Woow stoer! Met een deobus vuur spuwen! Gaaaaaf! Jij bent echt mijn held!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:28 schreef Backhander het volgende:
Ik kwam van het trainen af. en we gingen in een woonwijk met een deobus en een ansteker dingen in de fik zetten. maar toen kwamen we er achter dat er 2 mensen stonden te kijken. dus ik wou eventjes grappig doen en zij: 'mevrouw, wilt u even de andere kant op kijken want wij kunnen ons zo niet goed concentreren'. dat mens dat werdt dus boos en riep haar man. die vent vroeg heel stooer zo van: 'wie riep dat'. ik zo heel droog 'ik'. en die vent die werd helemaal rood en begon te schreeuwen enzo
. ik dacht van: laat ik maar weg fietsen voordat ie mijn hersenpan inslaat
.
Rare mensen dus....![]()
Moet je niet op school zitten ofzo op dit tijdstip???quote:Op maandag 20 februari 2006 11:28 schreef Backhander het volgende:
Ik kwam van het trainen af. en we gingen in een woonwijk met een deobus en een ansteker dingen in de fik zetten. maar toen kwamen we er achter dat er 2 mensen stonden te kijken. dus ik wou eventjes grappig doen en zij: 'mevrouw, wilt u even de andere kant op kijken want wij kunnen ons zo niet goed concentreren'. dat mens dat werdt dus boos en riep haar man. die vent vroeg heel stooer zo van: 'wie riep dat'. ik zo heel droog 'ik'. en die vent die werd helemaal rood en begon te schreeuwen enzo
. ik dacht van: laat ik maar weg fietsen voordat ie mijn hersenpan inslaat
.
Rare mensen dus....![]()
Ten eerste waren we een fiets in de hens aan het zetten. en ten tweede gaat dit topic daar niet over..quote:Op maandag 20 februari 2006 11:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Woow stoer! Met een deobus vuur spuwen! Gaaaaaf! Jij bent echt mijn held!![]()
ik zit op school.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:31 schreef Negator het volgende:
[..]
Moet je niet op school zitten ofzo op dit tijdstip???
![]()
Ik eerst! mijn held ..quote:Op maandag 20 februari 2006 11:31 schreef Scorpie het volgende:
mag ik jou aanraken? Jij bent echt stoer.
Wouw! Iemands fiets mollen da's nog veel gaver dan ik dacht! Mag ik met je op de foto? HELD!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:31 schreef Backhander het volgende:
[..]
Ten eerste waren we een fiets in de hens aan het zetten. en ten tweede gaat dit topic daar niet over..
We waren onze eigen fiets in de fik aan het zettennquote:Op maandag 20 februari 2006 11:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wouw! Iemands fiets mollen da's nog veel gaver dan ik dacht! Mag ik met je op de foto? HELD!
Je weet dat ijzer niet erg ontvlambaar is?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef Backhander het volgende:
[..]
We waren onze eigen fiets in de fik aan het zettenn![]()
Ging best goed hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 11:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je weet dat ijzer niet erg ontvlambaar is?
Een zadel wil wel branden....quote:Op maandag 20 februari 2006 11:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je weet dat ijzer niet erg ontvlambaar is?
Leuk.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Leuk.
Ik zal je moeder eens in de fik steken... kijken of je dan nog steeds zo loopt te ' lolleromfgen'.
Als je in dat jaar in leeftijdscategorie 12-16, en in sommige nog gehandicaptere gevallen oplopend tot 20+ jaar, viel wel ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat je deed was wel zo 2000
Precies ik was toen 12 a 13 jaar.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als je in dat jaar in leeftijdscategorie 12-16, en in sommige nog gehandicaptere gevallen oplopend tot 20+ jaar, viel wel ja.
Dan.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Precies ik was toen 12 a 13 jaar.
ik wordt vrijdag 13quote:Op maandag 20 februari 2006 11:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Precies ik was toen 12 a 13 jaar.
Relaxxxxxt gast!quote:
lol.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
snel je post editten en zo'n T-tje erachter plakken![]()
![]()
Uhm.. je weet dat die t er juist NIET hoort?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Is dat een sluitpost? Zou zo maar kunnenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:09 schreef Bupatih het volgende:
Stoer, man!
Was ik maar zo stoer! Nee, echt! Ik wilde dat ik zo stoer was! Mên, jij moet je vast en zeker heel erg tof voelen op dit moment?
Ja, maar, maar... Hij was nog open en toen deed ik 'm dicht en toen zag ik jouw post staan en toen wist ik niet of jij gewoon gepost had of 'm gesloten had en toen moest ik twijfelen en toen wist ik niet goed wat ik moest doen en toen bedacht ik me dat het misschien wel slim was om voor de zekerheid toch een sluitpost te plaatsen en toen twijfelde ik weer en toen wist ik niet meer wat ik moest doen en nou voel ik me een beetje domquote:Op maandag 20 februari 2006 12:12 schreef Bupatih het volgende:
Dit was een sluitpost, ja! Er staat toch duidelijk 'Gesloten' bij de status? Hè? Hè? Nou dan!
Oh.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, maar, maar... Hij was nog open en toen deed ik 'm dicht en toen zag ik jouw post staan en toen wist ik niet of jij gewoon gepost had of 'm gesloten had en toen moest ik twijfelen en toen wist ik niet goed wat ik moest doen en toen bedacht ik me dat het misschien wel slim was om voor de zekerheid toch een sluitpost te plaatsen en toen twijfelde ik weer en toen wist ik niet meer wat ik moest doen en nou voel ik me een beetje dom
We mogen onze gevoelens toch wel uiten? Niet het hele leven is rozengeur en manenschijn, NJ!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:47 schreef NJ het volgende:
Jullie weten dat jullie geen R&P mods zijn hè?
Ach, lul je er maar weer uit!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is een andere schijn, bijdehandtdtdt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |