
*check*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
En de baby was toch ook ergens in maart uitgerekend?
Als in, verander als dan goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
*check*
Hey, als je al je huis helemaal vernieuwd hebt, een kind onderweg, dan kan die nieuwe baan (waar ikzelf nog steeds niet het idee heb dat ik het flikken kan, maar zij wel) er ook nog wel ff bij.
Probeer maar, je zit in een eeuwige proeftijd geloof ik?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus hier mag ik baggeren :
Nee, ik had een maandquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Probeer maar, je zit in een eeuwige proeftijd geloof ik?
Verhaaltje:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Als in, verander als dan goed..
En als het leuk en goed werk is, dan moeten ze toch zelf weten wat ze van je vinden..
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Verhaaltje:
1 januari, zit hier thuis met een vriend te kletsen over hoe waardeloos accountmanagers in de ICT wel niet zijn met hun onmogelijke SLA's en beloftes die zelfs Jezus terug op aarde nog niet waar zou kunnen maken. Wij tot de conclusie gekomen dat als je dan toch een accountmanager moet hebben dat het dan beter een IT-er met een vlotte babbel kan zijn want dan heb je er nog iets aan.
2 januari, *tring* *tring* 'Ja, hallo met mij'
'Hey jij, accountmanager worden met goed salaris en leuke leasebak?'
Ik 'Sgoed'
Nee, maar toch graag gedaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:17 schreef remlof het volgende:
kunnen jullie de TT van [ONZ FB] Dit, dames en heren, is tenminste een góede OP. veranderen?
[ONZ FB] eruit en de rest veranderen in "Blauwe Bagger"
bij voorbaat dank
Nee hoor. We hebben eerlijk waar een oprechte teringhekel aan je.quote:
Ook als ex-mod kan ik dit bevestigen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee hoor. We hebben eerlijk waar een oprechte teringhekel aan je.
Zijn rottende lijk uit de grond trekken en uit elkaar laten trekken door de homoseksuele necrofielen vereniging 'het koude anusje'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Over z'n graf daarentegen. Nádat ik erop heb staan dansen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:41 schreef Havoc het volgende:
[..]
homoseksuele necrofielen vereniging 'het koude anusje'.
Mijn knopje doet het niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:47 schreef Dagonet het volgende:
Waar blijven de weapons of mass deletion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |